Meidän perheessä ostetaan Lyonesilla

Lyonessfani

Kerran yhtenä iltana kun kyllästyimme venyttämään penniä ja budjettita istuimme vaimon kassa pöydän ääreen ja aloimme laskea mitä säästämme jos alamme käyttämään yksinomaan Lyoness korttia. Laskimme että meidän perhe tulee tienaamaan 31 tuhatta euroa 20 vuodessa jos ostamme Lyoness kortilla ja Lyoness valtuutetuilta myyjiltä. Ei ollenkaan paha pesämuna esim. lasten asuntoon, vaattteisiin, etc..!

Johonkin ne rahat menee kuitenkin joten miksi emme ottaisin tällaista "ilmaista" hyötyä kun Lyonessissa sitä meille tarjotaan! Se on kaikki kotiinpäin!

15

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luin.koulutuspaketin

      Ei tuollaisia Lyonessejä kukaan jaksa, konsertoiva MaisterGaard on nykyaikaa, se on tigitaalisesti koodattu ryptokortti.

      • Muahaaaahahahaha

        Lyonessin päivitetyt epäilyttävät piirteet listattuna seuraavassa:

        Lyoness mahdollistaa jäseneksiliittymisen kortinkäyttäjälle "ilmaiseksi".
        (Saadaan nopeasti suuri määrä ihmisten yhteystietoja "yhtiön" haltuun)
        Ilmaiset jäsenet luovat samalla "yhtiölle" yleisön silmissä illuusion toiminnan suuruudesta. (Samaa kikkaa käytti Onecoin huijaus)

        Lyoness ei tarjoa samaa HYPEä kuin Onecoin (kryptovaluuttaa) VAAN... on pitänyt keksiä uusi HYPEtyksen kohde, ja se on "oma paikka pilvessä".

        Pilvipaikkaa myydään tuhansien eurojen summalla, ja samalla esitetään, että rahat jotka tuohon on asetettu, (ei sijoitettu, koska eivät saa puhua sijoittamisesta arvopaperimarkkinalain sääntöjen ja ehtojen rajoituksin), voi rahat saada "muutamien vuosien" kuluttua takaisin.

        Kuitenkin rahojen takaisinsaamiseksi on asetettu erilaisia ehtoja, ja takaisinsaanti toteutuu "binäärimallin" ehtojen täytyttyä.

        Nämä ehdot ovat luonnollisesti hyvin monimutkaisia, ja vaikuttaa siltä, että "yhtiö", on järjestänyt niin sanotun "piilotetun rakenteen" sille, että he voivat täysin laillisesti ottaa rahasi ja jättää ne omaan käyttöönsä lopullisesti.
        Mukaan liittyvä rahojen "asettaja" menettää siis laillisten, itse hyväksymiensä ehtojen kautta rahansa.

        Linkissä tuodaan esille, kuinka ihmisten mukaan houkuttelu -vaiheessa luodaan illuusio, että saadaan provisioita ostotapahtumista, mutta edustajaksi lähdettyä paljastuukin kokonaan aivan eri malli sille, kuinka oikeastaan rahaa voikaan tienata.

        Juttuun sisältyy 50 euron kuukausimaksu, joka tekee 600 euron kiinteän kustannuksen jokaiselle joka mukaan lähtee edustajana. Tästä maksusta mainitaan aina "vain ohimennen"...

        http://atorinomics.blogspot.fi/2015/12/lyonessin-ponzi-malli.html

        "Yhtiön" osuus on 7800 euron kokonaispotista 7600, ja edustajan osuus 200 euroa.

        Kun otetaan huomioon edustajan kaikki kulut, joita muiden mukaan lähtijöiden houkuttelu aiheuttaa, (ajokilometrit, polttoaineet, aika ym),
        voi todeta, että melko hukkaan heitettyä aikaa tulee olemaan se aika, jota tuon "yrityksen" eteen näillä näkymillä ja ehdoilla kukaan laittaisi.

        7800 kokonaispotista tulisi olla edes puolet ja puolet suhde, mutta tuo "yritys" kehtaa olla noin ahne, että ottaa itse 7600, ja maksaa ulos vain 200.

        Suosittelen näin ollen unohtamaan koko ponzin.


    • Outoa tekstiä oon satavarma että noita ei oo olemassakaan.paskapuhetta,,jos ostat jotain maksat sen joskus,tai itket ja maksat.

      • Tunkkikosepuhuu

        Alotuspuhuja on tietenkin itse Lyoness tunkki.

        Ei kukaan täysjärkinen tollaista soopaa puhuisi. Lyonessit ja muut kusetukset ei edes 20 toimintavuotta kestä pystyssä.

        Hankitte S-etukortin ja ostatte vain Alepoista ja Prismoista. Siinä teille kestävän kehityksen säästämismalli. Myös K-Plussakortti voi olla hyvä, mutta oman kokemukseni mukaan K-kauppojen hinnat ovat korkeampia kuin S-kauppojen.

        Tosin K-kaupasta eläkkeellejäänyt ystäväni suositteli keskittämään ostot Lidl:iin
        On kuuleman mukaan se kaikkein edullisin, ja on edullisin ilman mitään monimutkaisia korttien kanssa näpertelyjä.


    • eiooei

      Kohta ei oo korttia eikä perhettäkään...

    • Etkö ole ottanut huomioon sitä pienellä printattua tekstiä? Suomennettuna se on "there is no free lunch" ja lomakekielellä siinä sanotaan että sinun pitää myös maksaa!!

      Katsopas nyt siitä pienellä printatusta, että sinun pitää ostaa "koulutuspaketteja" tms. ja velvollisuutesi on hankkia myös "verkostoa", eli alalinjalaisia, jotka sinun pitää sitouttaa samaan kuvioon.

      Lyonessilta et saa mitään ilmaiseksi! Jos haluat tienata, sinun pitää rakentaa verkosto.

      Samaa verkostokusetusta koko homma

      T.Avotampio

      • Asiantuntijanroolissa

        Ei siellä mitään verkostoa tarvi rakentaa, mutta se on myös mahdollista. Voi ottaa ilmaisen kortin ja säästää kun sitä korttia käyttää eikä se maksa mitään. Kiistelkää te täällä suomi24:ssa samaan aikaan kun mä säästän rahaa :D


    • nocashback

      Juu. Tosi hieno sydeemi. Itse keskisuuressa kaupungissa asun ja katsoin että 2 jotain M-markettia ja pari tarpeetonta kauppa sijaitsi 50 km säteellä. Nettikaupatkin mitä lie, parin minuutin googletuksella löytyy tusinoittain halvempia kauppoja. 1-5 prosentin chasbakit ei paljon ilahduta.

    • Itse666

      En jaksa katsoa mitä tämä edes tarkoittaa mutta jos ostat lähes kaiken Prismasta S-kortilla, saat takaisin 0.5 - 5.5%. Ja se ei ole huijausta niinkuin kaikki verkkomarkkinointiin liittyvä.

      • Shaamaani

        Lyonessin kortti toimii samalla lailla, mutta se on tavallaan kuin plussa-kortti ja s-kortti yhdistettynä, koska saat rahaa takaisin ja pisteitä. Iso ero on myös, että Lyonessin kautta saa nettiostoksista myös rahaa takas.

        Lyoness ei oo verkostomarkkinointia. Yrittäjät tykkää verkostoitua ja hyväksi havaittua juttua halutaan kertoa myös muille. Ei rahan tarvi vaihtaa omistajaa.


    • LyonessSUCKS

      " korttia. Laskimme että meidän perhe tulee tienaamaan 31 tuhatta euroa 20 vuodessa jos ostamme Lyoness kortilla ja Lyoness valtuutetuilta myyjiltä. "

      No eipä ole pitkään aikaan tänne kirjoitettu yhtä paksua soopaa - HUH HUH!!! Jopa Coinistien jutut tuntuu melkein järkeviltä....tai no, öööh - ei nyt sentään.

      Mutta todella paksua HÖLÖN-PÖLÖÄ tuo kirjoitus....

    • Ampassotööri

      Pitäisiköhän teidän perheessä antaa lasten huolehtia raha-asioista??

    • Lyoness10

      Joo se on hieno tsydeemi. Yksikin muija suunnitteli omakotitalon rakennuttamisesta ja jos olisi sen teetättänyt Lyonessiin kuuluvilla firmoilla, niin väitti saavansa pointseja niin paljon, että maksavat vielä kaupan päälle muutaman tonnin käteistä
      Jostain syystä ei kuitenkaa toteuttanut unelmaansa.

    • Ja_vitut

      Jos laskitte cash backiksi 2% niin ostatte lyoness-kaupoista 77500 eurolla vuodessa. En usko että ne rahat vaan menevät johonkin. Tuossa saa shoppailla Todella rankasti jos haluaa hassata 77 tuhatta vuodessa.

    • levoman

      Siis miksi Te aina pilaatte kaikki hyvät ideat?
      Nyt tulin illan päätteeksi tänne Suomi24;sen verkostomarkkinointi ketjuun hakemaan vähän hyviä liikeideoita toteutettavaksi niin heti tuli ihan tosi ikävän paha mieli.
      Porukka kuitenkin yrittää näitä ihan tosissaan, ja ne on kuulkaa tosi kivaa porukkaa.
      Meillekin ne järjesti tosi hienoon hotelliin sellaisen tilaisuuden että oli kuulkaa oksat poissa, ja ne tosiaan oli poissa.
      Siellä oli niin fiksuja tyyppejä puhumassa että en ole ikinä kuullut.
      Ihan en kaikkea tajunnut, mutta kyllä Suomalaiseen voi aina luottaa. Mentiin heti sen toisen puhujan kanssa meidän vanhempien luo tekee ne paperit.
      Ja ajatelkaa nyt, nyt mullakin on oma firma, tai siis isä ja äiti ne tavarat maksoi, ja on muuten aika paljon tavaraa. Nekin ne toimitti heti seuraavana päivänä.
      Näähän on tällä hetkellä mitä suurinta huutoa.
      Ainoo kun mä mietin kun osassa näissä, pienessä osassa kyllä vaan, ehkä puolessa, on parastaennen päivämäärä ensi kesänä, että mitä jos en ehdi myydä näitä kaikkia.
      No, ne oli siitäkin reiluja, miettikää, ne antoi heti yhden neljäs osan alennusta ja sanoi, että mun ei tarvitse antaa niistä alennusta kuin yksi kahdes osa.
      Eli mä teen niillä vanhoillakin tuplatilin.
      Miksi kaikki ei tee pisnestä näiden miesten kanssa, ja tän naisen, varsinkin sen naisen.
      Mä luulen, että se vähän siellä tilaisuudessa ihastui muhun, niin se koko ajan katto ja tuli juttelee.
      Antoi se numeronkin, mä yritin soittaa sille eilen, mutta ei varmaan ollut puhelin päällä.
      Mutta nyt on kuulkaa patukoita, yli 14 000 kappaletta.
      Meikä myy tuollaisen määrä täällä kylillä kuulkaa muutamassa viikossa, kyllä kun minä vähän puhutan, niin jokainen haluaa ostaa 6e tai 8e terveyspatukan.
      Mä en ala mitään linjoja rakentelee, mä vedän tän homman kyllä ihan itse myynnin kautta.
      On mulla näistä ennenkin kokemusta, silloin se puhelin juttu, se ACN, senkin äiti ja isä maksoi, mutta kyllä mä niille ne ilmaiset liittymät hoidin, että ei voi sanoa että velkaa kellekään jäin. Vaikka on se isä kuittaillu että oli aika kallis puhelinliittymä.
      Mutta ei ne nyt kehdannut olla maksamatta kun miehet tuli oikein mersulla pihaan, ja paketti mersulla heti toivat ne patukat. Kai nekin tajusin että nyt pääsi sellaisen kaverin kelkkaan, joka niiden tuotteet saa liikkumaan.
      Tää on pisnestä pojat.
      Soittakaa tosiaan tänne Niuvaniemeen ja pyydätte vaan prinssi Guliania paikalle, mutta hei, muistakaa ottaa rahaa mukaan, mä myyn teille näitä patukoita.
      Saa laittaa faceenkin tän ilmoituksen, koska sellainen tästä nyt vähän tuli.

      Mutta nyt mun pitää mennä, hoitaja toi ilta Levotsinit, Ketipinorit, Mirtatsapiinit, ja sit noita isoja vihreitä kans, ne on parhaita.
      Niistä tulee aina vanhat hyvät AmWay ajat mieleen, vieläkin, vaikka vasta viimekuussa isä ajoin ne loput kaatopaikalle sieltä autotallista.
      Mut hei kaikille, Ponzin nimessä, verkostukaa, moikka vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe