olet tuupannut-pannut-pökkässyt-kutenut
Kuinka vanhaa miestä tai naista
85
6572
Vastaukset
- Fewfkldslkfsdsd
Aina pökännyt itseäni nuorempaa naista, pienin ikäero 3 vuotta, suurin ikäero 14 vuotta.
Kerran melkein itseäni kolme vuotta iäkkäämpää, totesin halailudeittien jälkeen että NÄääääÄH ja poistin itseni kuviosta.- olireiluparikymppinen
Minulla suurin ikäero 16 vuotta. Mies olen ja nainen oli tietenkin vastakkainen puoli. Se iski minut.
- olireiluparikymppinen
olireiluparikymppinen kirjoitti:
Minulla suurin ikäero 16 vuotta. Mies olen ja nainen oli tietenkin vastakkainen puoli. Se iski minut.
Nainen oli siis nuorempi ja itseäni vanhemman kanssa en ole valitettavasti ollut.
- ktm28
Muistaakseni 46v XXL-kokosta naista, oli muuten hyvä pano! Kyllä joku 70v mummelikin laitto joskus viestii, mut jouduin sen perumaan.
- reimax
moi ktm minä olisin mieluusti 70.v kanssa harmi kun niin ei taho löytyä eli jos joku 60-80.v nainen olisi lukemassa täällä niin mulle voi kirjoittaa os. [email protected] olen 40.v mies
- älä-unelmoi
kuivaako meinasit kiksauttaa? sehä on melkeenku väkisinmakuu.
- Anonyymi
älä-unelmoi kirjoitti:
kuivaako meinasit kiksauttaa? sehä on melkeenku väkisinmakuu.
60 v ei ole kuiva
Vanhin on 33-vuotias oli melkein 34. Siis oli silloin, nyt on jo vanhempi mutta ei kuulu enää mun menuuseen. :)
Aa, taisin ymmärtää luetun väärin. Kuinka vanhaa ajattelin, että minkä ikäistä vanhimmillaan. Mutta jos kysyttiin että kuinka paljon vanhempaa, niin 8,5 -vuotta vanhempaa kuin itse olen silloin ollut.
- pilluolilöysämuttanätti
12 vuotta vanhempaa naista viime helmikuussa, itse oon 30v
Neljä ja kymmenen kuukautta vanhempaa. Eli alle vuoden.
- Bi-nainen
Isoimmat ikäerot: 7 vuotta itseäni vanhempaa naista, 8 vuotta itseäni vanhempaa miestä
- xxxzzzccc
Suurin ikäero on ollut 5 vuotta vanhempi mies.
- mekkk
59v naista mutta hän on lapseni äiti ja oltu kimpassa yli 25v ja itsekkein kohta 56v. Nuorempana alta 30v tuli muutamaa melkein 40v naisen kanssa sekstailtua ja pari taisi olla perheellisiä naisia mutta kun niiden miehet eivät niitä tarpeeksi nussineet tai sitten ainakin yhdne suhde veteli viimeisiää mutta aikansa kutakin.
- Munaotus
Kun olin 18 v , panin 26 v naista, kun olin 30v, panin 46 v naista
- Kullius.Ceasar
1000 vuotiasta muumiota, tais muuten olla itse Kleopatra.
- miäs35
Olen mies ja kun olin 16v panin ekan kerran 18v vanhempaa naista joka ns iski minut yksissä juhlissa eli hän siis oli silloin 34v. Olen myös ollut naimisissa itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa. Ja näitä noin 10v vanhempia on ollut useampia. Yleensä tykkään muutenkin hieman itseäni vanhemmista naisista koska ovat jotenkin fiksumpia ja puheliaimpia ja helposti rakasteltavia heh. Nuoremmista ei saa yleensä mitään irti ja nuorin nainen omaan ikääni nähden on ollut seitsemän vuotta nuorempi.
- nais35
Et sinä mikään mies ole. Olet joku nainen provoamassa.
- miäs35
nais35 kirjoitti:
Et sinä mikään mies ole. Olet joku nainen provoamassa.
Just kävin kusella ja kyllä edelleen itseäni ihan miehenä pidän heh:)
- lissu17
miäs35 kirjoitti:
Just kävin kusella ja kyllä edelleen itseäni ihan miehenä pidän heh:)
Joo mäkin olen lissu 17v ja mulla kun kaikki miehet on olleet yli kakskyt vuotta vanhempia, mut nyt aloitin seukkaa yli 30 vuotta vanhemman kanssa, kun ei noista nuoremmista miehistä saanut oikein mitään irti. Me ollaan ihan rakastuneita ja menty juuri kihloihin. Toivottavasti ollaan yhes aina ja toivottavasti se ei jätä mua jonkun toisen kauniimman ja nuoremman takia tulevaisuudes.
- sä-oot-ihan-pentu
oot sitte kihloissa pedofiilin kans. sinusta on lyhyt matka alempiin ikäluokkiin ja sellainen sun ukkos on.
- Anonyymi
Oletko puhunut asiasta jollekulle? Tarvitsetko henkistä tukea
- Totuudenkertojatar
17 v nuorempaa ja pari vuotta vanhempaa.
- Niyuu
Itse olin 45 ja vuokraisäntä 57v, tuli ''viettelemään'', oli suurissa luuloissa, luuli olevansa joku donjuan. Ja muuten naimisissa. Itse en ollut. Rupesi tyydyttämään itseään, en sano kuinka. Oli kuin riikinkukko, mutta osoittautui impotentiksi.
Hahhah! - asetyleenimeemi345
Olin just täyttänyt 19v. miehenalku.Vähän vahingossa harrastin seksiä 58v. Tuntui ekassa humalassa ikinä hyvältä idealta. Kaverin sukulaismiehen kanssa kaverin valmistujaisissa. Aattelin vaan että tehdään alta pois. Ei käytetty ehkäidyä jne. Tuntui tosi hyvältä mutta myös pervolta. Olis voinut senkin jättää tekemättä. Mut turha katua. Ei muutu miksikään. Pelkäsin pitkään saavani jonkun taudin enkä sen jälkeen ole seksiä harrastanut. Tosin mitään tauteja ei ole tullut (olen käynyt testeissä montakertaa). Tosin sitä ennen parhaimpien kaverien kanssa "lääkärileikkejä". Oon nykyään 24 v. Kaverini kyllä sai selville muttei onneksi suuttunut. Se hänen sukulaismieskin oli ihmeissään - mutta oli ajankohdalla ihan sinkku. Toisaalta seksi ei mulle ole niin tärkeää.
- 40jarisat
Parin sinkkuvuoteni saatossa n. 20v vanhempaa rakastellut. Olen kyllä ollut parin saman verran nuoremmankin kanssa kun olin vauhdissa. Yleisesti ottaen parhaiten on henkisesti synkannut hieman nuorempien kanssa, mutta seksi ollut parasta vähän itseäni vanhempien kanssa.
Saattaa johtua yksilöistä enemmän kuin iästä. - Anonyymi
Ite oon säätäny 37v britti naisen kaa, kun itse olin 23v, isotkin oli vielä sil
- Anonyymi
Asia ajoittuu kaukaiseen menneisyyteen kun olin tätini mökillä puutalkoissa. Tosin talkoolaisia oli ainoastaan minä ja mukana tietty tämä täti. Siinä päivä käänty iltaan ja klapit oli pinottu, joten sitten saunottiin. Tädin kanssa kaksistaan. Ihana nainen, sopivasti hiukan pyöreä ja rinnat upeat. Saunan pesuhuoneessa sitten eka kerran kun täti kivasti nojasi penkkiin selkäkaarella. Kaunis oli pylly ja minä kiihkoa täynnä. Olin silloin 17-vuotias ja tädillä ikää 53 vuotta. Hyvää lisäoppia sain kun vielä koko yön peuhasimme mökin leveällä sänkyllä. Täti oli siis eronnut. Mutta opetti pojasta hyvän rakastajan. Toki olimme monesti jälkeenpäin myös kaksin mökillä. Aina täti löysi pientä puuhaa, missä minun apua tarvittiin. Kyllä nainen on parasta miehelle. Ikäero on myös hyväksi.
- Anonyymi
Herkkää ja kaunista. Kyllä me naiset osataan, opastaa kun nuorukainen tarvii oppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkää ja kaunista. Kyllä me naiset osataan, opastaa kun nuorukainen tarvii oppia.
Toisinpäin, 53v mies ja 17v nainen, on yhtä herkkää ja kaunista.
- Anonyymi
Aina pannu yli 15 v vanhempien naiste kans. Parhaat kyydit!! Nainen paranee vasta 50
Nuoret on kylmii lahnoja.- Anonyymi
Olen pannut 71 v naista ollessani 56 v. Nelikymppisenä panin tansseissa tapaamaani 22 vuotiasta naista.
- Anonyymi
Jos ihminen ketä tuuppaat on 56 v, niin lasketaanko sitä enää mieheksi tai naiseksi?
Ja ennen kaikkea, onko siinä enää mitään eroa? Jaa suurimmat ikäerot?
Vanhin oli mua pari vuotta vanhempi isoäiti (silloin vähän päälle 40v). Nuorin n. 25v itseäni nuorempi neiti.- Anonyymi
Minun vanhin jota olen pannut on 62 v, itse olen 28 ja ollaan yhteydessä vieläkin :) tästä on mennyt 3 v aikaa :) meillä on ollut aina hauskaa👌🏽
- Anonyymi
no itte olen 69v ja useasti hoidellu nuoria 19v alkaen,ovat jopa tykänneet rauhallisesta ja pitkään kestävästä papasta,vaimo on 39 v ja kivaa on
- Anonyymi
60v naista mutta oli huono pano, juoppo. Mieluummin puolet nuorempaa jotka juovuksissakin paljon parempaa seuraa.
- Anonyymi
Pitääksun olla aina juovuksissa?
- Anonyymi
Nuorin on ollut 14, minä saman ikäinen.
Vanhin 37, yhdeksän vuotta minua vanhempi.
Olen nainen niin että puhun siis miehistä. No siis vanhin on ollut 102v. Mies. Se vaan jotenkin lipsahti sinne tuhkaluukkuun, niin aattelin että sama kai se on, anti mennä vaan, ei yksi kenestäkään vielä homoa tee.
- Anonyymi
😆 No ei tee -älä murehdi.
Vanhin 60v, 11v vanhempi.
Suurin ikäero 24v. Olin silloin itse 26v.
- Anonyymi
No onpas kysymys. Nuorin 23v (itse olin 19v, ensirakkaus). Vanhin 45v (silloin saman ikäinen kuin itse). Ikäero -8/+5v omaan ikään nähden, mahtuvat noiden 23-45v väliin. Seuraavaksi toivon kohtaavani yli 50v miehen (ei kenet tahansa, vaan tietyn).
- Anonyymi
Iällisesti vai ikäerolla? Tämä on meinaan varsin hankala kysymys, kun nyksäni on mua eniten nuorempi, mutta iälliseti vanhin seksikumppanini ja toisaalta ensimmäinen poikaystäväni oli mua eniten vanhempi, mutta samalla iällisesti nuorin seksikumppanini Nyksä on 31 ja se ensimmäinen poikaystävä oli 19.
Ennen eroa exvaimon kanssa viimeiset panot, joka oli silloin 37v. En ole sen vanhemman kanssa koskaan ollut. Enkä aiokaan.
- Anonyymi
voi helvetti. Se tiedetään jo että sä haluat nuoren,kauniin,sporttiset ja pystyrintaisen tytön. Mikä helvetti on että jankaat tota samaa päivästä toiseen . Kaikki tietää sun naisihanteen ja et tule saamaan ketään teiniä sänkyysi.
Anonyymi kirjoitti:
voi helvetti. Se tiedetään jo että sä haluat nuoren,kauniin,sporttiset ja pystyrintaisen tytön. Mikä helvetti on että jankaat tota samaa päivästä toiseen . Kaikki tietää sun naisihanteen ja et tule saamaan ketään teiniä sänkyysi.
Minä vastasin tuohon aloitukseen. Kuinka vanhaa olen lykkinyt. Mikä oli ongelma?
- Anonyymi
Kiva sit et se sun vanha kurppa exä löyti heti toisen miehen jolle kelpas.
Anonyymi kirjoitti:
Kiva sit et se sun vanha kurppa exä löyti heti toisen miehen jolle kelpas.
Minä en häntä jättänyt, vaan hän jätti minut. Ja kyllä eksä kelpasi vaikka kuinka monelle miehelle minun jälkeen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä vastasin tuohon aloitukseen. Kuinka vanhaa olen lykkinyt. Mikä oli ongelma?
Miksi helvetti kaikki lauseet pitää lopettaa ettei vanhat kelpaa. Ei sitä tartte joka lauseen perään laittaa ettei sun ikäset käy.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi helvetti kaikki lauseet pitää lopettaa ettei vanhat kelpaa. Ei sitä tartte joka lauseen perään laittaa ettei sun ikäset käy.
Aha, että siitä se kiikasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en häntä jättänyt, vaan hän jätti minut. Ja kyllä eksä kelpasi vaikka kuinka monelle miehelle minun jälkeen.
Ni ei se sulle ois enää kelvannu.
Anonyymi kirjoitti:
Ni ei se sulle ois enää kelvannu.
Miksi pitää saivarrella? En minä halunnut eroa. Se erosta toipuminen vei minulta aika monta vuotta, että pääsin kokonaan yli.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi pitää saivarrella? En minä halunnut eroa. Se erosta toipuminen vei minulta aika monta vuotta, että pääsin kokonaan yli.
Se on tosi. Ei sulle ois välttäny sellanen kurttunen käpy. Niin hyvähän se on kun loppu juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Se on tosi. Ei sulle ois välttäny sellanen kurttunen käpy. Niin hyvähän se on kun loppu juttu.
Aha. Sinähän sen tiedät taas. Eksä ei ollut huonon näköinen 38 vuotiaana.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vanha kurppa. Nyt jo 50. Et ois pannu. Etkä panis.
Anonyymi kirjoitti:
Vanha kurppa. Nyt jo 50. Et ois pannu. Etkä panis.
Niinkö? Mistä voit tietää? Tosin, ei meillä seksiä muutenkaan ollut, kuin kerta vuoteen. Että voihan olla että olisi loppunut tähän mennessä kokonaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi vittu tota sun pinnaliisuutta ja ulkonäkökeskeisyyyttä. Ulkonäkö sitä ja tätä. Hyvä ettet kelpaa kellekkään .
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu tota sun pinnaliisuutta ja ulkonäkökeskeisyyyttä. Ulkonäkö sitä ja tätä. Hyvä ettet kelpaa kellekkään .
Miksi se noin paljon ärsyttää? Kyllä tuolla on muitakin, joille ulkonäkö on tärkeä asia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi se noin paljon ärsyttää? Kyllä tuolla on muitakin, joille ulkonäkö on tärkeä asia.
Sivusta totean, että itse asia ei ole ärsyttävä, mutta jatkuva ulvomisesi siitä on ärsyttävää. Ikäänkuin et kykenisi itse hyväksymään itseaiheutettuja ongelmiasi.
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että itse asia ei ole ärsyttävä, mutta jatkuva ulvomisesi siitä on ärsyttävää. Ikäänkuin et kykenisi itse hyväksymään itseaiheutettuja ongelmiasi.
Itseaiheutettu ongelma? Jaa...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itseaiheutettu ongelma? Jaa...
Kyllä, itseaiheutettu ongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, itseaiheutettu ongelma.
No voisit selventää tuota paremmin. Mikä se ongelma nyt on? Se etten katsele ikäisiäni? En vaan syty niistä. Kyllä niitä katselee moni muu, että en ole ainoa mies planeetalla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No voisit selventää tuota paremmin. Mikä se ongelma nyt on? Se etten katsele ikäisiäni? En vaan syty niistä. Kyllä niitä katselee moni muu, että en ole ainoa mies planeetalla.
Koetan nyt vaan ihan oppia elämään itsesi ja tuon oman ongelmasi kanssa. Sinun oma makusi sen ongelman aiheutta, että koeta nyt vaan hyväksyä itsesi.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sen kun katselet. Ei sitä kukaan sulta kiellä. Mutta lopeta tuo jatkuva vinkuminen sen asian suhteen. Eivät ne muutkaan miehet jatkuvalla syötöllä tuota asiaa vingu.
Anonyymi kirjoitti:
Koetan nyt vaan ihan oppia elämään itsesi ja tuon oman ongelmasi kanssa. Sinun oma makusi sen ongelman aiheutta, että koeta nyt vaan hyväksyä itsesi.
Muille se näkyy ongelma enemmän olevan. Kallis maku on. En tiedä miten sen kanssa ollaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun katselet. Ei sitä kukaan sulta kiellä. Mutta lopeta tuo jatkuva vinkuminen sen asian suhteen. Eivät ne muutkaan miehet jatkuvalla syötöllä tuota asiaa vingu.
No selvä on sitten... Anteeksi että olen aiheuttanut harmitusta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Muille se näkyy ongelma enemmän olevan. Kallis maku on. En tiedä miten sen kanssa ollaan.
Ei, kukaan muu ei ulvo jatkuvalla syötöllä. Se olet ihan sinä itse, joka tuota asiaa vingut ja tunget sitä jokaiseen viestiisi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kukaan muu ei ulvo jatkuvalla syötöllä. Se olet ihan sinä itse, joka tuota asiaa vingut ja tunget sitä jokaiseen viestiisi.
No sekun on asia, joka on harmittanut. En tietenkään sitä sillä valittamisella korjaa. Mutta lopetan sen nyt. Se on mitä se on. Mitään en sille mahda.
25 vuotiaana n. 65 vuotiasta naista ja 28 vuotiaana iskin 19 vuotiaan ja pyöräytettiin pari lastakin.
Siinä ne äärilaidat .Kaksikymppisenä lankesin kuusikymppisen mummon verkkosukkiin.
Kaksikymppisenä leikin myös pikkusiskon kavereiden kanssa.
Tytöt olivat tuolloin 16- ja 17-vuotiaita.
Sisko on vieläkin vihainen, kun hänen kavereista tuli minun tyttöystäviä.- Anonyymi
hahhaa, aivain kuin Paul Newman :;D
Eli normaali ikäero miehellä ja naisella on 16-vuotta nuorempi pitää aina naisen olla, muuten mies on LUUSERI-RUMA-MÖRKÖ :d- Anonyymi
Naisen pitää olla vähintään 13 vuotta miestä vanhempi, ihan niin kuin yhden maailman komeimman miehen Hugh Jackmanin vaimo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen pitää olla vähintään 13 vuotta miestä vanhempi, ihan niin kuin yhden maailman komeimman miehen Hugh Jackmanin vaimo on.
Wou. Onko tuo Wolverine? On kyllä ollut mieleen painunut mies siinä roolihahmosssaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wou. Onko tuo Wolverine? On kyllä ollut mieleen painunut mies siinä roolihahmosssaan :)
On :) niiiiin hottis ettei mitään rajaa, ja upea on vaimokin :)
- Anonyymi
Ei helvetti mustasusi. Ei ole ihme että olet yksin. Ei tollasta ihmistä kukaan jaksa katsella. Eihän se sun ex ollut edes sun ykkösvaihtoehto. Kuhan seksiä sai alussa niin kelpaa kuka tahansa vaikka katselet muita naisia.
- Anonyymi
Mustasusi Eikö naisilla/teineillä saa olla mitään kriteereitä. Miksi jankutat vaan että sulla on oikeus katsella nuoria tyttöjä. Eikö naiset saa myös tehdä tuota samaa eli katsoa miehiä jotka mielyttää silmää. Mikä helvetin yksinoikeus sulla on vaan siihen .
- Anonyymi
Itse 46-vuotiaana naisena ei kiinnosta alle 20 vuotiaat miehet. Oli ne kuinka komeita vaan. Voi johtua siitä kun mulla on ystäviä elämässä niin mun ei tartte tiirailla 20 vuotiata poikia.
Vanhin mies on ollut 44-45v jos lasketaan vain fyysinen seksi. Toiseksi nuorin 42v ja sitä seuraava alle 35v.
Se onko seksi/rakastelu hyvää vai ei ole ikä-asia.- Anonyymi
Nuorin 19, vanhin 48
N50- Anonyymi
Vanhin 55v, nuorin 22v
N50
- Anonyymi
Tönäisin mummon kumoon tossa puistossa, oisko pitäny kattoo pääseekö ylös omin avuin?
- Anonyymi
43-vuotiasta eli vaimoa olen nainut. Haaveilen välillä selvästi vanhemmista naisista, jostain 55-60v. Jos olisin sinkki, niin sellaisen etsisin itselleni ainakin lyhytaikaiseksi kaveriksi. Olisihan noita välillä baarissa ollut. Syystä tai toisesta tulen hyvin juttuun vanhempien naisten kanssa. Itse olen siis muutaman vuoden vaille neljäkymmentä.
- Anonyymi
Itse nyt 42v, ja lähihoitaja. Just tänään nussin 87v mummelia, laitoin hieman liukkaria ja oli muuten upeat kyydit, oli kaikki reiät käytössä. 20v lähihoitajana kotihoidossa ja oon tuupannu noin 100 kpl 60-90 v mummelia. Ja kaikkia paljaalla, ei tarvi pelätä että olis mummut paksuna. Pari kertaa ollut tytär mukana. Upeat kyydit usean vuoden ajan/ kunnes kuolema erottaa. Liukastetta kulunut kyllä ainakin 10l.
- Anonyymi
Tuuppasin äitiä (84 v) kun hän istui pyörätuolissa.
- Anonyymi
On epäreilua kehuskella oman vaimonsa kanssa tuuppailua. Koitappa josku stuuppailla omanikäistä 34-vuotiasta naista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635