Elikkä veikauksia kuka vie tällä kaudella
Mukana seuraavat joukkueet:
- AS, kouvola
- Bay, Lahti
- ET, Kotka
-GB, Helsinki
- GH, Rauma
- Mainarit, Varkaus
- Pattteri, Helsinki
- RäMe, Lohja
- TKK, Tampere
- TKK II ,Tampee
- TPS, Turku
- Ysisata, Varkaus
Kolmen kärki 11 pelin jälkeen:
1. GB
2. TKK
3. Bay
Itse veikkaan että TKK vie.
Valtakunnansarja SM-liiga 2016, veikkakuksia
valtakunnansarja
9
369
Vastaukset
- jurttu.pessila
Ssmaa veikkaan. Tosin tän veikkaaminen on kuin veikkaisi Bundesliigan voittajaa, veikkaan Bayern Münhenin vievän :-)
- Varmatieto
Veikkaan, että Kalle Palander voittaa mäkiviikon.
- en.mää.tierä
Mitkäs on Kalpan saumat tällä kaudella?
- valtakunnansarja
Ensi viikonloppuna jatkuu taas...
- keijo-annikki
Saipa on paras!
- Eki12345
asiaan kuulumattomat viestit pois, kiitos.
Tämä on keilailu palsta.
Ei jääkiekko palsta. - teräskeila
Ekiltä ei sitten löytynyt mitään veikkausta... pohdi toki vielä vastaustasi raasu...
- gfre
Vieläköhän Tero Pitkämäki heittää ensi kaudella?
- kouvolalainen
ei perhana all stars pärjää" voi jumala auta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830