Oksettava portsari Espoossa O'Learysi, boikotoikaa

boikotoi

Tarkoitukseni oli mennä lauantaina 2.7.2015 kello 2.00 paikkelilla juomaan yksi oluttuoppi Leppävaarassa olevaan O'Learys Sello-ravintolaan. Tuo ravintolahan suljetaan viikonloppuisin aamuyöllä kello 4,00.

Kun pääsin se ravinntolan lähelle oli minua vastassa erittän töykeä tyyppi portsarina, joka karjui minut nähtyään, että POISTU TÄMÄN RAVINTOLAN VÄLITTÖMÄSTÄ LÄHEISYYDESTÄ!
Kun kysin syytä moiseen, tuo tehtävinsä ilmeisen sopimaton heppu sanoi minun olevan humalassa. Olin edellisenä päivänä, siis päivällä juonut kaksi pulloa keskiolutta, eikä siitä nyt huomalaan tule. Kun menin kotiin, tein ristisanatehtäviä ja ajattelin, että ei näitten tehtävien tekeminen onnistuisi, jos olisin humalassa, kuten se tehtäviinsä sopimaton heppu siinä O'Learys Sellon ovilla kirkui.

Kun mietin minkä takia se tyyppi karjui siinä ovilla minulle jo kaukaa kun minut näki, tuli mieleeni, että olen käynyt siinä O'Learys Sellossa yhden kerran aikaisemmin, 5.1.2016. Tuolloin tammikuussa sen O'Learys Sellon eräs miestarjoilija yritti huijata minulata 30 euroa. Se tapahtui niin, että ostin erään juotavan ja maksoin sen 50 euron setelillä. Tuo O'Learys Sellon tarjoilija antoi minulle vaihtorahaa takasiin ikään kuin olisin maksanut 20 euron setelillä ja minä siitä sille silloin heti sanoin, että se oli 50 euroa jolla minä maksoin. Siihen se O'Learys Sellon miestarjoilija, että "jaa oliko se 50 euroa, minkä katoin että se oli 20 euron seteli jolla maksoit, no saat tuosta loput takaisin" ja niin se antoi sen puuttuvan 30 euroa minulle. Olen muuten kuullut, että muitakin sen O'Learys Sellon asiakkaita olisi yritetty huijata.

Kun lähdin siitä ravintolasta silloin 5.1.2016, niin minä sanoin ikään kuin ohimenneen sille portsarille että toivottavsti täällä tarjoilijat eivät tietoisesti yritä asiakkaista huijata.

Minun tulikin mieleeni, että johtuiko tuon O'Learys Sellon ovilla portsarina olleeen tyypin käytös nyt 2.7.2016 siitä, että minä huomasin silloin 5.1.2016 sen miestarjoilijan yrittäneen joko tajallisesti taikka tahatttomasti (lue tahallisesti) huijata minulta kolmekymppiä (30 euroa). Vai onko niin, että se portsarina 2.7.2016 ollut tyyppi ei kerta kaikkiaan kykene näkemään kuka on juovuksissa ja kuka ei? Jos näin on, niin tuollainenhan on täysin epäkelpo tyypi portsariksi ja minä suosittelenkin, että jokainen boikotoisi sitä O'Learys Sellon ravintolaa, jossa tarjoilija yrittää huijata asiakasta ja ovilla on epäkelpo portsari.

Toivon O'Learysin omistajayhtiön poistavan sieltä Espoon Leppävaarassa olevan O'Learys Sellosta sellaiset tarjoilijat jotka asiakkaista yrittävät huijata ja tivottavasti ilmoittaisivat tuolle tehtäviinsä epäkelvolle portsarille, että hänen palveluksiaan ei enää O'Learys Sello tarvitse.

5

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KänniApina

      Mitäs olit liian kännissä.

    • VoihanVehnä

      Johan oli selitysten selitys....ei voi muuta todeta.

    • Väitän ettei yksikään ravintolahenkilökuntaan kuuluva ihminen muista puolen vuoden takaisia juttuja. (eri asia jos hajoittanut puolen baaria). Eli siis:1. olit liian humalassa 2. olet ollut agressiivinen baarissa 3. et hoitanut "viiskymppis" tapausta tavalla jonka kerroit..

      • kävinkatselemassa

        Olen tämän viestiketjun aloittaja ja se on ihan totta mitä minä tuohon aloitukseen kirjoitin; minulta eräs mietarjoilija yritti huijata 5.1.2016 30 euroa Espoon Leppävaarassa olevassa O'learys Sello-ravintolassa ja 2.7.2016 pyrkiessäni tuohon samaiseen ravintolaan sisään, portsari oli erittäin agressiivinen ja väittti minun muka oelvan humalassa, vaikka olin täysin ravintolaan kykenevä (edellisenä päivänä olin juonut kaksi keskiolutpulloa, eikä siitä tule humalaan etenkään kun siitä oli lähes 12 tuntia aikaa).

        Kävin ihan uteliaisuuttani eilen 17.7.2016 sunnuntaiaamuna (kun asun siinä lähistöllä) vähän ennen sen O'Learys Sello-ravintolan sulkemisaikaa [kello neljää (4) aanuyöllä] siinä bussipysäkillä katselemassa mitä se meno on, niin siellähän se samainen portsari oli saanut aikaan shown, näytti poliisitkin sinne ravintolaan tulleen. Saahan sitä portsari rähinän helpostikin aikaan asiakkaitten kanssa, jos portsari rupeaa haukkumaan ravintolan asiakkaita ties miksi.

        Minä ihmettelen, miten tuollainen tehtäviinsä täysin epäkelpo portsari voi tuossa O'Learys Sellossa olla portsarina???

        Eikö tuon ravintola O'Learys Sellon omistajayhtiön Restellin ketjuvastaavat luulis olevan kiinnostuneita asiasta?
        Eikö tuollaine portsari toiminnallaan aiheuta koko Restellille (siis O'Learysin omistajayhtiölle) vahinkoa?


      • kävinkatselemassa kirjoitti:

        Olen tämän viestiketjun aloittaja ja se on ihan totta mitä minä tuohon aloitukseen kirjoitin; minulta eräs mietarjoilija yritti huijata 5.1.2016 30 euroa Espoon Leppävaarassa olevassa O'learys Sello-ravintolassa ja 2.7.2016 pyrkiessäni tuohon samaiseen ravintolaan sisään, portsari oli erittäin agressiivinen ja väittti minun muka oelvan humalassa, vaikka olin täysin ravintolaan kykenevä (edellisenä päivänä olin juonut kaksi keskiolutpulloa, eikä siitä tule humalaan etenkään kun siitä oli lähes 12 tuntia aikaa).

        Kävin ihan uteliaisuuttani eilen 17.7.2016 sunnuntaiaamuna (kun asun siinä lähistöllä) vähän ennen sen O'Learys Sello-ravintolan sulkemisaikaa [kello neljää (4) aanuyöllä] siinä bussipysäkillä katselemassa mitä se meno on, niin siellähän se samainen portsari oli saanut aikaan shown, näytti poliisitkin sinne ravintolaan tulleen. Saahan sitä portsari rähinän helpostikin aikaan asiakkaitten kanssa, jos portsari rupeaa haukkumaan ravintolan asiakkaita ties miksi.

        Minä ihmettelen, miten tuollainen tehtäviinsä täysin epäkelpo portsari voi tuossa O'Learys Sellossa olla portsarina???

        Eikö tuon ravintola O'Learys Sellon omistajayhtiön Restellin ketjuvastaavat luulis olevan kiinnostuneita asiasta?
        Eikö tuollaine portsari toiminnallaan aiheuta koko Restellille (siis O'Learysin omistajayhtiölle) vahinkoa?

        Olit bussipysäkillä? Et siis tiedä mistä tapahtumat ovat saaneet alkuunsa tai muutakaan..Juttusi nyt vain haiskahtaa todella pahasti.. Onhan noita itsestään liikoja luulevia hormonihirmuja muidenkin baarien ovilla nähty (kyseinen ammatti houkuttelee pätemisen tarpeisia miehiä) Se mitä sinun kuuluu tehdä on laittaa virallinen valitus @postilla ravintola päällikölle/Restelille. Täällä valittelusta tulee sellainen kuva, että liioittelet tms..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe