Itse veisin daamin ehkä kalaan.
mitä tekisit nymfomaanin kanssa
31
279
Vastaukset
Yllyttäisin harrastamaan thriatlonia.
Ihan oikeaa thriatlonia vai jotain muuta? Hänestäkö terästyttö? Miksi yllyttäisit harrastamaan thriatlonia? :D
SININEN.ENKELI kirjoitti:
Ihan oikeaa thriatlonia vai jotain muuta? Hänestäkö terästyttö? Miksi yllyttäisit harrastamaan thriatlonia? :D
Koska minä olen keski-ikäinen tavis, en pysyisi nymfomaanin vauhdissa mukana. Niinpä toivoisin, että hän löytäisi jotain korviketoimintaa jatkuvan seksin tilalle. Ajattelin, että triathlon olisi sopivan rankka ja aikaa vievä harrastus. :-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Koska minä olen keski-ikäinen tavis, en pysyisi nymfomaanin vauhdissa mukana. Niinpä toivoisin, että hän löytäisi jotain korviketoimintaa jatkuvan seksin tilalle. Ajattelin, että triathlon olisi sopivan rankka ja aikaa vievä harrastus. :-)
Niin ehkä hänestä menisi "mehut" ja hän ei jaksaisi enää suunnata nymfomanian puolelle. Täystriahlonin jälkeen kukaan ei enää jaksa tai kuin korkentaa todella "terästyttö". ;)
Veisin autiolle saarelle, ettei olisi muita houkutuksia.
- fiksu_fiikus
Ostaisin hänelle siveysvyön ja pitäisin avainta töissä mukana.;)) Toivottavasti kukaan ei vaan osaisi tiirikoida sitä auki. :))
Juttelisin ja yrittäisin selvittää - miksi hän on nyfomaani ja minkälaista nyfomaanin elämä oikein? Olisin utelias! :D
Jonkinlaisena "lääkärinä" uteliaisuutta yrittäisin analysoida hänet.
"Hyperseksuaalisuus korvaa nykyisin vanhat erotomania-, nymfomania- ja satyriaasi-käsitteet, joilla tarkoitettiin samaa asiaa. Hyperseksuaaliselle henkilölle on ominaista hyvin vahva sukupuolivietti ja pakkomielle seksistä, "seksiaddiktio". Hyperseksuaalisuuden merkkinä pidetään toistuvaa tarvetta seksuaaliseen stimulaatioon, joka ei kuitenkaan johda seksuaaliseen tyydytykseen. Näin syntyy noidankehä, jota mahdolliset fysiologiset ja neurologiset oireet korostavat."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hyperseksuaalisuus
Olisin utelias sellaisesta naisesta!- Ikis__M
Jätin panematta ja myöhemmin minun kävi hirveästi sääliksi kun se nainen tuli itkien vastaan :( En siinä tilanteessa täysin ymmärtänyt millainen taakka yliseksuaalisuus voi olla.
- Tarkennus
Ehkä hänelle oli kova paikka saada pakit ätmiltä.
- Raakatotuus
Miksi minä en koskaan törmää yliseksuaalisiin naisiin?
- keittiöekspertti
Voisikohan tuollaisen oloa mitenkään helpottaa?
- Ikis__M
Käytäännössä ilmeisesti ei voi panematta, ei kannata siis tuhlata hänen aikaa jos ei oikeasti aio panna. Se helposti koetaan naurun asiaksi mutta varmasti on raskasta elää semmoisen taakan kanssa.
- kaikysyäsaa
Onko tämä ihan oikea foorumi kysellä tuollaista asiaa?
- Eräs_ATM
Juoksisin karkuun kovaa vauhtia, ettei vaan poikuus mene!
- Tiedänkyllä
Siinä sitten nymfomaani istuu aloittajan veneen kokassa ja hieroo vaginaansa veneen penkkiä vasten, kielellä lipoo huuliaan, silmät päässä pyörien.
Oon lukenut aika rankkoja juttuja mentaalisesti sairaista lapsista, jotka vaan hokee tietynlaisia sanoja ja koittaa koko hereillä oloaikansa onanoida jatkuvasti, ellei heitä siitä estetä.
Aika vähän kiinnostaa tuollainen luonne, kun on tietoinen,missä tilassa aivot saattaa täysiikäisellä nymfolla olla. Tosin seksiriippuvuuden voi kehittää itelleen vasta aikuisenakin.- OnanistMasturbator
Mitä varten niitä pitää estää? Miksei lasten anneta onanoida? Siinähän loukataan lasten ihmisoikeuksia!
- helmiä.sioille
Jättäisin sen pienen hauskanpidon jälkeen.
- Justiinsaniinn
Ai toisen ihmisen sairaus olis sulle väli päästä käyttään hyväksi?
Sialta helmiä... - helmiä.sioille
Justiinsaniinn kirjoitti:
Ai toisen ihmisen sairaus olis sulle väli päästä käyttään hyväksi?
Sialta helmiä...Kyllä se hyväksikäyttö olis molemminpuolista siinä tapauksessa. En vaan rupeis kokopäiväiseksi terapeutiksi sellaiselle. En kyllä kenellekään muullekaan. Sitä varten on ammattilaiset. :)
- Hjjjhhhhggggg
helmiä.sioille kirjoitti:
Kyllä se hyväksikäyttö olis molemminpuolista siinä tapauksessa. En vaan rupeis kokopäiväiseksi terapeutiksi sellaiselle. En kyllä kenellekään muullekaan. Sitä varten on ammattilaiset. :)
Eiks vammaspano sopis sulle sit paremmin?
Mut en usko, et irtois..siis sulle, kehitysvammanenkin tajuaa sun pointtis. - Ikis__M
Olette te valkoritarit kyllä hienoja ihmisiä pohjimmiltanne, ensin vain ottaisit oman nautintosi ja sitten heti jättäisit julmasti :(
- helmiä.sioille
Hjjjhhhhggggg kirjoitti:
Eiks vammaspano sopis sulle sit paremmin?
Mut en usko, et irtois..siis sulle, kehitysvammanenkin tajuaa sun pointtis.Eihän se nymfomania heti päällepäin näy. Eikä moni muukaan mielisairaus ja trauma. Ei ole minun velvollisuuteni hoitaa ja parantaa niitä.
- helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Olette te valkoritarit kyllä hienoja ihmisiä pohjimmiltanne, ensin vain ottaisit oman nautintosi ja sitten heti jättäisit julmasti :(
:) No tuota... kyllä siinä ottaessa tulisi annettuakin...
Pidän minä hyvänlaatuisesta alkoholistakin. En silti anna sen hallita elämääni. Enkä kovin pitkään viihtyisi alkoholisoituneen naisenkaan seurassa. - Ikis__M
:) No tuota... kyllä siinä ottaessa tulisi annettuakin...
Pidän minä hyvänlaatuisesta alkoholistakin. En silti anna sen hallita elämääni. Enkä kovin pitkään viihtyisi alkoholisoituneen naisenkaan seurassa.Niin mutta mietipä toisinpäin että jos vaikka se sinun alko-ongelma alkaisi haittaamaan. Olisit tavannut elämäsi naisen juuri ja sitten jossain illanvietossa sinulta lähtee lapasesta, otat liikaa, sammua muksahdat ja lyöt siinä pääsi sitten niin että seuraa vaikka osittainen halvaantuminen niin että toinen kätesi ja jalkasi jäisivät toimintakyvyttömäksi ainakin hetkeksi aikaa. Olisiko kiva kun heti tuosta kuultuaan nainen tuumaisi ettei ole hänen velvollisuus alkaa mitään rampaa hoitamaan ja nostaisi välittömästi kytkintä juuri silloin kun eniten tarvitsisit tukea ja apua häneltä.
- helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Niin mutta mietipä toisinpäin että jos vaikka se sinun alko-ongelma alkaisi haittaamaan. Olisit tavannut elämäsi naisen juuri ja sitten jossain illanvietossa sinulta lähtee lapasesta, otat liikaa, sammua muksahdat ja lyöt siinä pääsi sitten niin että seuraa vaikka osittainen halvaantuminen niin että toinen kätesi ja jalkasi jäisivät toimintakyvyttömäksi ainakin hetkeksi aikaa. Olisiko kiva kun heti tuosta kuultuaan nainen tuumaisi ettei ole hänen velvollisuus alkaa mitään rampaa hoitamaan ja nostaisi välittömästi kytkintä juuri silloin kun eniten tarvitsisit tukea ja apua häneltä.
Ei mulla mitään ongelmaa alkoholin kanssa ole. Juon sitä niin kuin pitääkin. :)
Ja tiedätkö mitä? Mun ei onnekseni tarvi miettiä sellaisia. Siltäkään osalta ei ole elämässäni mitään valittamista... :) - Ikis__M
Ei mulla mitään ongelmaa alkoholin kanssa ole. Juon sitä niin kuin pitääkin. :)
Ja tiedätkö mitä? Mun ei onnekseni tarvi miettiä sellaisia. Siltäkään osalta ei ole elämässäni mitään valittamista... :)Niin no tuo nyt oli vain kuvitteellinen skenaario jolla lähinnä yritin saada sinua ajattelemaan asioita muutenkin kuin pelkän oman navan kautta. Täällä kuitenkin kun olet ainakin esittänyt naisia ja niiden tekoja ymmärtävää valkoritaria niin käytännön tasolla kuitenkin taidat olla aika julma ja piittaamaton ihminen, vähän niin kuin tuo Jim Carrey joka käytti, tartutti taudit ja sitten hylkäsi ja naisraukka kuoli sen vuoksi:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001268136.html?ref=rss
Meissä onkin varmaan se ero että vaikka minua täällä palstalla pidetään ilkeänä ja/tai pahana rehellisten mieilipiteideni vuoksi niin irl taidan minä olla kuitenkin enemmän valkoritari kun en kykenisi piittaamaattomuuteen niitä kohtaan jotka päästän lähelleni. - helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Niin no tuo nyt oli vain kuvitteellinen skenaario jolla lähinnä yritin saada sinua ajattelemaan asioita muutenkin kuin pelkän oman navan kautta. Täällä kuitenkin kun olet ainakin esittänyt naisia ja niiden tekoja ymmärtävää valkoritaria niin käytännön tasolla kuitenkin taidat olla aika julma ja piittaamaton ihminen, vähän niin kuin tuo Jim Carrey joka käytti, tartutti taudit ja sitten hylkäsi ja naisraukka kuoli sen vuoksi:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001268136.html?ref=rss
Meissä onkin varmaan se ero että vaikka minua täällä palstalla pidetään ilkeänä ja/tai pahana rehellisten mieilipiteideni vuoksi niin irl taidan minä olla kuitenkin enemmän valkoritari kun en kykenisi piittaamaattomuuteen niitä kohtaan jotka päästän lähelleni.Mikä saa sinut luulemaan, etten ajattelisi?
Mutta sinun pitää kokeilla seurustelua nymfomaanin kanssa. Silloin ehkä ymmärrät mitä tarkoitin. - helmiä.sioille
Mikä saa sinut luulemaan, etten ajattelisi?
Mutta sinun pitää kokeilla seurustelua nymfomaanin kanssa. Silloin ehkä ymmärrät mitä tarkoitin.Heh, ja luuletko ettei sun valkoritariutta, ikis, ole huomattu? Sen verran monta kertaa olet palstan naisia varoittanut mun kataluudesta... :)
- Ikis__M
Mikä saa sinut luulemaan, etten ajattelisi?
Mutta sinun pitää kokeilla seurustelua nymfomaanin kanssa. Silloin ehkä ymmärrät mitä tarkoitin.Tuo sinun ensimmäinen kommenttisi "Jättäisin sen pienen hauskanpidon jälkeen." kertoo juurikin ajattelemattomuudesta. Oma kommenttini tuolla ylempänä kertoo siitä että ajattelee "Jätin panematta ja myöhemmin minun kävi hirveästi sääliksi kun se nainen tuli itkien vastaan :( En siinä tilanteessa täysin ymmärtänyt millainen taakka yliseksuaalisuus voi olla. " Ei sekään toisaalta ihan putkeen mennyt kun selvästikin nainen tunsi tuskaa valinnastani mutta samaa tuskaa vielä kovemmin olisi tuntenut jos olisin vain käynyt panemassa koska olisin voinut tarjota vain hetkellisen helpotuksen. Oli muuten hyvännäköinen nainen, sihteerikkö, että noinniinkuin ulkonäön puolesta olisi ollut ok mutta juurikin siksi kun en halunnut tuottaa tuskaa enemmän myöhemmin jouduin antamaan pakit siinä tilanteessa.
- Ikis__M
Heh, ja luuletko ettei sun valkoritariutta, ikis, ole huomattu? Sen verran monta kertaa olet palstan naisia varoittanut mun kataluudesta... :)
Niin ja eikös ne ole olleet aika aiheellisia varoituksia, naisen tollukat kun eivät aina tajua minkä kanssa ovat tekemisissä :)
- helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Niin ja eikös ne ole olleet aika aiheellisia varoituksia, naisen tollukat kun eivät aina tajua minkä kanssa ovat tekemisissä :)
Oletko todellakin niin yksinkertainen? Et tajua, että varoituksesi minusta on ollut varoituksia sinusta itsestäsi ja positiivista mainosta minulle? :)
Niin ja jos minä olen valkoritari, niin kuin sinä väität, niin eihän naisilla(myös palstan naisilla) pitäisi olla mitään hätää. Kamupoikiahan me kaikki valkoritarit... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748