Jos on joidenkin ihmisten mielestä hyvin älykäs ja toisten ihmisten mielestä hyvin tyhmä eikä kenenkään mielestä siltä väliltä, niin onko silloin todellisuudessa älykäs vai tyhmä vai siltä väliltä?
Ristiriitainen palaute älykkyydestä
Yönkyselijä
1
162
Vastaukset
- Outokysymys
Kai se riippuu mittaustavasta. Tyhmän arvio sun älykkyydestä ei varmaan kerro paljoa? Tyhmä kun on. Pitäisi tietää kuinka tyhmänä ne fiksummat sua pitävät?
Matemaattisesti keskellehän se ajautuu. Kaikki tässä on kuitenkin suhteellista eikä toisten arvio välttämättä kerro älykkyydestäsi mitään.
Nero kyllä tunnistaa toisen yhtä neron mutta ei välttämättä fiksumpaa neroa.
Jos siis yrität tästä päätellä omaa älykkyyttäsi niin et todennäköisesti ole kovin älykäs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688