Olenko joku luonnonoikku, koska vaikka en noudata pekkapuskamaista ruokavaliota, niin edelleen käyn ja kukun?
Poltan myös tupakkaa ja nautin säännöllisesti alkoholia. Syön suolalihaa ja välttelen kasviksia.
Siitä huolimatta; hengissä.
En tällä kokemuksella jaksa enää uskoa mihinkään propagandaan, jota mediassa ihmisille syötetään koskien erilaisia dieettejä.
En noudata ravintosuosituksia, silti hengissä
4
123
Vastaukset
- Marja-Maija
Minkä ikäinen olet? Varsinkin tupakasta tuli mieleen, että jossain vaiheessa elämäntavat tulevat meitä vastaan jollakin tavalla. Elämänlaatuun ja eliniän pituuteen ruokavaliolla voi olla vaikutusta.
En usko, että kovin suuri osa kansasta noudattaa ravitsemussuosituksia, koska jos noudattaisi, kansantauteja olisi paljon vähemmän. Suositusten melkein ensimmäinen lause kuuluu: syö sen verran kuin kulutat. Jos näin tehtäisiin, ylipaino olisi paljon nykyistä harvinaisempaa. Suosituksista tärkein on syödä kasviksia vähintään puoli kiloa päivässä, ja harva tekee näin.- fdtrd
Entäs ne, ketkä syövät paljon energiaa sisältäviä ruokia, eivätkä liho millään?
- että-miten-olisi
Riippuu sittä mistä energiasta puhut joko hiilihydraateista (sokeri) tai eläinperäisestä rasvasta. Nämä ovat ainoat energia muodot alkoholia lukuunotetummatta.
- Avauseikerrooleellista
Jos olet 30-40-vuotias, niin toki vielä saatat porskuttaa hetken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264