Onko muita kokemuksia? Olen siis 13V tyttö. Minun vanhempani pakottavat minua aina välillä pitämään ns varmuudeksi vaippaa. Mutta aika harvoin. Kuten pitkillä automatkoilla yli 3h tai kun menemme minulle melko vieraaseen paikkaan kylään. Nyt minulla olisi tulossa kuitenkin kavereilen kanssa päivä linnanmäellä jonne äitini on lähdössä mukaan ja sanoi että sinne pitää laittaa vaippa, kun niin hurjiin laitteisiin olen menossa. Ovatko vanhempani reiluja. Minua pelottaa että kaverini saavat tietää. Anteeksi kirjoitus virheet kirjoitin tämän puhelimella.
Vanhemmat pakottaa
13
2215
Vastaukset
Vanhempasi ovat outoja.
- suunapäänäkö
jos et ymmärrä asiasta mitään, kannattaako kommentoida?
suunapäänäkö kirjoitti:
jos et ymmärrä asiasta mitään, kannattaako kommentoida?
Millä perusteella esität väitteen, että en tiedä asiasta mitään?
- ertyui
trolli?
- äidinkanssasamaamieltä
Sinulla on siis taipumusta virtsan karkailuun. Miksi ihmeessä pelkäät kavereiden huomaavan vaipan käyttösi, ethän sinä heidän kanssaan pytyllä käy? Ja jos kävisitkin, on aivan normaalia että tytöt tuossa iässä pitävät kuukautissuojaa, joka vaippa on sekin, joten huoli pois. Nauti reissustasi linnanmäelle. Ikävämpää olis siellä mennä pissit housussa. Sen kaverisi huomaisivat melko varmasti.
Haiskahtaa vahvasti siltä, että alkuperäinen kirjoittaja on henkilö, jolla on fetissi vaippojen käyttämiseen ja siihen liittyvään nöyryytykseen, eikä hän todellakaan ole 13-vuotias...
Nimimerkki äidinkanssasamaamieltä saattaa hyvinkin olla sama henkilö, kuin aloittaja.- Meilläkin
Minulla äiti myös halusi laittaa matkoille vaipan, koska minulle meni pissa kovin helposti housuun. Opin pian ymmärtämään, että tämä oli hyvä ratkaisu. Nyt minulla aina matkoilla vaippa ja pissaan siihen jos taukopaikkaa ei ole lähellä.
Mitä ihmettä :D laittaaks sun mutsis sulle sit sen vaipan vai osaatko itte :DDDDDDD
- Dr.Keparo
Jos sinulla ei ole taipumusta virtsankarkailuun tms. fysiologinen syy tai et muuten vaan kuseksi housuun vanhempia ärsyttääksesi, niin siinä tapauksessa vanhempasi ovat todellakin outoja. Jos jompikumpi edellisistä, niin sitten vaippa on ehkä aiheellinen.
- liipinpörö
Kyllä mustaa kettua voi ulkoiluttaa automatkallakin vaikkapa ojan pientareilla ja yleisillä paikoilla heille on järjästetty paikat oikein omilla ovikuvillakin.
- Anonyymi
Mullakin sanotaan aina esim pitkillä automatkoilla (yli 4h) että kannattaa laittaa vaippa (oon 12vuotias tyttö) koska iskä ei tykkää ”ylimääräsistä” pysähdyksistä muutakun jos on ihan pakko mut tosi useesti ne vaipat on ollu tarpeeseenkin koska lähes aina tullu kova pissa hätä mut oon tajunnu et mähän voin laskee sen vaan vaippaan
- Anonyymi
No onko sulla sitten tullut pissavahinkoja ennenkin? Jos on, ei äitisi varmasti ilkeyttään sitä vaippaa halua käytettävän ja se on varmaan hyvä olla :) ei kukaan vaippaasi siellä näe ja ihmiset ovat liian kiireisiä moista huomaamaan. Jos tietty ihan täyteen tulee niin kannattaa vaihtaa ajoissa tai ehkä huvipuistoon laittaa vähän paksumpaa suojaa päälle. Vaipan sisään voi esim. lisätä lisäimun joka on helppo sieltä ottaa pois ja pistää uusi niin ei tarvitse teippien kanssa säätää. Mieluummin pissat vaipassa kuin housussa.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan343263- 1592317
- 1361768
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l141391Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.391185Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2601083Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2081015Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on61969- 79969
- 103865