Mä en ennen uskonu, että älykkäillä muka on tylsää. Nyt mä uskon. Tää palsta on netin tylsin.
Nyt se selvisi
4
114
Vastaukset
Mistä olet saanut päähäsi tämän palstan olevan mitenkään erityisesti juuri älykkäiden suosiossa?
- ääliökkäätkö
Koska niin moni palstalle kirjoittava kertoo olevansa mittaustulostensa mukaan älykäs (ja siksi turhautunut).
Oliko logiikka liian vaikeaa? ääliökkäätkö kirjoitti:
Koska niin moni palstalle kirjoittava kertoo olevansa mittaustulostensa mukaan älykäs (ja siksi turhautunut).
Oliko logiikka liian vaikeaa?Ovatpahan tarpeeksi loogisesti ajattelevia valittaakseen asiasta juuri oikealle palstalle. Palstan aiheessa pysyminen on joillekin yllättävän vaikeata.
- ääliökkäätkö
Kollimaattori kirjoitti:
Ovatpahan tarpeeksi loogisesti ajattelevia valittaakseen asiasta juuri oikealle palstalle. Palstan aiheessa pysyminen on joillekin yllättävän vaikeata.
Joo, voi tietysti tuokin olla syynä siihen, miksi tänne ei kirjoiteta kovin paljon. Autisteille on tärkeää "pysyä aiheessa", ettei ajatukset sekoa siihen detaljivelliin, mikä siellä päässä koko ajan velloo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054174Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572378Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?771638Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768