Elikkä veikauksia kuka vie tällä kaudella
Mukana seuraavat joukkueet:
- AS, kouvola
- Bay, Lahti
- ET, Kotka
-GB, Helsinki
- GH, Rauma
- Mainarit, Varkaus
- Pattteri, Helsinki
- RäMe, Lohja
- TKK, Tampere
- TKK II ,Tampee
- TPS, Turku
- Ysisata, Varkaus
Kolmen kärki 11 pelin jälkeen:
1. GB
2. TKK
3. Bay
Itse veikkaan että TKK vie.
Valtakunnansarja SM-liiga 2016, veikkakuksia
valtakunnansarja
9
437
Vastaukset
- jurttu.pessila
Ssmaa veikkaan. Tosin tän veikkaaminen on kuin veikkaisi Bundesliigan voittajaa, veikkaan Bayern Münhenin vievän :-)
- Varmatieto
Veikkaan, että Kalle Palander voittaa mäkiviikon.
- en.mää.tierä
Mitkäs on Kalpan saumat tällä kaudella?
- valtakunnansarja
Ensi viikonloppuna jatkuu taas...
- keijo-annikki
Saipa on paras!
- Eki12345
asiaan kuulumattomat viestit pois, kiitos.
Tämä on keilailu palsta.
Ei jääkiekko palsta. - teräskeila
Ekiltä ei sitten löytynyt mitään veikkausta... pohdi toki vielä vastaustasi raasu...
- gfre
Vieläköhän Tero Pitkämäki heittää ensi kaudella?
- kouvolalainen
ei perhana all stars pärjää" voi jumala auta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827