Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Epäonnistumisia epäonnistumisten perään...

MrJuha82outolintu

Tuleeko Olympiaennätys Suomelle siinä, että kaikki edustajamme epäonnistuvat?
Noh noh ei saa olla vahingoniloinen lol.
Kyllä se silti hieman naurattaa, kun aina epäonnistumme.
Mulla on kyllä hyvät hermot, vaikka oonki suomalainen.
Suomalaisten ongelma on henkinen väkivalta, olemme luotuja epäonnistumaan, ksoka oomme synkkä ja ilkeä kansa.
Se näkyy eri tilastoista hyvin(itsemurhaluvut, perheväkivalta, alkoholismi ja kiusaamiskulttuurimme), niin emme oo ehkä ansainneet juuri mitään hyvääkään.
Ohan tämä aika karua tekstiä, mutta päätin tällä kertaa tehdä tällaisen avauksen.
Eihän tämä avaus oo sieltä fiksuimmasta päästä, mutta tämä on enemmän huumorilla tehty avaus.
Pilkettä silmäkulmaan!
Ja kyllä, ei se oo vaarallista, jos suomalaisen epäonnistuminen naurattaa VÄLILLÄ(en naura koko ajan, mut väkisin naurattaa, kun aina epäonnistumme huoh hoh)
Vahingoniloisuus on nyt ihmisessä melko pieni vika.
Mieluummin oon vähän vahingoniloinen kuin nimittelevä paskapää.

12

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82outolintu

      En naura koko ajan, mutta välillä naurattaa se koheltaminen.
      Ja kukaan ihminen ei oo täydellinen.
      Kaikilla on oma huono puoli luonteessa.
      Minulla se on vahingoniloisuus, mutta muita huonoja puolia minusta saakin etsiä.

    • r5yegtrtw

      Onneksi Suomeen on rantautunut paljon pahempi väkivaltakulttuuri nimetään Islam niin ehkä Suomi sitte pärjää paremmin? Onkhan aloittaja pedofiiliuskonon rakastaja.

      • MrJuha82outolintu

        Minäkö sen rakastaja?
        Olet melko typerä, jos niin uskot.
        En haluaisi vaivautua edes pitempään kommentoimaan/vastaamaan sinulle mun mielipiteistäni pakolaispolitiikasta, koska a) tulkitset kuitenki väärin b) olet todennäköisesti trolli c) olet ilkeä(jo tuo väittämä on surkuhupaisan idioottimaisen tyhmyyden multihuipentuma, olet juuri niitä kaikkein ääliömäisimpiä ihmisiä mitä maa päällä kantaa, koska tuo väite on tavattoman absurdi, röyhkeä, populistinen ja NAURETTAVA, naurettava jo siinä, koska et ole edes koskaan tavannu minua ja minähän jyrkästi tuomitsen raiskaajat ja pedofiilit ja jos luulet, että kaikki mamut on raiskaajia/isisläisiä, niin olet pihalla kuin lumiukko).
        NO TOSSA LOPUSSA TULI VASTAUS SELVILLE.
        Olet juuri tyypillinen, niin tyypillinen hahaa.


      • r5yegtrtw
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

        Minäkö sen rakastaja?
        Olet melko typerä, jos niin uskot.
        En haluaisi vaivautua edes pitempään kommentoimaan/vastaamaan sinulle mun mielipiteistäni pakolaispolitiikasta, koska a) tulkitset kuitenki väärin b) olet todennäköisesti trolli c) olet ilkeä(jo tuo väittämä on surkuhupaisan idioottimaisen tyhmyyden multihuipentuma, olet juuri niitä kaikkein ääliömäisimpiä ihmisiä mitä maa päällä kantaa, koska tuo väite on tavattoman absurdi, röyhkeä, populistinen ja NAURETTAVA, naurettava jo siinä, koska et ole edes koskaan tavannu minua ja minähän jyrkästi tuomitsen raiskaajat ja pedofiilit ja jos luulet, että kaikki mamut on raiskaajia/isisläisiä, niin olet pihalla kuin lumiukko).
        NO TOSSA LOPUSSA TULI VASTAUS SELVILLE.
        Olet juuri tyypillinen, niin tyypillinen hahaa.

        Niin koira älähtää kun kalikka kalahtaa.


    • herranpieksut

      Suomalaiset oikeat urheilijat ovat jääneet vuosikymmenien taakse. Miksi? Jääkiekko pilaa nuoret mahdolliset urheilijat. Lapset houkutellaan jääkiekon pariin vain haukuttaviksi muutamia lukuunottamatta. Iloitaan jääkiekon "maailmanmestaruuskisojen " menestyksestä, onhan niissä noin viisi muuta kilvoittelijaa. Hahhahhaa!

    • pitää.epäonnistuu

      Mutta kun toi Osku Torro ei oo siellä epäonnistumassa, niin sit pitää KAIKKIEN muiden hoitaa toi epäonnistuminen.

      • varmasti_epäonnistutaa

        Onhan siellä sentään Minna Nikkanen, varma ja taattu epäonnistuja! Niin että siinä suhteessa kaikki on hyvin.


    • NoinSeMenee

      Kaksi mitalia tulee. Mitalistien yhteiskuvassa Mira Potkonen ja Petra Olli molemmat silmä umpeen muurautuneena ja laastaria naamassa.

    • ParahinRio

      Teidän - parahin "MrJuha82outolintu 2
      - tulisi pyytää palvelukotinne johtajalta audienssia. Laatinette tapaamiselle asialistan, jossa käsitellään eurokaapelin irroittamista ja hävittämistä laitoksenne tietokoneesta, sekä lääkityksenne saattamista hyväksyttävälle tasolle.

      Menettelemällä näin, paranisi maailma niin teidän, kuin traagista sairaskertomustanne seuraavien kansalaistenkin kohdalla.

      On olemassa sellainenkin asia kuin realismi.

      • MrJuha82outolintu

        Haha et ees tunne minua =)
        Hoh hah heh.
        Ohan se kiva huudella sieltä =) XD.
        Palvelukodissa minäkö? Hoh heh heh.
        Sulla ei mitään fiksua sanottavaa, niin pitää tommosta sitten KEKSIÄ.
        Heh heh heh.
        Nyt naurattaa kyllä!
        Hih hih hih.

        Mulla ja isällä on omakotitalo(tiilitalo), pihalla Mersu vuosimallia 2009, laskut maksamme nettipankissa, pihatyöt jaamme keskenään, ruokapolitiikan hoidan minä, asioimme kaupungilla, asumme maalla ja käymme sukuloimassa jonkun verran.
        On totta, että käytän lääkkeitä.
        Jonkun verran olet perillä mun asioista kyllä, mutta palvelukodissa en asu.
        Jos haluat tuntea mut paremmin, niin tervetuloa kotiini ja pääset myös ihailemaan tai kadehtimaan palkintokaappiani(120 voitettua mitalia/pyttyä).


    • Anaboliset..EPO

      Jos Juhaug käytti ja kärys... eiköhän siellä muutkin droppaa ,,,jos ei droppaa tuskin voittaa isompii kisoja... Näin se menee...Afrikkalaisia juoksijoita kärynny yli 40 kahden vuoden sisään ..ei ne Afrikkalaiset mitään vedä--eipä niin ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      92
      2421
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1780
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1575
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1505
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1468
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe