Taustaa: Seinänaapurin vastainesta seinästä tulee joskus hajutkin läpi (30-luvun ns kanasenpaskaseinä). Mm kaikki kokkauksen hajut tulee jne. Siitä pääsee vasaralla läpi.
Tapaus: Kahtena aamuna peräkkäiin sieltä on heti asukkaan lähdettyä töihin tullut kaasun haju (hänellä on kaasuliesi).
Hypoteesi: Jos kyseessä on kaasuvuoto, räjähtäessä tuo paperiseinä ei olisi este ja todennäköisesti kuolisin.
Vastahypoteesi: Tai sitten kaasun haju tulee jostain muualta. Esimerkiksi, syön protskujauheita ja se peiton alle kertyvä haju on aika samanlainen.
Tutkimuskysymys: onko pierukaasu (metaani) räjähdysaltista, olenko siis joka tapauksessa hengenvaarassa?
Tutkimuskysymys metaanista
Protskujauhe
2
84
Vastaukset
- Orwell-1984
Olet. Kaikki ihmiset ovat hengenvaarassa, lopulta kuolevat.
- Protskujauhe
Kiitos tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006