Uusi gryptovaluutta Suomicoin

Suomicoin

Kaikille jotka ovat mukana Onecoinissa. Nyt minä kerron miten teidän pitää tehdä. Koska teidän huijaamasta eurosta saatte ainoastaan 10% niin tämähänä on huonoa businestä parempaa on saada pitää 100%. Joten jätätte Onecoinin ja keksitte oman viritelmän, sen nimi on vaikka Suomicoin. Mainostatte tällä "Tue suomalaista työtä osta Suomicoin". Sitten kopioitte netistä jotain joka liittyy kryptovaluuttoihin, lyötte Suomicoin leiman niihin. Ei kukaan kuitenkaan huomaa. Sitten lupaatte isoja voittoja, tähän huom! siis jotta ei viritelmä kaadu liian nopeesti ne isot voitot tulevat vasta 2 vuoden päästä. Sitten keksitte välillä jotain mikä hidastaa että rahat valuu pyramiidistä ulos. Sanokaa vaikka että me pidämme nyt joulu lomaa 3 viikkoa joten ette voi myydä coineja. Tähän toinen Huom! siis aina pitää olla mahdollista osallistua Suomicoiniin se pitää ainoastaan rajoittaa se ulos menevä raha. Jotta jokainen joka on mukana saa kuvan siitä että homma toimii niin maksatte alussa aika ison prosentin ulos. Sanotaan että tyyppi X osallistuu 1000€ ja hän saa 1000 coinia. Sitten kuukauden päästä hinta on jo 2€ / coin. Silloin kuin tyyppi myy niin on tärkeetä että hän saa näistä coineista 2€/kpl. Tällöin tyyppi innostuu ja kertoo kavereilleen. Jotta hän ei innostu myymään 500 coinia mikä johtaisi siihen että joutuisitte antamaan hänelle hänen sijoittamansa 1000€ takaisin niin laitatte myyntirajoituksen. Esim. maksimissaan 1 coin per päivä. Joten hänellä menee 1000 päivää myydä coinit. Kaikissa puheissa sanotte myös että se joka myy nyt on tyhmä koska ne on tulevaisuudessa vielä kalliimpia. Kokoustilaksi voitte varata vaikka ABC kun ne on aika halpoja. Sitten vähän ajan päästä huhu kiertää ja teille tulee rahaa ovista ja ikkunoista sitten vedätte töpselin seinästä ja menette vaikka thaimaaseen. Näin helppoa on rahanteko.

13

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opetustasinulle

      " Kaikille jotka ovat mukana Onecoinissa. Nyt minä kerron miten teidän pitää tehdä. "

      Voin kertoa, ettei sinulla ole mitään annettavaa minulle ja muillekkaan onecoinilaisille.
      Onecoinilaiset ovat pääasiassa fiksua väkeä, joille OneCoin on vain pieni osa elämää mikä ei tarvitse päivittäistä pohdiskelua vaan verkoston kasvattamista kaiken muun ohella ja se antaa työnmukaisen rehellisen ansion tekemisensä mukaan tasa-arvoisesti kaikille asiakkaille.

      Ainoastaan teidän viikkorahapoikien päässä tämä OC on päivittäin jauhettavaa kauraa ja ihmeen huonoilla tiedoilla sitä teette ja sillä on lähinnä viihdearvoa, jota voi käydä joskus sunnuntaisin naureskelemassa.

      Minulle tärkeimpiä asioita elämässäni on perhe/lähisukulaiset, työ, vapaa-aika hyvässä seurassa, jo ennen OneCoinia saavutettu kohtuullisen hyvä elintaso, liikunta luonnossa mökkini merenrantamaisemissa, kalastus ja marjastus, tennis yms.

      Sivuharrastuksina olen harrastanut sijoittamista kaikkeen mahdolliseen jo vuodesta 2000 lähtien ja ensimmäiseen verkostomarkkinointiini lähdin OneCoinissa 2015 alussa, koska tuote oli mielekäs kokonaisuus kylkiäisineen.

      Olen töissä yrityksessä viranomaispuolella ja käsittelen suuria summia rahaa luottohenkilönä, jolla vaitiolovelvollisuus asiakkaidensa tapahtumista ja ilmeisesti olen myös saanut paikkani tietenkin myös koulutukseen perustuen, mutta epäilemättä myös syystä että minulla on aina ollut luottamusta jo aikaisemmassakin työtehtävässäni.

      Edellisestä johtuen minulla on myöskin paljon hyviä ystäviä joihin luotan ja he luottavat minuun. Olen hyvin valikoiden markkinoinut OneCoinia ja meillä on todella hyvä tiimi, koska olen karttanut idiooteille markkinoimista.
      Ryhmästämme kukaan ei ole rekisteröitynyt esim. Facen suljetuille sivuille, kuten ei mihinkään muuhunkaan ryhmään liittyen OneCoiniin. Haluamme siis toimia suorilla yhteyksillä mm. Ruja Ignatovan kanssa ja se onkin kannattanut. Ruja on muuten todella mahtava tyyppi ja olen tavannut hänet livenä kaksi kertaa. Hänen missionsa on vähintäänkin mahtavan innovaatinen ja humaani. Selvästi myös äärimmäisen älykäs nainen, joka ei jää asiastaan sanattomaksi koskaan.

      On hyvin oletettavaa ja perusteltavaa olettaa, että 2018 OneCoin on ohittanut Bitcoinin jos se ei sitten ole sulautunut OneCoiniin, mikä olisi kaikille paras ratkaisu.
      Toki Rujalla on myös ehdotuksia myös Litecoinille, mikäli nyt rivienvälistä osasin lukea?

      • Suomicoin

        Siis joo niinkuin kirjoitin "Sitten lupaatte isoja voittoja, tähän huom! siis jotta ei viritelmä kaadu liian nopeesti ne isot voitot tulevat vasta 2 vuoden päästä" . Joten samaa kun sinä käytät vuonna 2018.


      • Onecoinponzi

        Onecoinilaiset ovat ihan saatanan typerää tai pohjattoman ahnetta -mikseivät molempiakin- porukkaa.
        Se on nähty. Katso peiliin, siellä on yksi.


      • CrystalBall

        "Lähdin OneCoinissa 2015", "Olen töissä viranomaispuolella ja käsittelen suuria summia rahaa...". Jokin tässä nyt mättää. Jos työskentelet viranomaisessa, sinun tulee hankkia sivutoimilupa esimieheltäsi. Yleensä tällainen ei tule kyseeseen, jos riskitaso siitä, että sotket viraston ja omat rahasi keskenään, kasvaa liian suureksi. Viranomaisessa työskentely yleensä edellyttää myös turvallisuusselvitystä, joka menee katkolle, jos touhuat liikaa hämärähommissa. Kerro ihmeessä lisää, missä viranomaisessa. Laitetaan asia selvitykseen...


      • EiKäySääliksi

        " koska tuote oli mielekäs kokonaisuus kylkiäisineen"

        KOSKA TUOTE OLI MIELEKÄS KOKONAISUUS KYLKIÄISINEEN !!!! ???? !!!!

        Mikäs se tämmöinen satusetä on, joka keksii omasta päästään tarinoita - vai että oikein mielekäs tuote tämä härskisti plagioitu ns. "koulutus" jonka KYLKIÄISENÄ tulee mitä????? Rujan läppärillä tehtailtuja afrikan tähti - rahoja!

        Voi voi kuule neropatti "töissä yrityksessä viranomaispuolella" - tuo satuilu ei paranna kyseisen pyramidi-huijauksen mainetta tippaakaan.

        Jos hiukankaan olisi totta tuossa sepustuksessa, et kirjoittelisi näillä palstoilla...

        Mars peilin eteen miettimään asioita - taitaa viranomaiset olla jo piankin kiinnostuneita noista bisneksistä - JOTKA TODELLAKAAN EIVÄT KESTÄ PÄIVÄNVALOA!


      • CrystalBall kirjoitti:

        "Lähdin OneCoinissa 2015", "Olen töissä viranomaispuolella ja käsittelen suuria summia rahaa...". Jokin tässä nyt mättää. Jos työskentelet viranomaisessa, sinun tulee hankkia sivutoimilupa esimieheltäsi. Yleensä tällainen ei tule kyseeseen, jos riskitaso siitä, että sotket viraston ja omat rahasi keskenään, kasvaa liian suureksi. Viranomaisessa työskentely yleensä edellyttää myös turvallisuusselvitystä, joka menee katkolle, jos touhuat liikaa hämärähommissa. Kerro ihmeessä lisää, missä viranomaisessa. Laitetaan asia selvitykseen...

        Mättää siinä kirjoituksessa enemmänkin.

        Onecoinilaiset eivät juuri ole koulutettua väkeä, kuten kirjoittaja antaa ymmärtää, eivätkä pysty itse argumentoimaan/kyseenalaistamaan asioita, jolloin käsittäisivät että homma on huijausta. Paitsi tietenkin ne coinilaiset jotka alusta alkaen käsittävät että ollaan rikoksessa mukana.

        Enkä usko tuon kirjoittajan taustan olevan sellainen mitä hän väittää. Jokainen verkostobisneksessä mukanaoleva on joko menettänyt lähipiirinsä, tai fiksummat heistä varovat visusti sekoittamasta lähipiiriään mukaan kusetukseen.


      • SuomenPankki

        Nyt laskin alle ...bitcoin oin ainut toimiva ruptoraha


      • MuistaLääkkeet

        "On hyvin oletettavaa ja perusteltavaa olettaa, että 2018 OneCoin on ohittanut Bitcoinin jos se ei sitten ole sulautunut OneCoiniin, mikä olisi kaikille paras ratkaisu."

        LÄÄKKEET!


      • OC-ylivoimaa
        EiKäySääliksi kirjoitti:

        " koska tuote oli mielekäs kokonaisuus kylkiäisineen"

        KOSKA TUOTE OLI MIELEKÄS KOKONAISUUS KYLKIÄISINEEN !!!! ???? !!!!

        Mikäs se tämmöinen satusetä on, joka keksii omasta päästään tarinoita - vai että oikein mielekäs tuote tämä härskisti plagioitu ns. "koulutus" jonka KYLKIÄISENÄ tulee mitä????? Rujan läppärillä tehtailtuja afrikan tähti - rahoja!

        Voi voi kuule neropatti "töissä yrityksessä viranomaispuolella" - tuo satuilu ei paranna kyseisen pyramidi-huijauksen mainetta tippaakaan.

        Jos hiukankaan olisi totta tuossa sepustuksessa, et kirjoittelisi näillä palstoilla...

        Mars peilin eteen miettimään asioita - taitaa viranomaiset olla jo piankin kiinnostuneita noista bisneksistä - JOTKA TODELLAKAAN EIVÄT KESTÄ PÄIVÄNVALOA!

        "Mars peilin eteen miettimään asioita - taitaa viranomaiset olla jo piankin kiinnostuneita noista bisneksistä - JOTKA TODELLAKAAN EIVÄT KESTÄ PÄIVÄNVALOA!"

        Onhan viranomaiset kiinostuneet OneCoinista, mm. KRP:n tutkimus ei johtanut edes esitutkintaan.


      • Sivustaseurailen
        CrystalBall kirjoitti:

        "Lähdin OneCoinissa 2015", "Olen töissä viranomaispuolella ja käsittelen suuria summia rahaa...". Jokin tässä nyt mättää. Jos työskentelet viranomaisessa, sinun tulee hankkia sivutoimilupa esimieheltäsi. Yleensä tällainen ei tule kyseeseen, jos riskitaso siitä, että sotket viraston ja omat rahasi keskenään, kasvaa liian suureksi. Viranomaisessa työskentely yleensä edellyttää myös turvallisuusselvitystä, joka menee katkolle, jos touhuat liikaa hämärähommissa. Kerro ihmeessä lisää, missä viranomaisessa. Laitetaan asia selvitykseen...

        "Olen töissä viranomaispuolella ja käsittelen suuria summia rahaa...". Jokin tässä nyt mättää. Jos työskentelet viranomaisessa, sinun tulee hankkia sivutoimilupa esimieheltäsi.

        No ei pidä paikkaansa koska seuraan hyvin läheltä juuri noita asioita. Yleensä noihin virkoihin nostetaan sisäpiiristä luotettava henkilö, jolla voi olla sijoitustoimintaa.
        Paljon enemmän kiinitetään huomiota siihen ettei ole rikosrekisteriä tai luottohäiriömerkintöjä.
        Toisaalta rahan kavaltaminen on eliminoitu sillä, että maksut pitää olla kolmen henkilön hyväksymiä allekirjoituksineen mikäli nyt puhutaan osittain valtion johtamista yrityksistä.


      • Greenwood
        Sivustaseurailen kirjoitti:

        "Olen töissä viranomaispuolella ja käsittelen suuria summia rahaa...". Jokin tässä nyt mättää. Jos työskentelet viranomaisessa, sinun tulee hankkia sivutoimilupa esimieheltäsi.

        No ei pidä paikkaansa koska seuraan hyvin läheltä juuri noita asioita. Yleensä noihin virkoihin nostetaan sisäpiiristä luotettava henkilö, jolla voi olla sijoitustoimintaa.
        Paljon enemmän kiinitetään huomiota siihen ettei ole rikosrekisteriä tai luottohäiriömerkintöjä.
        Toisaalta rahan kavaltaminen on eliminoitu sillä, että maksut pitää olla kolmen henkilön hyväksymiä allekirjoituksineen mikäli nyt puhutaan osittain valtion johtamista yrityksistä.

        Jos olet hyvin tunkittanut,niin sinulla voi kohta olla rekisteri.


    • eiarmoakoinareille

      Paras vasta argumentti one coinareille on ihan että mätetään rehellisesti turpaan keinoja kaihtamatta, heillä on nimittäin todella aggressiivinen ulosanti niin ainoa keino vastata sellaiseen on fyysisesti! Fyysinen argumentointi on ainoa jota kaikki uskovat!

      • Nyrkistätuleekorvauksia

        Tulit sitten kertomaan, ettei sinulla ole aivoja nimeksikään ja kun kohtaat älykkäitä ihmisiä, niin otat nyrkit avuksi. Ajatusmaailmasi on rikollinen.

        Sopivsti kun nyrkittää, niin istuu pitkään linnassa ja se on oikein väkivaltaisille tyypeille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe