Minäkin tein ulkonäkökokeen treffisviulle!!!

Naisasialooseri1

Tein siis feikkiprofiilin komean miehen kuvalla todistaakseni naisen pinnallisuuden ja näin saada lisää bensaa täällä jo ennestääkin hyvin roihuavan naisvihan liekkeihin, mutta aion viedä kokeen vielä astetta pidemmälle kuin tuo toisessa ketjussa raportoitu koe.

Aion nimittäin selvittää myös sen, että montako treffioharia naiset komealta mieheltä sietävät ja että kuinka pitkän matkan he ovat valmiita matkustamaan päästäkseen paikalle.

Kunhan jaksan niin teen myös identtisen profiilin ruman miehen kuvalla, että pääsen vertailemaan tuloksia.

Komea mies ei ainakaan näin alkuun lähetä viestejä naisille vaan odotan heidän ottavan yhteyttä ensin. Ruman miehen on toki sitä turha odottaa joten hän tulee ahkerasti ottamaan yhteyttä naisiin.

Raporttia alkaa tulla luultavasti jo lähipäivinä kun komea mies saa vittureijät valumaan muutaman päivän treffisivulla roikuttuaan.

127

1855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkyllä

Oletko ihan tyhmä

• Miepämie

Koita myös onko siiitä mitään haittaa, jos komea mies kertoo olevansa naimisissa.

• Yleensä se on naisten mielestä hyvä asia. Silloinhan ainakin yhden naisen osalta miehelle on suoritettu esivalinta ja mies on kokenut. Baareissakin vientiä on kahdesta saman tasoisesta miehestä enemmän sillä, jolla on sormus vasemman käden nimettömässä.

• Hyvätestatakaikki

Kyllä minäkin kannustan tuohon kokeeseen, on mielenkiintoista seurata kuinka asiat etenee.

• kokeilija_

Olen joskus tehnyt tuon. Identtinen profiili, mutta toisessa mallimiehen kuva, toisessa taviksen kuva. Jälkimmäiseen ei tullut yhtään yhteydenottoa, ensimmäiseen parisenkymmentä.

• Kuinka ylipainoinen olet ja milloin viimeksi kävit hammaslääkärissä?

• Ex----------PUA

Upeaa! :D

Laittele sitten päivityksiä.

Ja suosittelisin, ettet ainakaan heti pistä sitä kontrolliprofiilia, etteivät ne tunnista niitä saman kaltaisiksi ja ala epäillä jotain.

• 3plus9

"Ja suosittelisin, ettet ainakaan heti pistä sitä kontrolliprofiilia, etteivät ne tunnista niitä saman kaltaisiksi ja ala epäillä jotain."

Tämän lisäksi heille voisi pistää eri iän, 1-2 vuotta ikäeroa suuntaan tai toiseen. Ja eri paikkakunnat. Muuten identtiset profiilit rumalle ja komealle kuvalle. Ja ruman kuvan profiililla voisi kokeilla tehdä aloitteita saman kaupungin naisille ja komeammalle testata siten, miten NAL aikoo tehdä.

• Neitinäpsäkkä

Ootte te kyllä huvittavia:D ulkonäkö vaikuttaa, mutta luonne on tärkeämpi. Esim. Komea mutta yhtä kauhea ihminen kuin tämän palstan miehet ei saisi pidemmän päälle minkäänlaista vastakaikua. Onneksi itse en ole täällä enkä muuallakaan nettideiteissä tinderissä tms. Miehet kun tulee iskemään niin kaupassa kun salilla.

• " Miehet kun tulee iskemään niin kaupassa kun salilla. "

Miten nopeasti lyhimmillään selviää, että luonne ei ole sopiva?

• Neitinäpsäkkä

Kahdet tai kolmet treffit yleensä...joistakin ho heti kun suunsa aukaisevat.

• Neitinäpsäkkä kirjoitti:

Kahdet tai kolmet treffit yleensä...joistakin ho heti kun suunsa aukaisevat.

Harrastatko treffeillä käymistä?

• Nauranaivantotta

Itse veikkaisin aika nopeaa selvitystä luonteesta, komeilla se kestää kyllä pitkään ihminen kun kuitenkin on monimutkainen olento. Rumalla luonnetesti menee nopeasti ohi. Parin silmänräpäyksen verran ehkä.

• 12121212

Luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö? Aha.

Tiesitkö että väitteesi voi testata hyvin yksinkertaisella tavalla. Vaikkapa siten kumpi näistä ominaisuuksista rajaa enemmän mahdollisuuksia pois.

Komea mutta huonoluontoinen mies siis pääsee muutamille treffeille muttei suhteeseen ilman oikeaa luonnetta.
        Entäs kuinka pitkälle ruma mutta hyväluonteinen mies pääsee? Tavatessasi ruman miehen lähdetkö parille kolmille treffeille selvittämään olisiko luonne hyvä?

• Pikku--Myy
        12121212 kirjoitti:

Luonne on tärkeämpi kuin ulkonäkö? Aha.

Tiesitkö että väitteesi voi testata hyvin yksinkertaisella tavalla. Vaikkapa siten kumpi näistä ominaisuuksista rajaa enemmän mahdollisuuksia pois.

Komea mutta huonoluontoinen mies siis pääsee muutamille treffeille muttei suhteeseen ilman oikeaa luonnetta.
        Entäs kuinka pitkälle ruma mutta hyväluonteinen mies pääsee? Tavatessasi ruman miehen lähdetkö parille kolmille treffeille selvittämään olisiko luonne hyvä?

Ei se luonne tai ulkonäkö ole niin oleellista vaan miten kemiat mätsää :D
        Itse teen kerta skannauksen ja päätän nopeasti kiinnostaako :D

• 12121212
        Pikku--Myy kirjoitti:

Ei se luonne tai ulkonäkö ole niin oleellista vaan miten kemiat mätsää :D
        Itse teen kerta skannauksen ja päätän nopeasti kiinnostaako :D

Silloinhan ulkonäkö on ylivoimaisesti tärkeintä, koska ilman oikeaa ulkonäköä tie katkeaa saman tien.

• Pikku--Myy
        12121212 kirjoitti:

Silloinhan ulkonäkö on ylivoimaisesti tärkeintä, koska ilman oikeaa ulkonäköä tie katkeaa saman tien.

Joo kattelenkin vain komeita miehiä 😊
        Komeat miehet katteleee minua 😁

• Naisasialooseri1

Luulet siis ilmeisesti olevasi kaunis. Helppoa reikää sinusta vain haetaan, koska olet sen näköinen että sinulla ei ole varaa nirsoilla ja vaikka olisikin niin muutaman vuoden päästä olet vanha haaska, etkä kelpaa enää edes kassien tyhjennykseen.

• SoliterniuM1977_

Ulkonäkö on kuitenkin se kriteeri, jolla varmasti valitset. Otetaan sadan miehen otanta. Näistä mitä todennäköisemmin valitset ne 10 KOMEINTA. Ja sitten NÄISTÄ komeista treffaat mielenkiintoisempia ja katsot onko luonnekin kiva. Luonne siis ratkaisee vasta ulkonäön JÄLKEEN. Näin se vaan menee etkä itse voi asiaan vaikuttaa, kuten ei kukaan meistä. Ulkonäköön KAIKKI lopulta pelkistyy.

Et varmasti treffaisi rumaa miestä vaikka oli miten ihana luonne. Oksennus kun tulee, kun katsoo rumaa miestä. Ei se luonne siinä auta paskaakaan. Näin se vaan menee.

Itsekin miehenä katson hoikkia naisia pelkästään enkä edes vilkaise sotanorsuja, koska ne eivät yksinkertaisesti kiinnosta. Hoikka nainen jos on kiva vielä niin hyvä. Hoikka tyly/paskaluonteinen nainen ei kiinnosta. Näin siis myös minulla ulkoinen olemus ratkaisee periaatteessa kaiken.

Mutta näinhän se menee. Joten me rumat emme koskaan pariudu. Absoluuttista faktaa. Yksin jäämme ja seksittä myös.

Tsemppiä kaikille yksinäisille ja seksittömyydessä eläville sinkuille!

• ihmisyyttäontämä
        12121212 kirjoitti:

Niinhän se on miehilläkin. Ensin katsotaan ulkonäköä, sitten niistä riittävän hyvännäköisistä valitaan luonteen / käytöksen ja arvomaailman perusteella.

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

• eisaaatana.j

X'DDDDDD

• Juuri tämän takia nettideitit onkin ihan hanurista.

• Naisasialooseri1

Ai koska komea mies voi osoittautua feikiksi?

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Ai koska komea mies voi osoittautua feikiksi?

Ei,vaan koska ovat niin täynnä ihmisiä jotka eivät oikeasti etsi yhtään mitään.

• Nainen_28v kirjoitti:

Ei,vaan koska ovat niin täynnä ihmisiä jotka eivät oikeasti etsi yhtään mitään.

Aika iso osa niistä testaa vaan omaa viehätysvoimaansa..

• Eräkettu kirjoitti:

Olen huomannut saman. Se ei vaan kerro yhtään mitään, jos pystyy anonyymisti heittämään huulta tuntemattomalle. Kyllähän siihen pystyy itsekin, mutta livenä erilaisten reaktioiden peittäminen on paljon vaikeampaa.

• Nainen_28v kirjoitti:

Olen huomannut saman. Se ei vaan kerro yhtään mitään, jos pystyy anonyymisti heittämään huulta tuntemattomalle. Kyllähän siihen pystyy itsekin, mutta livenä erilaisten reaktioiden peittäminen on paljon vaikeampaa.

Niin ja sitten ne haluaa kattoa kuinka moni on kiinnostunu..

• Eräkettu kirjoitti:

Niin ja sitten ne haluaa kattoa kuinka moni on kiinnostunu..

Tiedän kyllä miehiä sekä naisia jotka toimii noin, mutta se vesittää homman niiltä, jotka eivät ole tekemässä pelkkää tunnustelua.

• PalstanRuminMies
        Eräkettu kirjoitti:

Testasin suomi24.n deitillä viehätysvoimaani noin 15 vuotta. Viimeistään nyt tiedän tuloksen. Viehätysvoimaa ei ole. Joskus sitä vaan oli vielä niin jäärä että uskoi jonkun löytyvän.

• PalstanRuminMies kirjoitti:

Testasin suomi24.n deitillä viehätysvoimaani noin 15 vuotta. Viimeistään nyt tiedän tuloksen. Viehätysvoimaa ei ole. Joskus sitä vaan oli vielä niin jäärä että uskoi jonkun löytyvän.

Niin no miehet nyt yleensä tekee sen aloitteen..

Monet naiset oottelee sitä vaikka ovatkin ihastuneita.

• PalstanRuminMies kirjoitti:

Tää deittihommahan on ihan paska. Tiedän monia ok miehiä jotka ei ole päässeet minnekään sitä kautta.

Tiedän taas monia naisia jotka kyllästyneet koska tulee pelkkää seksijuttua...

• Eräkettu kirjoitti:

Niin no miehet nyt yleensä tekee sen aloitteen..

Monet naiset oottelee sitä vaikka ovatkin ihastuneita.

Mä en kyl oo jääny odottelee. :P Hermo siinä menee jos oikeesti tykkää jostain ja toinen ei saa mitään aikaiseksi. Toisaalta, jos mies jahkaa ja jahkaa, niin tuleeko siitä mitään sitten jatkossakaan. Jos siis on liian epävarma itsestään, tai siitä mitä haluaa. Sama toki pätee toisinpäin.

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä en kyl oo jääny odottelee. :P Hermo siinä menee jos oikeesti tykkää jostain ja toinen ei saa mitään aikaiseksi. Toisaalta, jos mies jahkaa ja jahkaa, niin tuleeko siitä mitään sitten jatkossakaan. Jos siis on liian epävarma itsestään, tai siitä mitä haluaa. Sama toki pätee toisinpäin.

Vaarana on se että tulee munahaukan maine. :D

Ei se haittaa jos se nainen on epävarma..
        Eihän sen tartte olla muutakuin taipusa ja vietävissä. ;D

• Nainen_28v kirjoitti:

Tää deittihommahan on ihan paska. Tiedän monia ok miehiä jotka ei ole päässeet minnekään sitä kautta.

Parempi bongata jonku muun kautta naisia...

• Eräkettu kirjoitti:

Parempi bongata jonku muun kautta naisia...

Mä en halua bongata naisia. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Vaarana on se että tulee munahaukan maine. :D

Ei se haittaa jos se nainen on epävarma..
        Eihän sen tartte olla muutakuin taipusa ja vietävissä. ;D

Mua kyllä haittaa se jos ite jahkailen tai jos toinen jahkaa. :D

Ei mikään etene jos kaikki vaan ihmettelee. :P

• Nainen_28v kirjoitti:

Mä en halua bongata naisia. :D

No vähäsen voit lepsoilla.. :D

• Nainen_28v kirjoitti:

Mua kyllä haittaa se jos ite jahkailen tai jos toinen jahkaa. :D

Ei mikään etene jos kaikki vaan ihmettelee. :P

No naisethan jahkailee aina..

Ne pitää vaan temmata mukaan. :D

Kaupassaki aina hirveää jahkailua..
        Pitää vaan viheltää naiselle ja sanoa "Herkkupeppu! NYT TÄNNE!". :D
        Todettu toimivaksi.

• Eräkettu kirjoitti:

No naisethan jahkailee aina..

Ne pitää vaan temmata mukaan. :D

Kaupassaki aina hirveää jahkailua..
        Pitää vaan viheltää naiselle ja sanoa "Herkkupeppu! NYT TÄNNE!". :D
        Todettu toimivaksi.

Vitsinä toi menis, mut käskynä tulis murhaava katse ja "mä en oo sun palkintopuudeli". :P

Joo, esim. ruoan valitseminen ravintolassa on joskus mahdoton tehtävä.
        Oon kyllä tavannu miehiä joille se on myös hankalaa. Tottunu enemmän kyllä siihen että kaverien kanssa kökkii vartin jossain ihmettelemässä ja tarjoilija tulee kolmatta kertaa kysymään että mitämitä!?

• Nainen_28v kirjoitti:

Vitsinä toi menis, mut käskynä tulis murhaava katse ja "mä en oo sun palkintopuudeli". :P

Joo, esim. ruoan valitseminen ravintolassa on joskus mahdoton tehtävä.
        Oon kyllä tavannu miehiä joille se on myös hankalaa. Tottunu enemmän kyllä siihen että kaverien kanssa kökkii vartin jossain ihmettelemässä ja tarjoilija tulee kolmatta kertaa kysymään että mitämitä!?

Olis se mukava aiheuttaa paheennusta julkisilla paikoilla käskyttämällä omaa naista. :D

Mulla on aina selvä missio ku lähen syömään.. Kyllä meikä tietää mitkä pöperöt maistuu hyvältä..

Jos on treffeillä niin varmaan kannattaa varoa sitä valkosipulia.. ;)..
        Maistuu suu valkosipulilta..

• Eräkettu kirjoitti:

Olis se mukava aiheuttaa paheennusta julkisilla paikoilla käskyttämällä omaa naista. :D

Mulla on aina selvä missio ku lähen syömään.. Kyllä meikä tietää mitkä pöperöt maistuu hyvältä..

Jos on treffeillä niin varmaan kannattaa varoa sitä valkosipulia.. ;)..
        Maistuu suu valkosipulilta..

Riippuu vähän. :P esim. Omistuksesta kertova koskettelu on välillä täysi turn off. Riippuu miten sen tekee. :P

Joo mut jos ei käy usein niin ei halua katua! :D

Joo emmä muutenkaan menis vetää treffeillä pitsaa tai hampparia. Sit molemmat perustelis että emmä yleensä näin syö. Oon yleensä terveellinen. En aio lihota 30kg ja hankkia sydäriä... seliseli. :P:)

• 486
        Nainen_28v kirjoitti:

Ovatko ne naiset vain kököttäneet odottamassa, että tulee lisää seksijuttua, vai ovatko itse etsineet hyviä miehiä ja ottaneet heihin yhteyttä?

• 486 kirjoitti:

Ovatko ne naiset vain kököttäneet odottamassa, että tulee lisää seksijuttua, vai ovatko itse etsineet hyviä miehiä ja ottaneet heihin yhteyttä?

Ovat saaneet tarpeeksensa ja poistaneet profiilinsa. :P

• jokinmättää

Joopa, joo ja kos kirjottaa ei seksi juttuja silti ei vaivauduta edes vastaamaan.

• jokinmättää kirjoitti:

Joopa, joo ja kos kirjottaa ei seksi juttuja silti ei vaivauduta edes vastaamaan.

Kaikille ei välttämättä ole tullut itsekään vastanneeksi. Valitettavasti.

• Älykäs657

Junttialoittajalle tiedoksi: Mene ulos leikkimään, niin aivosi tuulettuvat. Naiset vaistoavat tuollaiset valiitajat kilometrien päähän.

• IhminenEiEläin

Perinteinen eläinmaailman vaistokortti otettiin taas käyttöön:)) Naiset kun on niin mahtavia vaistoajia että vaistoavat ottavansa aina sen komeimman miehen ja yllättäen vaistot loppuukin siihen kun jännämies rupee lätkiin turpiin.

• KummaJuttu
        IhminenEiEläin kirjoitti:

Perinteinen eläinmaailman vaistokortti otettiin taas käyttöön:)) Naiset kun on niin mahtavia vaistoajia että vaistoavat ottavansa aina sen komeimman miehen ja yllättäen vaistot loppuukin siihen kun jännämies rupee lätkiin turpiin.

Se on kyllä kumma miten naiset ei koskaan pysty vaistoamaan kuka on se turpiinlätkijä.

• Pikku--Myy
        KummaJuttu kirjoitti:

Se on kyllä kumma miten naiset ei koskaan pysty vaistoamaan kuka on se turpiinlätkijä.

Niin rakastunut ihminen ei näe pahaa toisessa kunnes on jo myöhäistä.
        Mustasukkainen ihminen muuttuu pelottavaksi viholliseksi.
        Sen jälkeen alkaa selviytymisprosessi henkissä säilymiseen ja vapauteen :(

• AnnukkaJKL
        Pikku--Myy kirjoitti:

Niin rakastunut ihminen ei näe pahaa toisessa kunnes on jo myöhäistä.
        Mustasukkainen ihminen muuttuu pelottavaksi viholliseksi.
        Sen jälkeen alkaa selviytymisprosessi henkissä säilymiseen ja vapauteen :(

"Sen jälkeen alkaa selviytymisprosessi henkissä säilymiseen ja vapauteen"
        Sehän se vasta pikkuhousuja kostuttavan jännittävää onkin.

• Naisasialooseri1

Naiset eivät vaistoa yhtään mitään, ainut mitä he vaistoavat on näköaistillaan miehen ulkonäön.

• Pikku--Myy
        AnnukkaJKL kirjoitti:

"Sen jälkeen alkaa selviytymisprosessi henkissä säilymiseen ja vapauteen"
        Sehän se vasta pikkuhousuja kostuttavan jännittävää onkin.

Puhuuko nyt kokemuksen ääni?

• PalstanRuminMies
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Naiset eivät vaistoa yhtään mitään, ainut mitä he vaistoavat on näköaistillaan miehen ulkonäön.

Tuo on täysin totta. olisi mielenkiintoista tuntea useampi ikäiseni sokea nainen. Jos saisin jutella ihan tavallisia asioita heidän kanssaan ei kirjaimellisesti pilke silmäkulmassa tässätapauksessa vaan ehkä pilke suupielessä kun sanallista informaatioo käydään niin silloin saisin realistisen tiedon kelpaisisinko suhteeseen. Nainen joka ei näe rumuuttani tutustuu sisimpääni niin voisi olla mielenkiintoinen kokeilu. Silloin ensimmäisen kerran pääsisin oikeasti tuomaan itseäni esille naiselle ilman että nainen antaa pakit jo heti nähtyään kuten yleensä olen saanut.

• palstalevysoi
        Pikku--Myy kirjoitti:

Puhuuko nyt kokemuksen ääni?

Ei puhunut, koska Annukka on oikeasti mies.

• ryppis

Mäkin tein joskus profiilin komean miehen kuvilla. Muutamat viestit tuli.

• tuggg

En osais näytellä feikkiprofiilia. ..
      Ei minun järjellä tehdä

• Raakatotuus

Lieneekö ne ensi sijaisesti ulkonäöllä pelaavatkaan mitään järjen jättiläisiä.

• Väittäjä

Entä sitten, jos komean miehen profiiliin tulee yhteydenottoja? Ei ainakaan minulta tule, ellei profiiliteksti ole todella erinomaisen kiinnostava, jolloin komeus ei ole este minulle ottaa yhteyttä. Mutta aloittaja tuskin sellaista tekstiä pystyisi laatimaan, vaikka yrittäisi.

Kyllä kai maailmasta muutama sellainen nainen löytyy, jotka ottavat kritiikittömästi yhteyttä miehiin pelkän ulkonäön perusteella, mutta toistan: entä sitten? Ei se kerro mitään meistä muista naisista tai meidän toiveistamme. Eikä se myöskään tee onnelliseen parisuhteeseen päätymistä komealle miehelle helpommaksi. Kuka haluaisi suhteeseen henkilön kanssa, jota itsessä ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö? En minä ainakaan, ja siksi deittailen ilman kuvaa. En anna kuvaani edes kysyttäessä, paitsi jos mies on sellainen jonka haluan käydä livenä tapaamassa. Tämä on erittäin hyvä keino karsia vääränlaiset (ulkonäkökeskeiset) deittailijat joukosta.

• Raakatotuus

Onko koskaan tullut mieleesi että naisia jotka ottavat yhteyttä miehiin pelkän ulkonäön perusteella olisikin enemmistö, eikä vain "muutama"? Jolloin ylivoimainen enemmistö miehistä joutuisi taistelemaan naisten vähemmistöstä?

• Rumille miehille ei tule viestejä yhdeltäkään naiselta, joten kyllä se jotain naisista kertoo.

• Muuttakaa_tapanne

HC-ätmel, et ole seurannut kaikkien rumien miesten viestittelyä. Älä luule tietäväsi kaikkea, koska tyhmä luulee tietävänsä, järkevä tietää että on paljon opittavaa vielä ja viisas tietää ettei tiedä mitään vaikka tietämystä olisikin.

• Väittäjä
        Raakatotuus kirjoitti:

Onko koskaan tullut mieleesi että naisia jotka ottavat yhteyttä miehiin pelkän ulkonäön perusteella olisikin enemmistö, eikä vain "muutama"? Jolloin ylivoimainen enemmistö miehistä joutuisi taistelemaan naisten vähemmistöstä?

No tuliko sillä miesmallin kuvalla yhteydenotto muutamalta naiselta vai enemmistöltä palstan naisista? Niin.

• Raakatotuus
        Väittäjä kirjoitti:

No tuliko sillä miesmallin kuvalla yhteydenotto muutamalta naiselta vai enemmistöltä palstan naisista? Niin.

En ymmärrä. En ole väittänyt enkä usko että tämän palstan naiset ovat ollenkaan edustava otos naissukupuolesta. Sanoisin pikemminkin että tällä palstalla hengailu vähänkään pidempään edellyttää että nainen on jollain tapaa hyvin outo. En minä ainakaan jaksaisi naisena täällä pyöriä kovin pitkään, kun haukutaan spermaviemäriksi, käytetyksi lutkaksi ja ties miksi vaikka olisin tehnyt mitä. Mulla on parempaakin tekemistä kun olla jatkuvasti haukuttavana.

Mutta en siltikään ymmärrä kommenttisi kontekstia. Ei kai treffi-ilmoituksella kalastella vain palstanaisia, ja vaikka kalasteltaisiin, miten niitä yhteydenottoja voisi yhdistää palstanaisiin (ellei nyt esim. Nainen_28 omalla profiilillaan ottaisi yhteyttä mitä en usko)? Ja mitä relevanssia sillä on, jos palstanaiset ylipäätään edustavat ajattelultaan naisten minimaalista vähemmistöä, kun palstan mörököllimiehet puhuvat totuuksiaan (tai "totuuksiaan") koskien naissukupuolta yleensä?

Summa summarum: jos sillä komean miehen profiililla tulee yhteydenottoja paljon useammalta naiselta kun ruman miehen profiililla, niin kyllähän se todistaa että sillä ulkonäöllä todellakin on hyvin paljon merkitystä naisille.

• Naisasialooseri1

Ai"muutama"sellainen nainen?

No minkäs takia tuon terffipalstalla suoritetun kokeen tulos oli se, että moni nainen otti yhteyttä komeaan mieheen ja halusi treffeille, mutta rumaan mieheen ei yksikään ottanut yhteyttä?

Samoja kokeita on tehty myös tuolla ameriikan maalla ja tulokset ovat jopa vielä pöyristyttävempiä kuin täällä, ei vain että komea mies on saanut lukemattomia viestejä vaan myös naiset ovat olleet valmiita antamaan anteeksi lähes kaikki luonteen epäsopivuudet. Esim. nainen on halunnut itsevarman, ei ujon, sosiaalisen ns miehen ja komea mies on suoraan sanonut ettei hän ole mitään noista ja silti nainen on halunnut treffeille.

Ja myös niin on käynyt useasti, että rumempi mies on ottanut itsestään hieman edustavamman kuvan ja sitten livenä paljstunut rumemmaksi(sama asia kuin naiset, jotka ottavat kuvia joista saa vaikutelman, että läski on hoikka) niin treffit ovat päättyneet siihen. Se ei siis vain ole ollut pieni miinusmerkki vaan koko juttu on loppunut siihen.

• nainennnnnnnnn

Ai"muutama"sellainen nainen?

No minkäs takia tuon terffipalstalla suoritetun kokeen tulos oli se, että moni nainen otti yhteyttä komeaan mieheen ja halusi treffeille, mutta rumaan mieheen ei yksikään ottanut yhteyttä?

Samoja kokeita on tehty myös tuolla ameriikan maalla ja tulokset ovat jopa vielä pöyristyttävempiä kuin täällä, ei vain että komea mies on saanut lukemattomia viestejä vaan myös naiset ovat olleet valmiita antamaan anteeksi lähes kaikki luonteen epäsopivuudet. Esim. nainen on halunnut itsevarman, ei ujon, sosiaalisen ns miehen ja komea mies on suoraan sanonut ettei hän ole mitään noista ja silti nainen on halunnut treffeille.

Ja myös niin on käynyt useasti, että rumempi mies on ottanut itsestään hieman edustavamman kuvan ja sitten livenä paljstunut rumemmaksi(sama asia kuin naiset, jotka ottavat kuvia joista saa vaikutelman, että läski on hoikka) niin treffit ovat päättyneet siihen. Se ei siis vain ole ollut pieni miinusmerkki vaan koko juttu on loppunut siihen.

No se johtuu justiinsa siitä, että nettitreffit väkisinkin on vähän pinnallisten ihmisten leikkikenttä. Sen takia moni ei niissä haluakaan pyöriä. Mitä muuta niistä voi odottaa kuin pinnallisia ihmisiä ja -suhteita? Jos ihminen menee tuolle tasolle, että alkaa neistä tilaustyönä ihmistä hankkimaan, niin tietysti siihen laitetaan korkeat vaatimukset, kuka nyt paskaa tilaa? Jos ihminen alkais itellensä rakentamaan robottia seuraksi niin kyllä siitäkin tehtäis mahdollisimman hieno. Ja kun ihminen esineellistetään tuolleen, siinä ahneus vain kasvaa.
        Itse en vois kuvitellakaan alkavani miestä etsiä jostain nettitreffeiltä pelkän pärstän ja jonkun mietelauseen perusteella. En mä pysty vertailemaan, blokkaamaan ja valikoimaan ihmisiä kuin jotain hedelmiä kaupan vihannestiskillä, enkä jotenki periaatteestakaan suostu siihen. Ihminen pitää kohdata oikeassa elämässä, vain silloin se vuorovaikutus on spontaania ja aitoa. Tuollainen etukäteen harkittu mainoskyltti itsestä ei toimi, mulle ainakaan. En siis pysty tekemään päätöstä naamojen perusteella, en kertakaikkiaan kykene siihen.

Kyllä se niin on, että jollei sitä miestä live-elämästä löydy niin mä jään sitte vanhapiiaks, mut nettitreffit ei ole mun arvomaailman mukaisia.

• marajatta

Olen itse vastannut sen miehen profiilin takia ja toiset ollut ilman kuvaa.J alkanu kirjoitteleen ja siittä sit tavannu ,mut he unohtivat kertoa että ovat naimisis ja profiilis olivat sinkkuja.Mulle ainaki tärkeää kuinka kemiat sopii.Mut kaikki miehet joita olen tavannut tai kirjoitellut ovat valehtelioita ja pettäjiä.Ja sit jos tykästyy he jättää eivät ees haluu vakavaa suhdetta vaan seksiä.

• Verveikkin

Ennen kuin naisasialooseri kirjoittaa tuloksia niin veikkaan itse seuraavaa:

ruma ja komea mies saa samalla profiililla täsmälleen saman verran viestejä naisilta, sekä kauniilta että rumilta, koska naiset ovat vilpittömästi todenneet niin monta kertaa että luonne on se joka ratkaisee, ei ulkonäkö.

Katsotaan sitten nal1:n tulosten jälkeen että kuinka lähelle osuin =)

• tarralenkkari161

Minä voisin spekuloida, että komea mies saa paljon seksuaalisviritteisiä viestejä, kun taas ruma saa (jos teksti on oikeasti miellyttävä) vähän mutta laadukkaampia vastauksia.

Spekuloin myös, että sama pätee, jos profiili tehtäisiin naisille.

• PalstanRuminMies

Itse en tarvi edes tuloksia kun tiedän mitä tuleman pitää. Olinhan itse nettideiteillä niiden alkuajoista lähtien 2000 luvun alusta eli noin 15v. Tein profiilini erittäin kattavaksi ja asialliseksi sekä hieman mukaan myös huumoria. Niin kauan kun profiilini oli alkuun kuvaton se herätti naisissa erittäin paljon kiinnostusta. Olin "ihana, mahtava profiili, paras lukemani" jne ja jutustelu alkoi. Sitä kesti tasan niin kauan kun nainen halusi että lähetän kuvani. Kuvan lahetettyäni joka ainoa katos tuhkatuuleen. Lopulta lisäsin kuvani profiiliin ja kaskummaa kiinnostus minuun loppui samantien ja tätä kiinnostamattomuutta jatkui näihin vuosiin saakka. Joten voin sanoa olevani oman elämän tutkimus ja vastaavani tuohon kysymykseen heti: Naisia kiinnostaa vain ja ainoastaan profiilissa olevan henkilön ulkonäkö. Mulle selvis kuvattomana kuinka hyvän sisällön olin profiiliini tehnyt eli olin ilmaissut sinne tuntemuksiani ja se vetos. Naama ei. Tiedän tasantarkkaan minkälaiset tulokset nal testissään saa.

• Ex----------PUA

*facepalm*

Tämän täytyy olla naiivein/sinipilleröidyin viesti koko palstalla KOSKAAN! :D

• Verveikkin

xPua kumman viestiä tarkoitat, minun vai tarralenkkarin? Minun viestihän on parodia naisten fanaattisesta - jopa pakkomielteisestä - pinnallisuuskammosta. Epäilen, että jos vastaat minulle niin viestisi on herjan heittäminen takaisin herjaavalle kirjoittajalle.

• kevlarvest
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Minä voisin spekuloida, että komea mies saa paljon seksuaalisviritteisiä viestejä, kun taas ruma saa (jos teksti on oikeasti miellyttävä) vähän mutta laadukkaampia vastauksia.

tarralenkkari vastasin jo sönköllekin samaan tyyliin. Et oikeasti voi olla noin pihalla, kieltäydyn uskomasta että olet. Siis ruma mies ei saa YHTÄÄN vastausta, nolla, zilch, zero, nothing, ei mitään. Komea mies taas saada vastauksia laidasta laitaan, myös seksuaalisväritteisiä. Tavismieskin saa olla onnellinen jos saa edes yhden vastauksen, ei voi puhua monikossa eikä todellakaan mistään "laadukkammista viesteistä"

Ainoa asia mikä minua ihmetyttää on se, että onko naiset todella näin pihalla ihan tosiasiallisesti vai ovatko he aivopesseet uskomaan näihin ruma-ATmies-saa-siinä-missä-komeaYTMikin satuihin jotteivät heidän tarvitse myöntää edes itselleen olevansa pinnallisia ihmisiä joille miehen ulkonäkö merkitsee paljon enemmän kuin mitä he haluavat myöntää edes itselleen?

Olen ollut monta kertaa huoneessa missä naiset surffaavat tinderissä porukalla ja tekevät päätöksen luokkaa yhdessä sekunnissa että kelpaako vai ei ja siinä säestetään toinen toisiaan tyyliin "ei, ei tuo", "seuraava", "eteenpäin", "hyi, ei" jne, siinä yhdessä sekunnissa tuskin nainen on vielä ehtinyt tutustua miehen luonteeseen. I rest my case.

• Ex----------PUA
        Verveikkin kirjoitti:

xPua kumman viestiä tarkoitat, minun vai tarralenkkarin? Minun viestihän on parodia naisten fanaattisesta - jopa pakkomielteisestä - pinnallisuuskammosta. Epäilen, että jos vastaat minulle niin viestisi on herjan heittäminen takaisin herjaavalle kirjoittajalle.

Pitää sanoa että oli hyvin naamioitu parodia sitten sinulla!

Ja osuva myöskin. :)

• 12121212
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Ruma ei saa ainuttakaan vastausta.

Tavis voi saada yhden "laadukkaan" jos käy tuuri.

Komea saa useita sekä seksuaalisviritteisiä että "laadukkaita".

• Naisasialooseri1

Mistä voimmekin vetää yksinkertaisen kyynisen johtopäätöksen, jonka olen jo kertonut monta kertaa, ekan kerran jo se surullisen kuuluisan tinder-testin jälkeen eli ruman miehen on turha kohentaa ulkonäköään tavikseksi vaikka se olisikin mahdollista koska naisten kiinnostus ei kasva juuri yhtään.

Tietysti aisruiksi tavsimies pääsee helpommin kuin ruma, mikäli tavismiehellä on talouspuoli kunnossa.

• Veikkaan, että saat jokusen vastauksen enemmän komean miehen kuvalla, mutta se riippuu pitkälle myös millaisen ilmoituksen kuvan lisäksi väsäät. Imeekö se pintaliitäjiä puoleensa vai ei. Siihen vaikuttaa jututkin ilmoituksessasi. Ja tyssää takuulla, jos alat kirjoitella jotain pimeitä juttuja vastanneille.

• kevlarvest

heh voi teitä naisia, kun ette pysty myöntämään edes täysin itsestäänselvyyksiä asioita. Vai että "jokusen vastauksen enemmän", siis LOL ja vielä LOL, komeat miehet kerää lähes KAIKKI vastaukset, siinä ei ole mitään epäselvää, ei vähimässäkään määrin.

Olen usein todennut täällä esim. deitti.netin entisen ylläpitäjän haastattelusta muutama vuosi sitten jossa hän totesi että nainen kuin nainen saa yleensä kymmeniä vastauksia isoissa deittipalveluissa, mutta tavismiehet vain nolla tai yhden vastauksen. Poikkeuksena olivat harvat komeat alfat jotka kirjaimellisesti kuorivat kerman päältä pois.

Eli jos komeat saa yli 90% naisten vastauksista (ja tämäkin on alakanttiin arvioitu) niin ei tod. voi sanoa että komea saa muutaman vastauksen enemmän.

• kevlarvest kirjoitti:

heh voi teitä naisia, kun ette pysty myöntämään edes täysin itsestäänselvyyksiä asioita. Vai että "jokusen vastauksen enemmän", siis LOL ja vielä LOL, komeat miehet kerää lähes KAIKKI vastaukset, siinä ei ole mitään epäselvää, ei vähimässäkään määrin.

Olen usein todennut täällä esim. deitti.netin entisen ylläpitäjän haastattelusta muutama vuosi sitten jossa hän totesi että nainen kuin nainen saa yleensä kymmeniä vastauksia isoissa deittipalveluissa, mutta tavismiehet vain nolla tai yhden vastauksen. Poikkeuksena olivat harvat komeat alfat jotka kirjaimellisesti kuorivat kerman päältä pois.

Eli jos komeat saa yli 90% naisten vastauksista (ja tämäkin on alakanttiin arvioitu) niin ei tod. voi sanoa että komea saa muutaman vastauksen enemmän.

Pystyn toki, mutta nyt keskitytään tähän Nallin leikkiin. Komea ja komea, ruma ja ruma. Mikä mahtaa olla Nallin käsitys näistä? Kohtaako hän naisten näkemykset ja kykeneekö löytämään ne kuvat komeasta ja rumasta, joita naisetkin kokevat samoin.

Se on saletti, että jos ilmoitus on fanaattinen tai ärhäkkä, ei ulkonäkökään pelasta.

• Raakatotuus
        sönkkö kirjoitti:

Pystyn toki, mutta nyt keskitytään tähän Nallin leikkiin. Komea ja komea, ruma ja ruma. Mikä mahtaa olla Nallin käsitys näistä? Kohtaako hän naisten näkemykset ja kykeneekö löytämään ne kuvat komeasta ja rumasta, joita naisetkin kokevat samoin.

Se on saletti, että jos ilmoitus on fanaattinen tai ärhäkkä, ei ulkonäkökään pelasta.

Onhan se tälläkin palstalla testattu viimeksi kolmen miehen kuvalla, että vaikka kaikkien naisten ulkonäköihanne ei kohtaakaan, vähiten viehättävän suhteen naiset ovat harvinaisen yksimielisiä.

• Raakatotuus kirjoitti:

Onhan se tälläkin palstalla testattu viimeksi kolmen miehen kuvalla, että vaikka kaikkien naisten ulkonäköihanne ei kohtaakaan, vähiten viehättävän suhteen naiset ovat harvinaisen yksimielisiä.

Kyllä mä sen uskon, että tietynlaiset piirteet eivät vetoa kuten taas toisenlaiset kyllä. Mahtaako vaan vetää yli överiksi testinsä? valitsee liian komean, niin sitä kaikki jo epäilee feikiksi. Liian hyvää ollakseen totta, tiedät kyllä.

Ruman kanssa taas, entäs jos se ei olekaan naisista ruma?

Mutta olen niin yltiö optimisti, että yksikin riittää, kunhan sekin tykkää tosissaan. :)

Kaikkien ei tarvi koskaan tykätä, yhen vaan.

• 1säpappa
        sönkkö kirjoitti:

Kyllä mä sen uskon, että tietynlaiset piirteet eivät vetoa kuten taas toisenlaiset kyllä. Mahtaako vaan vetää yli överiksi testinsä? valitsee liian komean, niin sitä kaikki jo epäilee feikiksi. Liian hyvää ollakseen totta, tiedät kyllä.

Mutta olen niin yltiö optimisti, että yksikin riittää, kunhan sekin tykkää tosissaan. :)

"Kaikkien ei tarvi koskaan tykätä, yhen vaan."

Juuri näin!

• Raakatotuus
        sönkkö kirjoitti:

Eihän sitä tarvi valita kun niistä kolmesta kuvasta se, jota kukaan naisista ei sanonut parhaimman näköiseksi. Vielä parempi, jos olematta edes varsinaisesti ruma vaan yksinkertaisesti tylsän näköinen osoittaa, että sen näköinen mies ei naisia kiinnosta.

Ja eipä taida naiset paljon uskoa, että sellaista kun "liian hyvää ollakseen totta" onkaan. Tämän asian suhteen ei naisissa juuri epäilystä ole: tarjottu on just niin hyvä kun miltä se näyttää, ja jos sellainen löytyy niin se on kohtalon johdatusta ja osoitus siitä että elämä on lopulta reilua.

Ja ongelma on siinä, että sen yhdenkin löytäminen on melko toivotonta. Koska naiset tykkää tosissaan vaan sellaisesta joka on liian hyvää ollakseen totta.

• Raakatotuus kirjoitti:

Eihän sitä tarvi valita kun niistä kolmesta kuvasta se, jota kukaan naisista ei sanonut parhaimman näköiseksi. Vielä parempi, jos olematta edes varsinaisesti ruma vaan yksinkertaisesti tylsän näköinen osoittaa, että sen näköinen mies ei naisia kiinnosta.

Ja eipä taida naiset paljon uskoa, että sellaista kun "liian hyvää ollakseen totta" onkaan. Tämän asian suhteen ei naisissa juuri epäilystä ole: tarjottu on just niin hyvä kun miltä se näyttää, ja jos sellainen löytyy niin se on kohtalon johdatusta ja osoitus siitä että elämä on lopulta reilua.

Ja ongelma on siinä, että sen yhdenkin löytäminen on melko toivotonta. Koska naiset tykkää tosissaan vaan sellaisesta joka on liian hyvää ollakseen totta.

Totta, mutta jos oikein muistan niin ne kuvat oli aika selkeesti ulkomaalaisista. Eli ei kotimaisista, sekin voi erottua. Haa katos vaan ehta britti puhuu savoa noin hyvin tms. Kukaan ei oo niin tylsä, jos hymyilee.

No, en tiedä uskotko tai tahdotko uskoa kun sanon, että ei kaikki naiset. Kuulostaa fraasilta, mutta kun oikeasti ei kaikki naiset ole noin monimutkaisia tai yksinkertaisia, kuinka sen nyt tahtoo ajatella.

Kyllä sellaisia sepittelijöitä on miehissä, että niistä näkee että koittaa olla liian hyvä ollakseen edes totta. Näkyy kuin otsalamppu sysimustalla yöllä.

Ei semmosiia kun täydellinen ihminen ole olemassakaan, pitää vaan löytää se jonka epätäydellisyyksia kestää katsella. :)

• Raakatotuus

Jaa, mun mielestäni ne näytti kaikki ihan suomalaisilta: pitkätukkahevari, perusinsinööri ja jonkun nuorisopolitiikon näköinen.

Juu, ei kaikki naiset, sen myönnän. Mutta sanoisin että ylivoimainen enemmistö naisista ei haista palaneen käryä sen liian hyvää ollakseen totta-miehenkään kohdalla, minkä takia meillä onkin mm. parisuhdeväkivaltaa, pettämistä ja sen sellaista, kaikkea ikävää minkä suhteen naiset tulevat täysin yllätetyksi.

Sinä suhteessa elävänä olet selvä merkki siitä vähemmistöstä, joka ei ole haihattelijoita vaan realisteja. Edellä esittämäsi näkemykset vain puoltavat sitä käsitystä. Tosin nuo mainitsemasi sepittelijät kyllä taitavat olla vaan poikkeuksellisen huonoja teeskentelijöitä.

Ja sellainen valitettava juttu vielä että "idiootin näköinen" tai "irvokas" ei ole välttämättä parempi vaihtoehto kuin tylsän näköinen. Tällä viittaan tietysti siihen hymyilemiseen. Mä en vaan osaa hymyillä niin että se olisi viehättävää.

• Raakatotuus kirjoitti:

Jaa, mun mielestäni ne näytti kaikki ihan suomalaisilta: pitkätukkahevari, perusinsinööri ja jonkun nuorisopolitiikon näköinen.

Juu, ei kaikki naiset, sen myönnän. Mutta sanoisin että ylivoimainen enemmistö naisista ei haista palaneen käryä sen liian hyvää ollakseen totta-miehenkään kohdalla, minkä takia meillä onkin mm. parisuhdeväkivaltaa, pettämistä ja sen sellaista, kaikkea ikävää minkä suhteen naiset tulevat täysin yllätetyksi.

Sinä suhteessa elävänä olet selvä merkki siitä vähemmistöstä, joka ei ole haihattelijoita vaan realisteja. Edellä esittämäsi näkemykset vain puoltavat sitä käsitystä. Tosin nuo mainitsemasi sepittelijät kyllä taitavat olla vaan poikkeuksellisen huonoja teeskentelijöitä.

Ja sellainen valitettava juttu vielä että "idiootin näköinen" tai "irvokas" ei ole välttämättä parempi vaihtoehto kuin tylsän näköinen. Tällä viittaan tietysti siihen hymyilemiseen. Mä en vaan osaa hymyillä niin että se olisi viehättävää.

Ok, ehkä muistan väärin. Se on mahdollista.

Ootko varma, ettet nyt aliarvioi itseäsi hymyn suhteen? :)

• Yrittäkääedes
        sönkkö kirjoitti:

Uskokaa jo ruma on ruma vaikka voissa paistais. Lopettakaa jo jutut että kyllä se tietyssä valossa näyttää jo ei nin rumalta. Miksi naiset haluatte jatkaa tätä satu leikkiä koetteko jotenkin että myöntämällä ulkonäköön keskittymisen ette saisikaan niin paljon sitä hyvää oloa kun olette sen ah niin komean miehen seurassa.

• Yrittäkääedes kirjoitti:

Uskokaa jo ruma on ruma vaikka voissa paistais. Lopettakaa jo jutut että kyllä se tietyssä valossa näyttää jo ei nin rumalta. Miksi naiset haluatte jatkaa tätä satu leikkiä koetteko jotenkin että myöntämällä ulkonäköön keskittymisen ette saisikaan niin paljon sitä hyvää oloa kun olette sen ah niin komean miehen seurassa.

Sun ruma ei ole välttämättä mun ruma. :)

• Naisasialooseri1

Mutta se on 99% naisista mielestä ruma

Mutta se on 99% naisista mielestä ruma

1 % riittää, kun vaan onnistuu löytämään sen luo. :)

• 12121212

Mielenkiintoista kuinka tässäkin ketjussa jokaisessa naisen kirjoittamassa vastauksessa sekoitetaan kaksi asiaa.

"Komeus ei vaikuta"
      vs
      "Pelkkä komeus ei riitä"

Se että ET kiinnostu komeasta mutta muilta osin tyhmästä/törkeästä/tylsästä on täysin merkityksetöntä ruman kannalta jos hän ei kuitenkaan saa kiinnostusta osakseen, oli sitten kiva/hauska/älykäs tai ei.

• kauniitjyrää

Ei ruma ketään kiinnosta, ei miehiä eikä naisia.

• rumilus-kertaa-sata

Aloin saamaan vastauksia kun huijasin naisia että tienaan 40 000-50 000 euroa vuodessa vaikka tienaan vain noin 19000. Naiset pyysi kuvaani ja lähetinkin ja sitten eivät enää vastanneet mitään

• Testimestari

Oma KOKEILUNI:

-Vaaleus => Tummaksi
      -Pienet tulot => Keskisuuret tuloiksi
      -Älykäs humoristinen teksti => Panomiehen räkänaurutekstiksi
      -Pituus => 5 senttiin (yli 180 senttiin)
      -Kuvattomuus/naamakuva => lyhyt hihainen sänkileuka pullistelija

Naisten vastausten määrä oli OKSETTAVA.

Tuossa on ne asiat, jotka ratkaisevat.

LOPPU ON HEVONPASKAA VALEHTELUA.

• Naisasialooseri1

Tuollaiselle miehelle vastaavat naiset pitäisi mielestäni ruoskia henkihieveriin.

• Itellä on vaan ruskea tukka...

En oo tumma.. Hyi hyi. :D

• panithkonaikos

Naisentunkioitahan ne ovat jotka moisilla palstoilla luuraa.

• Ai komea mies saa enemmän vastauksia kuin ruma? Mikä sensaatio! Seuraavaksi varmaan väität, että kaunis nainen on suositumpi kuin ruma.

• menejatapaittes

Seuraavaksi väität että sulla on aivot ja pallit outsider1 ja ettet olisi pelkkä yhteiskunnan loisiva elätti.

• Naisasialooseri1

Pointti on siinä jos ei sinulla oikein raksuttanut, että naisen pinnallisuus aiheutta vihaa ja sitä ei hyväksytä kuten ei pidäkkään. Siksi tuollainen koe pitää tehdä ja sen tulokset julistaa täällä.

Olen kyllä tehnyt feikkiprofiilin kauniilla naisellakin ja miesten vastauksia sateli jo ekan kymmenen minuutin aikana, mutta miksi siitä sen enempää täällä vouhkaisin, maailman itsestäänselvin asiahan se on, että mies kuin mies omasta ulkonäöstä huolimatta haluaa kauniin ja nuoren naisen ja se on täysin ok.

Pointti on siinä jos ei sinulla oikein raksuttanut, että naisen pinnallisuus aiheutta vihaa ja sitä ei hyväksytä kuten ei pidäkkään. Siksi tuollainen koe pitää tehdä ja sen tulokset julistaa täällä.

Olen kyllä tehnyt feikkiprofiilin kauniilla naisellakin ja miesten vastauksia sateli jo ekan kymmenen minuutin aikana, mutta miksi siitä sen enempää täällä vouhkaisin, maailman itsestäänselvin asiahan se on, että mies kuin mies omasta ulkonäöstä huolimatta haluaa kauniin ja nuoren naisen ja se on täysin ok.

Miksi miehillä on oikeus olla pinnallisia mutta naisilla ei? Kaksoisstandardit ovat epäloogisia ja lapsellisia.

• ex-nettideittailija

Itse teen yhteydenottopäätöksen asiasisällön perusteella, en kuvan. Varsin monet kiinnostavat naiset ovat kuvattomia. Valitettavasti nykyään ei ole yhtään käyttökelpoista nettitreffisivustoa.

• PalstanRuminMies
        outsider1 kirjoitti:

Miksi miehillä on oikeus olla pinnallisia mutta naisilla ei? Kaksoisstandardit ovat epäloogisia ja lapsellisia.

Vastaan omasta puolestani koska minulla rumalla ei ole oikeutta olla pinnallinen enkä tosin saa edes niitä rumiakaan naisia mutta elämänkokemusta nettideiteistä, ainaisista pakeista yms saaneena jolla epäonnistumisprosentti naisten saannin suhteen on tasan sata voisin kiteyttää asian niin että kyse ei ole siitä kummalla on oikeus olla pinnallinen. Kyse on taas siitä kun aina ja iankaikkisesti naiset niin täällä kun ulkomaailmassakin luulevat ja antavat ymmärtää että rumakin mies kelpaa jollekin. Oman elämäni tutkija tohtorina voin sanoa että ei kelpaa. Tätä ainaista naisten päähänpinttymää ja valettahan tässä nal.kin todistelee kokeellaan. Minä tiedän ilman eri kokeitakin että rumana miehenä en kelpaa naisille parisuhteeseen, en perheen perustamiseen, en yhteisen kodin perustamiseen en mihinkään. En voi sille mitään että biologia elimistössäni käski lyödä aikansa päätäni seinään mutta kuten olen sanonut enään en jaksa. Stoppi naisten suhteen on elämässäni tullut ja keskityn vain itseeni, koiriin, harrastuksiin, ystäviin, töihin, mökkeilyyn, lomailuun yms. Ja ei. Huorissa köynti ei ole se mitä hain. Hain rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, luottamusta, yhdessä oloa yms naisesta. Koskaan en sitä saanut ja huora ei sitä pysty tarjoamaan. Minulle nainen olis ollut muutakin kuin pelkkä pillu. Siinä syy miksi en koskaan maksa naisesta.

• Naisasialooseri1

Komealle miehelle taas ainakin rumat ja tavisnaiset ovat pelkkä pillu ja niille naisille, joilla ei ole mennyt seksisuhde ma ja parisuhde ma sekaisin, riittääkin se että komea mies käy edes joskus harvoin panemassa.

Olet muuten palstan mielenkiintoisin ja hyödyllisin kaveri koska sinulla on noin pitkä tosielämän kokemus rumana miehenä olemisesta treffisivuilla ja muuallakin. Olet todellakin kyseisen asian kunniatohtori, joka voi täällä pistää naisille, jotka kieltävät pinnallisuutensa, jauhot suuhun kun oikea kokemus puhuu. Eli stick around!!

On muuten uskomatonta, että vaikka olet kertonut täällä monta kertaa kokemuksesi 15 vuoden ajaltahan se oli? niin silti löytyy naisia, jotka väittävät ettei rumuus ole naisettomuuden syy, vaikka olet vielä kertonut, että kuvaton profiilisi herätti paljon kiinnostusta naisissa eli sisäinen puoli on erittäin komea.

• Naisasialooseri1
        outsider1 kirjoitti:

Koska pojat on poikia ja mieheltä on aina ollut sallittua olla"pahis", itsekäs, ahne, pinnallinen, öykkäri jne.

Ei ole mitään"kaksois-standareja"on vai kaksi eri sukupuolta, joille luonnollisesti on eri säännöt. Ei mieheltäkään hyväksytä esim. julkisesti itkemistä ja muuta nössöilyä ja sellaista miestä kyllä katsotaan vähintään oudoksuen, joka ilmoittaa haluavansa naisen jolla on rahaa ja statusta. Myöskään seksuaalista kokemattomuutta ei mieheltä katsota hyvällä ja kuten olet täältä lukenutkin, niin se on ollut monesti naisille pätevä syy lopettaa jopa hyvännäköisenkin ja muuten sopivan miehen treffailu kuin seinään.

Enkä ole ainut, joka ei hyväksy naisen pinnallisuutta, sadat miljoonat miehet ovat kanssani samaa mieltä, seuraahan joskus ameriikkalaista internettiä niin ihan samalla tavalla pinnallinen nainen aiheuttaa vihaa sielläkin.

• "Ei ole mitään"kaksois-standareja"on vai kaksi eri sukupuolta, joille luonnollisesti on eri säännöt."

Höpö höpö, kyllä säännöt ovat ihan samat jokaiselle riippumatta, roikkuuko jalkovälissä jotkin killuttimet vai ei. Näin ajattelee koko sivistynyt maailma. Jokin keskiajalle jäänyt Saudi-Arabia on ehkä asia erikseen.

• kurppaileva

Tää on ihan paras. Yks on ihan liekeissä XD
      "Nyt mä teen näin ja näin ja sit vertailen ja tuun näyttää teille kaikille."

• Saatananjuntit

Mä synnytin vauvan. Mä oon paras.

• Deittisivustoilla kaikki vaatimukset jotenki maksimoituu..

Kaikilla on niin epärealistiset vaatimukset.

• Kaikilla naisilla on epärealistiset vaatimukset.

• pämmppäystä

Tein kokeen josta kerron nimettömänä tällä palstalla. Ja sitten tulen kertomaan muka tulokset tästä kokeesta jota kukaan ei ole voinut todentaa millään lailla. Sitten voin kertoa omat ajatukseni muka "tutkimuksen" vahvistamana. Ja jankata täällä ikuisuuden turhia väittämiä. Voi kristuksen pillu teitä umpipässejä!

• Naisasialooseri1

Meinaat siis, että tutkimustulos on epäuskottava jos komea mies saa paljon viestejä ja ruma ei yhtään? Minä luulen kyllä, että se uskotaan palstalla oikein hyvin koska tottahan se on.

Jos nyt vedenpitäviä todisteita vastaavasta vaadit niin googleta se tinder-testi, siinä on sinulle nimet ja kuvat ja kaikki eikä mitään jää epäilyn varaan.

• 114

Meinaat siis, että tutkimustulos on epäuskottava jos komea mies saa paljon viestejä ja ruma ei yhtään? Minä luulen kyllä, että se uskotaan palstalla oikein hyvin koska tottahan se on.

Jos nyt vedenpitäviä todisteita vastaavasta vaadit niin googleta se tinder-testi, siinä on sinulle nimet ja kuvat ja kaikki eikä mitään jää epäilyn varaan.

No palstalla VARMASTI uskotaan ihan jokainen satu, mitä sinä tänne kirjoittelet! Siitä ei ole epäilystäkään!

• crux

Minulle on ainakin riittänyt kokeeksi jo ihan se että joskus omasta naamasta otettu kuva on onnistunut ja joskus ei. Sama ihminen sentään kyseessä ja naisten reaktioilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Itse en tarvitse enää todisteita naisten pinnallisuudesta. Jos jotain hyvää haluaa siitä etsiä, niin ainakin minulla olisi varaa olla vielä paljon pinnallisempi enkä siltikään olisi vielä edes keskimääräistä luokkaa naisten sarjassa.

• eihaittaamua

Joo leikkikää te tyhmät treffisivuilla. :D
      Ei kukaan järkevä niissä käykään.

• Valitettavasti

Jos kirjoitat samaan tyyliin kuin nyt, tuskin saat montakaan varteenotettavaa vastausta, siis tosinaisilta. Miksi ihmeessä teet testin kun tulos tiedetään jo etukäteen. Ulkonäkökeskeiset pissikset ja ikityrkyt kyllä sietävät monenmoistakin kohtelua kunhan vain saisivat komistuksen rinnalleen. Tosinaisilta et vastauksia saa, ellei sitten kirjoituksissasi ole jotain järkeäkin ja oikeaa sisältöä.

Testisi ei siis todista mitään uutta eikä mitään yleispätevää naisista

• Naisasialooseri1

Meinaatko että vain pissikset ja ikityrkyt naiset preferoivat komeaa miestä? Saan vastauksen myös"tosinaisilta", profiilissa toki on järkevää sisältöä, mutta ruma mies samalla sisällöllä tuskin sytyttää"tosinaisiakaan" Mitähän muuten kyseinen termi pitää sisällään?

• druttyi

Ei jaksanu edes lukee näitä lässyttäjiä. Paskaa sanon minä, joka väittää ettei ulkonäöllä ole MITÄÄN merkitystä. Se voi pätee pitemmän ajan sisällä, mutta nettideittailussa kun nähdään ihminen ekaa kerta. Camoon, viddu lässyn lässyn sydämen sivistys, just joo

• 34.nainen

Joku teki ton testin komealla miehellä, joka otti yhteyttä jne.
      Ihmettelin että miksi ottaa yhteyttä ja sitten ei kuulu mitään., Ihan samalla tavalla muidenkin miesten kohdalla.
      Nämä feikkiprofiilit kirkuu kauas feikkeyttään. Tinderissä klikkaan niille sydäntä, josko pääsis jututtaman henkilöä sen takana. Ei ne imelän komeat miehet kiinnosta, vaan ihan tavallinen pulliainen, joka on pitänyt edes vähän kropastaan huolta, eli ei ole ihan turvonnut taikinapallo.

• uiuiuiuiuili

Itsestäänselvyyksiä.

Hauskinta lukea kuinka etovinkin puliukko ansaitsee sen kauniin naisen mutta tavisnaisen pitäisi unohtaa omat sisäsyntyiset mieltymykset ja hakea sitä, joka reiäksi huolisi. Ei väliä vaikka fyysisesti naista itseään ei se mies kiinnosta.

Miesten "komea" ei useinkaan ole sama kuin naisten näkemys. Kuten ei moni nainen taas ymmärrä mitä miehet näkee jossain naisessa :D
      Minulla on aina ollut hyvännäköisiä miehiä vaikka jopa vanhempani olivat eri mieltä.. Menin kuulemma"ruman" kanssa avioon astikin. Jälkeenpäin toki ovat ne muutamat rumentuneet petettyään minua ;)

Kai sitä jokainen hakee omaa silmää miellyttävää tyyppiä.
      Ei ole pois minulta jos suurin osa miehistä tahtoo sen isorintaisen muodokkaan ylipainoon helposti taipuvan naisen. Se on todellisuutta hei. Täällä taas muutama mielenterveyspotilas vänkyttää omia vääristyneitä totuuksiaan.

Jep, tietysti se ns.komea sai enemmän vastauksia. Suuri osa naisista (kuten miehistäkin) tavoittelee luonnollisesti hyviä geenejä ja varsinkin jos niitä ei itsellä ole..

Silti me ns.rumemmatki (eli omalla kohdalla ruipelo kroppa jne) kyllä pariudutaan jos se pääkoppa on kuosissa.. Harvalla on näemmä.

• hyvinvalinnut

Mitäs täällä taas yleistetään "kaikilla naisilla on epärealistiset odotukset". Tai "kaikki naiset hakee komeeta miestä".

Paskapuhetta.

Ite oon valinnut mieheni niin, että ollaan tunnettu ennen seurustelun aloittamista pari vuotta. Netin kautta tutustuttiin, mutta ei treffipalstalla.

Oon aina viihtynyt hänen seurassaan, mutta hän on mielestäni tietyllä tavalla ruma. Voin sanoa, etten ikinä valitsisi häntä rivistä pelkän ulkonäön perusteella, jos en tuntisi ja rivissä olisi ihan sellaisia mukavan ja tavallisen näköisiä miehiä. (Tosin en valitsisi niitä komeampiakaan, koska en vain toimi niin. Moni komea mies ei hetkauta yhtään, mutta joku hiirulaisen oloinen tai muuten vain outo saattaa hetkauttaa, jos hänessä on sitä herkkyyttä, rohkeutta, toisten huomioon ottamista, empatiaa jne. )Noin se vain on, mutta se luonne ja kaikki ihana, mikä mun miehessä on ja varmaan se toisiimme tottuminenkin aiheutti ihastumisen ja tulisen rakastumisen.

Hän on vaan niin paras. Että älkää puhuko paskaa ulkonäöstä.

• uyghuygu

Niin, miehet riviin, nainen valitsee...

Tässäpä eräs feministis-gynosentrisen aikakautemme ilmentymä, epätasa-arvoisuus ja naisten etuoikeus.

• sssssssssss

No hyvä, että teet vihdoinkin jotain, jolla on merkitystä.

• Laitoiko naisasialuuseri oman kuvasi tonne treffisivustolle sen ruman miehen profiiliin:)

• Naisasialooseri1

Kyllä

Kyllä

No se onkin helppo uskoa.

• Mitääh

Kyllä

Nalli on omasta mielestään ja kuulemma naistenkin mielestä komea...

• xxxTissuttelija

Kun olin vielä parikymppinen nuori komea mies vuoskausia sitten, sain muutamilta kauniilta naisilta huomiota. Mutta en sitten koskaan päässyt pukille asti. En päässyt nuuhkimaan tyttöystäväni tussuntuoksuisia sormiani aamiaispöydässä... Tyydyin lopulta oman perseeni tuoksuihin,,,,,,

Vieläkin poikuus tallella, kirroosi jo päällä...

Niin, kaipa oon sitten autistinen jotenkin...,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      105
      1099
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1062
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      601
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe