Pääjohtajalla on aikaa ja viitseliäisyyttä tressata jostain LIDL-n kanamunien myynnistä? Eikö Keskon johdolla enää ole muuta tekemistä? Mitä itse tunnen Keskoa työsuhteestani vuosia, niin en muista koskaan ylimmän johdon kompuroineen tällaisilla asioilla? Eli ottikos Keskon hallitus ihan pätevän miehen johtoon? Perinteisesti mitä muista viimeistä 50 vuoden ajalta aina johto valittu talon sisältä, ei mitään ulkopuolista pillittääjää.....................
MIKSI KESKON ?
keskusteluataasvaan
4
83
Vastaukset
- järkikäteen
Jos kilpailija osaa valita ruoka ym valikoimat siihen pitää vastata kilpailulla ei marinalla mediassa..............
- makkarapata
Miten tämä liittyy ruuanlaittoon?
- kauheetataas
Kanamunat osa ruokaa!
- taasfaktaa
Sekä myös ruokakustannuksia................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063158Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2401987Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611909- 1361859
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611175
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 681007