Lumeliiton kesto

kaita

Kuinka kauan pitää olla naimisissa, ettei UVI epäile liittoa lumeliitoksi, entä miten nopeasti saa erota? Mulle tarjottiin aika hyvää summaa ja asuntolainakin pitäisi maksaa, mutta en mä kotonani kovin pitkää tuntemattomia haluaisi majoittaa.

17

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskakin

      normaalisti oleskeluluvan saanti pysyvään oleskeluun vaatii 4-vuotta maassa,minusta voisit unohtaa koko jutun sillä käryhän siitä käy kuitenkin ja sinä siitä istut tuomiolla.kaveri vain poistetaan maasta ja sinä kärsit tuomion.

      • tietojeni mukaan riittää kun on ollut kaksi vuotta naimisissa ,niin saa hakea suomen kansalaisuutta.aika on viisi vuotta jos on elänyt avoliitossa suomessa.


    • Sari

      Mitään pysyvää oleskelulupaa ei saa moneen vuoteen, vähintään kaksi vuoden lupaa myönnetään ensin ja harkinnanvaraisesti enemmänkin. Eron jälkeen henkilö mitä luultavammin poistetaan maasta, ellei muita siteitä, kuten lapsia ole syntynyt. Jos omaa toimeentulon, maassa pysyminen on todennäköisempää eron jälkeen, jos on työtön, mitä luultavammin saa kenkää. Unohda koko juttu ja erityisesti siitä syystä, että tuollaisella toiminnalla vahingoitat niitä, joilla monikulttuurinen liitto on aito.

    • Martti (VL)

      Tehkää lapsi niin nainen saa oleskeluluvan. Sattuuhan noita "vahinkoja" ja mikäs sen mukavampaa hommaa... Ei kai lapsen tekoa oo laissa kielletty??

    • sss

      Tän on pakko olla provo!
      Haluatko tosissaan eronneeksi sitten sen 4vuoden jälkeen?
      Ja vielä se että ei sitä lupaa heru jos ei ole todisteita yhdessäolosta ja suhteesta...
      Kiitos juuri tuollaisten jotka ovat lumeliittoja tehneet,,,idiootit

    • Elvi

      No niin taas... Kyllä teitä idiootteja pitäisi jollain halolla kalauttaa takaraivoon - edes harkitset lumeliittoa! Huh!
      Itse tällä hetkellä seuraan hyvän ystäväni pyristelyä oleskeluluvan haussa ja voin vain sanoa, että sääliksi häntä ja hänen miestään käy. Tässä on kyseessä liitto, joka on aidosti tulvillaan rakkautta, eikä vain "sinisilmäisen suomiblondin" osalta, vaan myös parisuhteen mies on erittäin rakastunut puolisoonsa. Tunnen myös hänet hyvin läheisesti.
      Negatiivistä heille kuitenkin tarjottiin oleskeluluvan suhteen ja mies joutui ainakin hetkeksi palaamaan kotimaahansa, koska heillä ei ollut tarpeeksi todisteita rakkaudesta yhdessäolosta ennen avioliittoa! Kiitos teidänlaisten idioottien ystäväni saa aidossa rakkausliitossa kärsiä ja itkeä silmänsä punaisiksi!
      Ei voi kuin pyöritellä päätään - tässä se todellinen suomibimbo esittäytyy, ei niissä jotka naivat ulkomaalaisen rakkaudesta - oli rakkaus sitten sinisilmäistä tai ei. Tahallista tyhmyyttä. Jeesus.

      • toinen on

        Yleensä näissä vain se suomibimbo on se todella rakastunut ja toinen osapuoli hakee vain parempaa elintasoa. Luuletteko tosiaan että joku turkkilainen esimerkiksi haluaisi pelkästään rakkauden takia Suomeen. Aina on mukana parempi elintaso sama pätee myös itärajan takaa tuleviin naisiin. Sitten kun oleskuvat kunnossa tuodaan ne todelliset rakkaat perästä uuteen paremman elintason kotimaahan.


      • Elvi
        toinen on kirjoitti:

        Yleensä näissä vain se suomibimbo on se todella rakastunut ja toinen osapuoli hakee vain parempaa elintasoa. Luuletteko tosiaan että joku turkkilainen esimerkiksi haluaisi pelkästään rakkauden takia Suomeen. Aina on mukana parempi elintaso sama pätee myös itärajan takaa tuleviin naisiin. Sitten kun oleskuvat kunnossa tuodaan ne todelliset rakkaat perästä uuteen paremman elintason kotimaahan.

        Totuus kuitenkin on, että jos ne mätämunat, jotka oleskelulupaa hakevat väärin perustein lumeavioliitossa tai suomalaispuolison sinisilmäisyyden vuoksi, olisivat poissa kuvioista, eivät aidosti rakastuneet parit joutuisi saamaan epäoikeudenmukaisia päätöksiä tahi käymään pitkää ja hermoja raastavaa oleskeluluvanhakua läpi. Mitään muuta en kirjoituksella halunnut sanoa.
        Ei ollut kyse turkkilaisista tai heidän sinisilmäisistä puolisoitaan vaan siitä, että jos edes puolet näistä väärinkäyttäjistä miettisivät ennen kuin toimivat, olisi rehellisillä ihmisillä elämä paljon mukavampaa... Mutta mitäs me muista kun oma napa on tärkein? Suurempi suomibimbo on minusta se, joka tieten tahtoen toimii moraalin vastaisesti kuin se, joka rakkaudesta nai.


      • Hmh
        Elvi kirjoitti:

        Totuus kuitenkin on, että jos ne mätämunat, jotka oleskelulupaa hakevat väärin perustein lumeavioliitossa tai suomalaispuolison sinisilmäisyyden vuoksi, olisivat poissa kuvioista, eivät aidosti rakastuneet parit joutuisi saamaan epäoikeudenmukaisia päätöksiä tahi käymään pitkää ja hermoja raastavaa oleskeluluvanhakua läpi. Mitään muuta en kirjoituksella halunnut sanoa.
        Ei ollut kyse turkkilaisista tai heidän sinisilmäisistä puolisoitaan vaan siitä, että jos edes puolet näistä väärinkäyttäjistä miettisivät ennen kuin toimivat, olisi rehellisillä ihmisillä elämä paljon mukavampaa... Mutta mitäs me muista kun oma napa on tärkein? Suurempi suomibimbo on minusta se, joka tieten tahtoen toimii moraalin vastaisesti kuin se, joka rakkaudesta nai.

        "aidosti rakastuneet parit"

        Näitä ei ole, suomityttöjen ja turkinpoikien keskuudessa. Etkö näe mitään epäilyttävää siinä, että juuri rantalomamaista tulee miehiä Suomeen?


      • Elvi
        Hmh kirjoitti:

        "aidosti rakastuneet parit"

        Näitä ei ole, suomityttöjen ja turkinpoikien keskuudessa. Etkö näe mitään epäilyttävää siinä, että juuri rantalomamaista tulee miehiä Suomeen?

        Itse olen elävä esimerkki, ikää takana jo reilusti yli kolme vuosikymmentä ja avioliittoa aurinkorannalta löydetyn miehen kanssa lähes 15 vuotta. Ei tosin löytynyt Turkin aurinkorannalta, mutta samapa tuo.
        Elä vain illuusiossasi, ettei Suomen rajojen ulkopuolelta voi löytää rakkautta, eläviä esimerkkejä löydät kyllä, jos vain ennakkoluuloiltasi viitsit aukaista silmät.

        En muuta kirjoituksillani perää kuin sellaisten ihmisten moraalia, jotka monikulttuurisiin liittoihin väärin perustein ryhtyvät, älä siis pelihousujasi kanssani revi. Periaatteessa olemme samalla puolella, vaikket henkilökohtaista puolisoni valintaa hyväksyisikään. Muista kuitenkin, että vanhan akan on vaikea olla sinisilmäinen, sen verran on elämässä ehtinyt nähdä.


      • Rami
        Elvi kirjoitti:

        Totuus kuitenkin on, että jos ne mätämunat, jotka oleskelulupaa hakevat väärin perustein lumeavioliitossa tai suomalaispuolison sinisilmäisyyden vuoksi, olisivat poissa kuvioista, eivät aidosti rakastuneet parit joutuisi saamaan epäoikeudenmukaisia päätöksiä tahi käymään pitkää ja hermoja raastavaa oleskeluluvanhakua läpi. Mitään muuta en kirjoituksella halunnut sanoa.
        Ei ollut kyse turkkilaisista tai heidän sinisilmäisistä puolisoitaan vaan siitä, että jos edes puolet näistä väärinkäyttäjistä miettisivät ennen kuin toimivat, olisi rehellisillä ihmisillä elämä paljon mukavampaa... Mutta mitäs me muista kun oma napa on tärkein? Suurempi suomibimbo on minusta se, joka tieten tahtoen toimii moraalin vastaisesti kuin se, joka rakkaudesta nai.

        Mene jo nukkumaan, eihän tälläisestä pälä-pälä-ajatuksen virrasta saa mitään tolkkua. On kyllä niin epäselvää tekstiä.


      • Rami
        Elvi kirjoitti:

        Itse olen elävä esimerkki, ikää takana jo reilusti yli kolme vuosikymmentä ja avioliittoa aurinkorannalta löydetyn miehen kanssa lähes 15 vuotta. Ei tosin löytynyt Turkin aurinkorannalta, mutta samapa tuo.
        Elä vain illuusiossasi, ettei Suomen rajojen ulkopuolelta voi löytää rakkautta, eläviä esimerkkejä löydät kyllä, jos vain ennakkoluuloiltasi viitsit aukaista silmät.

        En muuta kirjoituksillani perää kuin sellaisten ihmisten moraalia, jotka monikulttuurisiin liittoihin väärin perustein ryhtyvät, älä siis pelihousujasi kanssani revi. Periaatteessa olemme samalla puolella, vaikket henkilökohtaista puolisoni valintaa hyväksyisikään. Muista kuitenkin, että vanhan akan on vaikea olla sinisilmäinen, sen verran on elämässä ehtinyt nähdä.

        Onko se sinun 15-kesäisenä rantalomilta tuoma tuliainen noin kovasti sekoittanut pääsi, vai miksi ihmeessä et kykene kirjoittamaan selkeää tekstiä?


      • Elvi
        Rami kirjoitti:

        Onko se sinun 15-kesäisenä rantalomilta tuoma tuliainen noin kovasti sekoittanut pääsi, vai miksi ihmeessä et kykene kirjoittamaan selkeää tekstiä?

        Minusta tekstini on aivan tarpeeksi selkeää tämän tason keskustelupalstalle. Iästäni sanoin olevani reilusti kolmenkympin "paremmalla puolella", joten en suinkaan miestäni 15-vuotiaana tavannut. Olin muutaman vuoden yli 20-vuotias.


      • kessi
        Elvi kirjoitti:

        Minusta tekstini on aivan tarpeeksi selkeää tämän tason keskustelupalstalle. Iästäni sanoin olevani reilusti kolmenkympin "paremmalla puolella", joten en suinkaan miestäni 15-vuotiaana tavannut. Olin muutaman vuoden yli 20-vuotias.

        Tyypillinen tapaus tämä elvi: aina oikeassa, oli kyse mistä tahansa. Olet varmaan jostain maalta kotoisin? Läheltä paikkaa mistä Paavo Väyrynenkin? Niin kovin samanlainen "minä olen aina oikeassa"-ajattelumalli.


      • Elvi
        kessi kirjoitti:

        Tyypillinen tapaus tämä elvi: aina oikeassa, oli kyse mistä tahansa. Olet varmaan jostain maalta kotoisin? Läheltä paikkaa mistä Paavo Väyrynenkin? Niin kovin samanlainen "minä olen aina oikeassa"-ajattelumalli.

        Kummallista miten hyvin pystyt lokeroimaan minut muutaman lyhyen lauseen perusteella... Sietää miettiä osuuko tuolla otannalla lokerointi oikeaan vai ei.
        Kaikkihan me pyrimme viimeisen sanan nettikeskustelussa sanomaan, joten kyllä minusta VARMASTI huokuu "minä olen oikeassa"-asenne. En ole täällä ketään mielistelemässä, mutta tuskin kukaan mukaan. Kaikki me haluamme oikeassa olla, eri asia sitten kuka todella on, mutta sekin on mielipidekysymys.


      • kessi
        Elvi kirjoitti:

        Kummallista miten hyvin pystyt lokeroimaan minut muutaman lyhyen lauseen perusteella... Sietää miettiä osuuko tuolla otannalla lokerointi oikeaan vai ei.
        Kaikkihan me pyrimme viimeisen sanan nettikeskustelussa sanomaan, joten kyllä minusta VARMASTI huokuu "minä olen oikeassa"-asenne. En ole täällä ketään mielistelemässä, mutta tuskin kukaan mukaan. Kaikki me haluamme oikeassa olla, eri asia sitten kuka todella on, mutta sekin on mielipidekysymys.

        "Kummallista miten hyvin pystyt lokeroimaan minut muutaman lyhyen lauseen perusteella..."

        Et ole ensimmäistä kertaa tällä palstalla.


      • Elvi
        kessi kirjoitti:

        "Kummallista miten hyvin pystyt lokeroimaan minut muutaman lyhyen lauseen perusteella..."

        Et ole ensimmäistä kertaa tällä palstalla.

        Sekoitat minut siis johonkin toiseen. Kyllä olen itseasiassa ensimmäisiä kertoja tällä palstalla. Saimme juuri jouluna nettiyhteyden kotiin. :o)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe