Rukoilkaa nyt paljon Sirpan, Mikan ja Teemun puolesta.Kiitos.
Tänne laitoin
14
<50
Vastaukset
- Aaameen
En tunne heitä, mutta tunsin tarvetta rukoilla heidän puolestaan. Amen
- aloiTTAjaM
Kiitos sinulle, paljon, siunausta.
Sirpahan on Teemun vaimo. Mikasta en ole tässä yhteydessä varma, ehkä hän on Selänteiden vuokralainen joka jostain syystä ei ole kyennyt maksamaan vuokraansa.
Voisitte rukoilla myös Räyhiksen puolesta, on räyhäaloitukset olleet harvassa tällä viikolla :(
- rukousta
Rukous ja aamen täältäkin aloittajan pyyntöön.
rukousta kirjoitti:
Rukous ja aamen täältäkin aloittajan pyyntöön.
Itse olen nähnyt, että kaikki rukoilut ovat aivan turhaa ja naurettavaa.
Siksi en enää rukoile edes ystäväni puolesta, vaikka hän aina välillä pyytää.- mistä.teitä.sikiää
torre12 kirjoitti:
Itse olen nähnyt, että kaikki rukoilut ovat aivan turhaa ja naurettavaa.
Siksi en enää rukoile edes ystäväni puolesta, vaikka hän aina välillä pyytää...ja tämän halusit jakaa kaikkien kanssa :(
- eämä.ei.ole.laiffii
Nykäsen puolesta paremminkin pitäisi rukoilla.
- teese
eämä.ei.ole.laiffii kirjoitti:
Nykäsen puolesta paremminkin pitäisi rukoilla.
No rukoile ihmeessä Nykäsenkin puolesta.
- eämä.ei.ole.laiffii
teese kirjoitti:
No rukoile ihmeessä Nykäsenkin puolesta.
Ei löydy sanoja.
mistä.teitä.sikiää kirjoitti:
..ja tämän halusit jakaa kaikkien kanssa :(
Kyllä, koska haluan totuutta ja rehellisyyttä.
- mitä.on.tapahtunut
Mitä on tapahtunut, että juuri nyt pitäisi rukoilla paljon heidän puolestaan?
- enpä.tiijä
Kukaan ei tiedä.
- aaloittajaa
Jumala tietää esirukouspyynnöt ja niiden aiheet. Joskus asiat ovat niin intiimejä ettei niitä ole syytä levittää sen enenpää. Tuskin kukaan esittää aiheettomia pyyntöjä muistaa rukouksin. Kiitos sinulle joka olet muistanut rukouksin aloituspyyntöä, kyllä Taivaallinen Isä on ne kuullut. Vielä kerran, kiitos sinulle ja siunausta elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777