Nainen ei päätä koska parittelee ja kenen kanssa

Naisasialooseri1

ja kuinka usein, niin kuin joku femakkohuora väitti. Vain huippuvuosiaan viettävät 18-22v naiset pääsevät noista päättämään, hei mutta femakkohuorahan oli oikeassa koska vain 18-22v naiset ovat naisia seksuaalisessa mielessä.

Ja nuokaan naiset eivät saa niitä kaikkein haluttavimpia miehiä, joita oikeasti haluaisivat ja jotka menevät niille oikeasti kauniille naisille.

30v nainen taas saa olla tyytyväinen jos saa joskus edes KT-mieheltä seksiä eli ei todellakaan päätä yhtään mitään seksiin liittyen, kamunaine jopa tuon pystyi myöntämään ja sanoikin olevansa hirveässä puutteessa.

40v nainen taas ei saa enää edes sitä lähibaarin lihavinta ja ruminta vanhaa juoppoa.

35

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UusiGoethe

Totta! Näille femakoille muuten koko elämä on sitä yhtä limaisen limakalvon lätinää, munarauhasia ja -rakkuloita! Kuukautisia yms.

Pillu menstruation = Femaks whole content of life!

• Oot väärässä. Äitini alkoi seurusteleen 20v nuoremman kanssa. Ja erosivat päälle n.20vuoden jälkeen ja äitini kerkesi olemaan 22v isäni kanssa.

äitini on vieläkin tarkka muiden ulkonäöstä vaikka puhutaan mummo iästä.

• Äitini pukeutuu vieläkin nuorekkaasti😂

• Naisasialooseri1

Herättää lähinnä myötähäpeää jos vanha haaska pukeutuu kuin teini. Itsekin tiedän yhden tuollaisen tapauksen ja kyllä kaikenikäiset miehet häntä todella nolona pitävät. Hänen nuoruus on jo muinaishistoriaa, mutta tyttärensä viettää vielä vähän aikaa kauneushuippuaan

• Naisasialooseri1 kirjoitti:

Herättää lähinnä myötähäpeää jos vanha haaska pukeutuu kuin teini. Itsekin tiedän yhden tuollaisen tapauksen ja kyllä kaikenikäiset miehet häntä todella nolona pitävät. Hänen nuoruus on jo muinaishistoriaa, mutta tyttärensä viettää vielä vähän aikaa kauneushuippuaan

Älä nimittele rumasti koska se ei ole kenellekkää mukavaa, jos miehiä piisaa mikäs siinä. Se on aina nuorekas ollut. Lämpimästi ja hänelle sopivia vaatteita pukee.

• valtakunta kirjoitti:

Älä nimittele rumasti koska se ei ole kenellekkää mukavaa, jos miehiä piisaa mikäs siinä. Se on aina nuorekas ollut. Lämpimästi ja hänelle sopivia vaatteita pukee.

Äitini on ollut kova vaatia miesten suhteen mutta juuri sanoinkin sille että mielummin mies jonka kanssa vaan pitää kädestä ja urheudellinen.

Ihan kuin nyt siinä kohtaan merkitystä enää muulla kuin luonteella ja terveydellä.

• 8plus10

Jaahas, uusi sinkkupalstalainen. Tervetuloa palstalle valtakunta :) Kerro lisää omasta sinkkuudestasi, kuinka kauan olet ollut sinkkuna ja onko haku päällä?

• 8plus10 kirjoitti:

Jaahas, uusi sinkkupalstalainen. Tervetuloa palstalle valtakunta :) Kerro lisää omasta sinkkuudestasi, kuinka kauan olet ollut sinkkuna ja onko haku päällä?

En ole sinkku vaan ystäviä etsin joita ei nää livenä vähän kuin kirjekaveri. tämä palsta on aktiivinen ja tyydytän näin sosiaalisia tarpeitani.

• Raakatotuus
        valtakunta kirjoitti:

En ole sinkku vaan ystäviä etsin joita ei nää livenä vähän kuin kirjekaveri. tämä palsta on aktiivinen ja tyydytän näin sosiaalisia tarpeitani.

Aktiivinen kyllä, mutta tänne näyttää kertyneen kaikista katkeroituneimmat (mies)sinkut ja jokunen täyssekopäinen nainen (koska kuka fiksu nainen tänne jäisi roikkumaan?). Tosin niistäkin suurin osa näyttää kaikonneen. En kyllä ihmettele.

• Raakatotuus kirjoitti:

Aktiivinen kyllä, mutta tänne näyttää kertyneen kaikista katkeroituneimmat (mies)sinkut ja jokunen täyssekopäinen nainen (koska kuka fiksu nainen tänne jäisi roikkumaan?). Tosin niistäkin suurin osa näyttää kaikonneen. En kyllä ihmettele.

Seuraa ei saa valita,ongelma on enemmän siinä ettei tämä poikkea koulumaailmasta koska lapset ei jarruttele jos et pärjää täällä, miten lapset pärjää koulussa. Lapset vain heijastaa kasvatettua oppia isosisaruksista, vanhemmiltaan ja häiriöitymiset tv:stä yms ympäristöstä.

täällä voimme keskustella ihmisille järkeä pienestä asiasta suureen ,joten kysymys kuuluu aiotko vaan katsella kun satutetaan vai vaikuttaa älyllä.

Ihmiset muuttuu olen tehnyt sen miehellekin muuttanut kun on tajunnut missä vika.

• valtakunta kirjoitti:

Seuraa ei saa valita,ongelma on enemmän siinä ettei tämä poikkea koulumaailmasta koska lapset ei jarruttele jos et pärjää täällä, miten lapset pärjää koulussa. Lapset vain heijastaa kasvatettua oppia isosisaruksista, vanhemmiltaan ja häiriöitymiset tv:stä yms ympäristöstä.

täällä voimme keskustella ihmisille järkeä pienestä asiasta suureen ,joten kysymys kuuluu aiotko vaan katsella kun satutetaan vai vaikuttaa älyllä.

Ihmiset muuttuu olen tehnyt sen miehellekin muuttanut kun on tajunnut missä vika.

Siis muuttunut, ei muuttanut.
        Sellainen pienikirjoitusvirhe.

• Raakatotuus
        valtakunta kirjoitti:

Olet naiivi idealisti. Minä olen jo kauan aikaa lakannut uskomasta siihen, että ne ihmiset mitään järjen ääntä kuuntelisivat. Joka ikinen keskustelija nyökyttelee samaa mieltä oleville ja tyrmää toista mieltä olevat.

Yhteiskunnallinen ja kaikenlainen muukin keskustelu on KUOLLUT. Kaikki ovat kaivautuneet mahdollisimman syville poteroihinsa ja nakkelevat sieltä vaan verbaalisia sirpalepommeja joka suuntaan mistä kuuluu jotain ääntä.

• Raakatotuus kirjoitti:

Olet naiivi idealisti. Minä olen jo kauan aikaa lakannut uskomasta siihen, että ne ihmiset mitään järjen ääntä kuuntelisivat. Joka ikinen keskustelija nyökyttelee samaa mieltä oleville ja tyrmää toista mieltä olevat.

Yhteiskunnallinen ja kaikenlainen muukin keskustelu on KUOLLUT. Kaikki ovat kaivautuneet mahdollisimman syville poteroihinsa ja nakkelevat sieltä vaan verbaalisia sirpalepommeja joka suuntaan mistä kuuluu jotain ääntä.

Perustelut pitää olla loogisia ja lähteet luotettavia.
        Olen ääripää monen suhteen ja tunteet ihmisille ovat olleet ne johtavat että jokaisella on oikeus mutta unohdetaan.

Sanavapaus ei ole kiusaamista ja ihmisten oikeuksia ei poljeta tunteiden vuoksi ja tunteita meillä jokaisella on mutta silloin kun aiheuttaa peräti, kolmanteen viattomaan osapuoleen koska asioita ei tutkita silloin seison vastassa koska kyseenalaistan asian.

Minua on turha lokeroida muutaman vastauksen perusteella.

• rumasinkkumies

30-40 v naiset saa kyllä miehen kun miehen mutta eivät kelpuuta muita kun komeita ja pitkiä jännämiehiä joiden status on korkealla tasolla. Jos mies on julkkis ja tunnettu niin lähes jokainen nainen iästään huolimatta haluaa julkkis miehden kanssa seksiä.

• rumasinkkumies

• 2plus17

• Naisasialooseri1

Tuon ikäiset naiset voivat enää nähdä unta komeista saati statusmiehistä.

• Raakatotuus
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Tuon ikäiset naiset voivat enää nähdä unta komeista saati statusmiehistä.

Se että Mia Nuutila sai komean pitkän muusikkomiehen todistaa että olet tässäkin asiassa edelleen 100% väärässä.

• kaunis.sinkku.nainen

Naisasialuuseeri ei taida paritella muiden kun 50 v naisten kanssa. Nuoremmat ei sille anna.

• saanmiestäjokapv

Ei kai se parittele kenenkään kanssa, tuskin muuten olisi niin raivona 40 vuotiaitten naisten seksielämälle. Noo ymmärtäähän sen.

• Naisasialooseri1

Sinä et ole kaunis ja sinäkin olet kohta 50v haaska, joten pilkka kolahtaa omaan nilkkaan ja kovaa

• kaunis.sinkku.nainen

Olen aika nuori vielä että menee 20 vuotta ennen kun olen 50 v. Sinä et saa enää 20 v naisia vaan joudut tyytymään 50 v naisiin.

• ootko.kuvan.nähny
        kaunis.sinkku.nainen kirjoitti:

Olen aika nuori vielä että menee 20 vuotta ennen kun olen 50 v. Sinä et saa enää 20 v naisia vaan joudut tyytymään 50 v naisiin.

Ei kukaan 50 v tommosta ota.

• huippuvuotesimenivätjo
        kaunis.sinkku.nainen kirjoitti:

Heh. Aika nuori vielä...
        Markkina-arvosi on ollut jo vuosia jyrkässä laskusuunnassa. Sinusta kiinnostuu enää epätoivoiset atm:t ja pussien tyhjennyskohdetta etsivät ytm:t jotka eivät enää tarpeensa tyydytettyään halua sinua koskaan nähdä.

• Naisasialooseri1

Totta. 30v nainen on kaukana nuoresta, sellainen on jo mature-täti ja saa iskuyrityksiä 50 juopoilta miehiltä.

• helmiä.sioille

Miten se nyt menikään...? Nainen valitsee ja nainen antaa...

Heh, pullan vastausta odotellessa... :)

• Naisasialooseri1

Nuori ja kaunis nainen.

• Raakatotuus

Nuori ja kaunis nainen.

Vaikka sinulle ei kelpaisikaan kun nuoret ja kauniit, on kosolti miehiä joille on tärkeintä että ne saa pesää.

• Ex----------PUA

Mitähän odotit saavasi vastauksesi?

Olen sanonut joo, että nainen valitsee, koska naisella on seksuaalinen valta.

Mutta jos nyt oikein pinnistät, niin huomaat että aloitus käsittelee naisen seksuaalisen vallan menetystä, MA:n sulamisen kautta.

Arvaas mitä se meinaa tuotan valintavallan kannalta?! ;D ;D

• helmiä.sioille
        Ex----------PUA kirjoitti:

Mitähän odotit saavasi vastauksesi?

Olen sanonut joo, että nainen valitsee, koska naisella on seksuaalinen valta.

Mutta jos nyt oikein pinnistät, niin huomaat että aloitus käsittelee naisen seksuaalisen vallan menetystä, MA:n sulamisen kautta.

Arvaas mitä se meinaa tuotan valintavallan kannalta?! ;D ;D

Valitsee, ei valitse, valitsee, ei valitse, valitsee...

Antaa, ei anna, antaa, ei anna, antaa...

Ota teistä nyt selvää... :)

• Sad-But-true

Kyllä nelikymppiset miehet joutuu tyytymään omanikäisiin naisiin. Toki jos on todella rikas niin nelikymppinen mies voi saada parikymppisen naisen mutta vain panoksi ja seuraksi koska se nainen on kiinnostunut vain miehen rahoista ja hyvästä toimeentulosta joten suostuu olemaan vanhan miehen kanssa eikä siinä ole rakkaudesta kyse ollenkaan. Tavis miehet sitten saa vain niitä omanikäisiä ja naisasialuuserikin tyytyy siihen vanhaan naiseen

• Naisasialooseri1

Eivät joudu. 40v mies saa helposti alle 30v naisen. Yksi entinen säätönikin otti 27 vuotiaana 40v miehen, tai siis sai 40v miehen koska 27v nainen ei enää ole nuoruuden kauneimmillaan ollut vuosiin.

• Raakatotuus

Eivät joudu. 40v mies saa helposti alle 30v naisen. Yksi entinen säätönikin otti 27 vuotiaana 40v miehen, tai siis sai 40v miehen koska 27v nainen ei enää ole nuoruuden kauneimmillaan ollut vuosiin.

PAITSI JOS SE MIES ON HC-ÄTMI, MINKÄ OLET ITSEKIN MONEEN KERTAAN TODENNUT!!!

• ei.maksa.vaivaa

Nuori ja kaunis nainen päättää koska parittelee ja kenen kanssa.
      Vanhempi nainen päättää koska parittelee ja kenen kanssa parittelee tarjolla olevista.
      Tarjolla olevien miesten määrä ja laatu kuitenkin laskevat naisen iän myötä. Moni nainen kokeekin, että ilo ei ole vaivan väärti ja päättävät olla mieluummin ilman. Se on oiva vaihtoehto ikääntyvälle naiselle, eikä suinkaan mikään maailmanloppu kuten kaiken ikäisille miehille tuntuu olevan.

• tumopi

Jokainen saa päättää kenen kanssa parittelee ja koska. Paritteluun vaaditaan molempien osapuolten suostumus. Se tapahtuu siis YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      186
      3525
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2196
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2062
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      449
      1189
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      994
    Aihe