Nyt mää olen keksinyt sen ikiliikkujan. Ja toimii.

HenriKorpikoskiOulu

moi.

nyt olen keksinyt sen ikiliikkujan.
kyse on akku/laturi elementistä joka on täydellinen aurinkokenno järjestelmä ja tuottaa sähköä rajattomasti vain kuluttamalla mitättömän määrän energiaa ja täten tuottaa rajattomasti, riippuen siitä kuinka suuren energiamäärän haluaa saada tuotettua, mutta tuottaa kuitenkin ja vieläpä ymmärrykseni mukaan toimii enemmänkin kuin täydellisesti.

aurinkokennossa on se ongelma että siinä kenno ottaa valoa vain pinnallisesti ja vaatii neliömetrejä tuottaakseen edes jotain.
ajatukseni siis olisikin tämän aurinko kennon pii materiaalin jauhottaminen atomi-partikkeleiksi.
tämä jauho sekoitetaan sisälle prismaan joka on sähköä johtava sekoitus oikeaa materiaalia.
sitten se prisman pitää olla itsensä peilaava jotta kun sinne syötetään sisälle pieni valomäärä ja saadaan prisman ja peilien takia valoteho laseroitua, niin meillä on prisma elektroninen kiven möhkäle joka on sisältä täytetty sopivalla kertoimella eli määrällä pii atomi partikkeleita.
eli siis laser putki jonka sisällä on prisma eli siis vaikka joku lasinen prisma kykyinen peilaava ja laseria myös aiheuttava lasi tai muu materiaalinen prisma elementti joka on sekoite asinesta siten että se on myös sähköä johtava, ja sen sisusta sopivasti täytettynä tätä aurinkokennon energiaa tuottavaa materiaalia hiukkas partikkeleina.

Kyse on siis 3D mallisesta aurinkokennosta joka tuottaa energiaa valotehosta laser ja on 3D, kuten tavallinen kiven möykky.

Ajattelin että tämä saattaisi olla toimiva koska yleesä aurinkokennot ovat tuottokapasiteetiltaan vain pinnallisia ja vaativat jo pieneen tuottoon neliökilometrejä.
tässäkin tapauksessa kyse on pinnallisesta mutta 3D johdannaisesta taikinasta jossa jokainen atomi on tuottokykyinen, ei vain neliönä pintaa vaan kivenmöhkäle jonka esim 10 cm halkaisijan sisällä voikin olla satoja neliökilometrejä energiaatuottavaa materiaalia.

aluksi tämä vain tarvitsee pienen ledin valon jotta siitä tulee laser tehostuessaan ja sitten ei muuta tarvitse kuin ottaa tuleva energia talteen.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kknjknjkxnjkxj

      En ymmärrä kyllä ajatusta. Jos siinä on piiatomi edessä, ei valo mene sen läpi, seuraavat piiatomit on pimeässä. Läpinäkyvää kennoa ei ole vielä jostakin syystä keksitty.

      • Itse asiassa on läpinäkyvä aurinkokenno keksitty. Ymmärrettävistä syistä sen hyötysuhde on perin kehno, mutta se onkin ajateltu toimivan rakennuksissa ikkunalasien tilalla suuripinta-alaisena aurinkoenergian keräysjärjestelmänä.

        Hinta lie ongelma käyttöönotolle, ainakin vielä.


    • kaikenlaisiaajatuksia

      Aloittajan idea laittaa ledi josta valokenno vahvistaa valon pikkuhiljaa laseriksi :D
      Kuin tekisi 6 HP-Brigg& Strattonilla vaihteiden välityksella 350t kiviauton moottorin
      "aluksi tämä vain tarvitsee pienen ledin valon jotta siitä tulee laser tehostuessaan ja sitten ei muuta tarvitse kuin ottaa tuleva energia talteen."

      Miten aloittaja arvelee tehon kasvavan kennossa. Siellä kennon sisällä poukkoilee vain se ledin valoteho. Mistä se loppu tulee?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe