Kuvitellaan että olet löytänyt maailman ihanimman naisen/miehen ja olet nyt jonkin aikaa jo seurustellut vakavissasi hänen kanssaan. On ollut puhetta yhteenmuutosta mutta sitten putoaa pommi, iso virtahepo istahtaa keskelle olohuonetta:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2606762/exalla_minusta_video_missa_otan_suihin_uhkailee_etta_levittaa_jos_en_palaa_yhteen?changed=1467910522
Kuvitellaan että tässä tapauksessa kiristäjällä, se olisi joku oiken jännä sairas p..a ja sillä olisi materiaalia vaikka miten paljon esitettäväksi ja levitettäväksi naisen lähipiirille.
Palstanainen:
a) Kertoisitko tälle uudelle ihanalle miehellesi tilanteen, siis totuuden menneisyydestäsi, pahoitelisit että joudut jättämään ja toivottaisit hyvät jatkot.
b) Ilmoittaisitko vain tylysti löytämällesi kiltille & kunnolliselle miehelle että tämä oli nyt tässä ja hän ei koskaan saisi tietää menneisyytesi sekoiluista
c) Jokin muu menettelytapa, mikä?
Palstamies, vaihtoehto a edellyttäen että sinulle kerrotaan:
a) Heitätkö lutkan pihalle ja menet hirteen?
b) Menet vain hirteen
C) Tapat itsesi jollain muulla tavalla
Näin, siis "menneisyydellä ei ole väliä" vai mitä?
Jos menneisyyden haamut tulevat kylään?
37
544
Vastaukset
- Niitti333
Kiristys on inhottavaa ja kieroa ja siksi vastapuolella on lupa toimia valitsemallaan tavalla.
C. Menisin exän luo ja valehtelisin suunnitelmallisesti että otan hänet takaisin, että rakastan häntä yhä. Jotenkin saisin käsiini materiaalin ja hävittäisin ne. Sitten menisin ihanan mieheni luo. Selittäisin hänelle pääpiirteittäin mitä on tapahtunut mutten liian tarkkaan ettei hän loukkaantuisi.
Exälle ilmoittaisin kylmästi että älä unta nää.
Jos uusi ihana mieheni ei osoittaisi ymmärtämystä, potkisin hänet ulos ja laittaisin kiertoon.- Ikis__M
Oletetaan että vaikka jännäexä on kuitenkin tyhmä väkivaltaisuuden lisäksi ettei se ole niin tyhmä että materiaalia saisit käsiisi. Antaisitko kuitenkin p..ua yrittäessäsi? Olisiko se sinusta pettämistä?
- Niitti333
Ikis__M kirjoitti:
Oletetaan että vaikka jännäexä on kuitenkin tyhmä väkivaltaisuuden lisäksi ettei se ole niin tyhmä että materiaalia saisit käsiisi. Antaisitko kuitenkin p..ua yrittäessäsi? Olisiko se sinusta pettämistä?
En antaisi seksiä missään tapauksessa sillä en käy kauppaa seksiin liittyen. Seksin käyttäminen kaupanteon välineenä on huoraamista ja yhtä halpamaista myyjälle ja ostajalle. Pätee myös avioliittoon tämä.
Käyttäisin tyhjiä lupauksia, rakkaudentunnustuksia . Lupaisin kyllä seksiä ilman aikomustakaan antaa sitä. Exä olisi pelannut korttinsa jo aiemmin ja minä voisin huijalta mielin määrin.
Jos antaisin seksiä, tietenkin se olisi pettämistä!
- huohhhhh
No onpa todella kauhea menneisyys naisella tuossa tapauksessa, harrastanut suuseksiä ex-kumppaninsa kanssa :D
- Ikis__M
On se aika kauhea. En minä ainakaan haluaisi että naisesta, jonka kanssa aikoisin elää loppuelämäni, leviäisi ympäri nettiä tunnistettavia videoita joissa se lutkuttaa ex-jännänsä munaa riemuissaan.
- VoiSuaReppanaa
Ikis__M kirjoitti:
On se aika kauhea. En minä ainakaan haluaisi että naisesta, jonka kanssa aikoisin elää loppuelämäni, leviäisi ympäri nettiä tunnistettavia videoita joissa se lutkuttaa ex-jännänsä munaa riemuissaan.
Tuskin siinä sen ukon nassua näkyy, vaan kikkeli, ja siitä tuskin tunnistaa.
Maailma on sulle pelottava paikka. Naiset varsinkin. - Ikis__M
VoiSuaReppanaa kirjoitti:
Tuskin siinä sen ukon nassua näkyy, vaan kikkeli, ja siitä tuskin tunnistaa.
Maailma on sulle pelottava paikka. Naiset varsinkin."Maailma on sulle pelottava paikka. Naiset varsinkin."
Ei ole mutta naiset ovat lutkia. - huohhhhh
Ikis__M kirjoitti:
Kukahan siinä rikoksen tekee, jos ympäri nettiä levittää tuollaisia videoita, mitä luulet?
- huohhhhh
huohhhhh kirjoitti:
Kukahan siinä rikoksen tekee, jos ympäri nettiä levittää tuollaisia videoita, mitä luulet?
"En minä ainakaan haluaisi että naisesta, jonka kanssa aikoisin elää loppuelämäni...", kannattaako sun edes miettiä tollaisia haluaistiko vai et, tuskin sellaista tilannetta tulee.
- Ikis__M
huohhhhh kirjoitti:
Minulle enemmän olisi väliä sillä lutkaako naiseni lutkuttamassa jonkun muun munaa julkisesti kuin sillä kuka tekee rikoksen.
- Ikis__M
huohhhhh kirjoitti:
"En minä ainakaan haluaisi että naisesta, jonka kanssa aikoisin elää loppuelämäni...", kannattaako sun edes miettiä tollaisia haluaistiko vai et, tuskin sellaista tilannetta tulee.
Nyt oltiin olettamassa tilanteita, ei niinkään miettimässä tuleeko tilannetta vai ei.
- 113
Ikis__M kirjoitti:
Minulle enemmän olisi väliä sillä lutkaako naiseni lutkuttamassa jonkun muun munaa julkisesti kuin sillä kuka tekee rikoksen.
Kai sä sitten pidät myöskin siitä kiinni, ettei naises sunkaan kullia lutkuta.
C) En mitään, koska en ole päätynyt kuvanauhalle/levylle noissa merkeissä.
- 56543
Ap aloitti sanalla kuvitellaan....
56543 kirjoitti:
Ap aloitti sanalla kuvitellaan....
Jos nyt kuviteltaisiinkin, niin ei se kuitenkaan olisi mahdollista. Kun ei pidä ryhtyä mihinkään niin, että se sairas paska pääsisi sinusta kuvamateriaalia ottamaan. Eikä pidä tutustua sairaisiin paskoihin, jotka moista edes ehdottelee. :)
Näin ollen ei päädy mihinkään, kun pitää huolen ettei päädy. Ts. ongelmien eliminointi on paras tapa.- koska.mummulaan.kylään
mutta ex istuu mummulassa sinun ja miehesi kanssa pidätkö kumpaakin kädestä kiinni vai vaelteleeko exän ja miehesi kädet vartalossasi nyt olisin sinuna ihan hiljaa
koska.mummulaan.kylään kirjoitti:
mutta ex istuu mummulassa sinun ja miehesi kanssa pidätkö kumpaakin kädestä kiinni vai vaelteleeko exän ja miehesi kädet vartalossasi nyt olisin sinuna ihan hiljaa
Onpa sulla likainen mielikuvitus. Ei tuota mitään tuskaa pysyä exästä hyvän matkan päässä ja pitää näppejä erossa. Ei nää nyt niin vaikeita asioita ole, kun ihmiset vaan bruukaa tehdä kaikesta niin helkkarin hankalaa. :)
- kimppa.kivaako
mikä on hyvän matkan päässä 2cm kuinka lähellä istutte mummulassa exän kanssa tai kun lähdette exän kanssa kävelylle ja lapset jää miehesi kanssa leikkimään sillä aikaa mummulaan kyllä nyt te kaksi teette hankalia siis sinä ja exäsi ei muut ihmiset mitä mummulan naapurit ajattelee siellä sönkkö ex ja miehensä kolmistaan vielä vanhempien silmien edessä
- aika.pimu.olet
onko mummulassa sisä vai ulko sauna mutta nauti sinulla on unelmaa saat kahta miestä pestä ja he hemmottelevat sinua niin miltä tuntuu pestä kahta kikkeliä ja katseleeko pesua toinen ulkona ikkunan takaa vai vierestä
- 1712
kimppa.kivaako kirjoitti:
mikä on hyvän matkan päässä 2cm kuinka lähellä istutte mummulassa exän kanssa tai kun lähdette exän kanssa kävelylle ja lapset jää miehesi kanssa leikkimään sillä aikaa mummulaan kyllä nyt te kaksi teette hankalia siis sinä ja exäsi ei muut ihmiset mitä mummulan naapurit ajattelee siellä sönkkö ex ja miehensä kolmistaan vielä vanhempien silmien edessä
Sulla todellakin on likainen mielikuvitus. Sinun tyyppisistä miehistä naisten kannattaa pysyä toooooosi kaukana!
aika.pimu.olet kirjoitti:
onko mummulassa sisä vai ulko sauna mutta nauti sinulla on unelmaa saat kahta miestä pestä ja he hemmottelevat sinua niin miltä tuntuu pestä kahta kikkeliä ja katseleeko pesua toinen ulkona ikkunan takaa vai vierestä
Tuota ei ex suotta ole ex. Exit, niin kuin ulkona/out elämästäni. Jos mulla vähäänkään olisi hinkua jonkun exän kanssa pelailla, niin en olisi koskaan ryhtynyt uuteen suhteeseen. Olisin sitten sinkku ja toilailisin mitä toilailisin. Ei kuulu mun luonteeseen eikä tapohini toilailla noin, mutta jos pitää äärimmilleen tätä juttua vetää, niin näin.
Mitään järkeä ei ole ryhtyä uusiin suhteisiin, jos ei entisetkään suhteet ole vielä edes henkisellä tasollakaan loppu. Ja satuttaa kaikkia osapuolia. Noups.
Rakasta yhtä, rakasta toista, rakasta vaikka yhtätoista mutta yhtä kerrallaan. Se on ihan pätevä, vaikka ohjeeksi. :)
Toki aina parempi, mitä vähemmän niitä rakkaita on ollut tai on. Ei sitä oikeasti kovin montaa kertaa ihminen elämässään rakasta, ihastua voi useinkin. Ja rakkautta ei kannata hölmöillä hukkaan. :)
Ainoastaan pelkän otsikon luettuani, minulle tuli mieleen eräs omakohtainen kokemus joka ei liity mitenkään ystäväni Ikiksen laatimaan aloitukseen. Tämä siis pelkän otsikon perusteella.
Elettiin kesäkuuta 2008, jolloin olin 16-vuotias (amiksessa) ja seurustelin ekaa kertaa. Tyttö oli minua pari vuotta nuorempi ja omassa kaveriporukassaan ja koulussaan hieman kovistyttö. Meillä oli ollut oikein mukava päivä kaupoissa, syömässä yms. ja lähdimme siitä sitten bussilla meille. Bussi oli aika täynnä, joten jouduimme valitsemaan toisen penkkirivin penkit, jotka olivat selkä menosuuntaan päin. Taaempana bussissa istui peruskoulun aikaisia kiusaajia, jotka kuiskivat toisilleen koko ajan jotain ja välillä nauroivat ja osoittelivat avoimemmin. Olin aivan poissa tolalatani, vastailin tyttöystäväni sanomiin asioihin varsin lyhyesti ja toivoin että matka menisi mahdollisimman äkkiä.
Jäätyämme pois, kävelimme meille päin, jolloin tyttöystäväni kysyi että miksi olen niin hiljainen ja välttelevä. Minä hölmö menin kertomaan totuuden, jonka seurauksena hän kylläkin halasi minua ja osoitti empatiaa, mutta pidemmällä aikavälillä tapaus oli varmasti vain osoitus minun silloisesta nössöydestä.
Muutamaa päivää myöhemmin kävimme silloisessa messengerissä pitkän keskustelun suhteestamme, ja hän puhui kovasti siitä kuinka erilaisia olimme. Hän kertoi esimeriksi siitä että haluaa kesällä juoda kaveriensa kanssa, käydä festareilla yms. Minä taas en ole koskaan tykännyt festareista ja olin tuolloin absolutisti, heh. Emme eronneet vielä tuolloin, mutta paria viikkoa myöhemmin kylläkin, ollessani hänen luona yökylässä. Tästä parin viikon kuluttua hän syyllistyi raiskauksen uhriksi, oltuaan yöllä kahdelta jossain rannalla. Raiskaus kun ei KOSKAAN ole tekijän syytä, vaan AINA uhrin oma vika. Minä kun en kyennyt tarjoamaan hänelle unohtumatonta ekaa kertaa, joten hänen piti etsiä siihen sopiva henkilö jostain muualta. Sitä sai mitä tilasi.- perustele.nyt
Raiskaus on aina uhrin vika?
perustele.nyt kirjoitti:
Raiskaus on aina uhrin vika?
Kyllä minä osaan perustella. Jos ja KUN tyttö/nainen kulkee yksin keskellä yötä, paljastavissa vaatteissa ja "tekisi mieli kunnon jyystöä" - ilme kasvoillaan, ei tekijällä ole mitään vastuuta raiskauksesta.
Feministit ja heitä nuoleskelevat aisurit painottavat aina, että raiskaus ei koskaan ole uhrin omaa syytä. Perustelkaapa tekin tuo teidän väittämänne.- provohantiettyolet
Totuus2016 kirjoitti:
Kyllä minä osaan perustella. Jos ja KUN tyttö/nainen kulkee yksin keskellä yötä, paljastavissa vaatteissa ja "tekisi mieli kunnon jyystöä" - ilme kasvoillaan, ei tekijällä ole mitään vastuuta raiskauksesta.
Feministit ja heitä nuoleskelevat aisurit painottavat aina, että raiskaus ei koskaan ole uhrin omaa syytä. Perustelkaapa tekin tuo teidän väittämänne."tekisi mieli kunnon jyystöä" - ilme kasvoillaan,"
Ilmeitä voi tulkita monella eri tavalla tulkitsijasta riippuen. Erehtymisen vaara on kuitenkin aina läsnä. Toisekseen, ilmeistä riippumatta, koskemattomuus on oikeus. - 114
Totuus2016 kirjoitti:
Feministit ja heitä nuoleskelevat aisurit painottavat aina, että raiskaus ei koskaan ole uhrin omaa syytä. Perustelkaapa tekin tuo teidän väittämänne.Jahas, löytyi taas yksi allahinpalvoja kantiksista.
- Hfdjklv
Tosta tilanteesta selviää menemällä poliisin juttusille.
- Ikis__M
Ehkä se nainen selviää jotenkin mutta mainittu uusi mies ei saa mitään apua mistään. Ei edes pientä symbolista vahngonkorvausta vaan jotenkin sairaasti oikeuskin määrää ne korvaukset osasyylliselle ja täysin viaton jolla ei ole mitään osuutta ollut tapahtumiin ei saa yhtään mitään vaikka juuri häntä eniten satutetaan tuollaisessa tilanteessa.
Juuri sellaisten jännämies kiristäjien kanssa naiset aina seurustelee
"käytti rahat niiden hoidoin sijaan tupakkaan ja viinaan yms. Koti oli jatkuvasti törkyinen ja yritti käyttää minua piikana."
Ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. Toivottavasti kaikki saavat nähdä sen videon nin tietävät millaine lutka imee jännämiehen mulkkua.
Miehenä en valitse noista ap:n vaihtoehdoista mitään.
Miua ei haittaa vaikka tuollaistamateriaalia löytyisikin taikka joku kränäilevä eksä julkaisisikin materiaalin.
Enemmän tuo ehkä haittaa mahdollisesti julki tullessaan tämän naisen taikka omaa työuraa, miköli on selnaisella alalla jossa tällaiset otetaan tiukkapipoisesti.- Ikis__M
Joku nainen saa sinusta vielä mainion aisurin mutta vasta sitten kun juoksut on juostu, eletty ja koettu riittävästi panorinkeleissä muiden miesten kanssa.
- atännä
1. Yksikään exäni ei tekisi mitään tuollaista. Enkä minä osuisi sellaisiin kuviin.
2. En ikinä seurustelisi miehen kanssa, jolle minun hyvä eletty elämäni olisi ongelma.
C. Poliisi saisi hoitaa sen asian.- atännä
Siis kertoisin tietysti kumpaanilleni kiristyksestä.
- atännä
atännä kirjoitti:
Siis kertoisin tietysti kumpaanilleni kiristyksestä.
*prkl*, kumppanilleni.
- Siksipäsiksi
sinulle, joka takavuosina lähdit leuhkimaan sillä, että sinulla on kaikki maailman laitteet käytettävissäsi, mitä tulee lauluääniin ja niiden omistajiin. niin minullakin, mutta silti se karaokessa kuulemani lauluääni on edelleen paras, olkoonkin, että hän otti kehumiseni kiusaamisena. niin se happi loppuu minultakin, jos on vaillinainen hengitystekniikka ja aiheuttaa äänenmuodostuksessa erinäisiä ns epäpuhtauksia. mutta se siitä. asiaa ei korjata syömällä neuroleptejä, vaan jatkamalla äänenhuoltoa sekä puhe-että lauluäänen kehittymisessä.
- Näinnäin
Kertoisin tietty uudelle kumppanille kiristäjä-exästä sekä poliisille. Ja sitten jatkettaisiin uuden kumppanin kanssa onnellisina eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1765167- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?944444Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412718- 442247
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322164Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2281913- 911848
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821