Voimme näitä vertailemalla nähä miten tarina muuttuu vuosisatojen ja vuosikymmenien aikana.
Nykyinen joulupukki on tullut suomeen vasta 1900 luvulla. Joulupukista on enemmän todisteita kuin jeesuksesta.
Jeesus ja Joulupukki
6
132
Vastaukset
- evokin_tuska
Jeesuksella ja joulupukilla ei ole mitään yhteistä. Evokkien ongelma onkin se joulupukin evoluutio kun eivät käsitä sitä satuolennoksi.
Evokit eivät osaa sijoittaa joulupukkia oikein taksonomiseen luetteloon.
Teillä on suuria päättelyongelmia.- kjhkjkjk
Taitaa olla sinulla henkisesti sairaalla niitä päättelyongelmia...
- mkömlkl
kjhkjkjk kirjoitti:
Taitaa olla sinulla henkisesti sairaalla niitä päättelyongelmia...
- lisääntymispeltibiologi
Sinäkin sitten lisäsit oman nihilistisen lusikkasi jäähtyneeseen soppaan. Jätä vain suosiolla taksonomia JC:n haltuun, jopa hänen taitonsa ylittää sinun harhasi vaikkei sinänsä kovin pitkälle kannakaan.
"Voimme näitä vertailemalla nähä miten tarina muuttuu vuosisatojen ja vuosikymmenien aikana."
Sen noista nimenomaan voi nähdä. Joka on juurikin niitä uskovien sokeita pisteitä, eli miten nuo kuvittelevat ettei se oman uskonnon tarina olisi muuttunut ihan vastaavasti kuin kaikki muutkin. Kaiken lisäksi sen vieläpä tiedetään ihan faktana muuttuneen.
Joten se mihin uskovat uskoo ei todellakaan ole mikään "alkuperäinen" tarina, vaan vain jokin versio matkan varrelta. Matkan, josta jo muinaiset mesopotamialaiset osaisivat kertoa paljon enemmän...Joulu/yule on PAKANALLINEN juhla.
"THE FALL OF MEN"
https://www.youtube.com/watch?v=MPSHH0pfAFA
SATURNUSKULTTI
"666 & The Cult of Saturn"
https://www.youtube.com/watch?v=DGVsQH_ju6Q
Ym. Etsivä löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477