Olen 46 -vuotta ja ollut sängyssä lukemattoman miesmäärän kanssa. Lakkasin laskemasta kun lasiin tuli pyöreä 100 ja silloin olin 22 -vuotias, ja kohtasin elämäni rakkauden ja perustin perheen. Sen jälkeenkin miehiä on ollut tasaiseen tahtiin, aina kun olen halunnut. Välillä yhden yön panoja baarista mukaan noukittuna, välillä pidempiä suhteita kestoltaan 1 viikosta 2 vuoteen. Voin kuitenkin sanoa, etten ole joutunut olemaan ilman seksiä edes yhtä kokonaista viikkoa elämäni aikana, jos en ole itse halunnut, enkä muista kovin monesti halunneeni. Miehiä siis lienee tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia. Olen myös matkustellut paljon Kreikassa, Turkissa, Marokossa jne. maissa, jossa vaalea nainen saa helposti lomaromansseja tummien miesten kanssa.
Minulla on viisi lasta neljän eri miehen kanssa. Kaksi vanhinta jo aikuisia (23 ja 20 -v tyttäret) ja itsekin perheellisiä, eli olen myös mummo. Heidän isänsä kanssa olin naimisissa muutaman vuoden ja hän on valkoinen suomalainen linnakundi, eli voisi sanoa jännämies. Kolme nuorempaa lastani ovat iältään 13, 12 ja iltatähteni 5 -vuotta. Heillä kaikilla on eri isät. 13 -vuotiaan isä on irakilainen, 12 -vuotiaan isä on turkkilainen ja 5 -vuotiaan isä on gambialainen. Tällä hetkellä olen sinkku ja etsin uutta miestä. Hakusessa kunnollinen ja töissä käyvä suomalainen mies, jolla omakotitalo ja omaisuuttakin jäänyt sukan varteen. Hänen myös tulee olla lapsirakas ja valmis näyttämään miehen mallia näille kolmelle nuorimmaiselle pojanvesselilleni.
Mikä on minun markkina-arvoni?
64
683
Vastaukset
- 4plus9
Ylempi KTN nyt vähintään. Ehkä kuitenkin jopa itse YTN-nainen.
- Multinikkaavakurppa
Tätä me tyttöjen kanssa arveltiinkin, kiitokset! ;D
- nytriittimari
Itseinhon vuoro. On tämä tunteiden vuoristorataa kun puretaan omaa pahaa oloa.
- Tammenterhhho
Ytni! Ketnillä tulisi ukkojen saannissa joskus raja vastaan. Sinä sen sijaan tenhoat kuin seireeni!
- Pööopöp
Tuhannet miehet eivät voi olla väärässä - ytni!
- nonytsiinäonjärkeä
Siksi se on tällä hetkellä sinkkuna ja ei löydä miestä?
- SkodaOctavia
nonytsiinäonjärkeä kirjoitti:
Siksi se on tällä hetkellä sinkkuna ja ei löydä miestä?
Se etsiikin ihan erityistä miestä.
- huhupuheita
Kuka sanoi että kurpparaivo johtuu muka käyttöasteesta ja ikäkriisistä!
- Ikis__M
Markkina-arvot ruokavertauksena.
Kiltti & kunnollinen nainen hyvällä historialla:
http://www.guide2bristol.com/uploads/news/large/250512101128--Hotel du Vin Bistro Bristol restaurant review_2.jpg
Multinikkaavakurppa:
http://www.wafflesandsteel.com/wp-content/uploads/2009/12/Ride-Report-23_0427.jpg- Multinikkaavakurppa
Olet vain kateellinen.
- Ex----------PUA
Multinikkaavakurppa kirjoitti:
Olet vain kateellinen.
Osu ja uppos! :D
- Ex----------PUA
:D Jälleen erinomainen havainto hyvältä ystävältäni!
Multinikkaava kurppa ihmettelee, että miksi miehet eivät halua häntä kuin kassien tyhjennykseen, ja nyt ei enää siihenhään kun pillu on niin suuri että sinne mahtuu autolla ajaen. :D
Ei mutta monikin mies esim. kiinnostuu käytetystä kortsusta, mikä on lähin multinikkaavaan kurppaan verrattava esine. - Multinikkaavakurppa
Ex----------PUA kirjoitti:
:D Jälleen erinomainen havainto hyvältä ystävältäni!
Multinikkaava kurppa ihmettelee, että miksi miehet eivät halua häntä kuin kassien tyhjennykseen, ja nyt ei enää siihenhään kun pillu on niin suuri että sinne mahtuu autolla ajaen. :D
Ei mutta monikin mies esim. kiinnostuu käytetystä kortsusta, mikä on lähin multinikkaavaan kurppaan verrattava esine.Olet vaan kateellinen.
- kierrekorkki
Sisäinen tyhjyys, tarve saada huomiota, palkita seksillä ja itseinho.
- 344664443
Ktn. Valmis vakiintumiseen.
- Puumakolie
Ktn? Varmaan ollut hyvännäköinen ainakin aikoinaan. Siitä pedissä puuhakas nainen jollekulle kypsemmälle sopivan irstaalle herralle ;P
- Järkevääpuhetta
Ytni! Helvetin fiksu nainen!
Olen varma, että kuvailtu nainen olisi sopiva aloituksen kirjoittaneelle Provo-Roopelle.
- Hurmaavakurppa
Tykkään panna halvalla, milloin kesäkin ;D
- Hurmaavakurppa
Hurmaavakurppa kirjoitti:
Tykkään panna halvalla, milloin kesäkin ;D
... Huokaus.... * ketäkin
- Ex----------PUA
No, miksi se ratikka ei ota tuosta itselleen oikeaa ihannenaista? Eikös se olisi kivaa vaihtelua kuminukelle, jolla tosin on enemmän sisäistä elämää kuin tuolla kurpalla, mutta silti?
- Hykerteleväkurppa
Ex----------PUA kirjoitti:
No, miksi se ratikka ei ota tuosta itselleen oikeaa ihannenaista? Eikös se olisi kivaa vaihtelua kuminukelle, jolla tosin on enemmän sisäistä elämää kuin tuolla kurpalla, mutta silti?
Pulla ei näe, vaikka vastaus olisi silmien edessä... Kirjaimellisesti... :DD
- Ätmieli
Jumalatar!
- erkki-täti
Vaikka aloitus oli provo, enkä jaksanut kunnolla lukea läpi, niin onhan totta toinen puoli...Hyvin tuntuu miehiä riittävän vastaaville naisille! Ja toisaalta nuo naiset ovat jotenkin ihmeellisen energisiä etsimään niitä miehiä..
Itse kun mietin omalle kohdalleni, niin en taatusti jaksaisi enkä osaisi löytää aina vaan uusia miehiä, jos olisi lapsia. Aika ja jaksaminen menisi niihin lapsiin ja kotiin. Ja mistä hemmetistä ne naiset saavat edes lapsenvahteja, jos jotain seurustelua virittelevät?
Onhan noita nähty, ja aina jaksan ihmetellä miten arki järjestyy. Mutta minä olenkin vain tyhmä kurppa.
Mutta hyvin kelpaa miehille nuoret isoäidit, joilla on nykymittapuun mukaan suurperhe. Tällä viikolla on myös Kielletty Rakkaus -televisiosarjan päähenkilönä ison lapsikatraan äiti.
Kahden kauppahan se parisuhde on. Lapsia ei joskus lasketa ollenkaan yhtälöön?
Olen tullut siihen tulokseen, että noilla supernaisilla on taatusti jotain sellaista tarjolla, mitä esim. minulla ei ole. Sen verran hyvin menevät kaupaksi.- SiinäSulleTotuus
Niillä on lutkamaisuus veressä, ei se muuta tarvitse.
- Yksisivupersoonista
Liittyy tähän:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14286524/palstakurpan-tunnustus-expualle
Kyseinen aloitus alkanut elää omaa elämäänsä... Öh, meidän kaikkien eli sen palstan ainoan naisen (=kurpan) spämmäämänä toki. ;) - erkki-täti
SiinäSulleTotuus kirjoitti:
Niillä on lutkamaisuus veressä, ei se muuta tarvitse.
Mjaah, eli sitten se lutkamaisuus on miesten mielestä ihanaa?
Joo, jos näin on, niin turrha naisia yksin syyttää. Jos ei ole kysyntää, ei ole tarjontaa.
Viiden lapsen äiti ja isoäiti kyllä kelpaa, mutta lapseton nelikymppinen on typerä kurppa. Thanks.
Totuus löytyy elävästä elämästä, ei palstalta. - Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
Joo, jos näin on, niin turrha naisia yksin syyttää. Jos ei ole kysyntää, ei ole tarjontaa.
Viiden lapsen äiti ja isoäiti kyllä kelpaa, mutta lapseton nelikymppinen on typerä kurppa. Thanks.
Totuus löytyy elävästä elämästä, ei palstalta.Ei ole ja kun kerran viittaat siihen kielletty rakkaus -sarjaan niin laitetaanpa linkki:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001186082.html
Tuo viiden lapsen äiti, tatuoitu pyllerö ei juurikaan tainnut kelvata niin piti hakea Gökhan jolle kyllä kelpaa niin kauan kuin saa kansalaisuuden ja sosiaaliedut.
Lapsettomalla nelikymppisellä kurpalla taas olisi kovastikin varmaan vientiä mutta koska naisen hypergamia se ei varmaankaan kelpuuta ketään, eikös näin? Tuo on totta että lapseton nelikymppinen kurppa löytää sen totuuden elävästä elämästä, menee yksin jonnekin terassille istumaan niin varmasti löytyy seuraa ja drinksutkin tarjoavat. - Multinikkaavakurppa
Ikis__M kirjoitti:
Ei ole ja kun kerran viittaat siihen kielletty rakkaus -sarjaan niin laitetaanpa linkki:
Tuo viiden lapsen äiti, tatuoitu pyllerö ei juurikaan tainnut kelvata niin piti hakea Gökhan jolle kyllä kelpaa niin kauan kuin saa kansalaisuuden ja sosiaaliedut.
Lapsettomalla nelikymppisellä kurpalla taas olisi kovastikin varmaan vientiä mutta koska naisen hypergamia se ei varmaankaan kelpuuta ketään, eikös näin? Tuo on totta että lapseton nelikymppinen kurppa löytää sen totuuden elävästä elämästä, menee yksin jonnekin terassille istumaan niin varmasti löytyy seuraa ja drinksutkin tarjoavat.Hän puhui minusta, hupsu :D
- Ikis__M
Ikis__M kirjoitti:
Ei ole ja kun kerran viittaat siihen kielletty rakkaus -sarjaan niin laitetaanpa linkki:
Lapsettomalla nelikymppisellä kurpalla taas olisi kovastikin varmaan vientiä mutta koska naisen hypergamia se ei varmaankaan kelpuuta ketään, eikös näin? Tuo on totta että lapseton nelikymppinen kurppa löytää sen totuuden elävästä elämästä, menee yksin jonnekin terassille istumaan niin varmasti löytyy seuraa ja drinksutkin tarjoavat.Niin ja tuohon vielä "Olen tullut siihen tulokseen, että noilla supernaisilla on taatusti jotain sellaista tarjolla, mitä esim. minulla ei ole. Sen verran hyvin menevät kaupaksi."
Vähän yllättävä oli tämä kun en olisi arvannut Erkki-tädin kärsivän itsetunto-ongelmista, päinvastoin. Ehkä siinä onkin se vika, olet livenäkin niin yleensä täällä palstalla, itsevarma, suhteellisen fiksu, jne. niin miehet ei vaan uskalla lähestyä jääkuningatarta. - Ikis__M
Hän puhui minusta, hupsu :D
Eikös se ole melkein sama asia :D
- Multinikkaavakurppa
Ikis__M kirjoitti:
Eikös se ole melkein sama asia :D
Taikasana on "melkein". Kerron kyllä, jos linkkaat joskus vahingossa naamakuvani tänne ;D
- Ikis__M
Taikasana on "melkein". Kerron kyllä, jos linkkaat joskus vahingossa naamakuvani tänne ;D
Olisiko jotain tuon tyyppistä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0b/37/85/0b37858b3fc40e24fe58d9c366480404.jpg - Multinikkaavakurppa
Ikis__M kirjoitti:
Olisiko jotain tuon tyyppistä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0b/37/85/0b37858b3fc40e24fe58d9c366480404.jpgKuvittele pikemminkin nainen, jota tuhannet miehet himoitsevat ;D Tuonnäköinen saisi ehkä yhden.tai puolikkaan.
- Rintaääni
erkki-täti kirjoitti:
Totuus löytyy elävästä elämästä, ei palstalta.Lutkamaiset ovat niitä helpoten lähestyttäviä, flirttejä ja tyrkkyjä. Helppoja kanssakäytäviä. Niiden kanssa ei pilaa heikompi-itsetuntoinen mies iltaansa turhaan yrittämällä tai saamalla tylyä vastausta :)
- erkki-täti
Ikis__M kirjoitti:
Niin ja tuohon vielä "Olen tullut siihen tulokseen, että noilla supernaisilla on taatusti jotain sellaista tarjolla, mitä esim. minulla ei ole. Sen verran hyvin menevät kaupaksi."
Vähän yllättävä oli tämä kun en olisi arvannut Erkki-tädin kärsivän itsetunto-ongelmista, päinvastoin. Ehkä siinä onkin se vika, olet livenäkin niin yleensä täällä palstalla, itsevarma, suhteellisen fiksu, jne. niin miehet ei vaan uskalla lähestyä jääkuningatarta.No, kyllä minä olen miettinyt. Ja arvelisin sieltä jotain jännää löytyvän. Vaikkapa seksin saralla. Olen siis tylsä seksissä, mutta muuksi en muutu.
Mitä tulee lähestymisiin, niin kyllä minulle tullaan jttelemaan ja itsekin juttelen ihmisille. Mutta minä hoksaan nämä iskuyritykset vasta jälkikäteen useimmiten. Pitäisi itse olla virittäytynyt johonkin iskutunnelmaan, että voisi tajuta heti?
Viime reissun saldo, olin Tallinnan laivalla: vähintään isävainaani ikäinen setä ja omanikäiseni elämämkoululainen.
Setä oli entinen lentokapteeni, ja minä juttelin niitä näitä ihan kohteliaisuudesta ja toisaalta oli vähän sellaisia yhteisiä kiinnostuksiakin. Vasta kotimatkalla hokasin että voihan vaniljavanukas.
Elämämkoululainen oli ihan kivaa juttuseuraa, mutta lyhyen jutustelun jälkeen naaman tunkeminen naamaani vasten oli lievästi sanoen kuvottavaa. Pari hammastakin taisi puuttua, joten peridontiitti lurkki lähistöllä hyvin vahvasti.
Tykkäisittekö itse, jos joku harvahammas pubimuija haluaisi kielipusuja yhtäkkiä?
Ei ole oma käsitykseni romantiikasta, eikä ainakaan noin pian.
Mutta huumorilla mennään, eihän noille voikun nauraa. Kuvittelen itseni eläköityneen lemtokapteenin pehkuihin, ja sitten sen joulupöytään... AHsahahahahahhahahhahahahah :D Lapset varmaan tykkäisi, olisinhan samaa ikäluokaa?
Ja entäs sitten se elämämkoululainen? No muuten olisin jaksanut ehkä jopa tutustuakin, mutta popeda-eppu-paska sinetöi koko homman mappiin Ö. Menetti myösedullisen hammaslääkäridiilin, mutta ehkä se ei olekaan hänelle tärkeä asia elämässä? Kyllähän noita miehiä riittäisi aika monellekin naiselle mutta toki jos haluaa jotain "oikeaa" eikä vain seuraa seuran vuoksi niin saa etsiä kauemmin. Jos haluaisi vaan suhteesta suhteeseen niin kaipa sekin olisi mahdollista, mutta ei oikein kiinnosta. Mielummin venailen jotain oikeesti hienoa juttua.
- Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
No, kyllä minä olen miettinyt. Ja arvelisin sieltä jotain jännää löytyvän. Vaikkapa seksin saralla. Olen siis tylsä seksissä, mutta muuksi en muutu.
Mitä tulee lähestymisiin, niin kyllä minulle tullaan jttelemaan ja itsekin juttelen ihmisille. Mutta minä hoksaan nämä iskuyritykset vasta jälkikäteen useimmiten. Pitäisi itse olla virittäytynyt johonkin iskutunnelmaan, että voisi tajuta heti?
Viime reissun saldo, olin Tallinnan laivalla: vähintään isävainaani ikäinen setä ja omanikäiseni elämämkoululainen.
Setä oli entinen lentokapteeni, ja minä juttelin niitä näitä ihan kohteliaisuudesta ja toisaalta oli vähän sellaisia yhteisiä kiinnostuksiakin. Vasta kotimatkalla hokasin että voihan vaniljavanukas.
Elämämkoululainen oli ihan kivaa juttuseuraa, mutta lyhyen jutustelun jälkeen naaman tunkeminen naamaani vasten oli lievästi sanoen kuvottavaa. Pari hammastakin taisi puuttua, joten peridontiitti lurkki lähistöllä hyvin vahvasti.
Tykkäisittekö itse, jos joku harvahammas pubimuija haluaisi kielipusuja yhtäkkiä?
Ei ole oma käsitykseni romantiikasta, eikä ainakaan noin pian.
Mutta huumorilla mennään, eihän noille voikun nauraa. Kuvittelen itseni eläköityneen lemtokapteenin pehkuihin, ja sitten sen joulupöytään... AHsahahahahahhahahhahahahah :D Lapset varmaan tykkäisi, olisinhan samaa ikäluokaa?
Ja entäs sitten se elämämkoululainen? No muuten olisin jaksanut ehkä jopa tutustuakin, mutta popeda-eppu-paska sinetöi koko homman mappiin Ö. Menetti myösedullisen hammaslääkäridiilin, mutta ehkä se ei olekaan hänelle tärkeä asia elämässä?"Mitä tulee lähestymisiin, niin kyllä minulle tullaan jttelemaan ja itsekin juttelen ihmisille. Mutta minä hoksaan nämä iskuyritykset vasta jälkikäteen useimmiten. Pitäisi itse olla virittäytynyt johonkin iskutunnelmaan, että voisi tajuta heti?"
No niin mitä sitten mariset, oma vika :D
Joo ei kun tosissaan ei yhtään yllätä että kun avauduit lentokapteenista ja elämänkoululaisesta niin jätit mainitsematta sen kolmannen ja neljännen miehen, ne jotka kävi siinä parin penkin etäisyydellä kun istuit yksin siinä tiskillä ja odottivat sinulta jotain merkkiä että "tänne poika, tule vain juttelemaan", ne olisi tulleet häntä heiluen jos vähänkin olisit vihjettä antanut, vaikka hymyillyt, mutta kun merkkiä ei tullut ei ne kehdanneet lähestyä kun ajattelivat ettet ole niiden seurasta kiinnostunut.
Sait sitten lentokapteenirn ja elämänkoululaisen koska ne kehtaa, ne ei ole turhan kohteliaita, kapteeni elämänkokeneisuuttaan kun nuorena oppi että kapteenius kaataa kaikki aidat ja elämänkoululainen röyhkeyttään. Ne fiksummat miehet ei halunneet häiritä ja siinä kai se ongelma on kun ne mitkä eniten miellyttäisi ei ole tyrkkyjä ainakaan tungettelevalla tavalla, sama pätenee molempiin sukupuoliin. - HuomaamatoNn
Ikis__M kirjoitti:
"Mitä tulee lähestymisiin, niin kyllä minulle tullaan jttelemaan ja itsekin juttelen ihmisille. Mutta minä hoksaan nämä iskuyritykset vasta jälkikäteen useimmiten. Pitäisi itse olla virittäytynyt johonkin iskutunnelmaan, että voisi tajuta heti?"
Joo ei kun tosissaan ei yhtään yllätä että kun avauduit lentokapteenista ja elämänkoululaisesta niin jätit mainitsematta sen kolmannen ja neljännen miehen, ne jotka kävi siinä parin penkin etäisyydellä kun istuit yksin siinä tiskillä ja odottivat sinulta jotain merkkiä että "tänne poika, tule vain juttelemaan", ne olisi tulleet häntä heiluen jos vähänkin olisit vihjettä antanut, vaikka hymyillyt, mutta kun merkkiä ei tullut ei ne kehdanneet lähestyä kun ajattelivat ettet ole niiden seurasta kiinnostunut.
Sait sitten lentokapteenirn ja elämänkoululaisen koska ne kehtaa, ne ei ole turhan kohteliaita, kapteeni elämänkokeneisuuttaan kun nuorena oppi että kapteenius kaataa kaikki aidat ja elämänkoululainen röyhkeyttään. Ne fiksummat miehet ei halunneet häiritä ja siinä kai se ongelma on kun ne mitkä eniten miellyttäisi ei ole tyrkkyjä ainakaan tungettelevalla tavalla, sama pätenee molempiin sukupuoliin.Miksi naisen pitäisi aina antaa joku merkki? Minä nyt ainakaan en edes oleta kenenkään olevan ylipäänsä kiinnostunut itsestäni, niin jos se "kiinnostuksen osoittaminen" on sitä, että tullaan hengailemaan 5 - 10 metrin päähän, niin huomaamatta jää...
HuomaamatoNn kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi aina antaa joku merkki? Minä nyt ainakaan en edes oleta kenenkään olevan ylipäänsä kiinnostunut itsestäni, niin jos se "kiinnostuksen osoittaminen" on sitä, että tullaan hengailemaan 5 - 10 metrin päähän, niin huomaamatta jää...
Monet naiset pitää mukavampana, jos miehet tulevat häiritsemään vasta jonkinlaisen kutsun saatuaan. Mutta silmäpeliä tosin on mahdotonta pelata yksin.
Ikis__M kirjoitti:
"Mitä tulee lähestymisiin, niin kyllä minulle tullaan jttelemaan ja itsekin juttelen ihmisille. Mutta minä hoksaan nämä iskuyritykset vasta jälkikäteen useimmiten. Pitäisi itse olla virittäytynyt johonkin iskutunnelmaan, että voisi tajuta heti?"
Sait sitten lentokapteenirn ja elämänkoululaisen koska ne kehtaa, ne ei ole turhan kohteliaita, kapteeni elämänkokeneisuuttaan kun nuorena oppi että kapteenius kaataa kaikki aidat ja elämänkoululainen röyhkeyttään. Ne fiksummat miehet ei halunneet häiritä ja siinä kai se ongelma on kun ne mitkä eniten miellyttäisi ei ole tyrkkyjä ainakaan tungettelevalla tavalla, sama pätenee molempiin sukupuoliin."... jätit mainitsematta sen kolmannen ja neljännen miehen, ..."
En olisi ollenkaan vakuuttunut että näitä enää edes on "kypsemmille" naisille. Nuo sinnikkäät kapteenit ja muut jaksaa niin kauan kun sydän lyö, mutta vähemmän sinnikkäät ja lahjakkaat on jossain vaiheessa poistuneet "markkinoilta", kun ovat joko suhteessa tai luovuttaneet.erkki-täti kirjoitti:
Totuus löytyy elävästä elämästä, ei palstalta."Viiden lapsen äiti ja isoäiti kyllä kelpaa, mutta lapseton nelikymppinen on typerä kurppa. Thanks. "
Näinköhän lapseton nelikymppinen on valmis "laskemaan riman" samalle tasolle kuin nuori isoäiti? Vahvasti epäilen.- Ikis__M
HuomaamatoNn kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi aina antaa joku merkki? Minä nyt ainakaan en edes oleta kenenkään olevan ylipäänsä kiinnostunut itsestäni, niin jos se "kiinnostuksen osoittaminen" on sitä, että tullaan hengailemaan 5 - 10 metrin päähän, niin huomaamatta jää...
Juurikin siksi että muutkin miehet kuin pelkät pelimiehet ja liian känniset lähestyisi mutta omapahan on valintasi.
- Ikis__M
scrg kirjoitti:
"... jätit mainitsematta sen kolmannen ja neljännen miehen, ..."
En olisi ollenkaan vakuuttunut että näitä enää edes on "kypsemmille" naisille. Nuo sinnikkäät kapteenit ja muut jaksaa niin kauan kun sydän lyö, mutta vähemmän sinnikkäät ja lahjakkaat on jossain vaiheessa poistuneet "markkinoilta", kun ovat joko suhteessa tai luovuttaneet.Kyllä miehiä riittää naisille ihan kaikissa ikäluokissa käsittääkseni.
- RistiriitaistaMenoa
Ikis__M kirjoitti:
Sait sitten lentokapteenirn ja elämänkoululaisen koska ne kehtaa, ne ei ole turhan kohteliaita, kapteeni elämänkokeneisuuttaan kun nuorena oppi että kapteenius kaataa kaikki aidat ja elämänkoululainen röyhkeyttään. Ne fiksummat miehet ei halunneet häiritä ja siinä kai se ongelma on kun ne mitkä eniten miellyttäisi ei ole tyrkkyjä ainakaan tungettelevalla tavalla, sama pätenee molempiin sukupuoliin.Perusätminä olin havaitsevani pientä epätoivoisuutta erkki-tädin avautumisessa. Parisuhdeko se sitten itsenäisen naisen, erkki-tädinkin elämään tuo tiettyä sisältöä? Eikä haaveilu pakaraimplanteista tuokaan sitä toivottua merkitystä elämään?
- Ikis__M
RistiriitaistaMenoa kirjoitti:
Perusätminä olin havaitsevani pientä epätoivoisuutta erkki-tädin avautumisessa. Parisuhdeko se sitten itsenäisen naisen, erkki-tädinkin elämään tuo tiettyä sisältöä? Eikä haaveilu pakaraimplanteista tuokaan sitä toivottua merkitystä elämään?
Kuten tuolla ylempänä jo mainitsin niin minutkin kyllä yllätti tuo erkki-tädin avautuminen kun pikemminkin pitänyt ylemmän tason alfanaaraana jonka jaloissa miehet matelevat mutta kuten myös epäilin niin se alfuus ja itsevarmuuskin saattaa karkoittaa potentiaaliset miehet ympäriltä. Ehkä se on kevät ja päälle painava kesä joka saa palstanaiset(kin) kiihkeästi etsimään kesämiestä itselleen, senhän voi sitten syksyllä hyljätä ja jatkaa taas itsenäisen naisen onnellista sinkkuelämää.
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä miehiä riittää naisille ihan kaikissa ikäluokissa käsittääkseni.
Onhan miehiä lukumääräisesti, mutta iän karttuessa suhteellisesti paljon vähemmän, koska kuten tiedämme keskimääräisessä parisuhteessa mies on muutaman vuoden vanhempi (ja hypergamisesti vähän melkein kaikkea hiukan enemmän). Kun vapaiden määrä pienenee, niin korostuu se että vapaat naiset ja miehet liikkuu eri paikoissa ja on "epäsuhtaisia" mikä sitten edelleen vähentää uskoa siihen, että mitään voisi löytääkään ja tuo sitten tappaa jo motivaation ja yrityksenkin.
RistiriitaistaMenoa kirjoitti:
Perusätminä olin havaitsevani pientä epätoivoisuutta erkki-tädin avautumisessa. Parisuhdeko se sitten itsenäisen naisen, erkki-tädinkin elämään tuo tiettyä sisältöä? Eikä haaveilu pakaraimplanteista tuokaan sitä toivottua merkitystä elämään?
Koska feminiinisemmän sukupuolen täytyy kuitenkin pyrkiä elämään kuten saarnaavat, olisi suunnatonta heikkouden merkkiä myöntää että kaipaisivat jotain sellaista kun parisuhde. Elämä on kuitenkin hienoa ja rikasta ilmankin, seksiä voi harrastaa random-säädön kanssa, tai yksin tai olla harrastamatta ja kaikkea muutakin voi tehdä ystävien kanssa tai yksin. Mies voisi olla kiva lisä elämään, kunhan ymmärtäisi harrastaa oikeita asioita, laittaisi wc-papern oikein telineeseen eikä jättäisi likaisia sukkia lojumaan. Ja jos tästä huolimatta joku miehen halauaisikin, mutta ei sellaista löydä niin ainoa paikka mistä syyllistä voi katsella on oma peili, koska systeemi on täydellinen.
- Ikis__M
scrg kirjoitti:
Koska feminiinisemmän sukupuolen täytyy kuitenkin pyrkiä elämään kuten saarnaavat, olisi suunnatonta heikkouden merkkiä myöntää että kaipaisivat jotain sellaista kun parisuhde. Elämä on kuitenkin hienoa ja rikasta ilmankin, seksiä voi harrastaa random-säädön kanssa, tai yksin tai olla harrastamatta ja kaikkea muutakin voi tehdä ystävien kanssa tai yksin. Mies voisi olla kiva lisä elämään, kunhan ymmärtäisi harrastaa oikeita asioita, laittaisi wc-papern oikein telineeseen eikä jättäisi likaisia sukkia lojumaan. Ja jos tästä huolimatta joku miehen halauaisikin, mutta ei sellaista löydä niin ainoa paikka mistä syyllistä voi katsella on oma peili, koska systeemi on täydellinen.
"Ja jos tästä huolimatta joku miehen halauaisikin, mutta ei sellaista löydä niin ainoa paikka mistä syyllistä voi katsella on oma peili, koska systeemi on täydellinen."
Olet täysin väärässä. Kyllä vika on miehissä ja niiden lähestymisissä kuten erkki-tädinkin kirjoituksestakin saimme lukea. Joko miehet ei uskalla lähestyä (arkoja, homoja jne.) tai sitten ne jotka lähestyy ovat väärän ikäisiä, epäsiistejä tms., ei tässä voi alkaa peilejä tai naisia syyttelemään. - PointsitSulleIkis
Ikis__M kirjoitti:
"Ja jos tästä huolimatta joku miehen halauaisikin, mutta ei sellaista löydä niin ainoa paikka mistä syyllistä voi katsella on oma peili, koska systeemi on täydellinen."
Olet täysin väärässä. Kyllä vika on miehissä ja niiden lähestymisissä kuten erkki-tädinkin kirjoituksestakin saimme lukea. Joko miehet ei uskalla lähestyä (arkoja, homoja jne.) tai sitten ne jotka lähestyy ovat väärän ikäisiä, epäsiistejä tms., ei tässä voi alkaa peilejä tai naisia syyttelemään.Kerrankin empaattisesta ja naistakin ymmärtävästä kommentista.
- LutkaPokaali
Lutka.
- Selvääkin.selvempi
No ytni tottakai.
- Yryryrryry
Miesten palvoma omaa octaviaritariaan etsivä ytni.
- Ex----------PUA
Se kuuluisa tunnustus, joka todisti että:
Olen voittaja ja oikeassa ja että olen löytänyt uuden kurpparaivon muodon: automatisoidun kurpparaivon, jossa kurppa raivoaa ilman että huudatan häntä, ja jopa itse nolaa itsensä ilman että minun apuani tarvitaan.:D
Nyt sitten näyttää että tuo tunnustus kääntyi myös tällä tapaa häntä vastaan. Voi voi. :(
Taso: HC-ATN. (Huomaatko kurppa, me normaalit ihmiset vastaamme keskustelun kysymykseen).- Multinikkaavakurppa
Jaa-a, kun kerran tulit paikalle, niin olisiko aika vastata rästikysymyksiin? Ihan tuohon omaan sivuhuomautukseesi viitaten?
* hymyilee maireasti *
Toki voit tulla viestitellä muuten vain. Väyväy ja silleen ;D - 13plus5
HC-ATN? Mutta eihän yli 100 miestä voi olla väärässä? Onhan yli sataa naista pannut mieskin YTM koska sen on niin moni huolinut. Yksinkertaista.
- Hyvä.kokemus
13plus5 kirjoitti:
HC-ATN? Mutta eihän yli 100 miestä voi olla väärässä? Onhan yli sataa naista pannut mieskin YTM koska sen on niin moni huolinut. Yksinkertaista.
Nicci Multinikkaavakurppa on todellisuudessa vetävän näköinen. Kuin rehevä Pohjolan Yasmin Rossi. Kun pyörittelee miehiä pikkurillinsä ympärille koko ikänsä niin tietää, mistä naruista vedellä myöhemmin.
Itse tutustuin nicciin, kun hänen kaverinsa vihjasi vetävästä escortista, joka ei tällaisen 50 miehen seurassa herättäisi pahennusta, mutta joka olisi sopivan näyttävä. Noh, leidi lähti mukaan silkasta innosta osallistua ison firman kemuihin.
Pidemmällehän siinä sitten edettiin ;P Laatunainen isolla ällällä. - Vetävänainen
Hyvä.kokemus kirjoitti:
Nicci Multinikkaavakurppa on todellisuudessa vetävän näköinen. Kuin rehevä Pohjolan Yasmin Rossi. Kun pyörittelee miehiä pikkurillinsä ympärille koko ikänsä niin tietää, mistä naruista vedellä myöhemmin.
Itse tutustuin nicciin, kun hänen kaverinsa vihjasi vetävästä escortista, joka ei tällaisen 50 miehen seurassa herättäisi pahennusta, mutta joka olisi sopivan näyttävä. Noh, leidi lähti mukaan silkasta innosta osallistua ison firman kemuihin.
Pidemmällehän siinä sitten edettiin ;P Laatunainen isolla ällällä.Minusta hän on tavallisen näköinen. Mutta charmi ja terhakkuus tekevät tähden.
- Taikakurppa
13plus5 kirjoitti:
Tenhoava täti tosiaan.
- oonko
Kysyt viä sulla ei oo mitään arvoa pysy kuule yksin ,miks sulla pitäis olla mies senkö takia että tarvit elättäjän,ja lopeta lasten tekeminen, mä häpeesin jos mulla ois tollanen äiti
- Hurmaavakurppa
Karismaattinen ja kaikki tarpeet tyydyttävä multipersoona, minä, en tarvitse elättäjää.
Vaan ansaitsen sen.
* ironinen näpäytys erään toisen ketjun suuntaan *
- arvioitsija
Parisuhde arvosi on olematon, seksisuhde arvosi on tyhjennysastia.
- Magisteri
Vaatimuksesi ja mahdollisuutesi eivät kohtaa. Olet ilmeisesti ollut näiden aiempien lastesi isien elättäjä ja nyt olisi hakusessa sellainen itsellesi ja erivärisille lapsillesi. Toivotan onnea hakemisessasi, se tulee olemaan vaikeaa. Minkä verran luulet olevan vapaita kunnon miehiä, jotka ovat valmiita moiseen?
- kjhgkjhgbkjhgkjg
Olen itse 40v, lapseton ja kaunis nainen. Treffipalstalla vain 10v miehet ottavat sinuun yhteyttä. Ovat yleensä varattuja, ja etsivät seksiseuraa. Markkina-arvosi on 0. Jonkun vähä-älyisen miehen voit löytää baarista välillä itseäsi panemaan. Kaikki riippuu A. Ulkonäöstä B. Seksuaalisista taidoista C. Kuinka paljon lapsiasi tulee sietää -ikävä kyllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635