ja ilkeillään niin onhan hänen kuvansa suloinen ainakin kuvan perusteella on todella kaunis nainen ja hiukset on naiselliset ja sanoohan hän etsivänsä sitä oikeaa tuskin on seksiseuralainen kyllä hänestä hyvän ja kunnollisen naisen kuvan saa ja uskon että on todella kaunis ja seksikäs nainen
en ymmärrä miksi nainen28saa haukutaan
46
535
Vastaukset
- palstannainen
Minäkin pidän -ja MONI muu.
- eikiusaukselle
Mukava manne!
Sitä luulisi että edes yhden yh-äidin läsnäolo palstalla ilahduttaisi kaikkia ja saisi ansaitsemansa kiitokset. Tavallisestihan yh-äidit käyttäisivät palstailuun kuluvan ajankin johonkin moraalisesti arveluttavaan.
- kunnomies_myös
Se jakaa pillua ja peräreikää paskoille, ei kunnon miehille
- 617
No niin, kun palstahörhöt ovat niitä "kunnon miehiä".
- 20plus20
No kun kunnon miehille ei lasten äidit kelpaa.
- Atm.on.homo
Atm-homot haluavat ajaa naiset pois palstalta ja muuttaa palstan homopalstaksi
Ainahan se näillä palstoilla on joku nainen, jota koitetaan hiillostaa tavalla tai toisella. Saataisi suuttumaan ja häipymään, miehet vieläpä melko usein niitä kiusaajia. En sano etteikö toiset akatkin osaa olla lieroja.
- Eräkettu
Suurin osa naisten kiusaajista on toisia naisia...
Eräkettu kirjoitti:
Suurin osa naisten kiusaajista on toisia naisia...
No sitten ne ainakin osaavat naamioitua miehiksi liian sujuvasti.
- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
No sitten ne ainakin osaavat naamioitua miehiksi liian sujuvasti.
Yleisesti ottaen naiset haukkuu toisia naisia jatkuvalla syötöllä...
Yleensä ne naisten kiusaajat on toisia naisia.. Eräkettu kirjoitti:
Yleisesti ottaen naiset haukkuu toisia naisia jatkuvalla syötöllä...
Yleensä ne naisten kiusaajat on toisia naisia..Juu, tähän on törmätty näihin säksättäviin kintunpurijoihin. Mutta usein tuntuu, että tämä netti on paikka missä miehetkin saa hiukan säksättävän piskin ominaisuuksia itseensä. Se on kai että naamansa pitää säilyttää julkisesti, mutta anonyymisti voi heittää aivot narikkaan ja vaan ääliöidä pitkin nettiä. :)
Jotain patoutunutta vittuuntuneisuutta, kun saa nujertaa tai ainakin yrittää nujertaa muita, joilla joku asia on joko paremmin kuin itsellä tai muuten vaan ärsyttää toisen olemus.- Eräkettu
sönkkö kirjoitti:
Juu, tähän on törmätty näihin säksättäviin kintunpurijoihin. Mutta usein tuntuu, että tämä netti on paikka missä miehetkin saa hiukan säksättävän piskin ominaisuuksia itseensä. Se on kai että naamansa pitää säilyttää julkisesti, mutta anonyymisti voi heittää aivot narikkaan ja vaan ääliöidä pitkin nettiä. :)
Jotain patoutunutta vittuuntuneisuutta, kun saa nujertaa tai ainakin yrittää nujertaa muita, joilla joku asia on joko paremmin kuin itsellä tai muuten vaan ärsyttää toisen olemus.No se vaan näyttää siltä netissä kun kaikki kerääntyy samaan paikkaan..
Näillä on korkeat estrogeeni tasot..
Meikä ainaki laukoo ihan normielämässäki jos siltä tuntuu... Mun mielestä miehet on yleensä aika suoria.. Ei juonitteluja.. Eräkettu kirjoitti:
No se vaan näyttää siltä netissä kun kaikki kerääntyy samaan paikkaan..
Näillä on korkeat estrogeeni tasot..
Meikä ainaki laukoo ihan normielämässäki jos siltä tuntuu... Mun mielestä miehet on yleensä aika suoria.. Ei juonitteluja..En tiiä, vuosien varrella vaan samaan ilmiöön törmää uudelleen netissä. Ikävä piirre ihmisessä kuitenkin se, että pitää ryhtyä jahtaamaan jotain ja koittaa talloa maan rakoon. Jos jostain ei pidä, niin mulle ainakin on helppoa leikkiä ettei sitä ole olemassakaan. Ei tarvi lähteä jahtiin. :)
En siedä semmosia ihmisiä irl läheisyydessäni, jotka ei pysty rehellisesti sanomaan mulle tai toiselle asianomaiselle kuinka homman näkee. Tai ryhtyy pitkin kyliä paskaa jauhamaan toisen päänmenoksi.
Usein kai miehet on suoria mielipiteissään, mutta sitten jossain muussa taas mielumin kierrellään kun kerrotaan suoraan. Kuten toiset naiset, muut riippuvuudet tms. :)- juudasta
Siinä ehkä pääasiallinen syy miksi naisia on kovin vähän palstalla miehiin verrattuna.
Kummallista muuten että miehet valittaa paljon siitä etti ole naisia ja sitten kun niitä olisi yritetään häätää ne pois.
Nainenhan on aina nainen kun sillä on pillu, muuta ei tarvita, vai mitenkä. juudasta kirjoitti:
Siinä ehkä pääasiallinen syy miksi naisia on kovin vähän palstalla miehiin verrattuna.
Kummallista muuten että miehet valittaa paljon siitä etti ole naisia ja sitten kun niitä olisi yritetään häätää ne pois.
Nainenhan on aina nainen kun sillä on pillu, muuta ei tarvita, vai mitenkä.Niinpä, paatuneemmat jaksetaan vielä sitä kiukuttelua katsella toinen silmä ummessa. Mutta kyllähän se hiljalleen kaikki keskustelut tyssää, jos aina on joku rähäkkä ja hiilihanko takapuolessa tökkimässä, kun yrittää ajatuksistaan avautua. Tai sattuu olemaan nainen.
Sinkkuja nyt varsinkaan ei kannattaisi häätää pois, jos yhtään mielii vaikka tutustua tätä kautta, vaikkei nyt suoranaisesti mikään seuranhaku mesta olisikaan.
Sama logiikka kuin koulukiusaamisessa.
- JossainMuualla
Sinä kun edustat ihmiskunnan ehdotonta henkistä huippua, niin osaatko sanoa mikä on merkittävin ero koulukiusaamisen ja palstakiusaamisen välillä?
JossainMuualla kirjoitti:
Sinä kun edustat ihmiskunnan ehdotonta henkistä huippua, niin osaatko sanoa mikä on merkittävin ero koulukiusaamisen ja palstakiusaamisen välillä?
Koulukiusaaminen tapahtuuko f2f, joten se vaatii edes jotain rohkeutta.
- ätminki
ei kai jännämiehen nussimaa naista voi kehuakkaan
- Naisasialooseri1
Lutkahan hän on. Tyypillinen reikäänsä jakava yh, joka on antanut jynssätä pilluaan teinistä asti, kertonut itsekin ja käyttää vielä sanaa"paneminen" eli kielenkäyttökin on kuin 16v amispojilla. Kunnollinen nainen ei todellakaan puhu panemisesta, saati että antaisi jonkun panna itseään rumalla kyrvällään.
Eikä ole kaunis, älä nyt sinä enää aloita tuota tyhjänkehumista, se johtaa naisilla pahoihin harhakäsityksiin omasta ulkonäöstä.Nyt puhut potaskaa. Puhun kuin 18v. Amispojat koska niiden kielenkäyttö tarttuu seksileikkien aikana. ;D
Etkös sä itsekin käytä ihan samoja sanoja? Taidat olla vaan katkera siitä, kun et itse teini-ikäisenä, etkä myöhemminkään päässyt koskaan panemaan yhtään ketään:)))
Siitähän tämä sun naisvihasi ja mielenterveysongelmat ovat saaneet alkunsa.DarkFear kirjoitti:
Etkös sä itsekin käytä ihan samoja sanoja? Taidat olla vaan katkera siitä, kun et itse teini-ikäisenä, etkä myöhemminkään päässyt koskaan panemaan yhtään ketään:)))
Siitähän tämä sun naisvihasi ja mielenterveysongelmat ovat saaneet alkunsa.Tämä oli siis suunnattu naisasialuuserille.
- VarissuonVaris
DarkFear kirjoitti:
Siitähän tämä sun naisvihasi ja mielenterveysongelmat ovat saaneet alkunsa.Mutta ethän sinäkään, Juice-tukkainen 38-vuotias neitsytsetä, ole koskaan päässyt suorittamaan yhdynnän naisen kanssa.
DarkFear kirjoitti:
Siitähän tämä sun naisvihasi ja mielenterveysongelmat ovat saaneet alkunsa.Joo mä tajusin kyllä, koska olen saanut miestä jo teininä. :D
"Panna" taitaa olla yksi suomen kielen käytetyimmistä verbeistä.
Terävällä pistetään.
Ruokaa laitetaan.
Ja kaikkea muuta vain pannaan.- asioistatietävätaho
Nainen_28v kirjoitti:
Joo mä tajusin kyllä, koska olen saanut miestä jo teininä. :D
Terävällä pistetään.
Ruokaa laitetaan.
Ja kaikkea muuta vain pannaan.Joo, sikakin pistetään kuoliaaksi eikä panna.
asioistatietävätaho kirjoitti:
Joo, sikakin pistetään kuoliaaksi eikä panna.
Riippuu varmaan millä sitä pistät tai panet.
- asioistatietävätaho
Nainen_28v kirjoitti:
Riippuu varmaan millä sitä pistät tai panet.
Hyvin sanottu siellä takana.
- Naisasialooseri1
Nainen_28v kirjoitti:
Nyt puhut potaskaa. Puhun kuin 18v. Amispojat koska niiden kielenkäyttö tarttuu seksileikkien aikana. ;D
Eli myönnät siis olevasi lutka, aivan kuten sanoin ja näin olet myös haukkusi ansainnut. Kunnollinen nainen ei käytä sanaa"paneminen"
- Naisasialooseri1
Nainen_28v kirjoitti:
Joo mä tajusin kyllä, koska olen saanut miestä jo teininä. :D
Terävällä pistetään.
Ruokaa laitetaan.
Ja kaikkea muuta vain pannaan.Nainen ei saa vaan jakaa ja teinipoika ei ole mies, mutta teinityttö on nainen parhaimmillaan
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Nainen ei saa vaan jakaa ja teinipoika ei ole mies, mutta teinityttö on nainen parhaimmillaan
Se nyt on ihan paskan hailee mitä sä pidät kunnon naisena.
Teinipoika? Tulee mieleen joku 16v. amis.
Myöskään 16v. Tyttö ei ole nainen. Samasta asiasta täällä pitää aina jauhaa. Perusbiologiakin palstapojilla ihan hakusessa.- Oodidoodi
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Eli myönnät siis olevasi lutka, aivan kuten sanoin ja näin olet myös haukkusi ansainnut. Kunnollinen nainen ei käytä sanaa"paneminen"
Vaikea ymmärtää palstan sekopäitä.. Nainen ei saa panna, eikä antaa edes parisuhteessa, koska on sen jälkeen jännämiehen käyttämä letukka.. samalla toisella palstalla huudetaan, kun naiset on pihtari hirviöitä ja siksi syyllisiä palstamiesten mt-ongelmiin... että voi toisten elämä harmittaa, kun oma rajottuu suomi24:seen :D
Oikeassa elämässä minua ei sitten ikinä olekaan kiusattukaan, joten ei tässä nyt niin huonosti mene. ^^
- panematon
Mutta pantu kaikkiin reikiin senkin edestä
panematon kirjoitti:
Mutta pantu kaikkiin reikiin senkin edestä
Ei tarpeeksi missään nimessä. Kyllä suhteessa edelleen annan kuin enkeli. :P:)
- Eräkettu
Nainen_28v kirjoitti:
Ei tarpeeksi missään nimessä. Kyllä suhteessa edelleen annan kuin enkeli. :P:)
Kunnon tyttö..
- Eräkettu
Voikohan raskaus olla koskaan todellinen vahinko...
"ei se varmaan tuu raskaaksi" ite kyllä tunnistan tuon ajattelumallin..
Aika monta kertaa on kortongit jääny ostamatta mutta siltikki haluttais.. Onneksi naisella on ollu se ehkäsy.
Se on noin niinku kollikissana vaikea sanoa ei kun naaras mouruaa siinä vieressä.
Saattaa pystyä sanomaan ei aluksi mutta sitten se ajatus hiipii salakavalasti takasi. - panohalukas
Se on niin pantava
- Eräkettu
Kivat pusuhuulet..
Noita kelpaa pusutella. :D - KFmweklsddsfsdfdfsdfd
No toihan on sellainen perushyvin pärjäävä itseinen ämmä jolla menee silleen hyvin että voi olla ihan mukavakin mutta toisaalta eipä tuota pysty taivuttelemaankaan mitenkään.
Tuossahan on jo niin paljon naista ettei se mahdu kerralla vähäisempiin mieliin, jolloin hahmottamiskyvyttömyys purkautuu raivona (alempien kädellisten tyypillinen tapa suhtautua asioihin joita ne eivät ymmärrä on yrittää hajottaa ne, jos ne eivät hajoa niin sehän raivostuttaa vielä enemmän).
Vaadin parempitasoisia loukkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538