Tallinnan-lautalla vastaan tuli ihana Johanna

Ikis__M

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/395749-erkki-53-oli-jo-melkein-luovuttanut-sitten-tallinnan-lautalla-tuli-vastaan-ihana

Onhan se upeaa ja hienoa että ihmiset löytää toisensa, onnea vaan heille, mutta jälleen pääsemme palstatotuuksien pariin tässä(kin) tarinassa.

Meillä on siis paljon käytetty, monen naisen testaama nettitreffikokenut mies:

"53-vuotias Erkki on eronnut neljä vuotta sitten pitkästä avioliitosta. Ennen tätä lopullista turhautumista takana oli kaikenlaisia nettitreffejä."

Palstatotuus: Naiset tahtovat kokeneen miehen

Meillä on myös ympäriinsä paneskelematon, suhteellisen vähän käytetty nainen:

"46-vuotiaalla Johannalla takana oli yli 20 vuoden liitto ja tuore ero. Treffimaailmaan hän ei ollut ennen tätä elämää mullistavaa Tallinnan-risteilyä vielä ehtinyt."

Palstatotuus: Miehet tahtovat naisen joka ei ole ollut ns. yleinen

Hyvinkin voi tuo juttu onnistua pitkässäkin juoksussa. Jos olisi toisinpäin, pitkällisen nettitreffikokemuksen omaava nainen ja juuri eronnut mies ennuste olisi varmaan paljon huonompi.

40

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TekopyhäOlet

Tämä oli taaskin täysin oma tulkintasi asiasta. Esität tekopyhää "naiset eivät halua meitä kilttejä ja kunnollisia ätmejä koska pälä pälä buhuu". Samalla osallistut naisten virtuaaliseen turpaanvetokisaan "Kaikki naiset ovat sitä ja tätä." Ilman että tiedät ja tunnet heitä. Eli saat nyt vastavuoroisesti samaa virtuaalikuraa, ole hyvä.

• Ikis__M

"Esität tekopyhää "naiset eivät halua meitä kilttejä ja kunnollisia ätmejä koska pälä pälä buhuu"."

Enhän minä niin kirjoittanut vaikka tottahan se toki on. Kirjoitin että naiset haluaa kokeneen miehen ja niinhän se usein tuntuu olevan, mitä parisuhdekokeneempi sen suositumpi on naisten silmissä.

"Samalla osallistut naisten virtuaaliseen turpaanvetokisaan "Kaikki naiset ovat sitä ja tätä." Ilman että tiedät ja tunnet heitä."

Miten niin kaikki kun juurikin tuota Johannaa arvostin siitä ettei ole rinkelöinyt itseään pilalle, jutun perusteella vaikuttaa siltä että menneisyydessä saattaa olla jopa vain yksi mies eli se exä josta on eronnut.

Hyvin kyllä ymmärrän tuota Erkkiä kun otti Johannan joka ei ollut vielä ehtinyt pilata itseään koska ne aiemmat nettitreffeiltä olivat luokkaa "Vastaan oli tullut mitä kummallisempia ihmisiä ja tilanteita. Yksi asia netissä korostui: ihmiset eivät olleet sitä, mitä väittivät olevansa."

• SurvoSurvo
        Ikis__M kirjoitti:

"Esität tekopyhää "naiset eivät halua meitä kilttejä ja kunnollisia ätmejä koska pälä pälä buhuu"."

Enhän minä niin kirjoittanut vaikka tottahan se toki on. Kirjoitin että naiset haluaa kokeneen miehen ja niinhän se usein tuntuu olevan, mitä parisuhdekokeneempi sen suositumpi on naisten silmissä.

"Samalla osallistut naisten virtuaaliseen turpaanvetokisaan "Kaikki naiset ovat sitä ja tätä." Ilman että tiedät ja tunnet heitä."

Miten niin kaikki kun juurikin tuota Johannaa arvostin siitä ettei ole rinkelöinyt itseään pilalle, jutun perusteella vaikuttaa siltä että menneisyydessä saattaa olla jopa vain yksi mies eli se exä josta on eronnut.

Hyvin kyllä ymmärrän tuota Erkkiä kun otti Johannan joka ei ollut vielä ehtinyt pilata itseään koska ne aiemmat nettitreffeiltä olivat luokkaa "Vastaan oli tullut mitä kummallisempia ihmisiä ja tilanteita. Yksi asia netissä korostui: ihmiset eivät olleet sitä, mitä väittivät olevansa."

Täällä haukut kaikki niputtaen.
        Kuitenkin itse olet sitä mieltä, että toisten parisuhteisiin saa sotkeutua. Eikö se ile lutkailua jos mikä.

• Ikis__M
        SurvoSurvo kirjoitti:

Täällä haukut kaikki niputtaen.
        Kuitenkin itse olet sitä mieltä, että toisten parisuhteisiin saa sotkeutua. Eikö se ile lutkailua jos mikä.

"Kuitenkin itse olet sitä mieltä, että toisten parisuhteisiin saa sotkeutua. Eikö se ile lutkailua jos mikä."

Mikäs ihmeen tulkinta se tuo nyt taas on? Jos viittaat siihen toiseen ketjuun en siellä ota kantaa saako vaiko ei vaan kerron vain että jos jättää sotkeentumatta niin kuin minä olen aina jättänyt kuullessani toisen olevan varattu niin se saattaa jälkeenpäin harmittaa kun et osaa olla samanlainen paskiainen kuin ne jotka sotkeentuu muita ajattelematta. Ihan niin kuin muussakin elämässä olemalla "hyvis" et saavuta mitään mutta voit menettää paljonkin kun taas paskiaiset sen kuin porskuttaa. Vaikka tietää tuon että kannattaisi olla paskiainen ei siihen välttämättä pysty ja sekin oikeastaan harmittaa kun ei osaa olla siinämäärin itsekäs kuin mitä tämä nykymaailmassa eläminen oikeastaan vaatisi.

• Ikis__M kirjoitti:

"Kuitenkin itse olet sitä mieltä, että toisten parisuhteisiin saa sotkeutua. Eikö se ile lutkailua jos mikä."

Mikäs ihmeen tulkinta se tuo nyt taas on? Jos viittaat siihen toiseen ketjuun en siellä ota kantaa saako vaiko ei vaan kerron vain että jos jättää sotkeentumatta niin kuin minä olen aina jättänyt kuullessani toisen olevan varattu niin se saattaa jälkeenpäin harmittaa kun et osaa olla samanlainen paskiainen kuin ne jotka sotkeentuu muita ajattelematta. Ihan niin kuin muussakin elämässä olemalla "hyvis" et saavuta mitään mutta voit menettää paljonkin kun taas paskiaiset sen kuin porskuttaa. Vaikka tietää tuon että kannattaisi olla paskiainen ei siihen välttämättä pysty ja sekin oikeastaan harmittaa kun ei osaa olla siinämäärin itsekäs kuin mitä tämä nykymaailmassa eläminen oikeastaan vaatisi.

Ei "hyviksenä" olla minkään palkkion toivosta ,vaan koska "hyvyys" on itseisarvo.

Mitään maallista palkkioita kiltteydestä ei nykymaailmassa taatusti seuraa, eikä onneksi ole olemassa mitään taivastakaan, jonne sitten lopuksi pääsisi muiden tylsimysten seuraan, kun on ollut lammasmaisen kiltti. Oikein tekemisen pointti on sen tajuaminen, että jos haluaa tehdä maailmasta paremman paikan, pitää aloittaa omasta itsestään.

• eijaksamillään

Aloittajalla on teoria, johon hän yrittää turhaan sovittaa koko ihmiskuntaa. Höpö höpöjutut ovat tylsiä, toisinaan jopa ärsyttäviä.

• Oikeammin

Sinua taitaa kiinnostaa lähinnä uhriutuminen, ei se miten asiat todellisuudessa ovat, ja kuinka voisit omaa tilannettasi parantaa.

• eitsiisus

Mikä hemmetin kokenut mies joku vuosia sinkkuna ollut perheen isukki on? Se että treffailee, ei tarkoita että on pannut kaikkia treffikumppaneitaan. Etkö sä ressukka tiedä edes mitä treffeillä tapahtuu? =(

Tarina ei kerro, mutta tuskin nämä 2 salamarakastunutta heti alussa tilittivät omat "kokemusasteensa" toisilleen ja sillä perusteella rakastuivat. Hehän rakastuivat ensisilmäyksellä ilman, että tiesivät toisistaan vielä mitään.!
      Voi viude mitä vajakkeja tällä palstalla pesii, ei mitään tajua tosielämästä. Surullista kuinka jotkut antavat itsensä syrjäytyä niin pahasti, että todellisuudentajukin pakenee pääkopasta täysin.
      Kyllä ittelläkin välillä ottaa kupoliin tää ainainen yksinäisyys, mutta järki kannattaa silti pitää päässä. Yrittää edes. Tsemppiä sulle, koitahan jaksaa.

• lutkaonlutka

Ei lutkasta hyvää saa :D

• Ikis__M

"Se että treffailee, ei tarkoita että on pannut kaikkia treffikumppaneitaan. Etkö sä ressukka tiedä edes mitä treffeillä tapahtuu? =( "

aika naiivia olisi kuvitella että jos Erkki on kolunnut 4 vuotta erilaisia treffisaitteja (vastaan oli tullut mitä kummallisempia ihmisiä ja tilanteita) etteikö siellä olisi nusutteluakin tapahtunut ihan jonkin verran kun ottaa huomioon yleisen moraalisen rappion näinä aikoina. todennäköisesti on annettu ja saatu, ei kaikilta mutta monelta ja paljaalla tottakai.

• ÄläItseViitsi
        Ikis__M kirjoitti:

"Se että treffailee, ei tarkoita että on pannut kaikkia treffikumppaneitaan. Etkö sä ressukka tiedä edes mitä treffeillä tapahtuu? =( "

aika naiivia olisi kuvitella että jos Erkki on kolunnut 4 vuotta erilaisia treffisaitteja (vastaan oli tullut mitä kummallisempia ihmisiä ja tilanteita) etteikö siellä olisi nusutteluakin tapahtunut ihan jonkin verran kun ottaa huomioon yleisen moraalisen rappion näinä aikoina. todennäköisesti on annettu ja saatu, ei kaikilta mutta monelta ja paljaalla tottakai.

Olen käynyt puolen vuoden aikana noin parillakymmenellä Tinder treffillä, enkä ole pannut YHDENKÄÄN kanssa!!

• Ikis__M
        ÄläItseViitsi kirjoitti:

Olen käynyt puolen vuoden aikana noin parillakymmenellä Tinder treffillä, enkä ole pannut YHDENKÄÄN kanssa!!

Olet varmaan poikkeus sääntöön vai väitätkö muka ettei nuo tapaamasi pyrkineet tai olleet valmiita myös seksuaaliseen kanssakäymiseen?

• ihug
        Ikis__M kirjoitti:

Olet varmaan poikkeus sääntöön vai väitätkö muka ettei nuo tapaamasi pyrkineet tai olleet valmiita myös seksuaaliseen kanssakäymiseen?

Kuules poitsu, treffaaminen on ihan eri asia kuin seurustelu tai erikseen sovitut seksideitit. Olen itsekin joskus treffaillut, eikä kyllä oo tullut mieleenkään mikään paneminen, siinähän vain tavataan ja jutellaan vähän ja jatketaan matkaa. Missä ihmeen kuplassa sä elät kun luulet, että treffeillä käyminen on sama asia kuin paneminen? Ootko joku kakara tai vajaaälyinen?
        Ei millään pahalla, mutta nyt kyllä oot täysin hakoteillä siitä mitä treffeillä käyminen on. Treffaamisesta puhutaan ihan kavereidenkin tapaamisissa. "Moi, treffataanko klo 13 siellä ja siellä". Sun mielestä treffaaminen on panemista. Morjens.

• ÄläItseViitsi
        Ikis__M kirjoitti:

Olet jonkin sortin naivismin kuningas?
        Ihan varmasti suurin osa olisi ollut valmis, jos olisi iholle asti päästänyt, mutta siitä ei ole treffailussa kyse.

• Ikis__M
        ÄläItseViitsi kirjoitti:

Olet jonkin sortin naivismin kuningas?
        Ihan varmasti suurin osa olisi ollut valmis, jos olisi iholle asti päästänyt, mutta siitä ei ole treffailussa kyse.

ihugille myös tämä vastauksena eli:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14102645/treffit-paatyvat-aina-seksiin

"Asia olisi ok, mutta sama kuvio toistuu ja toistuu elämässäni.. Ehdottelen vaikkamitä, ihan normaaleita treffejä, syömään, jutustelemaan , elokuviin... mutta ei.. naiset haluavat vain seksiä heti"

"YT-mieskö" on varmaan sitten ihan väärässä paikassa tinderöidessään kun se joutuu aina sekstaamaan himokkaiden naisten kanssa kun taas teidän naisten mielestä siellä tuntuu olevan pelkkiä sivietä naisia jotka vain treffailee.

• ÄläItseViitsi
        Ikis__M kirjoitti:

ihugille myös tämä vastauksena eli:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14102645/treffit-paatyvat-aina-seksiin

"Asia olisi ok, mutta sama kuvio toistuu ja toistuu elämässäni.. Ehdottelen vaikkamitä, ihan normaaleita treffejä, syömään, jutustelemaan , elokuviin... mutta ei.. naiset haluavat vain seksiä heti"

"YT-mieskö" on varmaan sitten ihan väärässä paikassa tinderöidessään kun se joutuu aina sekstaamaan himokkaiden naisten kanssa kun taas teidän naisten mielestä siellä tuntuu olevan pelkkiä sivietä naisia jotka vain treffailee.

Ja sen menit sitten uskomaan?
        Miten uskot miesten juttuja, vaikka olisivat kuinka uskomattomia provoja, mutta normaaleja naisia et? Ai niin, haluat mieluummin uskoa kaikkien naisten olevan lumppuja, muutoin murenet.

• lutkatovat
        ÄläItseViitsi kirjoitti:

Miten uskot miesten juttuja, vaikka olisivat kuinka uskomattomia provoja, mutta normaaleja naisia et? Ai niin, haluat mieluummin uskoa kaikkien naisten olevan lumppuja, muutoin murenet.

Ei kaikki naiset ole lumppuja. Lutkat ovat vain lumppuja ja niitä on paljon.

• aisuriraivohälytys
        ihug kirjoitti:

Kuules poitsu, treffaaminen on ihan eri asia kuin seurustelu tai erikseen sovitut seksideitit. Olen itsekin joskus treffaillut, eikä kyllä oo tullut mieleenkään mikään paneminen, siinähän vain tavataan ja jutellaan vähän ja jatketaan matkaa. Missä ihmeen kuplassa sä elät kun luulet, että treffeillä käyminen on sama asia kuin paneminen? Ootko joku kakara tai vajaaälyinen?
        Ei millään pahalla, mutta nyt kyllä oot täysin hakoteillä siitä mitä treffeillä käyminen on. Treffaamisesta puhutaan ihan kavereidenkin tapaamisissa. "Moi, treffataanko klo 13 siellä ja siellä". Sun mielestä treffaaminen on panemista. Morjens.

"Kuules poitsu"
        Kuules pappa, menehän siitä vaihtamaan omat kakkavaipat. :D

• Ikis__M
        ÄläItseViitsi kirjoitti:

Miksen uskoisi kun on noista tinderöinneistä kaikenlaista juttua liikenteessä ja kyllä, jos tapaisin naisen ja se kertoisi olleensa aktiivinen tinderöijä niin saisi kyllä minun puolesta jatkaa tinderöintejään.

• Naiset siis tahtovat kokeneen miehen. Onko tuota tosiasiaa yrittänyt kieltää kuin joku uskovainen?

Kyllä minä ymmärrän, että kokematon ätmi on epävarma mieheydestään ja arvostaa siksi kokematonta naista, jolla ei ole vertailukohdetta. Mutta aika harva elämää ja suhteita kokenut viisikymppinen tuollaisia miettii.

• Ikis__M

"Johanna on aivan ihana ja paras kumppani minulle. "'

Mistähän sitten johtuu tuo kokeneen Erkin mielipide suht rinkelöimättömästä Johannasta kun tarjolla olisi siellä nettideiteillä ollut runsaasti ihania kokeneita naisia, niistä Erkki tuntuu ajattelevan varsin nuivasti:

"Ihan kauheata, ei todellakaan tuottanut toivottua tulosta! hän naurahtaa.", "Siinä turhautumisen hetkellä Erkki päätti lopettaa deittailun kokonaan. Toivosta hän ei kuitenkaan luopunut."

Miksi ihmeessä Erkki valitsi suhteellisen kokemattoman Johannan ja on onnellinen sen kanssa? siinäpä arvoitus.

• Ikis__M kirjoitti:

Mistähän sitten johtuu tuo kokeneen Erkin mielipide suht rinkelöimättömästä Johannasta kun tarjolla olisi siellä nettideiteillä ollut runsaasti ihania kokeneita naisia, niistä Erkki tuntuu ajattelevan varsin nuivasti:

"Ihan kauheata, ei todellakaan tuottanut toivottua tulosta! hän naurahtaa.", "Siinä turhautumisen hetkellä Erkki päätti lopettaa deittailun kokonaan. Toivosta hän ei kuitenkaan luopunut."

Miksi ihmeessä Erkki valitsi suhteellisen kokemattoman Johannan ja on onnellinen sen kanssa? siinäpä arvoitus.

Jutusta ei käynyt ilmi, miten kokeneita Johanna ja Erkki ovat. Nuo ovat sinun omia arvailujasi, kuten muutkin kommentoijat ovat havainneet.

• 8789789
        Ikis__M kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Ja niin on oikeasti Ratikkakuskikin. Ottaisi mieluummin kunnollisen naisen kuin entisen joka pojan heilan.

• 8789789 kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Ja niin on oikeasti Ratikkakuskikin. Ottaisi mieluummin kunnollisen naisen kuin entisen joka pojan heilan.

Ongelma on siinä, ettei naisen perseeseen jää poltinmerkkiä entisistä panoista. Mistään ei voi varmuudella tietää, montako seksikumppania, tautia tai aborttia naisella on ollut, onko se pettänyt exiään, onko harrastanut kimppaa tai jotain muuta erikoista.

Tätä taustaa vasten toiveenne naisen kokemattomuudesta on aika ongelmallinen.

• 90998
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ongelma on siinä, ettei naisen perseeseen jää poltinmerkkiä entisistä panoista. Mistään ei voi varmuudella tietää, montako seksikumppania, tautia tai aborttia naisella on ollut, onko se pettänyt exiään, onko harrastanut kimppaa tai jotain muuta erikoista.

Tätä taustaa vasten toiveenne naisen kokemattomuudesta on aika ongelmallinen.

Harva tarkoittaa täysin neitsyttä ja kyllä sinä sen tiedät. Teoreettisesti ajatellen, jos itselle tulisi uuden kumppanin tarve, niin varmasti pyrkisit valisemaan tietynlaisen naisen. Älä edes viitsi muuta väittää. Vanhana kettuna osaat ainakin hieman erottaa jyviä akanoista ja siihen sinäkin pyrkisit. Varmaa ei ole mikään mutta pyrkisit kuitenkin siihen että löytäisit jyvän ja akanoita vain panisit kun panomies olet.

• 90998 kirjoitti:

Harva tarkoittaa täysin neitsyttä ja kyllä sinä sen tiedät. Teoreettisesti ajatellen, jos itselle tulisi uuden kumppanin tarve, niin varmasti pyrkisit valisemaan tietynlaisen naisen. Älä edes viitsi muuta väittää. Vanhana kettuna osaat ainakin hieman erottaa jyviä akanoista ja siihen sinäkin pyrkisit. Varmaa ei ole mikään mutta pyrkisit kuitenkin siihen että löytäisit jyvän ja akanoita vain panisit kun panomies olet.

Minulla on aina ollut naiselle niin paljon kriteerejä, että on suuri ihme, että olen koskaan ketään löytänyt. Pitää olla nätti, hauska, fiksu, uskollinen jne. Ei saa olla mustasukkainen, nalkuttava jne.

Keksin tosin heti kymmenen tärkeämpää kriteeriä kuin entisten panojen määrä. Teillä se tuntuu olevan listakärjessä.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minulla on aina ollut naiselle niin paljon kriteerejä, että on suuri ihme, että olen koskaan ketään löytänyt. Pitää olla nätti, hauska, fiksu, uskollinen jne. Ei saa olla mustasukkainen, nalkuttava jne.

Keksin tosin heti kymmenen tärkeämpää kriteeriä kuin entisten panojen määrä. Teillä se tuntuu olevan listakärjessä.

Tulihan se sieltä:

Pitää olla nätti, hauska, fiksu, uskollinen jne. = "kokematon"

Ei saa olla mustasukkainen, nalkuttava jne. = "kokenut"

• Ikis__M kirjoitti:

Tulihan se sieltä:

Pitää olla nätti, hauska, fiksu, uskollinen jne. = "kokematon"

Ei saa olla mustasukkainen, nalkuttava jne. = "kokenut"

Harvoin minua on noin väärin tulkittu.

Näkyvistä tosiasioista huolimatta sinä päädyt aina samaan lopputulemaan aivan kuin expua.

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Harvoin minua on noin väärin tulkittu.

Näkyvistä tosiasioista huolimatta sinä päädyt aina samaan lopputulemaan aivan kuin expua.

Päinvastoin, minun oletukset Johannasta perustuu jutussa oleviin tosiasioihin kun sinä taas yrität häntä väittää kuvitelmiesi perusteella huonommaksi.

• Ikis__M kirjoitti:

Päinvastoin, minun oletukset Johannasta perustuu jutussa oleviin tosiasioihin kun sinä taas yrität häntä väittää kuvitelmiesi perusteella huonommaksi.

En minä väitä sitä huonommaksi. Kunhan vain kirjoitin, ettet sinä voi tietää sen menneisyyttä sen paremmin kuin minäkään. Minä en ole tehnyt asiasta oletuksia kuten sinä.

• Okei--
        Ikis__M kirjoitti:

Mihin ihmeen "tosiasioihin"?? Johannan suhteilusta ei kerrota jutussa yhtään mitään muuta kuin "46-vuotiaalla Johannalla takana oli yli 20 vuoden liitto ja tuore ero".

Johanna on siis mennyt naimisiin jonkin verran yli 20-vuotiaana (jos olisi mennyt esim. 21-vuotiaana niin olisi sanottu "takana oli 25 vuoden liitto) joten avioon on mennyt siinä 23-24 -vuotiaana.

On toki voinut tavata tuon miehensä jo 15-vuotiaana eikä ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa, mutta aivan yhtä hyvin voinut tavata miehen 23-vuotiaana ja nussia sitä ennen 7-8 vuotta kuin kani.

Et sinä etkä minä voi mitenkään tietää kumpi noista skenarioista on tosi, vai onko kumpikaan.

Niin ja sitä paitsi se että nainen on ollut naimisissa yli 20 vuotta ei mitenkään tarkoita että hän ei silti olisi voinut paneskella monia miehiä. Eikö tällä palstallakin ole yksi palstatotuuksista että kaikki naiset ovat kiimaisia huoria jotka jatkuvasti pettävät aisuriparkojaan?

Koko aloituksesi perustuu vain ja täysin omiin arvauksiisi ja asenteisiisi. Tosiasioiden kanssa sillä ei ole minkäänlaista tekemistä.

• Ikis__M
        Okei-- kirjoitti:

Mihin ihmeen "tosiasioihin"?? Johannan suhteilusta ei kerrota jutussa yhtään mitään muuta kuin "46-vuotiaalla Johannalla takana oli yli 20 vuoden liitto ja tuore ero".

Johanna on siis mennyt naimisiin jonkin verran yli 20-vuotiaana (jos olisi mennyt esim. 21-vuotiaana niin olisi sanottu "takana oli 25 vuoden liitto) joten avioon on mennyt siinä 23-24 -vuotiaana.

On toki voinut tavata tuon miehensä jo 15-vuotiaana eikä ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa, mutta aivan yhtä hyvin voinut tavata miehen 23-vuotiaana ja nussia sitä ennen 7-8 vuotta kuin kani.

Et sinä etkä minä voi mitenkään tietää kumpi noista skenarioista on tosi, vai onko kumpikaan.

Niin ja sitä paitsi se että nainen on ollut naimisissa yli 20 vuotta ei mitenkään tarkoita että hän ei silti olisi voinut paneskella monia miehiä. Eikö tällä palstallakin ole yksi palstatotuuksista että kaikki naiset ovat kiimaisia huoria jotka jatkuvasti pettävät aisuriparkojaan?

Koko aloituksesi perustuu vain ja täysin omiin arvauksiisi ja asenteisiisi. Tosiasioiden kanssa sillä ei ole minkäänlaista tekemistä.

Fakta: Havaintojeni mukaan nuorena naimisiin menneet naiset on yleensä aika kunnollisia eivätkä mitään rinkelöitsijöitä. sitäpaitsi, minä uskon myös parannukseen eli jos vaikka sulhasia olisi ollutki nuorempana mutta sitten ollut 20v. kunnon vaimo on se jo niin hyvä korjausliike että sitä pitää arvostaa.

Hauska huomata kuinka näyttää menevän jälleen kerran ihon alla kun kehun jotakin naista vaikka usein nillitetään että me palstan miehet vain haukutaan.

• johtopäätös
        Ikis__M kirjoitti:

Fakta: Havaintojeni mukaan nuorena naimisiin menneet naiset on yleensä aika kunnollisia eivätkä mitään rinkelöitsijöitä. sitäpaitsi, minä uskon myös parannukseen eli jos vaikka sulhasia olisi ollutki nuorempana mutta sitten ollut 20v. kunnon vaimo on se jo niin hyvä korjausliike että sitä pitää arvostaa.

Hauska huomata kuinka näyttää menevän jälleen kerran ihon alla kun kehun jotakin naista vaikka usein nillitetään että me palstan miehet vain haukutaan.

rinkelöintiin ei saa puuttua tai sitä ei saa paheksua

• Ikis__M kirjoitti:

Hienoa, että alat pikku hiljaa arvostamaan juoksunsa juosseita naisia. :-)

• Ikis__M
        Ratikkakuski kirjoitti:

Hienoa, että alat pikku hiljaa arvostamaan juoksunsa juosseita naisia. :-)

Rinkelinaisten ei kuitenkaan kannata kuvitella että se arvostus tulisi helposti, tuommoinen 20v. näyttö on niukin naukin riittävä merkki parannuksesta.

• crux

Mies saa deittailla vuositolkulla ja nainen ei ehdi eron jälkeen edes miettiä seuranhakua kun jo viedään. Kummallahan sukupuolella on vaikeampaa...hmm? Mutta hienoa toki että ihmiset löytävät edes joskus toisensa, siitä huolimatta että naiset yrittävät kaikin keinoin vaikeuttaa asiaa.

• vihatipunen

Jos on yli 20 vuoden liitto takana, niin eiköhän Johannan mies ole jokusen kerran Johannaa "käyttänyt"?

• kyllänäinon

täysin eri asia kuin juoksujen juoksu

• kurpparaivohälytys
        kyllänäinon kirjoitti:

täysin eri asia kuin juoksujen juoksu

Niin, "tuhannen kullin katse" ja "tuhannen panon katse" ovat eri asioita.

• LoruQulliHaukoista
        kurpparaivohälytys kirjoitti:

Niin, "tuhannen kullin katse" ja "tuhannen panon katse" ovat eri asioita.

Oletko kuullut lorun qullihaukoista? Se menee näin..

Ennen niin herkkä ja hyvä, nyt vain Qullin himo pohjattoman syvä, kun monet Qullit pimpsaa Qaivoi tuhosi se aivoi, kun Qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään, kun Qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe