Vastakohdat täydentävät toisiaan?

12121212

Mitäpä olette tästä mieltä? Jotkut sanovat että vastakohdat täydentävät toisiaan. Toiset sanovat että samanlaiset sopivat parhaiten yhteen.

Esimerkkejä:
- haluan pitkän miehen koska olen itsekin pitkä enkä halua näyttää amatsonilta (samanlaiset sopivat parhaiten yhteen)
- haluan pitkän miehen koska olen itse lyhyt enkä halua lyhyitä lapsia (vastakohdat täydentävät toisiaan)
- haluan leveäharteisen miehen koska olen itsekin roteva nainen (samanlaiset sopivat parhaiten yhteen)
- haluan leveäharteisen miehen koska olen itse pieni ja siro (vastakohdat täydentävät toisiaan)
- haluan kunnianhimoisen miehen koska olen itsekin kunnianhimoinen (samanlaiset sopivat parhaiten yhteen)
- haluan kunnianhimoisen miehen koska olen itse kodin hengetär (vastakohdat täydentävät toisiaan)
- haluan itsevarman miehen koska olen itsekin itsevarma (samanlaiset sopivat parhaiten yhteen)
- haluan itsevarman miehen koska olen itse epävarma (vastakohdat täydentävät toisiaan)

Kumpi on teidän mielestänne totta?

19

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipystyvastaamaan

Aika huonosti aseteltu esimerkit ja kysymys.

• Niinpä, nyt naiset eivät voi vastata kysymykseen paljastamatta hypergamiaansa.

• että.silleen
        HC-ätmel kirjoitti:

Niinpä, nyt naiset eivät voi vastata kysymykseen paljastamatta hypergamiaansa.

Minä luovutan... ei jaksa tätä enää. Riittääkö jos laitan tähän pankkitilini numeron mihin voitte rahanne lähettää; ainoataan äijää en halua tavata näin onnettoman pienen asian vuoksi!

• sad.facts

Se on totta naisen mielestä mikä hänelle parhaiten sopii.
      Noinhan se menee kuten esimerkeissä.
      Harmi että kaikki naiset haluaa täsmälleen tietynlaisen miehen, mitään hajontaa ei ole.

• Mä uskon, että on hyvä olla ainakin puolet samanlaisuutta ja myös jonkin verran erilaisuutta. Tykkään, kun ei ole hirveästi kokoeroa ja arvot niin elämässä kuin poliittisestikin samankaltaiset. Toisaalta luonneasioissa on ihan kiva, jos on vähän erilaisuutta.

• m-i-e-s

Mitäpä mieltä olen tästä? Tuohon kellon aikaan olisi hyvä olla jo nukkumassa. (Jaksaa sitten aamulla aikaisen takomalla takoa rahaa.)

Mitä mieltä olen siitä, että ihmiset ovat eri mieltä asioista, eivätkä jaa samoja näkemyksiä, kokemuksia ja tuntemuksia.

Tiina, joka on 178cm nainen haluaa pitkän miehen, niin sitten? Samankaltaisuudella haetaan ihan eri asioita, mutta olkoon. Tiina haluaa itsensä kaltaisen kumppanin, tämä on Tiinalle tärkeää.

Iida on 155cm pitkä nainen, mikä haluaa pitkän miehen. Iidan mielestä vastakohdat täydentävät toisiaan. Iida haluaa mielenkiintoisen parisuhteen, joka mahdollisesti on kiehtovampi, tulisempi, eläväisempi tms. Iidalla ehkä on pituuskompleksi tai on saanut kuulla pituudestaan yläasteella. Iidaa pelottaa synnyttää Hobitteja, puolituisia, kääpiöitä, koska hänellä on pituuskompleksi. (Iida on ehkä myös huomannut, että pidemmät ihmiset ei vain näytä paremmalta, he myös menestyvät muita paremmin joka asiassa, niin siis pidemmät miehet. Lyhyet naiset nyt menemällä menee harmaan kiven läpi.)

Kirsi on vähän levinnyt sohvalla uutta päivää, salattuja elämiä, mustia leskiä katsellessa. Kirsille maistuu herkut enemmän kuin liikunta. Kirsi on vähän muhkumpi ja Kirsi tykkää muhkummasta. Kirsin mielestä samanlaiset sopivat parhaiten yhteen, mutta siinä on valtavia näkemyseroja Tiinan kanssa.

Iida haluaa myös leveäharteisen miehen, koska on itse 155cm, 50kg pieni ja siro. Iida halusi sitä vastakohtaansa.

Olga on uraohjus, menestyvä ja tekemällä tekevä. Pukeutuu tonnin jakkun ja tienaa sen 6k/kk. Olga haluaa myös menestyvän miehen, uraohjuksen, jonka kanssa hän tekee yhden lapsen, on vuoden poissa töistä, ostavat ei älsvbytalo Tuusulasta. Molemmilla on samanmalliset, saman väriset Chevroletit, ainoastaan rekisteritunnukset ovat eri. Miehellä se on URA-1 ja naisella URA-2. Perhe ottaa jotain pieniä tai keskikokoisia 1k-2k koiria 4 kappaletta, koska ovat eläinrakkaita. Hemmottelevat lapsensa piloille, mutta eivät tee toista, koska ura ja vartalo menee pilalle. (Samat arvot, samat lähtökohdat. Työ ennen lasta, jossa koiratkin on tärkeitä, mutta hei, lapsi saa kaiken tarvitsemansa kaupasta ja kyllähän palkattu lastenhoitaja hoitaa lapsen muut tarpeet. Vanhemmat ovat lapsen käytettävissä toisinaan perjantaista klo 18:00 sunnuntaihin klo 20:00)

Jenni opiskeli lähihoitajaksi, on erinomainen lasten ja nuorten kanssa. Jenni kannattaa vanhoja arvoja, missä hän hoitaa kodin, lapset ja miehen enemmän kuin mielellään. Jenni on pieniruokainen, siisti, huolellinen edustusvaimo, joka toimittaa myös äidin virkaa miehellensä. (Vanhanmallinkasvatus, muutenhan kunnianhimoinen uraohjus saa olla samanlainen, mikä täydentää viettämällä koti-iltoja jalkakylpyjen ja kasvohoitojen parissa, eikä remua viikonloppuisin ravitsemusliikkeissä)

Salla-Sosionomi haluaa itsevarman tai ulospäinsuuntautuneen henkilön, kun itsekkin on. Sanni-Siivooja on sisäänpäinsuuntautunut, ujo ja haluaa sellaisen miehen, joka hoitaa tilaisuudet ja esiliinana olemisen hänen puolestaan.

Kumpi on minun mielestäni totta? No molemmat ovat totta, sillä joka ikinen kohta sisälsi täysin eri naisen, eikä monellakaan väittämällä ollut mitään tekemistä tämän haluan samanlaisen tai vastakohdan kanssa. 3,5 miljardista naisesta miljardi haluaa samanlaisen, toinen miljardi erinlaisen ja loput jotain siltä väliltä, joista jokainen omaa omat mieltymyksensä, himonsa, halunsa tms. mikä heidän mielestään tuntuu tai vaikuttaa oikealta.

• ätmelssön

"Kumpi on minun mielestäni totta? No molemmat ovat totta, sillä joka ikinen kohta sisälsi täysin eri naisen, eikä monellakaan väittämällä ollut mitään tekemistä tämän haluan samanlaisen tai vastakohdan kanssa."

Hyvin sanottu.

Kaikki naiset olivat erilaisia, mutta halusivat saman miehen. Se kumpi väittämä on totta, riippuu siitä kumpi johtaa siihen että nainen saa sen saman miehen jonka muutkin naiset haluavat.

Loustava huomio 12121212:lta.

• Naisasialooseri1

Mainitse yksikin hyvin menestynyt pitkä mies, niin minä mainitsen jokaista kohti kolme lyhyttä huomattavasti paremmin menestynyttä miestä.

• 876
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Mainitse yksikin hyvin menestynyt pitkä mies, niin minä mainitsen jokaista kohti kolme lyhyttä huomattavasti paremmin menestynyttä miestä.

Mä tartun haasteeseen. Cristiano Ronaldo. Annetaan helpompi, koko Herlinin suku.

• Uskon, että joskus ulkoisissa seikoissa vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta hyvin harvoin ihmisen luontaassa.

Jos toinen tykkää viettää koti-mökkielämää ja toinen reissata---> ei toimi

Jos toinen haluaa bilettää ja toinen perustaa perhettä-->ei toimi.

Jos toinen kaipaa paljon keskustelua ja toinen taas yleensä on mielummin hiljaa--->ei toimi

Jos toinen on hyvin tarkka kodin siisteydestä ja toista ei juuri jaksa kiinnostaa--> ei toimi.

Jos toinen on pitkä ja toinen on lyhyt--> luultavasti toimii
      jne.

• 1223

Samaa mieltä. Luonne ja arvot pitäisi olla mahdollisimman samankaltaiset.

• Vaanmunmielipide

Mielipiteeni pitkistä miehistä.Ovat usein laiskoja,terveys huono,houkuttavat vieraita naisia,joten liitto epävakaa.lyhyet ja keskikokoiset,terveempiä,ahkerampia ja pitemi-ikäisiä.Itse valitsisin,normaalikokoisen,itseäni pitemmän ja lauhkealuontoisen miehen,koska itse olen tappuraa ja tulta.

• tulitkaapistaulos

Ei muutakuin homoilemaan vain.

• 12121212

Eli juoksut on juostu pidempien ja sytyttävämpien miesten kanssa, nyt olisi hakusessa ahkera betaelättäjä.

• tarralenkkari666

Entäs tää... Unelma ori olisi
      -Suurinpiirtein oman mittainen
      -Kuuluisi samaan yhteiskuntaluokkaan
      -Hänellä olisi arvoja, joista pitäisi kiinni ja ne olisivat yhteen sopivat minun arvojeni kanssa. Tavoitteet mielellään liittyen tähän, ei uraan tai muuhun merkityksettömään.
      -ei tarvitse olla itsevarma, kunhan ei ole huomattavasti nyhverömpi, kuin minä (jonkin verran nyhverömpi saa olla).
      -Leveät hartiat ovat plussaa kaikilla sukupuolilla muttei mikään merkittävä tekijä.

• 12121212

Tähän vielä perään kuvaus nykyisestä miehestäsi, kiitos.
        - pituus vs sinun pituutesi
        - tulo vs sinun tulosi
        - kumpi itsevarmempi
        - hartioiden leveys ja vartalotyyppi

• tarralenkkari666

-Pitkä
        -Kummallakin pienet, minulla kausittain isommat
        -Minä olen itsevarmempi
        -Sopusuhtaiset hartiat (ei pullo-, eikä iso hartiainen), normaali vartalo (ei lihaksikas, ei ylipainoinen, ei hoikka)

Onko nyt hyvä? Kerrotko vielä miten olen hypergaminen huora?

• Riippuen hieman yksilön persoonasta/luonteesta, niin asiat vaihtelevat mikä on juuri kyseiselle yksilölle se oikea ja paras vaihtoehto.....tosin se ei tarkoita sitä vielä, että se on sille toisellekin osapuolelle oikea ja paras vaihtoehto..... ;P

En tosin käsitä miten yksikään tietynlainen yksilö voisi olla onnellisempi, jos ei ole samalla taajuudella olevaa kumppania......eli mahdollisimman samankaltainen luonne/persoona, arvot ja ajatusmaailma.... ;P

• tyylitönätmi

Tää osui maaliin. Noin se ihan selkeesti menee.

Kun nainen on naiseksi "maskuliininen" (roteva, menestynyt, itsevarma)...halutaan samanlainen.
      Kun nainen on naisellinen, halutaan erilainen.

Eihän toi saman laisuus vs erilaisuus ole muut kun rationalisointihamsterin tuotos, sillä perustellaan miks halutaan se maskuliininen mies jonka kaikki naiset haluaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1153
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      97
      633
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe