Animaatio netin kreationisteista

Rapanhapakko

17

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapanhapakko
      • Jytris

        Sellainen kiva muistutus sinulle että pilkkaajat joutuvat helvettiin kärvistelemään.
        Sitten on meidän vuoromme nauraen katsella kun grillaannut tuon videonikkarin kanssa samassa vartaassa, hehe.


      • Jytris kirjoitti:

        Sellainen kiva muistutus sinulle että pilkkaajat joutuvat helvettiin kärvistelemään.
        Sitten on meidän vuoromme nauraen katsella kun grillaannut tuon videonikkarin kanssa samassa vartaassa, hehe.

        Siinä taas malliesimerkki jahvistisesta psykopatiasta ja minkälaisia sen kannattajat ovat. Hullut uskomukset tekevät kaltaisikseen.


      • hehhhh

        Mark5 on varmaan juuri tuollainen, paitsi että Mark ajattelee oikeasti noin.


      • Kreationismi_on_sairaus
        Jytris kirjoitti:

        Sellainen kiva muistutus sinulle että pilkkaajat joutuvat helvettiin kärvistelemään.
        Sitten on meidän vuoromme nauraen katsella kun grillaannut tuon videonikkarin kanssa samassa vartaassa, hehe.

        Totisesti loi Jumala kreationistin kuvakseen - narsistiksi ja sadistiksi, joka nauttii kun näkee ihmisen kärsivän.


      • DRHouse
        Jytris kirjoitti:

        Sellainen kiva muistutus sinulle että pilkkaajat joutuvat helvettiin kärvistelemään.
        Sitten on meidän vuoromme nauraen katsella kun grillaannut tuon videonikkarin kanssa samassa vartaassa, hehe.

        Jyri, sinä itse olet sanonut ettei helvettiä ole. Olet siis ristiriidassa itsesi kanssa.


    • kyllä beavis & butthead oli parempi, jo aikoinaan.

      • Rapanhapakko

        Mulla on lähes kaikki vanhat Beavis & Butthead -jaksot VHS-nauhalla!!
        Ylivertainen sarja. Ei sellaista enää osata tehdä.

        Yhdessä jaksossahan Beavis kuoli hetkeksi ja joutui Helvettiin. Pyhä Pietari katsoi kirjastaan, että Beavis oli kosketellut itseään epäpuhtaalla tavalla. Helvetin nähdessään Beavis totesi: "Wow! This is Cool!"


      • tekeytyvät.kaltaisikseen

        Niin, ateisteilla on esikuvansa, joita he palvovat Jumalan sijaan.


      • tekeytyvät.kaltaisikseen kirjoitti:

        Niin, ateisteilla on esikuvansa, joita he palvovat Jumalan sijaan.

        "Niin, ateisteilla on esikuvansa, joita he palvovat Jumalan sijaan. "

        Joo, monikin ateisti palvoo läjää VHS-kasetteja jumalan sijaan :-)


    • IlkimyksenTyöhevonen

      Missäs helvatissa viipyy peltisepän irvailu siitä, että evolutionistiateistinihlistit uskovat animaatioihin...?

      • projekti.insinööri

        Tarvitseeko tuota itsestään selvyyksiä todeta, kun evolutionistit ovat oppineet jo itse tunnistamaan itsensä videoiltakin.


    • ihmeellinen evoluutio

      • "ihmeellinen evoluutio "

        kyllä, evokit ovat oikeassa.


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "ihmeellinen evoluutio "

        kyllä, evokit ovat oikeassa.

        duudsoni


    • DRHouse

      Siinähän ne ovat jyri ja peltiseppä molemmat videon pääosassa...

      • DR. Eks meinaa toeta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe