Timo Soini - PERSUreikä ja rasistien tukija!

PERSUReiätOvatRappiolla

5

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nud

      Onko rasisti, jos ei halua sekuntiakaan tehdä työtä jonkun huivipään eteen? Kyllä harja pysyy hyivinaisellakin kädessä.

      • RasistiPuoluePersereiät

        Rasistihan SE on, ja kaiken lisäksi ERITTÄIN AHDASMIELINEN.

        Koko PERSUreikä puolue on rasistinen, joka ajattelee PERSUreiällään!


    • EiNäinVoiToimia

      Diktatuuri johon rasismi johtaa, on aina pahasta tulipa se sitten oikealta tai vasemmalta.
      Yleisesti katsoen rasismi valtaa alaa kun taloudelliset näkymät ovat huonot ja asiaa vielä ruokitaan sopivasti värittämällä ja liioittelemalla asioita.
      Persut ovat hyvinkin pitkällä tällä tiellä, myös Timo Soini.

      Samaa asiaa ajaa myös Kokoomuksen Lepomäki tosin hieman eri tavoin. Lepomäen mielestä Helsingissä asuvien pitää saada kunnon palkkaa ja maaseudulla asuville riittää muruset. Palkoista ja työehdoista sopiminen pitää Lepomäen mielestä jättää työpaikoille ja kaikenlainen yleissitovuus itää purkaa. Näin lähtee hänen mielestään Suomi nousuun ja tämän kuulemma ymmärtää jo suurin osa suomalaisista. Itse mietin, että ymmärtääköhän tämän asian ne joita tämä oikeasti koskee? Kun asuntojen hinnat, vuokrat, ruuan hinta jne. On mitä on, ei palkkoja voi enää nykyisesta pudottaa. Jos Lepomäki kuvittelee, että valtio maksaa asunnot pienipalkkaisille työntekijöille niin väärin luulee.

      Hullu ja vallanhimoinen alistaja koko akka!

      • hyväehdotus

        Kyse nyt oli vain elinpaikkaindeksiin sidottavasta palkkatasosta, se jos mikä on tasa-arvoa. Helsingissä on kustannustaso aivan omaa luokkaansa, jos vertaa maaseutuun, siitä vain kyse.
        Lepomäki on fiksu tyttö.


      • RättiJaMoppiHeilumaan

        Kikkailua Lepomäen ajatukset ovat, fiksuus on niistä kaukana varsinkin jos ajattelee asioita vähän pitemmälle.
        Työnantajien ja yrittäjien mielestä on fiksua romuuttaa nykyinen ay-toiminta ja "sopia" yrityksissä kaikista työhön liittyvistä asioista. Lepomäen mukaan sillä Suomi nousee.
        Näin varmasti, mutta se kansanosa jonka elintaso tällä hommalla nousee on kovin pieni, suurin osa kansasta menettää tuloissa ja joutuu entistä ahtaammalle. Jos tälläista kehitystä pidetään hyvänä niin sitten Lepomäki on fiksu tyttö.

        Näitten leuhakkeitten olisi hyvä mennä vaikkapa sivoamaan puoleksi vuodeksi ja elää niillä tuloilla. Kun sen kokee, voi kysyä kuinka paljon paikallista sopimista haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe