Olet syönyt liikaa sokeria -> sokeritaudin hoito evätään.
Olet syönyt liikaa rasvaa -> itseaiheutetun ylipainon hoito evätään.
Jne.
Ollaan menossa kohti Orwellin yhteiskuntaa, jos emme kansalaisina ryhdy vastustamaan epäsuotavaa kehitystä.
Itse keskitän ostokseni Lidliin ja käytän ainoastaan käteistä rahaa. Pankkitili pysyy vielä S-pankissa, koska se on ilmainen.
Vuotaako S-ryhmän ostosdata kohta viranomaisille?
2
88
Vastaukset
- vuotokohta
Kaikki mikä tapahtuu Vegasissa jää Vegasiin.
Mutta kuten nykyään on tapana, niin jossain vaiheessa tapahtuu tietovuoto. Järjestelmä itsessään saattaa olla idioottivarma, mutta järjestelmää ylläpitää ihmiset.
Ei tarvita kuin yksi pieleen mennyt yt-kierros, niin joku katkeroitunut tuleva ex-työntekijä saattaa tehdä temput ja laittaa vahingon kiertämään.
Se on taas makuasia onko ruokakaupan ostokset kenellekään kovin tärkeää tietoa. Itse en tarvitse täsmämarkkinointia ja olen osannut ostaa elintarvikkeeni kymmeniä vuosia ilmankin. - Weriarvot
Aloittajana en olisi huolissani, kaikki nuo murheesi selviää, kun lääkäri laittaa sut verikokeeseen. Ostoslistallasi ei kuitenkaan näkyisi kaikki paheesi kokonaisuutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648