Hampaita kanalla?

pokke

Onko joskus tavattu kanoja, joilla on ollut hammas tai hampaita? Munahammashan kananpoikasilla on, mutta sehän kuitenkin häviää pian. Siksi tätä kysyn, kun sanotaan, että jotain on harvemmassa kuin kanalla hampaita. Sehän tietysti tarkoittaa, että jotain on todella harvassa, mutta onko oikeasti tavattu kanaa, jolla olisi ollut hampaita?

8

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debiilijeesus

      Onko tavattu tervejärkistä uskovaista?

      • votsku

        Minä olen tavannut montakin.


    • Kysymys on mielenkiintoisempi kuin luulisi:

      http://www.scientificamerican.com/article/mutant-chicken-grows-alli/

      Kanalla, kuten todennäköisesti kaikilla muillakin linnuilla on siis perimässään tarpeettomana kadonnut kyky kasvattaa hampaat.

      Taksonomialtaanhan linnut ovat dinosauruksia, ja on kiehtovaa kuinka linnut edelleen kantavat perimässään muinaisia koodeja kadonneista dinojen ominaisuuksista.

      • lentävä_dino

        "Taksonomialtaanhan linnut ovat dinosauruksia"

        Selitäpä miten dinosaurusten eturaajoista muodostui lentokykyisten lintujen siivet.
        Uskot siis lentäviin lohikäärmeisiin. Lohikäärmeethän ovat lentäviä dinosauruksia.


      • PellitKolisee

        Taitaa taas olla peltiseppä asialla. Kommentin asiapitoisuus lohikäärmeineen on samaa luokkaa kuin jutut synnyttävistä uroskentaureista.


      • lentävä_dino kirjoitti:

        "Taksonomialtaanhan linnut ovat dinosauruksia"

        Selitäpä miten dinosaurusten eturaajoista muodostui lentokykyisten lintujen siivet.
        Uskot siis lentäviin lohikäärmeisiin. Lohikäärmeethän ovat lentäviä dinosauruksia.

        Lepakko on nisäkäs. Selitäpä miten nisäkkäiden eturaajoista muodostui lentokykyisten lepakoiden siivet. Kun selittämään ryhdyit, niin ota selvää samalla miksi ei pingviineillä ole siipiä, vaikka lintuja ovatkin.

        Onhan tuokin selitetty, ja vaikka on painotettava, ettei evoluutiolla ole älyä eikä suunnitelmia, ovat esimerkiksi liitokäärmeet ja liito-oravat näköjään menossa samaan suuntaan hiljalleen. Eli eläimillä on tietty erikoisominaisuus, josta on vallitsevissa olosuhteissa hyötyä, joten perimä tämän ominaisuuden osalta hiljalleen kehittyy pienen muuntelun ja mutaatioiden kautta yhä erikoistuneemmaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe