herkkyys ja ujous

ljhjhgxvjjhg

Olen nuorena kokenut olevani hyvin herkkä ja hyvin ujo. Pienet asiat saattavat yhä olla minulle isoja.

Minulla on se käsitys, että herkkyyttä kunnioitetaan, mutta ujoutta halveksitaan. Useimmat ihmiset kai näkevät vain ujouteni.

Liittyvätkö teistä ujous ja herkkyys yhteen?

Lisäksi uskoisin, että ujous vähenee iän myötä. Ainakin itselleni on käynyt niin.

Luulevatko ihmiset todella, etteivät hiljaiset ihmiset ajattele yhtään enempää kuin puhuvat?

1

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d43ukye

varmasti kulkevat ihan käsikädessä. Herkät ja ujothan ovat monesti keskimääräistä fiksumpiakin. Toisaalta nämä kohtaavat ehkä ihmissuhteissa ja tunne-elämässä ylipäätään keskimääräistä enemmän ongelmia. Uskoisin näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 132
      3677
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      81
      3193
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2406
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      241
      2320
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      37
      2179
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      949
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      938
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      829
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      800
    Aihe