Tilasin taxin äidinmaitokeskuxeen

milkyway-Rose

..puhelimessa joku hävytön mies mumisi vaan

lain is pisi...??

Tarkoittiko tuo, että siima on pissassa?

11

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ollut minä, koska olen ollut Rautakäsi-Andersonin ja Puusilmä-Purhosen kanssa 4 päivää Liettuassa...just tultiin. Vilna ihmeiden kaupunki, saatiin kerran turpaan ja kerran annettiin isänmaan puolesta. Halpa maa, mutta paljon kauniita naisia.

ps. se ääliö joka tänne kirjoittelee näitä avuttomia avauksia ym. TYPERYYKSIÄ, niin imeydy omaan PERÄAUKKOOSI!

• omaantuhkaluukkunsa

Sellainen ihminen, joka vastaa avuttomiin avauksiin, voisi tilata taxin ja mennä.

• Mikäs vajakki se siellä kommentoi? Sun mielipide on sama kuin koirien pukeminen vaatteisiin ja timanttikaulapantoihin.

• kiItti_mies
        modelli kirjoitti:

Mikäs vajakki se siellä kommentoi? Sun mielipide on sama kuin koirien pukeminen vaatteisiin ja timanttikaulapantoihin.

Modelli on vajakki vaari :)

• taxisuhari

Ei saa pilkata dementoituneita wanhuksia

• Olen kiitollinen sinulle😍

• Yksikertaisesti täällä se tuli ovelta hakemaan lapsen 3 kk tai jatkettiin 4kk mutta nyt se on 1.3kk lapsi ettei tässä enää lypsyllä olla.nyt kypsään ukkoani joka ilta olen edennyt asteella meidän sänkyleikeissä.
      Eilen puolituntia kuuntelin se nautintoa😍 tänään oli pieni ongelma keskeytyksiä rintaimemis sankarilta. Pitäise se alkaa imettämine lopettaa lapsen 2v ikämennessä tai roikkuu vie pitkään mukana

• Siis kypsää on lypsään

• sönkkö_off

Rose on pahin vajakki läntisellä pallonpuoliskolla.

• sönkkö_off kirjoitti:

Olet vaan kateellinen,minulla on oma ilmielävä mies joka sulaa vahaa käsissäni.

• sönkkö_off kirjoitti:

Loppujen lopuksi voidaan miettiä oliko tuo sinun kommentti edes tarpeellinen,huomioon ottaminen mitä kyseisellä mainilla todistat kaikille, SINÄ Ylistät minua voisin ottaa näin ollen kohteliaisuutena koska koit tarpeelliseksi olla kateellinen. Nostat minut yläpuolellesi voi kun minulla on makiat oltavat.

Teet minusta vaan kauniimman, etkä ole oppinut kateellisuus rumentaa sinua. Oih kun on hyvät oltavat.
        Ukko kulta on täydellinen ja tiennyt mistä pitää kiinni,😍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      448
      2906
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      104
      2132
    3. 169
      1722
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      98
      1607
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1606
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1258
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1134
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1110
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      982
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      38
      969
    Aihe