Kysymys miehille

KiinnostunutNuoremmasta

Kysymykseni miehille on siis: jos nainen on 6 vuotta vanhempi miestä, onko tilanne toivoton alusta asti?

32

847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollistataimahdotonta

      Ei ole toivoton. Voi helposti toimiakin. Kaikki riippuu keskinäisestä kemiasta ja henkilökohtasesta luonteesta ihan samalla tavalla kun saman ikäsilläkin, tai toisinpäin erikäisillä.

      • mies.vastaa

        Samaa mieltä olen tämän kirjoittajan kanssa. Se riippuu ihan ihmisistä.


    • näinsevaanmenee

      Mahdotonta. Kun nainen alkaa rypisty', viimeestään sillon mies vaihtaa nuorempaan.

    • epätodennäköistä
      • huippugeenit

        Mitä hyötyä on huippugeeneistä jos lisääntymistä ei tapahdu?

        Eikö pelkkä hyvä seksi ja lämmin ihmissuhde riitä ikinä miehille?


      • mieluusti.lisääntyisin
        huippugeenit kirjoitti:

        Mitä hyötyä on huippugeeneistä jos lisääntymistä ei tapahdu?

        Eikö pelkkä hyvä seksi ja lämmin ihmissuhde riitä ikinä miehille?

        Itse ainakin haluaisin lapsenkin joten siksi se että nainen on edes vähän vanhempi on huono juttu.
        ja ulkonäkökin on huonompi mitä vanhempi on.


      • älälisäänny
        mieluusti.lisääntyisin kirjoitti:

        Itse ainakin haluaisin lapsenkin joten siksi se että nainen on edes vähän vanhempi on huono juttu.
        ja ulkonäkökin on huonompi mitä vanhempi on.

        Niin mitä se lasten saamiseen vaikuttaa, jos molemmat ovat hedelmällisessä iässä.

        Ja ulkonäkö ja ikä eivät kyllä kulje käsikädessä, ei miehillä eikä naisilla. Kauniita ja vähemmän kauniita on joka ikäluokassa.


    • mis.päin.suomea

      Minkä alan työpaikalla näet miestä?

      • KiinnostunutNuoremmasta

        Pääkaupunkiseudulla, logistiikan alalla.


    • Itse666

      EIhän 6 vuotta ola vielä mitään. Itse ajattelin noin 10 - 15 vuotta nuorempaa naista.

    • 0314

      Ei kuusi vuotta ole mikään este, päinvastoin. Kokeneempi nainen tietää mitä haluaa ja suhde voi toimia hyvinkin loppu elämän.

      On kuitenkin huomioitava että jossain vaiheessa naisen libido laskee ja miehen yleensä pysyy samana. Siitä saattaa tulla ongelma, mutta ei aina. Riippuu pariskunnasta ja siitä ymmärtääkö nainen miestä, sekä päinastoin.

      • cdarwinvastaa

        Naisen libido ei laske, vaan kiinnostus sen hetkiseen kumppaniin laskee. Silloin nainen ottaa rakastajansa ja taas libido saa täyttymyksen. Näin se menee, tieteellisesti todistettu. Ihmisen lajinkehityksessä mies vain siittää, mutta nainen huolehtii evolutiivisesta monimuotoisuudesta: toisin sanoen naisen geenit ja luonto haluavat luonnonlain mukaisesti mahdollisimman monen miehen geenejä jälkeläisilleen -> monta seksikumppania.


      • cdarwintarkentaa

        Siis piti olla: "nainen ottaa rakastajan ja taas...". Kirotusvihre.


    • Koettuon

      Tuli juuri 20 vuotta täyteen 7 v. vanhemman ihanan vaimoni kanssa. Eipä ole ikäerosta vielä näkynyt huonoja puolia. Positiivisia kylläkin. Ei ole tarvinnut pikkupimujen kotkotuksia ihmetellä vaan elää vapaasti aikuisten ihmisten elämää. Kaikki naiset kiukuttelee joskus, mutta aikuiset merkittävästi vähemmän ja välillä jopa aiheesta. Suosittelen..

      • hyvä.sulle

        "Eipä ole ikäerosta vielä näkynyt huonoja puolia."

        Hyvä jos ajattelet noin, mutta kysyisin, että eikö samanikäiset naiset tai nuoremmat näytä muka paremmalta sun mielestä?


      • siksivanhempinainen

        Moni kakku päältä kaunis. Yleensä se menee niin, että mitä nuorempi ja nätimpi nainen, sitä enemmän pissiä päässä. Tyttö kun on pienestä asti saanut kuulla olevansa niin upea, pikku prinsessa. Ensin vanhemmilta ja sukulaisilta, sitten pojilta, sitten miehiltä. Kehut nostaa kuset päähän. Vanhemmalla naisella, kauniimmallakin, pissa on jo laskenut, kun on tullut muutamien ryppyjen myötä käsitys kauneuden katoavaisuudesta.


    • TheKeharaakki

      Riippuu rupsahdusasteesta, henkinen & fyysinen puoli.. Onko kroppa ns.levähtänyt vai onko pidetty huolta terveellisillä elämäntavoilla ja liikunnalla.
      Jotkut kun on jo mummoja neljäkymppisenä kaikin puolin. Mutta ns.edustava täpäkkä pakkaus voi olla hyväkin saalis vakavamassa mielessä.

      Sitten onko mitään yhteisiä mielenkiinnon kohteita? Sukupuolesta riippumatta iällä ei niinkään ole merkitystä jos kumpikin osapuoli ns.seilaa samoilla vesillä. ;)

    • toinenpuolisko38

      6 vuotta ei ole iso ero. Olen 9 vuotta tyttöystävääni vanhempi. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta.

      • jhjhjhhjjh

        Totta, noin päin se ikäero ei ole ollenkaan paha.
        Mutta jos nainen on vanhempi niin sitten ei ole hyvä, naisen ulkonäkö huononee niin nopeasti että vanhempi nainen ei vaan toimi.


      • toisetvanhenee-toisetei
        jhjhjhhjjh kirjoitti:

        Totta, noin päin se ikäero ei ole ollenkaan paha.
        Mutta jos nainen on vanhempi niin sitten ei ole hyvä, naisen ulkonäkö huononee niin nopeasti että vanhempi nainen ei vaan toimi.

        Ei kannata yleistää.
        Se riippuu niin naisista.
        Myös miehen kohdalla se riippuu aivan henkilöstä se vanhentuminen.


    • eiväliäei

      mies 25v. n.- 35v. yhdessä 28v.

    • Jannakke

      Voi lapset! Sen jälkeen kun olen 30 täyttänyt niin en ole vanhempia miehiä edes katsonut. Nuorin oli nippanappa kakskymppinen kun alkoi perässä juoksemaan; minä 33. Pääsääntöisesti 6- 10 vuotta nuoremmat minua yrittävät pokata. Noh, tekemistä tieten myös sillä että olen näyttänyt samalta viimeiset 20 vuotta....ei paljon läskit hölly eikä muutkaan paikat roiku ;) Kukaan ei ole tehnyt iästä kynnyskysymystä. Siitä harvemmin edes on puhuttu. Luulenpa että miehillä ei ole aavistustakaan että minkäikäinen olen :D

      • surullista

        Kuulostaa siltä, että nyt kun olet täyttänyt 30 olet itse rupsahtanut ja sulle ei enää kelpaa omantasoinen mies. Myös ne nuoremmat miehet haluaisivat nuoremman naisen mutta tyytyvät paremman puutteessa sinuun.


      • Jannakke

        Heh. Jos olisin törmännyt itseäni vanhempaan mieheen joka oikeasti huolehtisi itsestään eikä löhöisi sohvalla kaljapurkin kanssa niin olisi kai sitäkin voinut harkita. Mutta kun ei ole näkynyt. Ps. Olen kyllä naimisissa itseäni nuoremman miehen kanssa. Kyse ei ole siis siitä että keneltä saa ;)


      • Njoh

        "Noh, tekemistä tieten myös sillä että olen näyttänyt samalta viimeiset 20 vuotta"

        Tuo on kyllä itsensä huijaamista. Vaikka ei läskiä olisikaan, niin kyllä se 20v näkyy ihan väkisinkin. Ihossa, lihasten toipumisvauhdissa, kasvoissa. Jos et usko, niin vertaa kuvia itsestäsi nyt ja 20v sitten ihan rehellisesti.

        "Sen jälkeen kun olen 30 täyttänyt niin en ole vanhempia miehiä edes katsonut."

        Sori vaan, mutta tuo kuulostaa lähinnä omalta ikäkriisiltä. Iästä tulee kynnyskysymys, kun ei haluta myöntää että itsekin vanhenee. Vain nuoret kelpaavat, koska halutaan samaistua heihin, eikä "vanhoihin", eli oman ikäisiin.


      • Jannakke

        Ei. Et nyt ymmärrä. Mulle iällä ei ole mitään merkitystä. Mutta en ole vanhempiin katsonut koska ei ole tarve :) Katsoisin jos olisi katsomista ;)


    • lovejapiis

      Ei se toivoton ole. Voi toimiakin, jos tunnet alitajunnassa pientä pelkoa ja pidät miestä hyvänä senkin edestä. Suhdehan toimii, jos yhdessäolo tuntuu mukavalta. Jostakin syystä itselle seitsemän vuotta alkaa olla raja. Joskus viisikymppinen näyttää paremmalta kuin nelikymppinen.
      Suhteessa iästä ei kannata tehdä liian isoa numeroa, vaan pitää luottaa suhteeseen.
      Nykyään tuntuu olevan muotia hakea ikäistään nuorempaa seuraa riippumatta sukupuolesta. Ehkä kannattaa hakea olemukseltaan samanikäisiä.

    • tissi_mies

      Jos naisella on isot utareet, vanhempikin menee.

    • mies44nainen50

      Hyvä aihe. Itse oon 44 ja naiseni syksyllä 50. Ollaan oltu nyt yhdessä kolmisen vuotta.
      Aiempia suhteita mulla on ollu n 10-15 vuotta nuorempien naisten kans ja voin sanoa, että tää nykyinen pesee entiset mennen tullen.
      Kumpikin ollaan ikäisiämme nuorekkaampia (yleensä luullaan jotai 35 vuotiaiks), hyväkuntoisia, viriilejä, elämänkokemusta molemmilla, saman tyyppiset arvomaailmat, jne. Luonteiltamme ollaan kuitenkin erilaisia, mut sekään ei haittaa, kummallaki on tilaa olla oma itsensä. Ja seksi on parempaa kuin koskaan aiemmin. Molempien mielestä.

      Sehän on teistä itsestänne kiinni, et miten suhteenne onnistuu, ei se oo vuosista tai muiden mielipiteistä kiinni.

      • numeroita

        Se on just näin.


    • Jos tuollainen kysymys tulee edes mieleen ja sitä vieläpä julkisesti esittää, tilanne on melko varmasti toivoton jo alusta lähtien.

    • KiinnostunutNuoremmasta

      Kiitokset kaikille näkemyksiään jakaneille. Tärkeimmän ihmisen kanssa asia on nyt selvitetty ja hän kuuluu onnekseni heihin jotka eivät näe ikää ongelmana. Ihanaa kesää kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1758
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1482
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      985
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe