Minua miehenä syvästi loukkaa tällä palstalla joidenkin miesten viljelemä käsitys, että mies on jonkinlainen ressukka, jolla ei ole osuutta eikä arpaa parinvalinnassa. Näin ei ole ainakaan omalla kohdallani ole ollut. En ole seurustellut kenenkään sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa en ole halunnut. Olen myös antanut pakkeja naisille, joiden kanssa en ole halunnut seurustella tai sekstailla. Olen myös ollut aktiivinen hakemaan seuraa ja lähestymään naista josta olen kiinnostunut. Pakkejakin on tullut, mutta eihän ne naiset ole sitten minua varten. Enkä kyllä tunne ketään joka olisi alkanut säälistä johonkin vakavaan suhteeseen kenenkään kanssa.
Ymmärrän että suututtaa jos ei löydy sopivaa kumppania tai on tunne että ei kelpaa kenellekkään. Se on ihan ymmärrettävää sehän on todella kurja ja musertava tunne. Mutta ei silti kannatta miksikään vastuuttomaksi reppanaksi alkaa, vaan ainakin yrittää uskoa itseensä ja siihen, että voi vielä löytää sen itselle sopivan. Ja jos ei löydä, niin voihan sitä silti nauttia maailmasta ystävien kanssa. Onhan nyt elämä muutakin kuin parisuhdetta ja seksiä.
Miehet ressukoita?
24
389
Vastaukset
- Ex----------PUA
Taas tuo tyypillinen shaming language jolla yritetään saada miehet häpäistyä hiljaiseksi, ettei ne puhu vain naistenseksuaalista valtaa ja hypergamiaa vastaan.
Itse asiassa ei tuo tee millään logiikalla miehistä ressukoita, vaan uhreja, mutta häpäisijästä ne puheet tekevät uhrin syyttäjän.
Kyse on tietellllisistä faktoista, ja ihan siitä todellisuudesta jonka jokainen voi havaita:
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved
Naisten pitäisi tarkistaa omat etuoikeutuksensa ja vasta sitten puhua.
Myös syrjinnän lopettaminen ja miesvihan lopettaminen olisi ihan jees, etenkin jos itse pauhataan tasa-arvosta. ;)- entinendemari
maailman suurin ongelma on naisten vapautuminen.
- 1714
entinendemari kirjoitti:
Ilman sitä, teillä olisi vieläkin vähemmän mahiksia.
- Ex----------PUA
entinendemari kirjoitti:
Juuri näin sen voisi pähkinänkuoreen laittaa.
- Ex----------PUA
1714 kirjoitti:
Ilman sitä, teillä olisi vieläkin vähemmän mahiksia.
Päinvastoin, tuo naisten vapautuminen on aiheuttanut hypergamiaepidemian ja vallitsevan tilanteen joka toimii vain 10-1% miehistä. Muilla peli on pelattu tai pelkkää tuuria, ja silloinkin jokoo arpajaisvoittotuuria, harvemmin lottovoittotuuria.
- Jfjdjx
Ex----------PUA kirjoitti:
Päinvastoin, tuo naisten vapautuminen on aiheuttanut hypergamiaepidemian ja vallitsevan tilanteen joka toimii vain 10-1% miehistä. Muilla peli on pelattu tai pelkkää tuuria, ja silloinkin jokoo arpajaisvoittotuuria, harvemmin lottovoittotuuria.
" 10-1% miehistä "
Viime kerralla se oli 20 % - Tähti--Silmä
Jfjdjx kirjoitti:
" 10-1% miehistä "
Viime kerralla se oli 20 %Shamin langutusta :D
- Ex----------PUA
Jfjdjx kirjoitti:
" 10-1% miehistä "
Viime kerralla se oli 20 %Todista?
Mutta voidaan tehdä kompormissi, tuo 20% on kieltämättä vähäsen yläkanttiin, ja voimme todeta: naiset ovat hypergamisia huoria jotka syrjivät valtaosaa miehistä.
Kelpaako? :) - Ex----------PUA
Tähti--Silmä kirjoitti:
Shamin langutusta :D
Matkimien on suurinta ihalua ja kurpparaivoklishee, vaikka tekisitkin sen väärin.
Mutta eihän noin tyhmä joka ei osaa edes kommentoida itse asiaa, voi muuta tehdä kuin ihailla fiksumpiaan ja suuttua kuin lapsi kun ei hissi menekään ylös asti. :D
- kjhjhh
Haukut naista vaille jääneitä miehiä reppanoiksi. Mielenkiintoinen ja ennen kaikkea uusi näkökulma asiaan.
Kerro lisää.- peace_and_love
Pikemminkin päinvastoin. Minusta me miehet emme ole reppanoita tai uhreja, mutta jotkut täällä tuntuvat haluavan tehdä itsestään sellaisia.
- gvbkcc
peace_and_love kirjoitti:
Pikemminkin päinvastoin. Minusta me miehet emme ole reppanoita tai uhreja, mutta jotkut täällä tuntuvat haluavan tehdä itsestään sellaisia.
Naista saamattomat miehet ovat itse syyllisiä reppanaksi haukkumiseen.
Miehet ovat itse syyllisiä omaan kurjuuteensa.
On kertakaikkiaan ainutlaatuista pohdintaa sinulta. - peace_and_love
gvbkcc kirjoitti:
Naista saamattomat miehet ovat itse syyllisiä reppanaksi haukkumiseen.
Miehet ovat itse syyllisiä omaan kurjuuteensa.
On kertakaikkiaan ainutlaatuista pohdintaa sinulta.Missä näit minun sanovani että miehet ovat syyllisiä omaa kurjuuteensa tai reppanaksi haukkumiseen? Sanoin, että jotkut miehet täällä tuntuvat nimittelevän itseään reppanoiksi. Vaikka miesten kurjuuden syy ei olisikaan naiset, ei se tarkoita että syy olisi miehenkään. Kenenkään syytäminen ei ole ratkaisu. Ei itsensä eikä muiden. Kummasti kyllä juuri pointtini hukkasit.
Olen hyvin pahoillani että herkkää sieluasi on loukattu. Voisimmeko keksiä jonkin ulkoisen tunnusmerkin, jolla ihmiset osaisivat erottaa sinut potentiaalisesta ressukasta.
- peace_and_love
Ei tarvitse. Se näkyy jo muutenkin kauas. Kiitos myötätunnostasi, bro!
Voi sua raukkaa. :-(
- ElämääEsinahanVälissä
Samaa mieltä. Hyvä kirjoitus! :)
- PalstanRuminMies
Tässä nyt puhuu taas henkilö jolla on mahdollisuuksia. Olet eri asemassa kuin me rumat. Mä en voi ja en ole koskaan voinut valita nais seuraa. En ole koskaan päässyt antamaan pakkeja mutta jokainen lähestymiseni naisiin on ollut pakit tietävä. Ja osaan lähestyä selvinpäin sekä asiallisesti mutta koska en ole kaltaisessasi komean miehen asemassa niin en voi valintaa tehdä. Naiset tekevät kohdallani valintaa ja se tarkoittaa sitä että olen edelleen yksin vaikka yrityksiä saada nainen on takana liki kahdenkymmenen vuoden ajan aina -90 luvun puolestavälistä näihinpäiviin ja nettideiteilläkin olen roikkunut niiden alkuajoista saakka. Sielläkin naiset tekevät valintaa ja valitsevat niin että eivät valitse minua. Et tietenkään halua ymmärtää meitä koska olet paremmassa asemassa. Harva rikaskaan ei ymmärrä miksi köyhät valittavat rahattomuuttaan. Yhtälailla naisia halutessaan saavat eivät halua ymmärtää että maailmassa on iso liuta miehiä jotka eivät ikinä saa naista.
Kuvittele omalle kohdalles jos sä noin 20 vuotta olet yrittänyt naisia saamatta heitä niin miten luulet että sun motivaatios on muuttunut alkuajasta nykyisyyteen? Nyt mä vaan sen tiedän. En koskaan tule saamaan haaveilemaani perhettä ja lapsia joten en enään näe edes tarpeelliseksi yrittää tosissaan tai ollenkaan. Elämäni on muuten mallillaan joten saan siitä yksin nyt enemmän. Rahaakin säästyy huimasti kun ei ole naista eikä lapsia kun vertaa perheellisiin kavereihin joilla on yhdellä sun toisella tiukkaa. Mutta esimerkkinä sinulle tilanne on lähes seuraavan kaltainen. Jos menet tuhat kertaa lenkille ja joka ainoa kerta astut lenkillä koiranpaskaan niin miten luulet suhtautuvasi siihen tuhanteenensimmäiseen lenkkiin? Astun taaskin koiranpaskaan mutta en jaksa enään välittää ja stressata.- Naisasialooseri1
Hyvin kirjoitettu jälleen
- peace_and_love
Hyvä kirjoitus. Kysymys ei ole siitä etten ymmärtäisi sitä että kaikki eivät voi valintaa tehdä. Ymmärrän sen oikein hyvin. Ymmärrän sen turhautimsenkin. Mutta ei silti kokemasi tee sinusta ressukkaa. Todellakaan.
- ikuinenpuute
Mitäpä näkevä ymmärtäisi sokean elämästä.
Ressukoita olemme kaikki viimeistään siinä vaiheessa kun dementiassa paskomme vaippoihin. Elämä alkaa vaipoissa ja loppuu vaipoissa, mitä siinä välissä tapahtuu, on aika saman tekevää. Aina voi puhua toki yleviä, mutta todellisuus on usein toinen.- peace_and_love
kyllä voi ymmärtää ainakin osittain. mutta ei meistä kukaan voi tietenkään täysin toisen elämää ymmärtää. Hassua, että tavallan sitä juuri yritin sanoa, että ymmärrän kyllä katkeruuden, suutumuksen ja hankaluuden jota elämä ilman läheisyyttä ja seksiä aiheuttaa. En vain usko sen tunteen jauhamisen muuttavan mitään. Mutta ilmeisesti sekään ei ole hyvä. Vaan pitäisi kai sitten laulaa sitä "naiset ovat kaikki huoria" laulua, niin olisitte tyytyväisiä. Kun ei vaan voi siihen kuoroon liittyä.
- ikuinenpuute
Vanha sanonta kertoo totuuden "Siitä puhe mistä puute!"
Turha sitä on yrittää asiaa yhtään kaunistella. Olet väärällä palstalla, jos luulet empatiasi toimivan. Sääli on sairautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518