Tinderistä

Mies.29

Katselen taas tinderiä. Huomion hakuisena huonona tapana on aika ajoin poistaa oma tili ja ko sovellus hetkeksi ja palata uudelleen. Ehkä uudella/uusilla kuvilla, ehkä samoilla vanhoilla. Näin hyppäät kaikkien silmille uudelleen, ehkä. Kyseessä on kuitenkin sovellus joka ei toimi aina niinkuin toivoisit.
Onko ko sovelluksesta löytynyt seuraa? Noh, myönnettäköön! Allekirjoittaneen seksuaalinen kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa olisi huomattavan paljon vähäisempää ilman tätä sovellusta.
Mikä nyt mättää? Viimeisin kierros on kestänyt jo yli kuukauden. Se on johtanut ainoastaan yksiin treffeihin joista ei seurannut jatkoa. Noh,sainpahan hetken läheisyyttä, mutta pohdin:
- Onko markkina-arvoni tinderissä romahtanut kun lasiin tärähti 29?
- Johtuisiko menestykseettömyyteni siitä että tällä kertaa profiilissani ei ole kuvia vesihiidosta ja laskettelusta?
Kuitenkin osa matcheistä on samoja. Aina. Ovatko ne ihmiset samalla tavalla hajallisia kuin minä, vai miksi he eivät koskaan pariudu? Tätä on pelattu kohta jo 2 vuotta!
Eli loppujen lopuksi, voiko tinderistä löytää seuraa joka kolahtaa myös sillä henkisellä tasolla? No voi. Valitettavasti ne on se osa jotka tarjoilee rukkasia silloin kun olisit itse täysillä mukana. Ugh! Ja missä he tällä kierroksella viipyvät? Perkele! Tytöt nyt tinderiin ja heti! >:D

16

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 101prosHetero

Tinder. Se on homoille

• Tinder-mies

Tinder on heteroille. Homoille on omat sovellukset

• Tinder on pitkille miehille ja kaikenmittaislle naisille. Lyhyet miehet ajetaan sitten noihin homosovelluksiin.

• Paskasysteemi

Tinder ruokkii pinnallisuutta

• ohmygod

Naiset sanoo että kaikilla naisilla on erilainen miesmaku..
      Olen tykännyt jo 700 naisesta tinderissä saamatta ainuttakaan mätsiä. Miten voi olla että jokainen noista 700 naisesta ei kelpuuta minua vaikka minä kelpuutan heidät :D

• Naamaeikelpas

Sulla on hunoja kuvia tai olet oikeasti ruma

• Neitsytsedän_kuontalo

Miltä tukka näyttää? Onko mallia Juice tai Sasi?

• vaikkaensitäkäytäkään

Tinder on paska sovellus.

• nainen__28

Itseä taas kyllästyttää kaikki vuorikiipeily-, sukellus- ja laskettelukuvat. Olipa Tinderissä kuva miehestä huoltamassa kattoa, istumassa nuotion äärellä kuksa kädessä tai hiihtämässä. Välittyisipä kuvasta aito hymy eikä vain vatsalihakset peilin kautta.

• Jep. Sen mitä Tinderissä itse olen ollut aiemmin niin tämän allekirjoitan.

Suurimmalla osalla kuva on etelänmatkalta rantakuva, kiipeily tai baarikuva.

• asdasfas
        pete_pjn kirjoitti:

Jep. Sen mitä Tinderissä itse olen ollut aiemmin niin tämän allekirjoitan.

Suurimmalla osalla kuva on etelänmatkalta rantakuva, kiipeily tai baarikuva.

Rantakuva on mun mielestä hyvä koska siinä näkee samalla kropan.
        Pelkkä kasvokuva voi olla hämäävä jos nainen on lihava.

• asdasfas kirjoitti:

Rantakuva on mun mielestä hyvä koska siinä näkee samalla kropan.
        Pelkkä kasvokuva voi olla hämäävä jos nainen on lihava.

No juu... Tuo aisia noissa kokovartalon näyttävissä kuvissa on etuna.

Itselleni vain tulee noista kuvaamani kaltaisista kuvista fiilis että kokoajan pitää olla elämä niin jännittävää, elämyksellistä, seikkailua.... nämä aika pitkälti saavat pyyhkäisyn vasemmalle.

Saman pyyhkäsyn vasemmalle saavat naisten profiilit joissa tekstikenttään ei ole kirjoitettu mitään, taikka siinä on pituus, paikkakunta ja mahdollisesti koulutusaste. Ja ei mitään muuta. Tai mahdollisesti mänä litania emotikoneja, vai mitä nämä nyt ovatten. Kiitos, mutta ei kiitos. Pikkasen edes yritystä siihen profiilissa olevaan tekstiin pitää olla.

• asdasfas
        pete_pjn kirjoitti:

No juu... Tuo aisia noissa kokovartalon näyttävissä kuvissa on etuna.

Itselleni vain tulee noista kuvaamani kaltaisista kuvista fiilis että kokoajan pitää olla elämä niin jännittävää, elämyksellistä, seikkailua.... nämä aika pitkälti saavat pyyhkäisyn vasemmalle.

Saman pyyhkäsyn vasemmalle saavat naisten profiilit joissa tekstikenttään ei ole kirjoitettu mitään, taikka siinä on pituus, paikkakunta ja mahdollisesti koulutusaste. Ja ei mitään muuta. Tai mahdollisesti mänä litania emotikoneja, vai mitä nämä nyt ovatten. Kiitos, mutta ei kiitos. Pikkasen edes yritystä siihen profiilissa olevaan tekstiin pitää olla.

Se on hyvä jos on kriteerejä mutta ei monellakaan naisella ole juuri mitään järkevää kirjoitettuna profiilissa joten hylkäät aika ison osan naisista tuolla tavalla toimiessa. Parempi mielestäni kun vaan katsoo että kuvassa ei ole mikään lihava yksinhuoltaja-bitch.

• asdasfas kirjoitti:

Se on hyvä jos on kriteerejä mutta ei monellakaan naisella ole juuri mitään järkevää kirjoitettuna profiilissa joten hylkäät aika ison osan naisista tuolla tavalla toimiessa. Parempi mielestäni kun vaan katsoo että kuvassa ei ole mikään lihava yksinhuoltaja-bitch.

:) Tuon takia hetken aikaa katsoinkin tuota Tinderiä, totesin huonoksi sovellukseski ja päätin unohtaa koko rakkineen. Eipä ole minua varten.

• VarissuonVaris

Sasi-kalju DarkFear ei löydä seuraa Tinderistä

• Tämän mittaisena tyyppinä sitä naista ei saa sieltä Tinderistä sen paremmin kuin nettideiteistäkään. Mikä tuossa sovelluksessa on muka niin erityistä? Ei ne naisten pituusvaatimukset siellä mihinkään katoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5998
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      288
      1333
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe