Mä en ennen uskonu, että älykkäillä muka on tylsää. Nyt mä uskon. Tää palsta on netin tylsin.
Nyt se selvisi
4
74
Vastaukset
Mistä olet saanut päähäsi tämän palstan olevan mitenkään erityisesti juuri älykkäiden suosiossa?
- ääliökkäätkö
Koska niin moni palstalle kirjoittava kertoo olevansa mittaustulostensa mukaan älykäs (ja siksi turhautunut).
Oliko logiikka liian vaikeaa? ääliökkäätkö kirjoitti:
Koska niin moni palstalle kirjoittava kertoo olevansa mittaustulostensa mukaan älykäs (ja siksi turhautunut).
Oliko logiikka liian vaikeaa?Ovatpahan tarpeeksi loogisesti ajattelevia valittaakseen asiasta juuri oikealle palstalle. Palstan aiheessa pysyminen on joillekin yllättävän vaikeata.
- ääliökkäätkö
Kollimaattori kirjoitti:
Ovatpahan tarpeeksi loogisesti ajattelevia valittaakseen asiasta juuri oikealle palstalle. Palstan aiheessa pysyminen on joillekin yllättävän vaikeata.
Joo, voi tietysti tuokin olla syynä siihen, miksi tänne ei kirjoiteta kovin paljon. Autisteille on tärkeää "pysyä aiheessa", ettei ajatukset sekoa siihen detaljivelliin, mikä siellä päässä koko ajan velloo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082