Tilasin taxin äidinmaitokeskuxeen

milkyway-Rose

..puhelimessa joku hävytön mies mumisi vaan

lain is pisi...??

Tarkoittiko tuo, että siima on pissassa?

11

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ollut minä, koska olen ollut Rautakäsi-Andersonin ja Puusilmä-Purhosen kanssa 4 päivää Liettuassa...just tultiin. Vilna ihmeiden kaupunki, saatiin kerran turpaan ja kerran annettiin isänmaan puolesta. Halpa maa, mutta paljon kauniita naisia.

ps. se ääliö joka tänne kirjoittelee näitä avuttomia avauksia ym. TYPERYYKSIÄ, niin imeydy omaan PERÄAUKKOOSI!

• omaantuhkaluukkunsa

Sellainen ihminen, joka vastaa avuttomiin avauksiin, voisi tilata taxin ja mennä.

• Mikäs vajakki se siellä kommentoi? Sun mielipide on sama kuin koirien pukeminen vaatteisiin ja timanttikaulapantoihin.

• kiItti_mies
        modelli kirjoitti:

Mikäs vajakki se siellä kommentoi? Sun mielipide on sama kuin koirien pukeminen vaatteisiin ja timanttikaulapantoihin.

Modelli on vajakki vaari :)

• taxisuhari

Ei saa pilkata dementoituneita wanhuksia

• Olen kiitollinen sinulle😍

• Yksikertaisesti täällä se tuli ovelta hakemaan lapsen 3 kk tai jatkettiin 4kk mutta nyt se on 1.3kk lapsi ettei tässä enää lypsyllä olla.nyt kypsään ukkoani joka ilta olen edennyt asteella meidän sänkyleikeissä.
      Eilen puolituntia kuuntelin se nautintoa😍 tänään oli pieni ongelma keskeytyksiä rintaimemis sankarilta. Pitäise se alkaa imettämine lopettaa lapsen 2v ikämennessä tai roikkuu vie pitkään mukana

• Siis kypsää on lypsään

• sönkkö_off

Rose on pahin vajakki läntisellä pallonpuoliskolla.

• sönkkö_off kirjoitti:

Olet vaan kateellinen,minulla on oma ilmielävä mies joka sulaa vahaa käsissäni.

• sönkkö_off kirjoitti:

Loppujen lopuksi voidaan miettiä oliko tuo sinun kommentti edes tarpeellinen,huomioon ottaminen mitä kyseisellä mainilla todistat kaikille, SINÄ Ylistät minua voisin ottaa näin ollen kohteliaisuutena koska koit tarpeelliseksi olla kateellinen. Nostat minut yläpuolellesi voi kun minulla on makiat oltavat.

Teet minusta vaan kauniimman, etkä ole oppinut kateellisuus rumentaa sinua. Oih kun on hyvät oltavat.
        Ukko kulta on täydellinen ja tiennyt mistä pitää kiinni,😍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      278
      10429
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      332
      7352
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      86
      1977
    4. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      123
      1731
    5. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1586
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1531
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1191
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      48
      979
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      838
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      312
      762
    Aihe