Ruja ilmoittaa olevansa raskaana, tyttö tulossa, ja sen vuoksi hän järjestelee Onecoin-johtoa uudelleen 1.10.2016 alkaen. Itse käsitän asian että Ruja siirtää vastuun muille ja lähtee itse pakoon.
Muita ajatuksia?
Ruja kertoo raskaudesta videolla:
https://www.youtube.com/watch?v=Huz2Y3a90Vk&t=11m16s
OneCoin johto uusiksi 1.1.0.2016
15
109
Vastaukset
- Eventigfffeventti
Hänellä on tarpeeksi jo rahaa.
Nyt haetaan yritykselle saattohoitajaa...
Kurssi romahtaa.
Ostakaa koulutusta, painokone ei kohta jauha pdf tiedostoja..nyt on kiire - mediapeliä
Jos Ruja onkin vain ollut pelkät kasvot koko toiminnalle ja ne lankojen vetäjät ovat jossain taustalla?
- BabyGoGo
No eipä yllätä kuinka tämäkin taasen täälä arvokas elämäntapahtuma käännetään aivan päälaelleen. Herää vain kysymys kuinka osa suomalaisista voi olla noin pahantahtoisia vihapuhujia???
No ilmeisesti on tosiaankin niin, että sydämen kyllyydestä suu puhuu ja sormet kirjoittaa.
Vaimoni omistaa parturikampaamon yms. ja hänkin nyt sattuu olemaan raskaana ja vastuuta on nyt jaettava johdossa parhaiten asioiden hoitoon perehtyneelle "tuolivuokralaiselle" koska tietty aika vain on oltava töistä poissa ja jo vähän ennen synnytystä se alkaa, mutta ei hän yhtään osakettaan poissaoloaikana menetä, jos ei halua myydä.
Itse ja vaimoni haluamme onnitella Rujaa ihanasta perhetapahtumasta ja toivomme että niin meidän kuin Rujankin tuleva vauva on terve.- Hölmöläinen2016
Vaimosi ei ole ponziksi epäillyn virtuaalirahan keulakuva. Raskaus on Rujalle hyvä tekosyy siirtyä sivuun ja nauttia hölmöläisten lähettämistä rahoista. Uusi johto saattohoitaa OneCoinin.
Vaimosi parturi-kampaamo tuottaa sen mikä on vuokratuolista sovittu. Ei vuokralaisesta tarvitse johtajaa tehdä. Hölmöläisten hommaa! Kari Wahlroos löytää niitä 5% Suomen kansalaisista. - kokokuvio
No eihän tässä syntyvää lasta tietenkään syytetä mistään. Tämä Onecoin lonkerikko on vain niin sekava, että tässä nyt ei ole ehkä ihan normaalista äitiyslomasta kyse.
Olihan niitä Suomessakin verkostomarkkinoinnin parissa rehellisyyttään vakuuttelevia perheenisiä ja äitejä jotka huijasivat ihmisiä mukaan verkostoon.
Tuotteet olivat usein ihan täyttä huijausta ja jotkut perheenisät vetivät hormoneita ja esittivät niin terveellistä. Huonosti siinäkin kävi sitten monelle.
RAHRAHRAHAHAHAHAAAAA
Tämä on Ruja Ignatovan "easy escape" tästä pyramidista!!!
MUAHAHAHAAAAAA
No, aika hyvin on ignatova varmaan tästä ponzista tienannut. Jättää paskakasan tongittavaksi muille. Ja onhan siellä vielä jämät kerättävissä tunkkien sijoituksista.
>Herää vain kysymys kuinka osa suomalaisista voi olla noin pahantahtoisia vihapuhujia???
Älkääpäs nyt heittäytkö taas uskonnollisiksi. Kyllä tämä on tätä raadollista tosielämää. Ei tämä ole mitään vihapuhetta. Ignatova on laittanut maailmalle aivan loistavan huijausponzin, kerrassaan nerokasta ;-) Nauttikoon rahoistaan, tyhmien kaksiaivosoluisten tunkkareiden sijoituksista ne on kerätty :-))))
MUAHAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
T.Avotampio- Paavosijoitttaja
Näinhän tässä taas kävi, rahat meni, onneksi valtio korvaa, ei tullut tappiota.
Seuraavalla kerralla olen nopeampi ja liityn heti, kun uusi "pisnes" tulee suomeen.
Pakkohan se voitto on joskus myös omalle kohdalle tulla.
Ilmoitelkaa uusista rahan antsaimis keinoista. Paavosijoitttaja kirjoitti:
Seuraavalla kerralla olen nopeampi ja liityn heti, kun uusi "pisnes" tulee suomeen.
Ilmoitelkaa uusista rahan antsaimis keinoista.Heh ... no mites olis se perinteinen "kahdeksasta neljään" -duuni ja rahat tulee tilille säännöllisesti kerran kuussa? Eihän sillä miljonääriksi pääse mutta perheen elatus kyllä hoituu jälkikasvun menotkin, kun ei kuuhun kurkota.
Mutta joo, eihän tässä nykypäivän lamasuomessa voi edes luottaa tuon edellämainitun jatkuvuuteen kun yt-pommit vaanii joka nurkalla.
Oho, sorry, meni off-the-topic ... kun nautiskelen tässä parhaillaan onecoinin sortumisesta, niin tässä vajoaa aivan EUFORIAAN ...
Poijjaat!!- Babycoin2016
Paavosijoitttaja kirjoitti:
Ilmoitelkaa uusista rahan antsaimis keinoista.Rujan ponzit BigCoin, OneCoin ja seuraavaksi BabyCoin. Kyllä raha kelpaa Rutjakkeelle.
- YhdennäköisyysKriisi
Hmmmm.......kauhea ajatus hiipi mieleen, jospa tyttö muistuttaakin Ihrapalaa....????
Argh - miten käy sitten pisneksien???
Tuli vaan mieleen....- Ootmikäootkatkeroitunut
Tottakai sulla tulee kaikenmoista mieleen. Ei yllätä.
Ootmikäootkatkeroitunut kirjoitti:
Tottakai sulla tulee kaikenmoista mieleen. Ei yllätä.
Kumpikohan on ...
katkeroitunut ...
kumpikohan...
Voi tätä ILON PÄIVÄÄ!!
KOPS!
- Valeraskaus
Onko Ruja aikuisten oikeasti raskaana? Valeraskaus olisi Rujalle kunniallinen tapa päästä eroon OneCoinista. Kun kyseessä on OneCoinin tyylinen vedätys, kaikki on mahdollista.
- Cryptoqueen
Herranen aika! Olen raskaana! Mutta kuka onkaan isä? Parhiala? Valrus? Greenwood? Arska, Kake ja Repe? Vai kaikki yhdessä? Siitä tuleekin sellainen koktaili, että oksat pois. Kaikkien krptokviinien äiti tai vesipää mongoloidi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165