En tiedä olivatko he Pokemoneja etsimässä, vai miksi viimeisen parin päivän aikana olen nähnyt valtavasti kauniita tyttöjä liikenteessä. Jotkut ovat liikkuneet Jopolla, jotkut potkulaudoilla, toiset kävellen. Hyvä että eilen illalla pysyin ojien välissä, kun pääni pyöri kuin Manaaja-leffan hirviöllä.
Tänään eräskin poninhäntäinen söpöliini oli eräänlaisella työmaa-alueella todennäköisesti isänsä seurassa, tekemässä ihan miesten töitä. Pukeutumisesta päätellen hän tuskin oli varsinaisesti työsuhteessa, vaan halusi viettää kauniin kesälomapäivän traktorin kyydissä ja auttaa isäänsä kykyjensä mukaan. Tuollainen maalaishenkinen tyttö olisi varmasti mukava tyttöystävä ja meillä olisi ollut varmasti paljon yhteistä jos olisimme tutustuneet lyhyen kohtaamisen aikana. No, todennäköisemmin olisin saanut tytön isältä turpiin.
Ja nyt en siis puhu mistään 28-vuotiaista muinaismuistoista, vaan arviolta 13-16 ikäisistä teininaisista, eli super-YTN:eistä.
Voi vittu kun 10-12 vuotta sitten olin sellainen luuseri että ei ollut mitään mahiksia kokea miltä tuntuu puhdas teininainen. Mitähän nykypäivän 16-vuotias ajattelee 9 vuotta vanhemmasta miehestä, jolla ei ole Instagramia tai Kikkiä, ja joka on kasvanut PS1:n ja Windows98:n aikakaudella? Pitävät varmasti aivan friikkinä, vaikka 49€ hintainen 400-sarjan Lumia ja FB:n Messenger löytyykin. Saatana kun elämä on valunut ohitse ja nyt täytyy koko ajan katsella mistä kaikesta on jäänyt paitsi elämän tärkeimpinä vuosina.
T2016: Kauniita tyttöjä joka puolella :o
28
472
Vastaukset
- 2997
Ätmien puheessa teininainen ilmeisesti tarkoittaa samaa kuin lapsi normaalien ihmisten puheessa.
- voijeezuzzs
13-16 v "teininaiset" seurustelee ikäistensä kanssa. XD
- Poikamies46
Tai seksuaalisesti itsensä tasoisten, iästä riippumatta.
- 912
Poikamies46 kirjoitti:
Tai seksuaalisesti itsensä tasoisten, iästä riippumatta.
Todella harvinaista tuo. Täytyy olla isänsä kaltoinkohtelema tyttö, jos rupeaa "setäikäisen" aikamiespojan heilaksi. Silloin nimittäin on kyse väärin suuntautuneesata isänkaipusta.
Sun pitää nyt vaan jonkinlaisen metamorfoosin taikka hakkeroinnin kautta muuttua Pokemoniksi tyttösten puhelimen näytölle, niin sitten ne jahtaa sua kirkuen. Ja ryhtyy kouluttamaan.
- kurpparaivoaaaa
Hyi sinua, haluat vain käyttää puhdasta tyttöä että saat itsellesi hänestä nautintoa. Sitten parin vuoden päästä hän on sinulle vain MUINAISMUISTO! HÄPEÄISIT!!!!!!
- mies_86__
Senkun valehtelet ikäsi ja hankit itsellesi ne muotivempaimet. Sullahan sitä rahaa ja varallisuutta onkin oikein EUROOPPALAISITTAIN.
Toisaalta, haluaisitko tosissasi aloittaa suhteen jonkun sellaisen tytön kanssa joka itse valkkaa sinut tuollaisten ulkoisten puitteiden perusteella? Tuskin haluaisit. Jos taas pelkästä kireästä ja koskemattomasta vitunlihasta on kyse niin tuskinpa edes olet valmis mihinkään vakavaan suhteeseen. Tosin siinä mielessä en itse ole sinua parempi. Itselleni tosin kelpaa vanhempikin tavara - puhuttiin sitten pelikonsoleista, kännyköistä tai jostain ihan muusta.Ei sitä ikää ole niin helppo valehdella. Aiemmin olen kehunut itseäni kauniskasvoiseksi, mutta nyt en ole ajanut partaani lähes kuukauteen. Se tekee ulkoasustani miehekkäämmän, mutta vetoaako se aloituksessa mainitsemaani kohderyhmään, on asia erikseen.
Pukeutumistyylissäni ei ole mitään vikaa, tosin tänään olin lähes koko päivän työasussa. Eli mustat riipputaskutyöhousut ja yksivärinen sininen t-paita. Siviilissä olisin pukeutunut farkkuihin ja mustaan tai tummansiniseen pikeepaitaan.
En tiedä olettavatko kaikki nuoret naiset, että kaikki miehet näyttävät Justin Bieberiltä, mutta siinä olet ihan oikeassa että ulkonäkö tai pukeutuminen ei saa olla kriteeri suhteelle. Tärkeämpää on henkinen yhteys, jota minulla olisi saattanut olla tänään tapaamani tytön kanssa.Totuus2016 kirjoitti:
Ei sitä ikää ole niin helppo valehdella. Aiemmin olen kehunut itseäni kauniskasvoiseksi, mutta nyt en ole ajanut partaani lähes kuukauteen. Se tekee ulkoasustani miehekkäämmän, mutta vetoaako se aloituksessa mainitsemaani kohderyhmään, on asia erikseen.
Pukeutumistyylissäni ei ole mitään vikaa, tosin tänään olin lähes koko päivän työasussa. Eli mustat riipputaskutyöhousut ja yksivärinen sininen t-paita. Siviilissä olisin pukeutunut farkkuihin ja mustaan tai tummansiniseen pikeepaitaan.
En tiedä olettavatko kaikki nuoret naiset, että kaikki miehet näyttävät Justin Bieberiltä, mutta siinä olet ihan oikeassa että ulkonäkö tai pukeutuminen ei saa olla kriteeri suhteelle. Tärkeämpää on henkinen yhteys, jota minulla olisi saattanut olla tänään tapaamani tytön kanssa.No ei sulla sitten taida kovin hyvin parta kasvaa, jos pystyt olemaan liki kuukauden tai enemmänkin partaa ajamatta.
Mutta joo itse asiaan, niin ei kai sun sentään kannata noin nuorena tollaisia ajatella, että elämä olis muka mennyt sulla ohitse ja miten olisit muka jäänyt paitsi kaikesta. Vielähän sulla on aikaa tehdä ja kokea kaikenlaista. Eikä sun kannata turhaan haaveilla mistään alaikäisistä teinitytöistä, sillä kyllä sun pitäisi katsella mieluummin vaan niitä oman ikäluokkasi naisia.- 711
Totuus2016 kirjoitti:
Ei sitä ikää ole niin helppo valehdella. Aiemmin olen kehunut itseäni kauniskasvoiseksi, mutta nyt en ole ajanut partaani lähes kuukauteen. Se tekee ulkoasustani miehekkäämmän, mutta vetoaako se aloituksessa mainitsemaani kohderyhmään, on asia erikseen.
En tiedä olettavatko kaikki nuoret naiset, että kaikki miehet näyttävät Justin Bieberiltä, mutta siinä olet ihan oikeassa että ulkonäkö tai pukeutuminen ei saa olla kriteeri suhteelle. Tärkeämpää on henkinen yhteys, jota minulla olisi saattanut olla tänään tapaamani tytön kanssa.Vai "henkinen yhteys" 13-kesäiseen?
Ainakin rehellisesti myönnät olevasi henkisesti jälkeenjäänyt. DarkFear kirjoitti:
No ei sulla sitten taida kovin hyvin parta kasvaa, jos pystyt olemaan liki kuukauden tai enemmänkin partaa ajamatta.
Mutta joo itse asiaan, niin ei kai sun sentään kannata noin nuorena tollaisia ajatella, että elämä olis muka mennyt sulla ohitse ja miten olisit muka jäänyt paitsi kaikesta. Vielähän sulla on aikaa tehdä ja kokea kaikenlaista. Eikä sun kannata turhaan haaveilla mistään alaikäisistä teinitytöistä, sillä kyllä sun pitäisi katsella mieluummin vaan niitä oman ikäluokkasi naisia.DarkFear ei taas(kaan) tajunnut. Mulla kasvaa parta kuten aikuisella miehellä kuuluukin kasvaa, mutta sen ajamatta jättäminen on tehnyt minusta miehekkäämmän näköisen kuten ylempänä kirjoitin. Ajan tämän kyllä jossain vaiheessa pois, mutta antaa olla vielä jonkin aikaa.
Rannalla oli nättejä naisia bikineissään kun kävin katsomassa.
- Ällöttävääkäytöstä
Eipä siis ihme jos näitä sun 13-vuotiaita "naisia"Pokemonien jahtaaminen kiinnostaa..ovat nimittäin vielä siinä iässä että se on hauskaa ,niinhän kaikki muutkin lapset just nyt tekee. Harmitonta ajanvietettä kesälomalla ala-asteella,ennen koulunalkua. Ällöttää,että aikuinen mies kuolaa lasten perään. Sun ehkä kannattas muuttaa ja/tai suoraan lisätä lääkitykseesi kemiallinen kastraatio,sen verran pedofiilimaiseen suuntaan alkaa ajatuksesi kääntymään. Sinä katselet lapsia et naisia. Naisia ne on 18-vuotiaina,ainakin ikänsä puolesta,kypsyydestä en olisi silloinkaan ihan varma.
- EttäTiedäSäSe
Sun tässä pitäisi lääkitystä muuttaa kun tulet urputtamaan tuollaista paskaa saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä olen sivari ja kattelen ketä haluun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Roksi
Ei sun elämä mitenkään ole valunut hukkaan vielä, mutta uhkaa kyllä valua ja vika on omien korvien välissä.
Oma ajattelusi tuntuu vievän sua väärään suuntaan - ja palstapoikien levittämät / keksimät jutut. Jos jatkat tuota, elämä todellakin valuu ja mietit samoja juttuja 30 vuoden päästä! Hyvältä se varmaan tuntuu, kun häkki heilahtaa. Jos olet 25v? ja nainen on 13v niin se on pedofiliaa. Onnea vaan matkaan!
- Mies.34
That's what I love about these high school girls, man. I get older, they stay the same age. Yes they do. Ou jeah!!!
- tinsatutkija
Teinitinsa paras tinsa.
- sdfsdfe45te5
Oisivat mielluummin ettiny mua ku pokemoneja
- JuujuuEstoinenhej
En vaan tajua tuota suoraan sanottuna lapsien kuolaamista. :/ Eri juttu jos samanikäiset touhuile j silloinkin vois odottaa fiksut. Myöhemmin ehtii heilutamaan peittoja kyllä ja enempi järki päässä..
En koe menettäneeni yhtään mitään vaikken lapsena/teininä paneskellut. Ei se pimppi mennnt mikskään vaik olin JO parikympinen kun vakava suhde tuli elämään. Mitä esim.siskoni 12 neits. menettäneenä juttuja kuunnellut niin..silleen niitä lahnoja tehdään ja seksualisesti kieroutuneita tyttöjä.
Seksi voi olla helkutin huonoa väärän kumppanin kans, vaikka olis millainen komistus/kaunotar kyseessä.
Olisi myös saatanan vastuutonta ikämiehen pilata nuoren tytön seksuaalinen psyyke hyväsikäytöllä!
Mut haaveilkaa vaa, ei ole multa pois. Mut älkää koskeko :) Tämä on hauskaa olla tällainen ärsyttävä palstalainen, jonka jutut herättää välittömästi kurpparaivoa ja valkoritariraivoa. Totuus kun ei aina ole miellyttävä ja se pistelee ikävästi jos osuu omalle kohdalle.
Nainen on parhaimmillaan 12-16 vuotiaana ja sillä siisti. 24 vuotias vielä menettelee jos on kaunis, mutta kyllä tässä iässä naisilla alkaa se rupsahtaminen. Kurpparaivotkaa kuinka paljon tahansa jaksatte, mutta se ei muuta Totuutta.- suthakataan
Expua moi!
- 299
12-vuotias ei ole nainen, hän on lapsi. Senikäisestä haaveileva mies kuuluu selliin, jonka avain heitetään pois. Se on tämän ketjun totuus.
- dsgvsdgs
Kyllä se tämä kesä vaikuttaa olevan tavallista v*ttumaisempaa aikaa ikiaikamiespojalle vaikkei mitään poketeinejä tällä kylällä näykään. Muuten vaan noita teinilikkoja tuntuu nyt olevan joka paikassa, kun on ruohoa ajamassa pientareilla, kaupassa yms. yms. ja kaikki töllöttää niinkuin en olisi edes ihminen. Näyttäähän se tällainen elämän kelkasta tipahtanut neljääkymppiä lähentelevä ikisinkku varmaan aika kummalliselta.
- Eki_kommentoi
Kaikilla meillä on menneisyytemme ja kyllä yleensä vähän aikuistuneempia, päälle kolmekymppisiä naisia alkaa jo kiinnostamaan kiltti ja kunnollinen, työssäkäyvä mies. Vaimonikin on nuoruudenpäivinään harrastanut nuoruudenpäivinään monenlaisia sekoiluja mutta teki kuitenkin fiksusti kun asettui aloillensa minun kanssani. Hyvää kannattaa odottaa :-)
- entinendemari
pilattu vanha huora se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528