Onko täällä palstalla ollut vielä ketjua, jossa oikeasti ihmiset yrittäisi tavata toisiaan tai löytää suhdetta?
Paljon täällä valitetaan puolin ja toisin kun ei kelpaa kellekkään.
Voisitte vaikka laittaa oman asuinalueen ja mitä haette ja katsoa jos joku vaikka vastaa. Siitähän se luonnostaan etenee sitten.
Palstalaisilla voisi olla jotain yhteistäkin.
Tapaamisketju
34
168
Vastaukset
- NotNormal
Ei kukaan nainen ota palstalta tuttua.
Joku itsesuojeluvaisto ihmisellä sentään on. "Paljon täällä valitetaan puolin ja toisin kun ei kelpaa kellekkään. "
Kyllä se valitus on lähinnä puolin eikä toisin.- ätmelssön
Palstalla on
- kunnollisia alemman tason miehiä
- varattuja miehiä
- varattuja naisia
- jännämiehistä pitäviä naisia- 6121
Määrittele "kunnollinen mies"
Ei taida löytyä paljon löytyä naikkosia näiltä seuduilta.
- EiHyvä
Ja ne jotka löytyy, potkit ulos keskellä yötä?
EiHyvä kirjoitti:
Ja ne jotka löytyy, potkit ulos keskellä yötä?
No jos tulee päivällä jotain sanaharkkaa ja se luulee sen vittumaisuuden jälkeen pystyvänsä vielä nukkumaan lämpimässä pedissä.
Kaunis ajatus, mutta ei ikinä onnistu.
- 12121212
Samaa mieltä. Jos täällä olisi normaalisti ja asiallisesti kirjoittavia naisia niin saattaisin harkita.
- sdg24gw
Kokeile niin tiedät.
- NormaaliajaAsiallista
12121212 kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos täällä olisi normaalisti ja asiallisesti kirjoittavia naisia niin saattaisin harkita.
Onneksi miehet on normaaleja ja asiallisia naistenkin edestä.
Eiköhän naiset tapaile mielummin jotain jännämiestä eikä meitä kunnollisia miehiä. Naiset käy baareissa viikonloppuisin ja raahaavat kotiin niitä komeita jännämiehiä
Turhan negativinen asenne sulla kyllä tämän asian suhteen. Onhan tällä palstalla monia fiksuja naisia, mutta sen sijaan sun ja monien palstan miesten asenne on vaan just noin negatiivinen ja tuomiseva.
- 6121
Määrittele "kunnollinen mies"
- oiuoiuoiu
Mites sulla muuten Turussa menee? Millainen paikka?
- Sad-But-true
Ei kukaan uskalla tavata palstan kauniita naisia.
Nyt ois kyllä hyvä käyä tapaamassa tuo "valtakunta" kun kyseessä on kiimassa oleva naaras.
- Yllätys-pylläytys
Ei kannata yrittääkään, heti tulee jotain pyllynhimoisia homoja trollaamaan, se on nähty.
- 115
Tämä on keskustelupalsta, ei seuranhakupaikka. Tuolla on treffisivusto erikseen. Eikä siellä naisia kunnon miehet kiinnosta.
- 6121
Määrittele "kunnon mies"
Ajatelkaas vähän: Palstalle jostain ihmeen kaupalla tulisi mukava sinkkunainen. Ensimmäinen mies kysyy: "Monenko miehen käyttämä olet." Toinen toteaa: "Sinäkin inhoat kilttejä ja kunnollisia miehiä." Kolmas komppaa: "Pillusi kuitenkin kostuu väkivaltaisista jännämiehistä."
Siinä sitä on palstatapaamista kerrakseen...- 1601
Juu, kyllä se mukava sinkkunainen noilla metodeilla ymmärtää häipyä ja vähän äkkiä.
- eettä.silleen
Hyvin todennäköistä ettei kukaan koskaan halua tutustua näihin anonyymyihin IRL!
Ihan oman henkisen mielenrauhansa takia... - hahhahahhaahhah
1601 kirjoitti:
Juu, kyllä se mukava sinkkunainen noilla metodeilla ymmärtää häipyä ja vähän äkkiä.
Sehän on tarkoituskin. Ihan vittuillakseenhan naisten pitää tänne jäädä, että viedäänpä ätmeiltä tämäkin naistenhaukkumisen keskinäisen runkkauksen kerho.
"Rehellinen nainen" vastaa suoriin kysymyksiin suoraan ja rehellisesti. Ei tänne kannata tulla, jos ei ole pukeutunut ja meikannut itseään.
Jos mukava sinkkunainen lähtee saman tien lipettiin, mitä se kertoo näistä palstalle jääneistä sinkkunaisista?
- adsfdgy42
Eipä yllätä että palstan miehet pilasi tämänkin keskustelun, ja juurikin sen takia naiset loistavat poissaolollaan.
Olkaa sitten yksin kun ette viitsi edes yrittää. - Ikis__M
Leikitään että hakisin seuraa, lötyisikö 50-lukulaistyyppistä hoikkaa naista? joo niin arvelinkin eli turha vaiva :)
- sh3rehf
Kirjoitat samaan viestiin, että leikitään ja sen jälkeen toteat että no ei löytynytkään.
Ei ihmekkään ettei naiset kiinnostu tuollaisista onnettomista vässyköistä. - Ikis__M
sh3rehf kirjoitti:
Kirjoitat samaan viestiin, että leikitään ja sen jälkeen toteat että no ei löytynytkään.
Ei ihmekkään ettei naiset kiinnostu tuollaisista onnettomista vässyköistä.Vaikka olisi kuinka romantikko kylmät faktat tunkee väkisin tietoisuuteen niin on parempi tunnustaa ne tosiasiat kuin yrittää toistuvasti ja pettyä aina uudestaan.
- sssseee3
Siinähän pyörit itsesäälissäsi. Ei kukaan suurta menestystä ole saanut ilman lukemattomia epäonnistumisia ja pettymyksiä. Toiset ei vaan luovuttaneet.
- Kaikki_ja_hella
No voi nääs nääs nääs.
- voihannenäjoo
Että jos vaikka joku vastaa, hienoa jaa että mihin? Minulla se menee niin ettei tosiaankaan ketään vastaa. Niin sekaisin en ole että yksinpuhelua alan harrastamaan.
Yritetty on jos toisen ja kolmannenkin kerran. Menin laskuissa sekaisin jo kauan sitten.
Olen se jota juostaan karkuun ja kännykkä kädessä valitaan 112. Saattaa kuulua jopa huutoa, vaikka olisi ollut tarve vain kysyä paljonko kello on.
Jopa minäkin olen jo oppinut, että ei kannata vaivata päätään sillä, että vastaisiko joku muka minulle, ei vastaa ja hyvä niin. Pärjään oikein mainiosti näin yksinkin.
Oikeastaan paljon paremmin.
En edes maksullisille en mene. Katsovat että tuolleko muka pitäisi antaa?
Eivät siis antaisi edes rahasta. Varmaan pesisivät lipeällä rahatkin etteivät joutuisi koskettamaan samaa rahaa kuin mihin minä olen koskenut.
Mistä ihmeestä näitä juutalaisia tulee tänne kertomaan näitä latteuksia, että se olisi aina vain kiinni siitä ettei itse tee mitään.
Voisiko se mitenkään olla vain siitä kiinni, että on ihmisiä jotka ei vaan viehätä yhtään ketään.
Voitteko te edes kerran tajuta se tosiasia, ettei parin löytäminen ole kaikille sama kuin menisi karkkia kaupasta ostamaan.
Mutta ei, aina tulee joku urpo paukuttaa turpaansa kun se on vaan siitä kiinni että sanoo naiselle että hei lähde minun matkaan.
No uskon kyllä että joillekkin se menee näin. Minun kohdalla se ei todellakaan mene niin.
Yritän selvitä joka päivästä ilman että joku tekee katseesta ilmoituksen poliisille.
Sokeana olisi helpompaa, mutta silloinkin varmaan joutuisin asemalle selvittämään että olenko minä sokea oikeasti vai en.
Kumpa tämä olisikin vain unta, joka kerta kun kohtaan tämän saman ilmiön muistan sinun jutut. Että se onkin vain minun oma vika, kun minuun reagoidaan näin.
Ei kyllä uskoisi että olette eläneet samassa maailmassa kuin minä. Minun ei tarvitse uskoa eikä kokeilla minä koen sitä joka ikinen päivä kun menen ulos ovesta.
Ja mitä varten teitä edes kiinnostaa puhua toisten ongelmista ja esiintyä itse jonkinlaisena tietäjänä kuinka muka joku saisi parannettua elämäänsä.
Täälläkin on ihan sama meininki kuin elävässä elämässä. Täällä saa puhua vain jos ei valita ja on suut korvissa, vaikka oikeasti olisi kuinka paskasti asiat. Ja kaikki ihan vaan sen takia että valittajista närkästyneet voisivat taas merkitä ruksin seinään että näin minä paransin taas maailmaa.
Ihan sama kuin nauraminen kiellettäisiin vain sen takia että toinen ei halua nauraa.
Mikä te olette sanomaan kuinka ihmisen pitäisi tuntea milloinkin.
En minäkään ole sanonut niille mitään jotka minusta ovat huonosti alkaneet voimaan.
Mutta joo tuntuu se epämukavalta jos aiheuttaa niin kovin suunnatonta mielipahaa toiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748