- siis yksittäinen lääkäri tai ryhmä lääkäreitä eli osakeyhtiö omistaa suuren osan maamme hullujen huoneista ,onko totta ?- siis kyllä ovat varsinaisten tri mengeleitten huostassa tämä puoli sairaan hoidosta , olin kerran nuorena pari viikoa jossain sellasessa , en ikinä saanut enää edes työpaikkaa mistään ,voittako kuvitella !
psykiatristen sairaaloiden
8
148
Vastaukset
- rahastuksenmaku
pieniä perheyrityksiä taitavat olla eli ky, -bisness on pisnestä.
- siihensittejäävätlahoon
Kyllä ne onku tuulivoimabisnekset ,vahvasti tuettua, jos tuki loppuu ajetaan alas
- haravoodaan
- mitä enemmän hulluja saat kerättyä sitä paremmat tukijaiset.
- yritystutkija
- amerikkalaista tyyliä bissnesta , siellä vankilatki on perheyrityksiä.
- sullemullekytkös
Neuvostoliitossa poliittinen oppositio määrättiin sairaaloihin.
Lääkärien lääkemääräykset ja hoitokytkökset, kulkevat käsikädessä.- roskanamatonalla
- N-liitossa puolue omisti hullujenhuoneet ja periaatteessa kaiken muunkin , oppositio syrjäytettiin laitosten kautta ,eli roskat maton alle.
- kausaliteetti
Miten työllistymisen vaikeus seurasi mielisairaalajaksosta, ja millä tavoin tämä vaikeus johtuu hoitavasta tahosta pikemmin kuin vaikkapa potentiaalisten työnantajien ennakkoluuloista?
- eläkkelläkitkutellen
- kyllä se varmaan tulkittiin sillee ,että kaverilla pönttö humisee ,ettei siitä ole tuottavaksi yksilöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512