http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016060621686455_iq.shtml
tuollaiselta se näyttää
Tiedättekö miltä naisen kroppa näyttää?
47
642
Vastaukset
- laihdutus.ei.ole.vaikeaa
Naurettavaa.
Naisen tarvitsee olla vain hoikka ollakseen viehättävä eikä sekään edes onnistu.
Naisella oma lehmä ojassa. - m-i-e-s
Tiedän. Tiesitkö että eri naisen kroppa näyttää erilaiselta kuin jonkin toisen naisen kroppa. (Jokainen kroppa ei ole samanlainen) =D
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/005/180/fuckthat.jpg?1302809593- kklkklklkl
ja pimperoissakin on eroa.
- m-i-e-s
Onhan niissä, ainakin näöllisesti. Tuntoja on vaikea verrata keskenään, siihen kun voi vaikuttaa fiilis ja humalatila. =P
- lklklkklkklklk
m-i-e-s kirjoitti:
Onhan niissä, ainakin näöllisesti. Tuntoja on vaikea verrata keskenään, siihen kun voi vaikuttaa fiilis ja humalatila. =P
on niitä kaiken kokoisia ihan kuin miehilläkin.
- m-i-e-s
lklklkklkklklk kirjoitti:
on niitä kaiken kokoisia ihan kuin miehilläkin.
Enpä ole vielä remonttireiskaa leikkinyt, mittanauha on auttamattomasti jäänyt työkalupakkiin, vaikka sitten hameväki on saattanut ilokseen leikkiä kangasmittanauhalla. =P
Onko tuo kaiken kokoisia ihan niin kuin leveys vai syvyys mitta? =O
Mä olen ennen luullut että naisen kroppa on vähän vähemmän pullukka, mutta hyvä tietää että se oikeasti näyttää tuolta. Kun Rion kisat tulee telkusta, niin sitten syön sohvalla jäätelöä ja yritän bongata sieltä aitoja naisia.
Aika kuuma kissa! >:3
- just-for-fun-
Tuollaisen naisen pillu on löysä tavara.
- EiKurppiaKiitos
Selkeästi ylipainoinen, mutta vartalotyyppinsä ja nuoren ikänsä ansiosta silti melko nätti.
Tuosta kymmenen vuotta eteenpäin näyttää erilaiselta.- minähäpeän
Voihan se olla vaikka laihtunu kymmenen vuoden päästä. Ei sitä voi tietää. Mutta pakko sanoa, että ihmettelen kuinka jotkut ovat niin rohkeita, että hyväksyvät itsensä pulskinakin. Tai jopa erittäin lihavina. Itse painan nykyään 110kg ja kyllä mä itteäni häpeän. En vois kuvitellakaan että antaisin jonkun miehen koskea mua koska olen omasta mielestäni kuvottava ja epänaisellinen. Eipä kyllä kiinnostuneitakaan ole kauheesti ollut, mutta ihme kyllä pari kiinnostunutta heppua on ollut.. Jopa ihan tosimielellä vaikuttivat olevan.
Mutta ei, en pysty, ei tällä itseinholla. Varsinkin kun ne jätkät oli itse tosi komeita. Se vain pahentaa asiaa. Toisen punkeron kanssa ehkä voiskin seurustella, ehkä se ei sitte tuomitsis mua koska on itse samanlainen tankki. Mutta silti mua vaivais itseinho ja oma saamattomuus. Vaikka mies oliskin läski, en mä silti haluais olla. Kyllä sitä haluaa olla oman ukon silmissä itsevarma ja seksikäs, eikä epävarma ja itseään inhoava.
Vielä kun sais jostain jonkun ihmeen herätyksen alkaa laihduttamaan, mutta kun on ihan terve niin sitä ei vaan oo saanut aikaseksi. Ihminen on niin tyhmä otus, että ens pitää tulla joku slaaki tai diabetes tms että saa aikaseks tehdä ihroilleen jotain. Ja se on valitettavasti monella nykyaikana edessä koska ihmiset vaan lihoo ja lihoo kaikissa hyvinvointimaissa. Ei sitä oo mitään syytä ihannoida, läskiä. Huono asia se on. Kyllä mä sen myönnän. - tarralenkkari161
Ei tuosta näe sen BMI:tä. Voi ihan hyvin olla normaalipainoinen tai sitten ylipainoinen. Epäilisin, että siinä rajalla.
- himorunkkari
Ottaa eteen.
- ai.saatana
Mulla ottaa taakse, tuo selkä nimittäin.
Juu, aikalailla samansorttinen näkyy olevan. :)
- en.tiedä
Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
alaston nainen on mulle asia uus
(Mikä toi on? En mä haista.. Oikeesti!) - Ikis__M
Vähän jää auki tuon jutun pointti kun nainen ensin haluaa näyttää että näin rumalta näyttää tavallinen nainen ja sitten kuitenkin julistaa...
"Olet rakastettava jokaisesta kulmasta. Olet kaunis sekä poseeratessasi että luonnollisena. Jokainen osa sinusta ansaitsee ihailua. Ja olet niin paljon enemmän kuin pelkkä vartalosi."
...vaikkei se välttämättä kaikkien muiden kannalta pidäkään paikkaansa.
Ei tuo minusta ollut kovin kaunis enkä minä oikein näe mitä ihailua ansaitsee se että näyttää ihan tavalliselta pullukalta. Nyt jos ja kun sitten pullukoille naisille luodaan mielikuvaa miten upeita ja mahtavia ne on niin siitä seuraa vain pettymystä kun ne hypergamisina ei sitten saakkaan haluamiaan miehiä kun ne ei halua pullukoita, parempi olisi jos naisille kerrottaisiin ettei ne ole kovin ihania saaliita pullukkakunnossa.Oikeasti olisi parasta, kun tiukat kauneusihanteet heitettäisiin romukoppaan yhdessä peilien kanssa. Olisi kaikilla stressiä ja muirheita vähemmän omasta tai toisten kelpaamisestaan. :)
Ääripäät ei useinkaan ole valttia, mutta kyllä pinnallisuus (siis ettei kelpaa tuolleen ei kelpaa tälleen) on jo nykyään huipussaan.- Ikis__M
sönkkö kirjoitti:
Oikeasti olisi parasta, kun tiukat kauneusihanteet heitettäisiin romukoppaan yhdessä peilien kanssa. Olisi kaikilla stressiä ja muirheita vähemmän omasta tai toisten kelpaamisestaan. :)
Ääripäät ei useinkaan ole valttia, mutta kyllä pinnallisuus (siis ettei kelpaa tuolleen ei kelpaa tälleen) on jo nykyään huipussaan.Niin no ehkä noinkin mutta hankalahko toteuttaa tai se toteutus ei ainakaan kaikille kelpaisi kun tuota lähinnähän taitavat olla muslimimaissa:
http://northafricapost.com/wp-content/uploads/2014/01/hijab-burqa.jpg
Itse ainakin näkisin että saisi olla ainakin valkoisia ne kaavut mutta noissahan tosiaan ei synny eriarvoisuutta. Kaapujuttuhan olisi hyvä myös tuon kannalta:
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001194739.html
Itse olen sitä mieltä että länsimainen nykymeno = huono ääripää kuten myös kaapujuttu = huono ääripää, 50-luvun malli = hyvä juttu koska naisia arvostettiin myös muiden ominaisuuksien kuin pelkän ulkonäön vuoksi, 2000-luvun naisethan on sitten enimmäkseen itse hyljänneet ne muut hyvät jutut. Ikis__M kirjoitti:
Niin no ehkä noinkin mutta hankalahko toteuttaa tai se toteutus ei ainakaan kaikille kelpaisi kun tuota lähinnähän taitavat olla muslimimaissa:
Itse ainakin näkisin että saisi olla ainakin valkoisia ne kaavut mutta noissahan tosiaan ei synny eriarvoisuutta. Kaapujuttuhan olisi hyvä myös tuon kannalta:
Itse olen sitä mieltä että länsimainen nykymeno = huono ääripää kuten myös kaapujuttu = huono ääripää, 50-luvun malli = hyvä juttu koska naisia arvostettiin myös muiden ominaisuuksien kuin pelkän ulkonäön vuoksi, 2000-luvun naisethan on sitten enimmäkseen itse hyljänneet ne muut hyvät jutut.Voitaisiin ottaa parhaita puolia muslimikulttuureista meillekin, tehdä vähän kompromisseja suvaitsevaisuuden hengessä. Vanhat naiset voisi täälläkin pukeutua kaapuun, kun ei niitä ole niin mukava katsella muutenkaan. Nuoremmat saisi sitten kulkea niin kuin nytkin, koska miehethän muuten unohtaisi ne pienellä kepille rankaisut kokonaan, jos ei yhtään "syntejä" näkisi missään.
- tarralenkkari161
Ei ole olemassa ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä hyvännäköinen/haluttava.
Kauneus ja haluttavuus eivät muuten ole sama asia.
Itsehän olen aina saanut juurikin ne miehet joita olen halunnut ja olen teidän mielestänne myös pullukka (olen normaalipainoinen ja harrastan aktiivista urheilua XD). Ikis__M kirjoitti:
Niin no ehkä noinkin mutta hankalahko toteuttaa tai se toteutus ei ainakaan kaikille kelpaisi kun tuota lähinnähän taitavat olla muslimimaissa:
Itse olen sitä mieltä että länsimainen nykymeno = huono ääripää kuten myös kaapujuttu = huono ääripää, 50-luvun malli = hyvä juttu koska naisia arvostettiin myös muiden ominaisuuksien kuin pelkän ulkonäön vuoksi, 2000-luvun naisethan on sitten enimmäkseen itse hyljänneet ne muut hyvät jutut.Kyllä naisia vieläkin arvostetaan muidenkin kuin ulkonäön vuoksi. Porukka vaan on jakaantunut osiin. On ne kaapujen kannattajat, alastomuuden kannattajat, pinnallisuuden kannattajat, henkisyyden kannattajat jne. Kaikelle löytyy oma lahkonsa.
Hankalaksi menee, jos ei löydä kaltaistaan. Joka arvostaa samoja asioita, kuin itse.
- Eräkettu
No ei siis tuo paha ole mutta ohan sillä vähän ylipainoa...
Naisella saa kyllä olla sellasen pehmeän rasvan peitossa koko keho..
Se on luonnollista että naisella varastoituu sitä energiaa.
Tuo on aika pieni XL-malliksi. - Eräkettu
Se hakkee hyväksyntää ja nyt sillä on lauma kanoja sitä kannustamassa..
Naiset ei paljoa kommentoi politiikkaa mutta tollasissa jutuissa ne kaataa koko kommenttilootan. :D - atännä
Uimahalliin! Siellä näkee ihan tavallisia omalla tavallaan kauniita ihmisiä. Joltain puuttuu rinta, joltain on avattu rintakehä, jollain on paha ihottuma, joku on valtavan iso ja toinen taas vanha kuin taivas. Laidasta laitaan. Siellä saa joka kerta sellaisen todellisuuskylvyn.
- Eräkettu
Mie voisin käyä tuon tykönä vierailulla...
9kuukauden päästä sillä oliski sitte jo ketunpoika pesue. - ruma-ätmi
Naisetkin vois alkaa hyväksymään rumia miehiä
- tarralenkkari161
Jos tuo nainen on ruma, niin aika vähissä ovat kauniit miehet :D
- Ex----------PUA
tarralenkkari161 kirjoitti:
Jos tuo nainen on ruma, niin aika vähissä ovat kauniit miehet :D
Olet oikeassa. Tutkimusten mukaan 80% miehistä on naistenmukaan rumia/ei-hyvännäköisiä.
Sinä esim. myönnät kuuluvasi ulkonäköhypergameihin, eli toisin sanoen, noteeraat 20% miehistä, samalla kun 100% miehistä noteeraa valtaosan naisista.
Eikö olekin epätasa-arvon huippu?
- Totuudenkertojatar
Ette työ tajjuu jutun pointsikkaa.
- crux
"Jokainen osa sinusta ansaitsee ihailua"
Tuossa taisi olla tuonkin jutun vähäinen pointti. Jokainen kuva jonka nainen lataa itsestään nettiin ansaitsee ihailua. Jos sitä ei aina tule, niin naiskuva on vääristynyt. Syyllistämällä hankitaan puoliväkisin ihailu myös niille luonnollisemman näköisille kuville ja kehon osille. - kokenutmies--
Olen kyllä nähnyt monta kertaa ja se naisen vartalo ei tuollaiselta näyttänyt. Jutun naisen vartaloa kun katsoo niin runkku halutkin katoaa aika nopiaa.
- 12121212
"Olet maskuliininen jokaisesta kulmasta. Olet komea sekä poseeratessasi että luonnollisena. Jokainen osa sinusta ansaitsee ihailua. Ja olet niin paljon enemmän kuin pelkkä vartalosi."
http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpg- tarralenkkari161
Taas tuon supersöpön miehen kuva. Jos olisin sinkku ja tommonen tulisi iskemään, voisin olla aika vetelää tyttöä. Muuten näkyy kaveri ihailevan omaa kättään ainakin.
- 12121212
Taas tuon supersöpön miehen kuva. Jos olisin sinkku ja tommonen tulisi iskemään, voisin olla aika vetelää tyttöä. Muuten näkyy kaveri ihailevan omaa kättään ainakin.
Mutta kun et ole, vaan suhteessa isokokoisen ja leveäharteisen miehen kanssa.
- tarralenkkari161
Mistäs sinä semmoista keksit?
Tuo että on ihailun arvoinen, ei tarkoita, että muiden täytysi ihailla sinua. Ja tuo mies on kaunis ja toivottavasti rakastaa omaa vartaloaan ja söpöä naamaansa.
Oikein pistää vihaksi, että yrität käyttää häntä esimerkkinä rumasta miehestä. Ite oot (ainakin sisältä). - fsajgkösaj
Niin, tuokin mies on paljon muutakin kuin vartalonsa. Siitä se paljon riippuukin, kun livenä pääsisi näkemään ja juttelemaan, että iskisikö ihastuksen tunne. Te miehet että tunnu ymmärtävän, hoette että naisille pitää olla komea mies, mutta itse olette pinnallisia kun näette vain ulkokuoren.
Tässä on aika pitkälle ydin koko Sinkut-palstassa. Naisia syytellään ja haukutaan. Naiset on muka pinnallisia, naisille ei kelpaa mikään, mutta miesten kommenteissa hehkuu se pinnallisuus: ei kelpaa, liian lihava, ulkonäkö ulkonäkö ulkonäkö. Herätkää! - 12121212
Mistäs sinä semmoista keksit?
Tuo että on ihailun arvoinen, ei tarkoita, että muiden täytysi ihailla sinua. Ja tuo mies on kaunis ja toivottavasti rakastaa omaa vartaloaan ja söpöä naamaansa.
Oikein pistää vihaksi, että yrität käyttää häntä esimerkkinä rumasta miehestä. Ite oot (ainakin sisältä).Ei tuo mies ole ruma.
Käytän tuota miestä esimerkkinä juuri siksi koska hän on naisten mielestä söpö ja sympaattinen, "sille jollekin oikea mies" joka ei tosielämässä sytytä ketään tiettyä naista koska hän ei ole riittävän pitkä, leveäharteinen ja jykeväleukainen. - atännä
12121212 kirjoitti:
Ei tuo mies ole ruma.
Käytän tuota miestä esimerkkinä juuri siksi koska hän on naisten mielestä söpö ja sympaattinen, "sille jollekin oikea mies" joka ei tosielämässä sytytä ketään tiettyä naista koska hän ei ole riittävän pitkä, leveäharteinen ja jykeväleukainen.Tuossa miehessä vetoaa tuo olemus. Tuon seurassa olisi varmasti hauskaa, voisin hyvin kuvitella miltä tuo hymy tuntuisi, kaveri ei näytä ottavan itseään liian vakavasti, taitaa olla ihan hyvä itsetunto. Nämä vaikutelmat vain yhden kuvan perusteella. Jos siis olisi näin, niin :) tykkäisin.
- tarralenkkari161
12121212 kirjoitti:
Ei tuo mies ole ruma.
Käytän tuota miestä esimerkkinä juuri siksi koska hän on naisten mielestä söpö ja sympaattinen, "sille jollekin oikea mies" joka ei tosielämässä sytytä ketään tiettyä naista koska hän ei ole riittävän pitkä, leveäharteinen ja jykeväleukainen.Takuulla sytyttää. On olemassa iso joukko naisia, joille söpö=seksikäs.
- Ex----------PUA
Tyypillinen itsekeskeinen punkero.
"Tämä MINUN kroppani on AINOA OIKEA standardi".
Olen aika varma että kyseessä on femakko.
Ei jatkoon! - rumamies-
Jos tuollainen kroppa on haluttava niin miksi lihavat naiset ei kelpuuta lihavia miehiä?
- tarralenkkari161
Kaikilla tuntemilla lihavilla miehillä on puolisot :D
Kenenkään ole pakko pitää muita ihmisiä haluttavina. Siitä ei tässä hommassa ollut edes kyse (en ainakaan itse sitä niin ymmärtänyt).
- minkä_valitsisit-itse
Tuolla linkittämälläsi naisella on columbialaisen ihannevartalo.
Itse pidän näistä vaihtoehdoista normaali kauniina naisvartalona esim. Egyptin ihannetta.- Eräkettu
Nuo etelä-ameriikan ja sitte itä-euroopan mallit on kivan pyöreitä...
Tuo filippiiniläinen menee kans..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632