Tuli tämmöinen ajatus mieleen vastustajien kitinää lukiessa.
Voitaisiinko tehdä semmoinen kansalais aloite että siirretään Suomi Bosnia Montenegroon kun siellä voi ostaa spagettia OneCoineilla?
Bosnia Montenegrossa OneCoin aurinko paistaa ja elämä hymyilee. Suomeen jäisi nämä asiat:
1) Suolimuro
2) Kateelliset vastustajat
3) Hiekkalaatikko
4) Tissi posket
Kaikki muu lastattaisiin karavaaniin ja kuljetettaisiin Bosnia Montenegroon. Miltä kuullostaa?
Suomen siirtäminen Bosnia Montenegroon
8
143
Vastaukset
- RuskiLäjä
Riittääkö kaikille suomalaisille kakkua?
- OC-sioittaja
Kyllä luulen että riittää. Ainakin sitten pitäisi riittää jos pakataan splittiparometri mukaan.
- kivijalkapankki
Se on nyt semmonen homma että Bosnia Montenegron pääkaupungissa Hert' sekoviinassa muurataan maailman suurimman keskus pankin kivi jalkaa, siinä vastustajien leuat loksahtaa kun harjakaisissa syödään kakkua autotallissa.
- Coijari
Mun lampoon mahtuu yks kyytiin. (Ei Tommi).
- suikkipäähän
Kelpaako sulle ilmainen suikki?
- Coijari
suikkipäähän kirjoitti:
Kelpaako sulle ilmainen suikki?
Tää oli just se syy,miks Tomppa ei mahdu kyytiin.
Kyllä tompan kyytiin uskaltaa ottaa. Mutta pitää muistaa ettei tompalle pidä koskaan kääntää selkäänsä!
- wkisti
Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651763- 1451256
- 78903
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35836Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39815Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44801- 101795
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4664