olivat tehneet tutkimuksen väestörakenteesta.

onnesvarattu

Suomalaisen sinkkumiehen tilanne näyttää aika pahalta.
Suomessa on monin paikoin huonompi tilanne kuin Kiinassa. Ja muuallakin myös isoissa kaupungeissa on naisia paljon vähemmän kuin miehiä ja sit kun ottaa huomioon tutkimuksen siitä että yhä useampi nainen on naisiin päin.
Verorahojen avulla vois vaikka ruveta tuomaan naisia ulkomailta kun täällä niitä ei ole.

16

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fewlkmlkfdsmlkflfdsds

Sitä ihmettelen että kun noita kriisialueiden pakolaisia autetaan, niin kun tiedetään em. alueiden kulttuurilliset ongelmat naisten asemassa niin miksi nimenomaan naiset ja lapset eivät ole ensisijaisia avun kohteita?

Tietäen noiden alueiden kulttuurillisen heikkouden on täysin selvää että ensin sieltä lähtevät kulttuurinsa voimauttamat röyhkeät ja agressiiviset nuoret miehet - joilla tosin olisi paras valmius myöskin pärjätä siellä alueella omin nokkinensa. Toisin kuin kulttuurillisesti repressoidut nuoret naiset ja lapset jotka ovat uhreja sekä konfliktin että alueen peruskulttuurin ominaispiirteiden vuoksi.

• No siksi, että suomi on vähän väliä vähentänyt kehitysapumääriä ja pakolaisten vastaanottoa. Suomen on kuitenkin pakko ottaa vastaan rajoilleen tulevat turvapaikanhakijat. Ketkäs ne helpoiten selviävät matkasta afrikasta-tänne pohjolan perukoille. No ne nuoret miehet tietenkin.

Australiassahan tehdään niin, että kaikki rajoille saapuvat pakolaiset palautetaan takaisin ja tulijat otetaan jonosta. Tällä varmistetaan, että tulijarakenne ei kieroiudu, ja että maksamalla (matkasta) ei pääse etulyöntiasemaan muihin nähden.

• Samoja mietteitä ollut itselläkin.. Hyvä kommentti oli taas jälleen kerran.. ;P

"Australiassahan tehdään niin, että kaikki rajoille saapuvat pakolaiset palautetaan takaisin ja tulijat otetaan jonosta. Tällä varmistetaan, että tulijarakenne ei kieroiudu, ja että maksamalla (matkasta) ei pääse etulyöntiasemaan muihin nähden. "

Tämä olisi hyvä systeemi.. Tosin hieman tämän tapaista EU taitaa nyt yrittää.. Hieman vain myöhässä, kun olisi pitänyt varautua jo ennen tätä Suurta MaahanTunkeutumista.. ;P

Vaikea asia, kun yksikään EU maa ei halua (enkä yhtään ihmettele) olla Maa, joka toimii Leirinä Pakolaisille, jossa he odottaisivat päätöksiä.. Osa saisi turvapaikan ja osa palautettaisiin.. Siksipä Turkin halutaan hoitavan tätä virkaa.. ;P

Se nyt vaan on karu tosiasia, että parempi tapa pitää vielä kehittää ja EU:n rajat suojata paremmin.. Muu ei toimi, eikä auta.. ;P

Kriisit pitää selvittää nopeammin ja/tai mahdollisimman lähelle kriisimaita pitää pystyttää suojattuja leirejä ja mieluiten saman tapaisen kulttuurin omaavaan maahan.. Mieluiten Neuvottelemalla, mutta myös vahvempia keinoja käyttäen jos muu ei auta.. ;P

• Rose_91
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Samoja mietteitä ollut itselläkin.. Hyvä kommentti oli taas jälleen kerran.. ;P

"Australiassahan tehdään niin, että kaikki rajoille saapuvat pakolaiset palautetaan takaisin ja tulijat otetaan jonosta. Tällä varmistetaan, että tulijarakenne ei kieroiudu, ja että maksamalla (matkasta) ei pääse etulyöntiasemaan muihin nähden. "

Tämä olisi hyvä systeemi.. Tosin hieman tämän tapaista EU taitaa nyt yrittää.. Hieman vain myöhässä, kun olisi pitänyt varautua jo ennen tätä Suurta MaahanTunkeutumista.. ;P

Vaikea asia, kun yksikään EU maa ei halua (enkä yhtään ihmettele) olla Maa, joka toimii Leirinä Pakolaisille, jossa he odottaisivat päätöksiä.. Osa saisi turvapaikan ja osa palautettaisiin.. Siksipä Turkin halutaan hoitavan tätä virkaa.. ;P

Se nyt vaan on karu tosiasia, että parempi tapa pitää vielä kehittää ja EU:n rajat suojata paremmin.. Muu ei toimi, eikä auta.. ;P

Kriisit pitää selvittää nopeammin ja/tai mahdollisimman lähelle kriisimaita pitää pystyttää suojattuja leirejä ja mieluiten saman tapaisen kulttuurin omaavaan maahan.. Mieluiten Neuvottelemalla, mutta myös vahvempia keinoja käyttäen jos muu ei auta.. ;P

Kannatan myös Australian systeemiä. Ensinnäkin en luota ollenkaan siihen, että tänne pyrkivät nuoret miehet olisivat kaikki todellisia pakolaisia. Kyllä aika iso osa vaikuttaa joltain muulta. Tai siis tuskin oikea pakolainen esim. valittaisi ruuasta vaan olisi onnellinen kun on ruokaa, katto pään päällä eikä tarvitse pelätä, että tulee nappi otsaan jos uskaltautuu kadulle.

Toinen juttu nykysysteemissä on, että mielestäni näin monet pahasti apua tarvitsevat eivät koskaan saa apua, koska muut menevät ohi. Paljon mieluummin otettaisiin oikeita pakolaisia suoraa pakolaisleireiltä. Näin pystyttäisiin katsomaan kuka on oikeasti eniten avuntarpeessa.

• Rose_91 kirjoitti:

Kannatan myös Australian systeemiä. Ensinnäkin en luota ollenkaan siihen, että tänne pyrkivät nuoret miehet olisivat kaikki todellisia pakolaisia. Kyllä aika iso osa vaikuttaa joltain muulta. Tai siis tuskin oikea pakolainen esim. valittaisi ruuasta vaan olisi onnellinen kun on ruokaa, katto pään päällä eikä tarvitse pelätä, että tulee nappi otsaan jos uskaltautuu kadulle.

Toinen juttu nykysysteemissä on, että mielestäni näin monet pahasti apua tarvitsevat eivät koskaan saa apua, koska muut menevät ohi. Paljon mieluummin otettaisiin oikeita pakolaisia suoraa pakolaisleireiltä. Näin pystyttäisiin katsomaan kuka on oikeasti eniten avuntarpeessa.

Just Näin.. ;P

• Rose_91 kirjoitti:

Jep. Turistit takaisin kotiin ja oikeat apua tarvitsevat saa apua, mutta vain sen kun pakosti tarvitsevat päästäkseen jaloilleen ja osaksi yhteiskuntaa.

• ätminki

Onkse ihme kun jännämiehiä ei riitä kaikille naisille niin naiset on sitten yksin vaikka kun eivät kelpuuta tavis miehiä.

• Perustetaanko me nyt sitten valtio-omisteinen naisiin keskittyvä orjakauppayhtiö vai valloitetaanko jostain oikein siirtomaa? Naisia yliopistokaupungista johtamaan siirtomaiden feminisaatiota ja paluupostissa vaiheompelijoita ja karjakkoja teollisuus- ja maaseutupaikkakunnille?

• yyhgdfk

Aika paljon on tänne maaseudulle haettu muualta. Varmaan kolmas osa on muualta.
      Nainen joka valittaa että ei ole vapaita miehiä niin kannattaa katsoa sinne peiliin ja syvälle.

• hämäräsaapuuaina

Minkäs sitä sille naamalleen mahtaa minkä saanut. :) Eli peiliin on katsottu ja bmi alle 20, kolmekymppisenä. Ei lapsia eikä muita kuin pari mennyttä pitkää parisuhdetta.. Ei auta ehostukset tai pitkät hiukset. Olen tylsä, nörtti labrantäti joka tykkää kauhuelokuvista ja vaelluksesta, mökkeilystä jne.
        Ei haittaa kohtuukäyttö alkossa mutta onko pakko huolia juoppo ketjupolttaja, joka ravaa räkälöissä? Kasvoilla ei ole väliä kunhan käy parturissa ja käyttää dödöä eli perussiisti. Työtönkin menis kunhan edes sitten tekisi kotitöitä tai remppaa (maksasin kulut, tarvikkeet)

Olen katsonut niit vanhempiakin. Todellisuudessa suuri osa miehistä tahtoo sen teinin tai reilusti nuoremman.

• hämäräsaapuuaina kirjoitti:

Minkäs sitä sille naamalleen mahtaa minkä saanut. :) Eli peiliin on katsottu ja bmi alle 20, kolmekymppisenä. Ei lapsia eikä muita kuin pari mennyttä pitkää parisuhdetta.. Ei auta ehostukset tai pitkät hiukset. Olen tylsä, nörtti labrantäti joka tykkää kauhuelokuvista ja vaelluksesta, mökkeilystä jne.
        Ei haittaa kohtuukäyttö alkossa mutta onko pakko huolia juoppo ketjupolttaja, joka ravaa räkälöissä? Kasvoilla ei ole väliä kunhan käy parturissa ja käyttää dödöä eli perussiisti. Työtönkin menis kunhan edes sitten tekisi kotitöitä tai remppaa (maksasin kulut, tarvikkeet)

Olen katsonut niit vanhempiakin. Todellisuudessa suuri osa miehistä tahtoo sen teinin tai reilusti nuoremman.

Olet monen nörtin ihannenainen.

• hämäräsaapuuaina kirjoitti:

Nii mistä oot "katsonut".. Baareista, TinDeRelloista ja NettiReffeistä?.. ;P.. ehkä olet kurkkinut vääristä paikoista.. ja jostain syystä katsonut vääriä Janttereita.. Tosin vaikeaa se on monesti tietää, mitä kukakin oikeasti on.. ;P

• nimimerkki-

Oletteko käyneet kiinassa. Kiinalaiset naiset on paljon ystävällisempiä kun suomi naiset. Itse olen käynyt kiinassa ja siellä sentään voi jutella naisten kanssa mutta suomessa ei voi. Monissa euroopan maissakin voi jutella naisten kanssa vaikka eivät tunne ja niillä on aina aikaa jutella.

• Kkkfjfjf

Asut Turussa, et Suomessa.

• Olet oikeassan. Monet ulkomaalaiset naiset juttelevat myös minun kanssani miellään. Suomalaiset naiset ovat minun näköisiä miehiä kohtaan epäkohteliaista ja happamia. Suomalaiset naiset juttelevat ainoastaan komeille miehille, ja heillekin vain jos mies aloittaa keskustelun.

• super-atm kirjoitti:

Olet oikeassan. Monet ulkomaalaiset naiset juttelevat myös minun kanssani miellään. Suomalaiset naiset ovat minun näköisiä miehiä kohtaan epäkohteliaista ja happamia. Suomalaiset naiset juttelevat ainoastaan komeille miehille, ja heillekin vain jos mies aloittaa keskustelun.

Suomalaiset naiset juttelevat vain pitkille tai eksoottisille miehille. Aika vittumaista oli kerran kuinka kassatäti oli niin iloinen palvellessaan afrikkalaista miestä mutta heti kun minä tulin seuraavaksi, niin kyllä oli muijalla hapan naama >:(
        Asiakaspalvelu ei todellakaan ole tasapuolista vaan siihen vaikuttaa se miten pantavalta se mies näyttää. Sama pätee kaikkeen muuhunkin kanssakäymiseen naisten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1525
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      911
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      890
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76