- siis yksittäinen lääkäri tai ryhmä lääkäreitä eli osakeyhtiö omistaa suuren osan maamme hullujen huoneista ,onko totta ?- siis kyllä ovat varsinaisten tri mengeleitten huostassa tämä puoli sairaan hoidosta , olin kerran nuorena pari viikoa jossain sellasessa , en ikinä saanut enää edes työpaikkaa mistään ,voittako kuvitella !
psykiatristen sairaaloiden
8
86
Vastaukset
- rahastuksenmaku
pieniä perheyrityksiä taitavat olla eli ky, -bisness on pisnestä.
- siihensittejäävätlahoon
Kyllä ne onku tuulivoimabisnekset ,vahvasti tuettua, jos tuki loppuu ajetaan alas
- haravoodaan
- mitä enemmän hulluja saat kerättyä sitä paremmat tukijaiset.
- yritystutkija
- amerikkalaista tyyliä bissnesta , siellä vankilatki on perheyrityksiä.
- sullemullekytkös
Neuvostoliitossa poliittinen oppositio määrättiin sairaaloihin.
Lääkärien lääkemääräykset ja hoitokytkökset, kulkevat käsikädessä.- roskanamatonalla
- N-liitossa puolue omisti hullujenhuoneet ja periaatteessa kaiken muunkin , oppositio syrjäytettiin laitosten kautta ,eli roskat maton alle.
- kausaliteetti
Miten työllistymisen vaikeus seurasi mielisairaalajaksosta, ja millä tavoin tämä vaikeus johtuu hoitavasta tahosta pikemmin kuin vaikkapa potentiaalisten työnantajien ennakkoluuloista?
- eläkkelläkitkutellen
- kyllä se varmaan tulkittiin sillee ,että kaverilla pönttö humisee ,ettei siitä ole tuottavaksi yksilöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059