Panojen määrä

mies.23v

Haluaisin kysyä teijän panojen määrästä. Ei kiinnosta liiotellut tai lapsenomaiset vastaukset. Jokainen ihminen on eri pano, eikä samaa lasketakaan enää ekan kerran jälkeen. Tahon sii kuulla kaiken ikäisiltä/kokoisita/näköisiltä ERI petikumppanien määrää. Itsellä tuli muutama päivä sitten 23 pano täyteen ja en itse koe sitä kovinkaan suureksi määräksi, mutta kaveripiirissäni asia tuntuu olevan kovinkin arveluttava. Joten, heittäkääs määrää kehiin ja kommenttia, mikä menee teijän mielestä vielä normaalinrajoilla määrissä!

50

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En_usko

Jätkillä on aina tapana liioitella petikumppaneiden määrällä, se on jotenkin "kunnioitettavaa" kun on päässyt mahdollisimman monia panemaan.
      American pie elokuvassakin, oliko se osa 2 jossa kerrottiin se sääntö... muijat vähättelee jos akka on antanut pimppaa 9:lle niin akka sanoo "ei niitä ole ollut kuin 3kpl" ja sit jätkä sanoo nussineensa 9:sää vaikka totuus on 3!

• 4plus8

Olen pannut yhtä naista. Eli onko todellinen seksikumppaneideni määrä sitten 0,33?

• neitsyt20v

Ikää 20 ja kumppaneita ei ole. Olen edelleen neitsyt. Kuvittelette minut varmaan finninaamaiseksi suohirviöksi mutta olen itse asiassa erittäin hyvännäköinen, vaikka itse sanonkin, ja saan kyllä huomiota erittäin paljon miehiltä.

En vain jotenkin koe seksiä tärkeäksi itselle enkä pidä sitä yhtään arvossa, en koe menettäneeni mitään vaikken olekaan harrastanut seksiä. Saisin kyllä seksiä sormia näpäyttämällä, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Olen pohdiskellut mahdollisesti olevani aseksuaali, mutta en pidä itseni lokeroimisesta. Ehkä olen vain niin saatanan nirso. Suomalaiset miehet ovat yleisesti ottaen niin rumia ja puistattavia, että mielummin olen koko elämäni ilman seksiä kun tyydyn johonkin suomi-mieheen, anteeksi nyt vaan. :D Toisaalta haluaisin harrastaa seksiä ihan vain kokemuksen vuoksi ja ehkä sen jälkeen alan pitämäänkin siitä, mutta toisaalta ei kiinnosta sitten yhtään. Ensi syksynä on onneksi muutto ulkomaille, joten ehkä löydän sieltä jonkun jonka kanssa haluan harrastaa seksiä.

• itkeäkö.vai.nauraa

Tässä taas miehen ja naisen ero.
        Mies kelpuuttaisi lähes kenet tahansa suomalaisen naisen.
        Nainen ei löydä koko Suomesta tarpeeksi hyvää miestä.
        :D

• sopiikokysyä

Minkänäköinen miehen pitäisi olla, että olisit tyytyväinen?

• Mask86

Aivan ihana tyttö. Olisko mitenkään mahdollista siirtyä kahden väliseen keskusteluun?

• neitsyt20v

• neityst20v
        Mask86 kirjoitti:

Aivan ihana tyttö. Olisko mitenkään mahdollista siirtyä kahden väliseen keskusteluun?

Ei todellakaan. En ole täällä tyrkyllä.

• neityst20v kirjoitti:

Ei todellakaan. En ole täällä tyrkyllä.

Jos saa kysyä ihanalta, niin toivoisitko ekaan kertaan käyttämättömän, vai jo kauneimpansa useille naisille jakaneen miehen sexi partneriksi?

• jokapaikassavonkaamassa
        Mask86 kirjoitti:

Jos saa kysyä ihanalta, niin toivoisitko ekaan kertaan käyttämättömän, vai jo kauneimpansa useille naisille jakaneen miehen sexi partneriksi?

Ihme vonkaaja :D

• Eräkettu

Voi hirveys! Älä hylkää meitä!
        Tulee itku!

Yhyhyhyhyhyyy!

• 2plus5
        jokapaikassavonkaamassa kirjoitti:

Ihme vonkaaja :D

Juuri tuollaisten vonkaajien sietääkin olla ilman pillua koko loppuelämä!

• 2plus5 kirjoitti:

Juuri tuollaisten vonkaajien sietääkin olla ilman pillua koko loppuelämä!

Ahaa. Nytkö lähestyminenkin on jo väärin. Käsittämätöntä kiittämättömyyttä!!!
        Yrittäkää tajuta, että haen pientä marginaali ryhmää, joten on pakkokin olla aktiivinen monessa paikkaa ja uskokaa vain niin sitä olen kunnes löydän etsimäni.
        Pillun saaminen ei edelleenkään ole ongelma, jos suostuisin panemaan toisen miehen merkkaamaa. Toiset tähtää korkeammalle, toiset kerää murusia ja tähteitä.

• SoliterniuM1977_09
        itkeäkö.vai.nauraa kirjoitti:

Tässä taas miehen ja naisen ero.
        Mies kelpuuttaisi lähes kenet tahansa suomalaisen naisen.
        Nainen ei löydä koko Suomesta tarpeeksi hyvää miestä.
        :D

Ja tässä taas esimerkki siitä, kuinka vähän taidat tietää.

Ei miehille kelpaa kuka tahansa nainen. Naisen pitää olla kaunis ja hoikka sekä mielellään lapseton.

Totuus asiasta on, että naiset JA miehet valitsevat kumppaninsa ENSIN AINA ulkonäön perusteella ja vasta toissijaisena ovat muut asiat.

Näin se menee nykyaikana. Rumat jäävät valitettavasti yleensä AINA yksin. Poikkeukset ovat harvassa.

Voimia kaikille seksittömyydessä eläville rumille sinkuille.

• minimiina21v

18-vuotiaana olin pannut viiden kanssa ennen kuin tapasin poikaystäväni ,jonka kanssa ollaan seurusteltu 3 vuotta. Eli siis 21v, 6 pannut.

• ätämöinen

1 maksullinen pano, ikää 35v ;)

• eipäsillämerkitystäenää

En muista enää...ja usein muistamattomuus saattaa olla hyvästä :)

• varattu25_

25 vuotta, kolme kumppania. Eka oli sellanen hoitelu teini-ikäisenä kun halusin vaan panna, toka laivalla tukevassa humalassa ja oli kaikin puolin huono kokemus enkä enää halunnut harrastaa seksiä random tyypin kanssa, kolmas tämän hetkinen tyttöystäväni

• Yksi kumppani.

Ja mitä AP:n kysymykseen 'normaalista' määrästä tulee, niin tuo riippuu paljolti minkä ikäisestä henkilöstä puhutaan.

• kaiken.ikäisiä

moi olen sari 37v tinderistä kuka niitä nyt laskee välillä 1 päivässä välillä 8 eri miestä päivässä mutta sanotaan 1500-2000 eri miestä vuodessa ennen ei kertaakaan ollut sama mies uudestaan mutta nykyään kaikki samat on pannu moneen kertaan ollaan tinder tuttuja mä tykkään kikkelistä se tekee hyvää koskaan en ala seukkaamaan tinder miehet on miehiä live miehet ei osaa panna niin kuin tinder miehet ne on kovii panee ps. olen ollut monien naistenkin kanssa ja eläintenkin tykkään naisista ja eritoten pimpeistä

• huyt

Käytä pistettä välillä ja ala uusi lause, niin on helpompi lukea!

• Haista_vittu_

Et sinä mikään Sari ole. Olet se sama välimerkitön mulkku, joka tänne on niin paljon kirjoittanut.

• fdsfdffddff

joku 300 , mies 48v

• Jospa puhuttaisi ensin "panoista" muinakin kuin reikinä tai kulleina niin ehkä kiinnostaisi vastatakin...

• Tuskin osaat edes laskea niin moneen mikä on seksikumppaniesi määrä.

• super-atm kirjoitti:

Tuskin osaat edes laskea niin moneen mikä on seksikumppaniesi määrä.

Kyllä mun seksikumppanit lasketaan ihan sormin ja varpain. Ylioppilas pärjää kyllä ne laskut jopa ilman laskinta!!!

• Nainen_28v kirjoitti:

Kyllä mun seksikumppanit lasketaan ihan sormin ja varpain. Ylioppilas pärjää kyllä ne laskut jopa ilman laskinta!!!

Tietääkseni sinulla on 10 sormea ja 10 varvasta. Ne laskettuna yhteen ollaan jo niin hankalissa lukemissa sinulle että panomiestesi määrä voi olla yhtä hyvin 50 tai yli 100. Naiseilla on tapana kertoa vähempi määrä panoja mitä on oikeasti ollut. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että olet ollut varmasti usein kännissä, joten joku on voinut käydä liukkailla niin ettet muista.

• super-atm kirjoitti:

Tietääkseni sinulla on 10 sormea ja 10 varvasta. Ne laskettuna yhteen ollaan jo niin hankalissa lukemissa sinulle että panomiestesi määrä voi olla yhtä hyvin 50 tai yli 100. Naiseilla on tapana kertoa vähempi määrä panoja mitä on oikeasti ollut. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että olet ollut varmasti usein kännissä, joten joku on voinut käydä liukkailla niin ettet muista.

Sulla on faktat hakusessa. ;)

Ei noiden sormien ja varpaiden kanssa, mutta noin muuten.

Mä olen sen verran tiukkapipoinen täti etten ole koskaan humassa. ^^ ei pääse kukaan yllättämään takaapäin eikä muutenkaan. ;D

• Nainen_28v kirjoitti:

Sulla on faktat hakusessa. ;)

Ei noiden sormien ja varpaiden kanssa, mutta noin muuten.

Mä olen sen verran tiukkapipoinen täti etten ole koskaan humassa. ^^ ei pääse kukaan yllättämään takaapäin eikä muutenkaan. ;D

Selittelyn makua. Sinänsä aivan sama vaikka sinulla panokavereita olisikin kolmenumeroinen määrä. Mutta koitahan nyt sentään olla rehellinen.

• super-atm kirjoitti:

Selittelyn makua. Sinänsä aivan sama vaikka sinulla panokavereita olisikin kolmenumeroinen määrä. Mutta koitahan nyt sentään olla rehellinen.

Eipä ole mitään syytä valehdellakaan, johan sanoin että riittää sormet ja varpaat vallan mainiosta eli alle parin kympin jäädään. ^^

Eipä se seksikumppaneiden suuri määrä ole mikään tavoite.

• Pthyi
        Nainen_28v kirjoitti:

Eipä ole mitään syytä valehdellakaan, johan sanoin että riittää sormet ja varpaat vallan mainiosta eli alle parin kympin jäädään. ^^

Eipä se seksikumppaneiden suuri määrä ole mikään tavoite.

No miksi sitten olet jakanut sitä römpsääsi ympäriinsä? Huorahtavaa touhua.

• Pthyi kirjoitti:

No miksi sitten olet jakanut sitä römpsääsi ympäriinsä? Huorahtavaa touhua.

Hahahaaa!

Jos haluaisin huorata niin kyllähän niitä mahiksia olis ollut paljon enemmänkin.

• Odotan edelleen yhteydenottoa neitseeltä tytöltä, jolloin toivonmukaan saamme tuon seksielämämme käyntiin puolin ja toisin. Panojen määrällä ei ole mitään merkitystä, vain se ensimmäinen on aidosti merkityksellinen ja siks neitsyt on se mitä haen ekaan kertaan. Kukatahansa voi panna ketätahansa halutessaan ja jakaa itseään kelletahansa, mutta itse en saisi sellaisesta mitään, joten olen valinnut toisin ja toisenlaisen elämän.

• n29v

29v ja panokumppaneita varmaan jotain 50. En ole pitänyt tarkkaa lukua. Suurin osa noista kumppaneista on sinkkuajoilta, nythän olen ollut kiltisti parisuhteessa jo 4 vuotta.

• Haisaatana

Tietääkö miehesi millainen spermaviemäri olit sinkkuajoilla?

• Mies45vvv

Reilu sata.

• Aviomies38

Olen ollut kahden naisen kanssa. Exäni jonka tapasin 14 vuotiaana, oltiin yhdessä 4 vuotta ja sitten nykyinen vaimoni jonka kanssa olen ollut 18 vuotta.

• pankkipossu

Minä panen aina kauppareisulla saamani vastuuraha kolikot possupankki

• Ex------Pua

0 kpl :'(

• Naisasialooseri1

Minulla myös

• 23vnainen

Luulen että jotan 25 kieppeillä, monia vuosia ollu teinistä asti suhteessa, jotenkin niitä vaan silti pääsi kertymään kun pojat vaihtus aika tiuhaan. Iän myötä rauhottunu tilanne ja 2 v tullu oltua parisuhteessa.

• Poikamies46

0. Enkä liioitellut yhtään. Lapsenomainen tämä vastaus väkisinkin on, koska enhän minä mikään aikuinen ole ennen kuin olen pannut.

• 0-mies

Panoja tasan 0

• N50vuotias

Jari, timo, mika, vellu, veikko, pasi.

• Eräkettu

Kyllä se sadoissa on...

Oon nussinu ympäri kyliä jo vuosien ajan.

• Jep, eikö viikingeillä ollutkin tapana viedä naapurikylän Ellut seksiorjiksi mukanaan?

• Eräkettu
        Nainen_28v kirjoitti:

Jep, eikö viikingeillä ollutkin tapana viedä naapurikylän Ellut seksiorjiksi mukanaan?

Ei ne niitä "vieny"... Ellut halus tulla mukaan vaikka eivät ihan heti sitä myöntäny..

Naiset eivät sano mitään suoraan..

Aina pitää ruveta venkoilemaan.

• Eräkettu kirjoitti:

Ei ne niitä "vieny"... Ellut halus tulla mukaan vaikka eivät ihan heti sitä myöntäny..

Naiset eivät sano mitään suoraan..

Aina pitää ruveta venkoilemaan.

Taidat kirjoittaa historiaa uusiks. :D

• KohtaviiskytN

Kumppaneita suurin piirtein sama määrä.

• 23vmies

Yksi. Silläkin retkellä meni n.100€ rahaa.
      Voisi ottaa nyt neljän vuoden jälkeen vaikka uudestaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6008
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      294
      1346
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe