Elikkä veikauksia kuka vie tällä kaudella
Mukana seuraavat joukkueet:
- AS, kouvola
- Bay, Lahti
- ET, Kotka
-GB, Helsinki
- GH, Rauma
- Mainarit, Varkaus
- Pattteri, Helsinki
- RäMe, Lohja
- TKK, Tampere
- TKK II ,Tampee
- TPS, Turku
- Ysisata, Varkaus
Kolmen kärki 11 pelin jälkeen:
1. GB
2. TKK
3. Bay
Itse veikkaan että TKK vie.
Valtakunnansarja SM-liiga 2016, veikkakuksia
valtakunnansarja
9
380
Vastaukset
- jurttu.pessila
Ssmaa veikkaan. Tosin tän veikkaaminen on kuin veikkaisi Bundesliigan voittajaa, veikkaan Bayern Münhenin vievän :-)
- Varmatieto
Veikkaan, että Kalle Palander voittaa mäkiviikon.
- en.mää.tierä
Mitkäs on Kalpan saumat tällä kaudella?
- valtakunnansarja
Ensi viikonloppuna jatkuu taas...
- keijo-annikki
Saipa on paras!
- Eki12345
asiaan kuulumattomat viestit pois, kiitos.
Tämä on keilailu palsta.
Ei jääkiekko palsta. - teräskeila
Ekiltä ei sitten löytynyt mitään veikkausta... pohdi toki vielä vastaustasi raasu...
- gfre
Vieläköhän Tero Pitkämäki heittää ensi kaudella?
- kouvolalainen
ei perhana all stars pärjää" voi jumala auta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k324094- 542829
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut432771- 302513
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82485Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3192379- 382059
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507