miehiä kohtaan sosiaalisissa tapahtumissa? Kuitenkin varmaan 95% sinkkumiehistä lähtisivät naisen aloitteesta alkavaan jutusteluun mukaan. Normimiehen taas on ihan turha edes tehdä aloitteita kun onnistumisprosentti siihen, että nainen kiinnostuisi häntä lähestyvästä miehestä, on jotain alle prosentin luokkaa.
En ymmärrä, miksi naiset ei tee aloitteita
33
1041
Vastaukset
Kylläpähän vaan jotkut ainakin väittää tekevänsä.
Mutta voipi se olla niinkin että vaikka miten olisi vuosi 2016 ja tasa-arvo ja kaikkea, niin silti naisten selkärankaan on koodattuna ja aivoihin pesty, että naisten ei kuulu tehdä aloitteita vaan korkeintaan vihjata eleillä ja telepaattisesti että miehen olisi suotavaa tehdä se aloite. Jos rationaalinen ajattelu saisi vallan, niin syitä moiselle pidättyvyydelle tuskin löytyisi.- chiiiiickeeeen
Nainen nyt on vaan niin tyhmä, että luulee tehneensä aloitteen, kun katsoo mieheen päin. Miksi naiset eivät yleensä tee alotteita johtuu ihan siitä, että ovat enemmän pelkureita kuin miehet.
- PalstaTrolli
Tämän lisäksi naisen katse ei ole mikään aloite.
- einyttarvetta
chiiiiickeeeen kirjoitti:
Nainen nyt on vaan niin tyhmä, että luulee tehneensä aloitteen, kun katsoo mieheen päin. Miksi naiset eivät yleensä tee alotteita johtuu ihan siitä, että ovat enemmän pelkureita kuin miehet.
Katse on aloite? Kaupassa saatan katsoa mieheen niinkuin naiseen ja lapseenkin. Enpä ole asiaa yhdistänyt aloitteen tekoon. Tyhmä todella siis olen.
Salillakin yks nainen sanoo aina moi mutta ei muuta juttele. Miksi ei tee aloitetta ja pyydä vaikka kahville jos kerran moikkaa.
- 1412
Niimpä. Kun pelkkä moikkaaminen on oikeastaan jo seksin tarjoamista vai?
Itsehän sinä, prinsessana, et tietenkään voi kahville pyytää, koska kaino vilkuilu on sinun puoleltasi "aloite". - Nainen39vee
"Salillakin yks nainen sanoo aina moi mutta ei muuta juttele. Miksi ei tee aloitetta ja pyydä vaikka kahville jos kerran moikkaa. "
Olisi varmaan parempi, jos ei moikkaisikaan, kun normaali kohtelias käytöskin tulkitaan heti "kiinnostukseksi" ja sitten närkästytään, kun varsinaista aloitetta ei tulekaan.
Naiset ovat kyllä aika vässyköitä.
- 510
Yhtä vässyköitä taitavat olla, kuin sinäkin.
510 kirjoitti:
Yhtä vässyköitä taitavat olla, kuin sinäkin.
Sitten olet varmaankin sitä mieltä, että heidän pitäisi vähän petrata.
Mielelläni kuulisin jonkun feministin kommentin miksi naiset eivät tee aloitteita. Feministithän kovasti vaativat tasa-arvoa (naisten etuoikeuksia).
Eihän kenenkään ole pakko tehdä yhtään aloitetta, mutta kyllä naisilla olisi kulmat kurtussa ja pillut hiekkaa täynnä jos miehet lopettaisivat täysin aloitteiden teon.- Nainen39vee
Mistä sitä kukaan voi tietää, miksi joku muu ei tee aloitetta. Joku on ehkä konservatiivinen, joku toinen ujo, joku ei kokemattomuuttaan "osaa" tehdä aloitetta.
Mutta sitten on niitä, jotka tekevät. Itse olen aina tehnyt aloitteen, jos olen ollut jostain kiinnostunut - poislukien tapaukset, joissa tietää, ettei suhde olisi mahdollinen, kuten jos toinen on varattu tms. Nainen39vee kirjoitti:
Mistä sitä kukaan voi tietää, miksi joku muu ei tee aloitetta. Joku on ehkä konservatiivinen, joku toinen ujo, joku ei kokemattomuuttaan "osaa" tehdä aloitetta.
Mutta sitten on niitä, jotka tekevät. Itse olen aina tehnyt aloitteen, jos olen ollut jostain kiinnostunut - poislukien tapaukset, joissa tietää, ettei suhde olisi mahdollinen, kuten jos toinen on varattu tms.Itse olen miettinyt, että vaikka tasa-arvo tunnustetaan molemmissa sukupuolissa, niin kasvatuksellinen kulttuuri ei ole vielä saavuttanut sitä. Menee sukupolvia, ennenkuin mies ja nainen on tässä asiassa tasa-arvoisia. Lisäksi biologinen tausta on tässä takana. Urospuoliset ovat aina lähestyneet naaraspuolista. Täällä siitä tehdään vaan numero...siis palstalla.
- ettäs.tiiät
Ei tasa-arvoa ole olemassa. Katsokaa vaikka olympialaisia.
- eipä-väliä
Miehet voivat lopettaa täysin aloitteiden teon. Huuhdon hiekat pillusta ja oion kurtut kulmista. Miestä en tarvitse mihinkään.
Nainen39vee kirjoitti:
Mutta sitten on niitä, jotka tekevät. Itse olen aina tehnyt aloitteen, jos olen ollut jostain kiinnostunut - poislukien tapaukset, joissa tietää, ettei suhde olisi mahdollinen, kuten jos toinen on varattu tms.Jos sinä teet eri tavalla kuin suurin osa naisista, niin se ei muuta asiaa mitenkään.
Tein viimeksi eilen aloitteen miehelle. En missään muussa kuin kaverimielessä, mutta jatkettiin juttua tänäänkin. Aloin kyllä miettimään saiko mies väärän kuvan kun punasteli niin paljon.
Yleensä vain hymyilen tuntemattomille miehille.
Kaverimielessä lähestyminen on helppoa. Iskumielessä ei ole. Tulee oma ujous vastaan.- kannattaa.sanoa
Kannattaa jollain tavalla tehdä selväksi että haluat miehen vain kaveriksi koska tuollainen kuvio on mun mielestä harvinainen että nainen haluaisi vain kaverin. Mies ei ehkä odota sellaista.
kannattaa.sanoa kirjoitti:
Kannattaa jollain tavalla tehdä selväksi että haluat miehen vain kaveriksi koska tuollainen kuvio on mun mielestä harvinainen että nainen haluaisi vain kaverin. Mies ei ehkä odota sellaista.
Pitääkö aina sanoa kun miehelle puhuu että en yritä iskeä sinua?
En kyllä ole ikinä erityisesti korostanut elämäni miehille mitä olen vailla. Tuskin on jäänyt epäselväksi että juttuseuraa on haluttu, jos vaikka kyselen kuulumisia työkaverilta vapaa-ajalla. Jos olen halunnut muuta niin olen senkin sanonut. Pyytänyt kahville tms.
Joskus sitten kun valmistautumatta joku kiva mies joka olisi kiinnostanut vaatteet pois meiningillä onkin tullut juttelemaan niin olen mennyt niin lukkoon että olen vain sanonut moi ja häipynyt paikalta. Priceless. X(
- 617
Itsehän kerroit, että 95% miehistä saa pakit. Miksi siis naiset tekisivät aloitteita noille miehille, jotka eivät heitä kiinnosta?
- Tuttutie
Minulle lyhyehhkölle rapiat 170cm, miehelle naiset aloittivat jutustelun jo - 90 luvulla, usein naapurin nainen tai viereisessä talossa asuva nainen. Naisten aktiivisuus tuli erityisen hyvin esille kesälomalla vieraalla paikkakunnalla tansiin hakijoita riitti sekä myös suht selkeitä seksiin hakijoita. Mikä parasta kaikki naiset oli huoliteltuja siististi pukeutuneita, ei alkoholistuneita naikkosia.
- m-i-e-s
Et ymmärrä, miksi naiset eivät tee aloitteita miehiä kohtaan sosiaalisissa tapahtumissa. Tarvitseeko tähän korjata, että et ymmärrä, miksi naiset eivät tee aloitetta sinulle sosiaalisissa tapahtumissa? Käydään takuuvarmasti eri sosiaalisissa tapahtumissa tai ainakin itse käyn ko. tapahtumissa, sillä saan ja olen saanut aloitteita, olen myös huomannut/todistanut huomattavan monta aloitetta.
Normaalit naiset kyllä ovat kiinnostuneita normaaleista miehistä, ilmeisesti tätäkin tarvitsee korjata lainausmerkein, eli "normaalimies". (Se on myös ihan oma häpeä, mikäli käymäsi sosiaalinen tapahtuma liittyy radikaalisesti L-koodiin. Huomiona vielä, ettei keskustelupalstaa voi pitää sosiaalisena tapauksena, ei vaikka 99,9% olisikin sosiaalitapauksia.)Eli jos siis naiset eivät ikinä ole aloitteellisia miestä x kohtaan, on mieheltä x loogisesti oikea johtopäätös jättää myöskin aloitteet tekemättä, koska naiset eivät kuitenkaan olisi kiinnostuneita. Paitsi tietenkin siinä tapauksessa, että mies x etsii "50-lukulaista" naista ja siinä tapauksessa aloitteiden ulkopuolelle kannattaa jättää kaikki turhan moderneilta vaikuttavat.
Naiset ei tee aloitteita miehille joista ne ei ole kiinnostuneita tai joita ne ujostelee. Tai jos ne on niitä naisia, joiden mielestä miehen kuuluu tehdä se aloite eli vanhanaikaisia. :)
50-luvun naiset tuskin teki kovinkaan aloitteita.- rohkearokansyöjä
Itse olen tehny sinkkuuteni aikana suunilleen ehkä parisen8kymmentä aloitetta suhteessa miehiin. Hauskaa on ollut. Miehet muistakaa, että vaikka saatte pakkeja, se tarkoittaa vain, että kyseistä naista ei kiinnosta. Ihailtavaa muuten tuo ulkomailta tulleiden rohkeus ottaa kontaktia, vaikka joskus saisivat uskoa herkemmin vihjeestä, ettei kiinnosta. Suomimiehet lymyää baareissakin usein nurkissa, vaikka monet on ihan ok näköisiä ja varmasti kivojakin. Tuo toki luo sitten naiselle paineen lähestyä haluamaansa.
"Miehet muistakaa, että vaikka saatte pakkeja, se tarkoittaa vain, että kyseistä naista ei kiinnosta. "
Yksittäiset pakit tarkoittaa, että kyseistä naista ei kiinnosta, mutta naisten totaalinen aloitteettomuus tarkoittaa että ketään ei kiinnosta.
"Tuo toki luo sitten naiselle paineen lähestyä haluamaansa. "
Onko lähestymisessä sitten jotain vaikeaa?- aikuinenmies-
Oletan aina että nainen haluaa antaa pillua minulle jos tekee aloitteen juttelulle. Vien sitä juttua sitten siihen suuntaan että pääsisin naisen luokse panemaan.
- Epätasa-arvo
Koska ujo nainen voi päästä suhteeseen tekemättä aloitteita toisin kuin ujo mies.
- eiriskiä
Ei kiinnosta tehdä aloitteita koska vastassa on melkovarmasti jännämies.
- tasapuolista
Minuakaan ei kiinnosta tehdä aloitteita naisille, koska vastassa on melko varmasti jännänainen.
- ikisinkkunainenn
tasapuolista kirjoitti:
Minuakaan ei kiinnosta tehdä aloitteita naisille, koska vastassa on melko varmasti jännänainen.
Sehän on sullekin hyvä. Ei tehdä aloitteita jatkossakaan.
- aloitteistakylläinen
Mulle naiset tekee aloitteita jatkuvasti.
Aina sanovat moi tai hei ja hymyilevät kauniisti.
Heitän pallon aina takasin samalla tavalla ja hymyilen takasin.
Pidemmälle emme yleensä ehdi, kun on aina muuta tehtävää.
Ehkä eläkkeellä sitten tulee aikaa enemmän. - DoubtofOrder_
Hyvin tulee tässä ketjussa esille syy. Nainen ei tee keskustelualoitteita aiemmasta tuntemattomille miehille, koska siihen sisältyy riski, että mies luulee naisen olevan kiinnostunut. Nainen taas ei voi kiinnostua miehestä, ennen kuin on tutustunut edes hieman. Kun ei se ulkonäkö riitä kiinnostuksen heräämiseen. Ilmeisesti on olemassa toisenlaisiakin naisia, mutta he eivät ole palstapojille mieluisia. Mies siis joko tekee aloitteen, tai on ilman, jos sen "kiltin ja kunnollisen" naisen haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518