Saapa nähdä miten parisuhteilu taas muuttuu

Sikapenis

Nyt 35-55 vuotias naispopulaatio alkaa tuottaa pöhinää, jossa puheenparressa korostuu "Ei löydy kumppania", "Ei ole miehiä", "Ei löydy enää miestä", koska miehiä kiinnostavat vain 16-28 v naiset. He näyttävät nuorilta. Me miehet ihailemme ihania nuoria naisia. Meitä ei kiinnosta mieli jonka ovat pilanneet eksät ja tuhannet polttavat tautispermaiset illanvietot. Meitä ei kiinnosta löysä vartalo. Haluamme kiinteää nuorta!

On mielenkiintoista nähdä että kun tämä pöhinä saavuttaa eri yhteiskunnan kerrokset niin mitä se aiheuttaa suhteessa pariutumiseen. Eli kun tuo pöhinä kantautuu vaikka 22 v naisen korviin niin mitä se saa aikaan, mitä se saa aikaan 40 v naisessa etc etc... Entä mitä se saa aikaan miehessä..? Vaikea suoralta kädeltä sanoa...Mutta käytettäisiinkö tätä "lankaa" tämän spekulointiin..joissakin maissahan tämä "pöytien kääntyminen" on tapahtunut ja voisimme lukea yhteiskuntaa sieltäpäin..!

24

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vainuoretkiinnostaa

Ja sanotte että naiset pinnallisia" höhhöhö Kiinni jäitte!

• PalstanRuminMies

Ei tarvi sanoo. Sen totee ihan jo syntymällä rumaksi. (en ole edes läski) Kumma että naisille sallitaan kyllä pienestä pitäen pojan/miehen komea ulkonäkö. "sitten kun löydät sen komean miehen" toitotetaan tytöille jo alusta saakka. Itse 35 vuotiaana haluaisin ikäisiäni tai maks 45 vuotiaita naisia mut eihän heillekään ruma kelpaa. Sitä en ihmettele et ainakaan minua nuoremmille ei kelpaa kuin se kympin porukka kuten sanotaan kun joustoa ulkonäköön ei ole vanhemmillakaan naisilla. Ja kyse ei kohdallani ole edes elämäntyylistä vaan ulkonäöstä.

• eiköniin

No te saatte haluta ihan rauhassa sitä nuorta kiinteää lihaa. Palstateorian mukaan ne nuoretkin naiset haluavat teitä setämiehiä, eli teillä on asiat aivan loistavasti. Nauttikaa nuoresta kiinteästä lihasta kun sitä saatte aina vaan enemmän mitä vanhemmaksi tulette. Oi teitä onnekkaita. Meillä naisilla on paljon vaikeampaa kun meidän perässä ei nuoret jätkät juokse kuten teidän papparaisten.

• eiköniin

Korjaan "nuoret". Jätkä-sanan saapi jättää pois. Tai no tiiä siitäkään..

• Hyväjuttutytöille

Sinkkuus lisääntyy entisestään koska naiset tämän ymmärrettyään haluavat vapaasta tahdostaan elää yksin. Miksi siis ottaa nuorempanakaan miestä tietäen että vaihto nuorempaan vaanii kulman takana.

• Vakat&Kannet....samanlaisia löytyy naisistakin, jotka toimivat vastaavalla tavalla ja/tai ovat laskelmoivia, sekä juoksevat omien halujen ja himojen mukaan.. ;P

Molemmista sukupuolista löytyy myös erillaisia yksilöitä, mutta tunnistaminen on joskus hieman vaikeaa... ja onkin.. ;P

Sikispä oliskin parasta, kun kaikki omanlaisensa "leikkisivät" keskenään... tarkoitti se omanlainen sitten mitä hyvänsä,sekä mitä hyvänsä asiaa.. ;P

• uy5gt4frde

Näin se justiinsa menee. Ja itse onneksi olin jo kaksikymppisenä niin fiksu, että tajusin sen jo silloin ja sinkkuna oon pysynyt =)
        Muistan edelleen kun olin vasta 13v ja mulla menkat alkoi ja tissit rupes kasvamaan ni vanhat äijät (isäni 30 kaverit) olivat heti klähmimässä. Muistan kuinka isäni joutui jopa puuttumaan tähän asiaan ja niska-perse-otteella heittämään kaverinsa ulos huushollista mua lähentelemästä. Tajusin jo silloin, että miehet on pelottavia otuksia, joitain harvoja ja hyviä yksilöitä (kuten isäni) lukuunottamatta.
        Mutta mun viimeinenkin toivoni miesten suhteen meni, kun olin yhä 28v:nä neitsyt ja vanhapiika, niin jopa mun isäni sanoi, että jos et kohta miestä ota niin sua ei pian huoli kukaan. Se kyllä vei mun viimeisenkin toivoni miesten suhteen, mutta se samalla myös vapautti minut koska siinä vaiheessa aloin opetella pikkuhiljaa ajattelemaan, että elämää voi olla ilmankin parisuhdetta ja seksiä. Ei miehiä kiinnosta naiset minään herkkarin ajattelevina yksilöinä.
        Siis yleisesti ottaen. Ainahan on ONNEKSI myös joitain harvoja poikkeuksia. Mutta noin yleisesti ottaen miehiä kiinnostaa nainen vain seksuaalisesti kiihottavassa mielessä, eli siis nuorena ja kauniina. Ja on vain hyvä asia, että mahdollisimman monet naiset tajuavat sen asian ja mahdollisimman nuorina, kuten totesin itse. Nuoruus ja kauneus on kuitenkin vain pieni hetki ihmisen elämässä, joten ei sen varaan kannata mitään pysyvää rakentaa.

• Moejetldbsbbs
        uy5gt4frde kirjoitti:

Näin se justiinsa menee. Ja itse onneksi olin jo kaksikymppisenä niin fiksu, että tajusin sen jo silloin ja sinkkuna oon pysynyt =)
        Muistan edelleen kun olin vasta 13v ja mulla menkat alkoi ja tissit rupes kasvamaan ni vanhat äijät (isäni 30 kaverit) olivat heti klähmimässä. Muistan kuinka isäni joutui jopa puuttumaan tähän asiaan ja niska-perse-otteella heittämään kaverinsa ulos huushollista mua lähentelemästä. Tajusin jo silloin, että miehet on pelottavia otuksia, joitain harvoja ja hyviä yksilöitä (kuten isäni) lukuunottamatta.
        Mutta mun viimeinenkin toivoni miesten suhteen meni, kun olin yhä 28v:nä neitsyt ja vanhapiika, niin jopa mun isäni sanoi, että jos et kohta miestä ota niin sua ei pian huoli kukaan. Se kyllä vei mun viimeisenkin toivoni miesten suhteen, mutta se samalla myös vapautti minut koska siinä vaiheessa aloin opetella pikkuhiljaa ajattelemaan, että elämää voi olla ilmankin parisuhdetta ja seksiä. Ei miehiä kiinnosta naiset minään herkkarin ajattelevina yksilöinä.
        Siis yleisesti ottaen. Ainahan on ONNEKSI myös joitain harvoja poikkeuksia. Mutta noin yleisesti ottaen miehiä kiinnostaa nainen vain seksuaalisesti kiihottavassa mielessä, eli siis nuorena ja kauniina. Ja on vain hyvä asia, että mahdollisimman monet naiset tajuavat sen asian ja mahdollisimman nuorina, kuten totesin itse. Nuoruus ja kauneus on kuitenkin vain pieni hetki ihmisen elämässä, joten ei sen varaan kannata mitään pysyvää rakentaa.

Olen myös ymmärtäny t tuon jo onneksi nyt nuorena. Miehet on valmiita seurustelemaan,kunhan nainen on vaan nätti,jotta saa siitä tyydytystä ittelleen. Luonne ja muu ei kiinnosta paskan vertaa. Tietysti on kai hyviä miehiä,mutta aika harvassa. Kun lukee keskustelu foorumeidenkin tekstejä ,niin aika hyvin paljastuu.mitä miehet todella haluavat.

• atännä
        Moejetldbsbbs kirjoitti:

Olen myös ymmärtäny t tuon jo onneksi nyt nuorena. Miehet on valmiita seurustelemaan,kunhan nainen on vaan nätti,jotta saa siitä tyydytystä ittelleen. Luonne ja muu ei kiinnosta paskan vertaa. Tietysti on kai hyviä miehiä,mutta aika harvassa. Kun lukee keskustelu foorumeidenkin tekstejä ,niin aika hyvin paljastuu.mitä miehet todella haluavat.

Enpä usko tuota. Tai mistä minä tiedän, millaisessa porukassa te liikutte. Kannattaisi sitten varmaan vakavasti miettiä, jos katselisi itselleen parempaa seuraa kuin mitä nykyinen on. Itsehän me saamme seuramme valita.

Näillä saiteilla on pääasiassa vain niitä parisuhteeseen kelpaamattomia miehiä, ei näitä kirjoituksia kannata ottaa niin vakavissaan. Samat kirjoittelee eri nimimerkeillä.

• PalstanRuminMies
        uy5gt4frde kirjoitti:

Olen varmaan poikkeus koska en koe halukkuutta nuoriin naisiin saati tyttöihin. Ollaan ajatuksellisesti vaan niin eri tasolla olenhan vanhoollinen konservatiivi joka esim arvostaa pitkää lopun elämää kestävää parisuhdetta. (nykyään harvinaisuus) Hatunnosto vanhemmilleni. 45v jo naimisissa ja jatkuu. Mutta toi tyttöjen lääppiminen ja miesten sikamaisuus saa minutkin muuten rauhallisen miehen raivoihini. En voisi katsella hetkeäkään tuollaista vaan todennäköisesti vetäisin heti pataan jos näkisin jonkun ukon lääppimässä teinityttöjä. Vaikka he kauniita ja naisellisia ovatkin nykyään yhä nuorempina niin sikamaisuutta heidän ei tarvitse sietää. Toivottavasti tuovat heti asian esille jos joku rikkoo heidän koskemattomuutta. Olen pahoillani kokemuksistasi sikamaisen sukupuolemme takia. Vaikka tulenkin tässä asiassa naisten puolelle ei se silti poista katkeruuttani että rumuuteni vuoksi en teille kelpaa.

• uy5gt4frde kirjoitti:

Uskoisin, että suuri(n) osa miehistäkin kaipaa rakkaussuhdetta, mutta moni ei osaa myöntää sitä edes itselleen. Se on jotain heikkouden myöntämistä tai vastaavaa.

• Neitsytsetä
        atännä kirjoitti:

Enpä usko tuota. Tai mistä minä tiedän, millaisessa porukassa te liikutte. Kannattaisi sitten varmaan vakavasti miettiä, jos katselisi itselleen parempaa seuraa kuin mitä nykyinen on. Itsehän me saamme seuramme valita.

Näillä saiteilla on pääasiassa vain niitä parisuhteeseen kelpaamattomia miehiä, ei näitä kirjoituksia kannata ottaa niin vakavissaan. Samat kirjoittelee eri nimimerkeillä.

Samaa mieltä.

Tosin...minähän olen yksi näistä seurusteluun kelpaamattomista miehistä, mutta kommentoinpa silti :/

Ainakaan minun kaveripiireissäni ei kähmitä 13-vuotiaita tyttöjä eikä sen puoleen aikuisia naisiakaan. uy5gt4frde:n kuvaus sopii alkkisporukoihin tms, ei kuvaa enemmistön käyttäytymistä. Sekin on hyvä varmistaa ettei lapsuuden pohjalta hakeudu kohti samoja ilkeitä ukkoja joita pikkuisena tottui katselemaan.

Eikä naisista mitään jätettä vanhempina tule, kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat. Monihan hakee varttuneempaa naista joka haluaa ihan oikean rakkaussuhteen eikä kalenteriin ehkämahdollisesti sopivaa vakituisen satunnaista tapailua silloin kun yksinäisyys iskee tai käytännöllistä arjen allianssia jossa yhdessä asuminen tuo korkeamman elintason molemmille.

"Tajusin jo silloin, että miehet on pelottavia otuksia, joitain harvoja ja hyviä yksilöitä (kuten isäni) lukuunottamatta."
        "Mutta mun viimeinenkin toivoni miesten suhteen meni, kun olin yhä 28v:nä neitsyt ja vanhapiika, niin jopa mun isäni sanoi, että jos et kohta miestä ota niin sua ei pian huoli kukaan."

Hmm.

• Neitsytsetä kirjoitti:

Samaa mieltä.

Tosin...minähän olen yksi näistä seurusteluun kelpaamattomista miehistä, mutta kommentoinpa silti :/

Ainakaan minun kaveripiireissäni ei kähmitä 13-vuotiaita tyttöjä eikä sen puoleen aikuisia naisiakaan. uy5gt4frde:n kuvaus sopii alkkisporukoihin tms, ei kuvaa enemmistön käyttäytymistä. Sekin on hyvä varmistaa ettei lapsuuden pohjalta hakeudu kohti samoja ilkeitä ukkoja joita pikkuisena tottui katselemaan.

Eikä naisista mitään jätettä vanhempina tule, kaiken ikäiset ihmiset pariutuvat. Monihan hakee varttuneempaa naista joka haluaa ihan oikean rakkaussuhteen eikä kalenteriin ehkämahdollisesti sopivaa vakituisen satunnaista tapailua silloin kun yksinäisyys iskee tai käytännöllistä arjen allianssia jossa yhdessä asuminen tuo korkeamman elintason molemmille.

"Tajusin jo silloin, että miehet on pelottavia otuksia, joitain harvoja ja hyviä yksilöitä (kuten isäni) lukuunottamatta."
        "Mutta mun viimeinenkin toivoni miesten suhteen meni, kun olin yhä 28v:nä neitsyt ja vanhapiika, niin jopa mun isäni sanoi, että jos et kohta miestä ota niin sua ei pian huoli kukaan."

Hmm.

"käytännöllistä arjen allianssia jossa yhdessä asuminen tuo korkeamman elintason molemmille."

Juuh....kuulostaa ja haiskahtaa Silkolta.. Ja siltä se myös maistuu.. Ainakin joillekin.. ;P

Ihmettelen vain.. Että miksei sitä Leidiä omaan elämään löydy, kun kuitenkin kommenteistasi päätellen luulisi löytyvän helpostikin sinulle sopiva?.. ;P

Hmmm.... Olet ajatuksia herättävä "hahmo".. Onko Hahmo TottaVaiTarua.. SiinäPä Pulma Ratkottavaksi.. ;D

• Neitsytsetä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

"käytännöllistä arjen allianssia jossa yhdessä asuminen tuo korkeamman elintason molemmille."

Juuh....kuulostaa ja haiskahtaa Silkolta.. Ja siltä se myös maistuu.. Ainakin joillekin.. ;P

Ihmettelen vain.. Että miksei sitä Leidiä omaan elämään löydy, kun kuitenkin kommenteistasi päätellen luulisi löytyvän helpostikin sinulle sopiva?.. ;P

Hmmm.... Olet ajatuksia herättävä "hahmo".. Onko Hahmo TottaVaiTarua.. SiinäPä Pulma Ratkottavaksi.. ;D

"Onko Hahmo TottaVaiTarua.. SiinäPä Pulma Ratkottavaksi.. ;D"

Vaikuttaa siltä että ätännä ja flowersreally ovat istuttaneet epäilyksen siemenet palstalaisten mieliin :/ Kuten hardcore-prosessorimies sanoisi, sellaisia kaikki naiset aina ovat :(

• Iltalehti jatkaa Hesarin mielipidekirjituksen innoittamana aiheesta "Salarakkaita ja vaatimuslistoja":

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016060521684815_lz.shtml
      http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016060521684816_lz.shtml

"Miehet on itsekkäitä, joustamattomia sekä saamattomia." "Onko miehillä runsauden pulaa?"

Ei nyt voi sanoa että voittajafiilis, mutta tuntuu kuin suosikkijoukkue olisi tehnyt tasoitusmaalin. Hehheh.

• YoureOnlySecretHoles

Niin se vaan naiset on, että tästä lähtien te naiset olette VARATTUJEN MIESTEN SALAREIKIÄ !!!

Hehehehh!! Tyytykäää siihen!!! Tai päättäkää olla naisten kanssa tai aseksuaaleja!!

AHAHHAHAHA!!

• HöpsöjäOlette

Tottakai saatte olla kiinnostuneita, eri asia on mitä saatte. Vai saatteko mitään.
      Nainen saa aina halutessaan jotain, myös nuoremmista, myös ulkomaalaisista. Ei meillä samanlaista puutetta ole.

• Juuh, varmasti jokainen nainen Saa....mutta se mitä Saa on sitten ihan toinen asia... ;P

• HöpsöjäOlette

Juuh, varmasti jokainen nainen Saa....mutta se mitä Saa on sitten ihan toinen asia... ;P

Tottakai. Mutta onpahan jotain.
        Ikävää nimittäin tuollainen jatkuva naisten mollaaminen. Vai onko se sinusta hyvä asia? Kurpat ovat biojätettä, niinkö?

• HöpsöjäOlette kirjoitti:

Ikävää nimittäin tuollainen jatkuva naisten mollaaminen. Vai onko se sinusta hyvä asia? Kurpat ovat biojätettä, niinkö?

"Kurpat ovat biojätettä, niinkö? "

Tähteistä voi varmaan loihtia vaikka mitä, jos eivät ole pilaantuneet. Vähän enemmän mielikuvitusta vaaditaan kuin tuoreiden raaka-aineiden kanssa.

• HöpsöjäOlette kirjoitti:

Miehiä mollataan ihan vastaavasti monista eri asioista.. Ja Sitä harrastaa, niin naiset, kuin miehetkin.. ;P

Jos on jonkun mielestä Jätettä, niin mitä siitä?.. Lähes poikkeuksetta sen toisen mielestä taas se toinen on Jätettä.. ;P

Itse en jaksa mieltäni pahoittaa, jos/kun asiat ovat PääSääntöisesti mitä ovat, niin olkoot.. Ei Valkoiset&Suloiset valheet mitään auta, kun raa`an ja raadollisen totuuden jokainen kuitenkin kohtaa ulkomaailmassa.. ;P

Ja mitä siitä jos joku ei tykkää jostakin syystä tai toisesta.. Täytyisi olla aika Sekaisin, että kaipaisi tai janoaisi jotain itselleen väärää lähelleen.. Parempi yksi sellainen, joka on juuri Itselle Oikea, kuin Miljardi vääränlaista.. ;P

Mutta toki, jokainen tyylillään.. Vaikka kannattaakin miettiä, kun hyväksyntää & huomiota hakee enemmän tai vähemmän, niin onko se sen arvoista ja onko se sitä mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee.. ;P

• HöpsöjäOlette

Miehiä mollataan ihan vastaavasti monista eri asioista.. Ja Sitä harrastaa, niin naiset, kuin miehetkin.. ;P

Jos on jonkun mielestä Jätettä, niin mitä siitä?.. Lähes poikkeuksetta sen toisen mielestä taas se toinen on Jätettä.. ;P

Itse en jaksa mieltäni pahoittaa, jos/kun asiat ovat PääSääntöisesti mitä ovat, niin olkoot.. Ei Valkoiset&Suloiset valheet mitään auta, kun raa`an ja raadollisen totuuden jokainen kuitenkin kohtaa ulkomaailmassa.. ;P

Ja mitä siitä jos joku ei tykkää jostakin syystä tai toisesta.. Täytyisi olla aika Sekaisin, että kaipaisi tai janoaisi jotain itselleen väärää lähelleen.. Parempi yksi sellainen, joka on juuri Itselle Oikea, kuin Miljardi vääränlaista.. ;P

Mutta toki, jokainen tyylillään.. Vaikka kannattaakin miettiä, kun hyväksyntää & huomiota hakee enemmän tai vähemmän, niin onko se sen arvoista ja onko se sitä mitä oikeasti haluaa ja tarvitsee.. ;P

En itselleni kaipaa hyväksyntää ja huomiota, tiedän mikä olen, ja sitä ei muuta jonkun minua tuntemattoman ihmisen mielipide. En vain ylipäätään tykkää ikävästä ja ilkeästä kohtelusta, yhtään ketään kohtaan, ja se laittaa puolustamaan. En ole ikinä haukkunut miehiä minkäänlaisena ryhmänä, sillä se ei ole toista kunnioittavaa toimintaa.
        Sinun mielestäsi tulee olla rehellinen, ymmärrän sen, mutta jonkinlainen kunnioitus toisia kohtaan täytyy koittaa säilyttää, muutoin häviää sivilisaatiomme, olemme mennyttä, pelkkä läjä rääkyviä eläintarhan asukkeja... Ja muitakin vaihtoehtoja on, kuin rääkkyminen & riepominen/valkoiset&suloiset valheet.
        Millä tavoin asiat sanoo, on tärkeää, saman sisällön voi sanoa joko asiallisesti (jolloin se menee myös helpommin perille), tai provokatiivisesti ja agressiivisesti, jolloin tavoite on ainoastaan satuttaa, ei keskustella, sekä herättää defenssit.

• Mies36-

Oman ikäiset naiset ei koskaan vastannut mutta nuoret parikymmpiset naiset vastaa aika usein ja heti. Miksi siis vastailisin jollekkin 40 vuotiaalle pullamössömammalle kun parikymmiset vastaa ja niiden kanssa pääsee treffeille.

• Palstafemakko

Niinniin muttakun sinä et ymmärrä miksi ne vastaa koska normaalisti ei vastata. Olet jokatapauksessa väärässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      30
      5860
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      18
      3204
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      17
      1321
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      51
      1313
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      23
      1174
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      155
      1098
    7. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      43
      989
    8. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      126
      974
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      37
      854
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      142