- siis yksittäinen lääkäri tai ryhmä lääkäreitä eli osakeyhtiö omistaa suuren osan maamme hullujen huoneista ,onko totta ?- siis kyllä ovat varsinaisten tri mengeleitten huostassa tämä puoli sairaan hoidosta , olin kerran nuorena pari viikoa jossain sellasessa , en ikinä saanut enää edes työpaikkaa mistään ,voittako kuvitella !
psykiatristen sairaaloiden
8
105
Vastaukset
- rahastuksenmaku
pieniä perheyrityksiä taitavat olla eli ky, -bisness on pisnestä.
- siihensittejäävätlahoon
Kyllä ne onku tuulivoimabisnekset ,vahvasti tuettua, jos tuki loppuu ajetaan alas
- haravoodaan
- mitä enemmän hulluja saat kerättyä sitä paremmat tukijaiset.
- yritystutkija
- amerikkalaista tyyliä bissnesta , siellä vankilatki on perheyrityksiä.
- sullemullekytkös
Neuvostoliitossa poliittinen oppositio määrättiin sairaaloihin.
Lääkärien lääkemääräykset ja hoitokytkökset, kulkevat käsikädessä.- roskanamatonalla
- N-liitossa puolue omisti hullujenhuoneet ja periaatteessa kaiken muunkin , oppositio syrjäytettiin laitosten kautta ,eli roskat maton alle.
- kausaliteetti
Miten työllistymisen vaikeus seurasi mielisairaalajaksosta, ja millä tavoin tämä vaikeus johtuu hoitavasta tahosta pikemmin kuin vaikkapa potentiaalisten työnantajien ennakkoluuloista?
- eläkkelläkitkutellen
- kyllä se varmaan tulkittiin sillee ,että kaverilla pönttö humisee ,ettei siitä ole tuottavaksi yksilöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880