Olli painii hyvin vain kun häneltä ei odoteta mitään. Heti jos odotetaan voittoa hän ajattelee vain sitä ja ei pysty matolla mihinkään.
Henkisellä valmennuksella hänet pitäisi saada ajattelemaan matolla vain painimista sillä hetkellä.
Jos ajatukset alkaa harhailla muuhun, niin ei tietenkään pysty mihinkään.
Petra Olli ei kestä paineita
4
78
Vastaukset
- tyhutgh
Viime minuuttien romahdukset oli Suomen jääkiekkomaajoukkueenkin heikkous ennen.
Ilmeisesti pelaajat alkoivat ajatella mitä tekevät pelin jälkeen ja ote katosi.
Täytyy ajatella vain pelaamista alusta loppuun. - rtetedfe
Ja ei saa luovuttaa vaikka välillä tuntuisi kuinka pahalta. Kun siitä pääsee muutaman kerran yli alkaa voittaa.
- MrJuha82outolintu
Kyllä pitkälti syy oli henkinen.
Samaa mieltä AP;n kanssa ja muuten pisteet sulle siitä, ettet herjannu Petraa.
Silti esim turhan kova itkeminen on hieman turhaa.
Antaa kuvan heikosta ihmisestä ehkä, en osaa sanoa. - vahvasuomi
Olli on suomalaisen naisen perikuva, tissejä on ja paljon löysää rasvaa.
Itseluottamus ja paineensietokyky erittäin heikko. Romahti heti kun oli vähän odotuksia.
MIksi suomalainen nainen on niin heikko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1371391- 741347
- 621214
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?53993Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60923Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli221888Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73820Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o36810Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol152781Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25737