Vielä kerran - saisiko vastauksen?

LaillistaToimintaaJuu

Alkaa jo toivo hiipua, mutta kysytään nyt vielä kerran, jos vaikka joku rohkea vastaisi..

Miksi käytätte seuraavaa väittämää rekrytoinnin yhteydessä:

"Suomessakin on poliisi ja viranomaiset todenneet Onecoinin täysin lailliseksi toiminnaksi"

Jaa että todenneet lailliseksi? Mitenkähän tämän asian kanssa mahtaa olla, ettei vain olisi Jantteri ihan itse tämän teorian kehittänyt omassa päässään.....?

30

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KRP tutki onecoinin ja totesi että aihetta rikostutkintaan ei ole. eikö mee jakeluun että KRP on todennut sen lailliseksi? onecoin on maailman nopeiten kasvava yritys ja nyt on kauppojakin jo virossa missä pystyy maksaan coinilla. Kohta on suomessaki. karavaani kulkee ja te kitisiät vielä leuat loksuu.

onecoinin uusin suurmenestys on mab joilla tehdään sovellus jolla maksetaan coinilla. tiedot kertoo että niitä on myyty suuri määrä joten ihan kohta on kauppoja suomessakin.

visiönäärimme ruja ignatova on koko ajan tiennyt miten ohjata onecoin laivaa kohti menestystä. nyt hän on äitiys lomalla ja toinen johtaja on ruorissa.

tuntuu hyvältä taas muistuttaa kitisiöitä tosiasioista :-)

• Laillistapa_hyvinkin

Joku kävi viime yönä varastamassa polkupyörän erään talon pihalta. Sitäkään juttua ei KRP tutki. Laillista varmaan siis?

• Tunkki101

Jaahas, taas näitä "KRP todennut OneCoinin lailliseksi" -trollauksia. :D

Eli miljoonannen kerran:
        KRP ei totea mitään lailliseksi tai laittomaksi. Tuomioistuin sellaisen toteaa.

KRP teki vuonna 2015 alustavasti selvitystä, josta Sisä-Suomen syyttäjänvirasto totesi silloin totesi että: "sitä, liittyykö toimintaan rikos, voidaan luotettavasti arvioida vasta julkistamishetkellä, mikä todennäköisesti tapahtuu vuoden 2016 lopulla."
        Siten esitutkinnan käynnistämiselle ei ollut viime vuonna edellytyksiä.

Edes esitutkintaa ei ole vielä tehty, saati sitten että jotain olisi todettu lailliseksi tai laittomaksi.

Ja kyllä. KRP ja syyttäjänvirasto olivat harvinaisen käsiä viime vuonna. Mutta ehkä nyt on jo kohta saatu riittävästi materiaalia kokoon että jotain tapahtuukin.

Poliisin tiedote:
        https://www.poliisi.fi/keskusrikospoliisi/tiedotteet/1/0/krp_on_selvittanyt_onecoin-virtuaalirahaa_41044

• rtjrtjrjr

Missä kaupoissa Virossa voi ostaa OneCoineilla ja miten ostaminen tehdään? En ole nähnyt vielä mitään listaa kaupoista, vaikka sellaisen luulisi olevan helposti löydettävissä. Olisi aika idioottimaista tehdä kauppapaikkasopimuksia ilman että kukaan maailmassa tietää, että kyseisessä kaupassa voi käyttää OneCoineja.

Jos kukaan ei kerro tarkkaan kauppojen nimiä, ei noita kauppoja luultavasti ole olemassa.

• TyhmyydenEnnätys

Et voi olla noin tyhmä "onecoin" - jaa että KRP on todennut lailliseksi...?

RUAHAHAHAHAHAHAAAAAA!

Tuota voit hokea sitten, kun istut kuulusteltavana rikoksesta epäiltynä...idiootti.

• Ghjkf
        TyhmyydenEnnätys kirjoitti:

Et voi olla noin tyhmä "onecoin" - jaa että KRP on todennut lailliseksi...?

RUAHAHAHAHAHAHAAAAAA!

Tuota voit hokea sitten, kun istut kuulusteltavana rikoksesta epäiltynä...idiootti.

Etkö huomaa, että se trollaa ja on melko nerokas.

• Piinlikiarvo

Voisitko vielä kertoa miten Onecoinilla maksetaan? Siis miten konkreettinen transaktio tapahtuu?

Mitä olet herra Onecoin itse jo ostanut?

• 0necoin

Kitisiät ei taas ymmärrä. Johtajamme Pablo vie onecoinin aivan uudelle tasolle. Tallinnan baareissa onecoin käy jo aivan yleisesti. Kohta kuulemma lentoyhtiöt ja varustamot kelpuuttavan onecoinin. Maajohtajamme Vuorinen on tämän luvannut.

• Ktjab

Niin varmaan, kirjoittaja on joko tyhmä (tai grillissä).

• Aasintuntija

Transu akti tapahtuu Viru hotellin 23 kerroksessa. Siinä häipyy eurot ja onecoinit lompakosta tosi helposti.

• EuroHakkaaCoinin

No niin, asia on nyt testattu ja varmistettu - Viru hotellin yökerhossa koitin saada Ludmilaa mukaan ja tarjosin 20 000 Coinia.....ei kelvannut!

Mutta 30 euroa muutti tilanteen heti - - - - - - voimme siis tästä päätellä, että Coini ei nauti kovinkaan suurta luottamusta. Siitä on nyt tämä empiirinen todistusaineisto olemassa!

• niinpäniintaas

Mistä tunnet sä sioittajan?
      Siitä, että se ei osaa kirjoittaa sijoittaa, kitisijät, opiskelijat, juoksijat, epäilijät jne. vaan kirjoittaa äskeiset sanat näin: sioittaa, kitisiät, opiskeliat, juoksiat, epäiliät.

Harmi, kun koulutuspaketeissa ei opeteta oikeinkirjoitusta, edes tunkittajille :(
      Eräskin laittoi luentomateriaaliinsa, että "kannattaa positioida itsensä kalliitten pakettien myyjäksi.". Kalliitten pakettien.
      Ostaisitko mitään ihmiseltä, joka ei osaa edes kirjoittaa?

• OC-sioittaja

Tyhmät vastustajat menee heti henkilö kohtaisuuksiin kun substraatti osaaminen loppuu. Päkä päkä mäkä mäkä me rakennetaan maailman suurin pankki. Ei kaikki voi olla mitään Mikael Agrikoleja.

• Puoliaivo

Nämä palstat ovat täynnä raivostuttavan tökeröä kirjoittelua, ei ihme että välillä joku ottaa kielipoliisin roolin. Enään, erinlainen, siittä, viiminen, kuullostaa, tuossa vain suppea otos sanoista joita viljellään jatkuvasti. Ja äärimmäisen raivostuttava sanavalinta on jos kysytään että "kuka on ottanut kielipoliisin roolin" niin kirjoitetaan että "ketä on ottanut.." Mikä vitun ketä..Ja todella paljon näkyy noita puhkikuluneita sanontoja "kaikki inkkarit kanootissa, kaikki muumit laaksossa, penaalin terävin kynä" Vittu nuo on jo nähty, vaihtakaa levyä..

• Oc-siottajankopio

Ihan vaan tässä korjaan että se on Mikael Afrikola. Se on opetettu yhdyskuntaopin tunnilla varmasti moneen kertaan.
      Sitä paitsi oikein kirjoitus ei ole tärkeää siottajille. Tärkeintä on se että ymmärtää positioida kalliitten pakettien myyjäksi. Silloin tienaus monikertaistuu ja tokenit supertuplautuu, jopa driplaantuu. Jo muinaiset Persealaiset osasi laskea tienaamista toisen asteen yhdynnöillä. Persealaiset on kauppa miesten aatelia ja jokainen koulutuspakettien myyjä voi ottaa koppia. Tienaus jatkuu ja karavaanit kolkuttaa.

• Pepsicolaa

Migael Agrikolan veli on muuten coka cola ja serkku pipsi kola.

• OpetteleLukemaan

Turha toivo. CoiNisti on hirttäytynyt tuohon kuluneeseen mantraan "edes esitutkintaa ei aloitettu"

Tosiaan, ei vielä. Kannattaisi CoiNistin lukea KRP:n tiedote ihan ajan kanssa.

• kyllästynytsijoittaja

Coinistien uutiset ovat viime aikoina olleet sitä yhtä ja samaa, KRP ei ole todennut vielä mitään rikollista ja kauppapaikat aukeaa kohta.

• Taitaa kaikki coinistit olla kadonneet näiltä palstoilta. Sääli.

Jäljellä on vaan näitä trolleja ja niiltäkin alkaa eväät olla syöty ...

• Longliveme

Hauskoja juttuja täällä. Voin kertoa, että läksin mukaan helmikuu 2015 ja en ole suositellu kellekään, ainoastaan vaihtanu coineja euroiksi aina sillonkun järjestelmä vaan on hyväksyny. Sijotus 3000 ekua ja nostanu tähän mennessä 11000 e. Aina kun usko on meinannu loppua ja luullu, että nyt homma on ohi, niin aina homma on liikahtanut eteenpäin. Tosi mielenkiintoista seurata miten homma etenee vai romahtaako. Ihailen kuitenkin sitä, miten taitavasti toimivat, jos kyseessä on kusetus. Mun tilanne on ihanteellinen, koska pääsen seuraamaan hommaa ilman paineita. Nostelen maksimit ulos aina ku mahollista ja ilmotan verottajalle tulona. Elikkä jos joku saa tästä mun kuvioista paska bisneksen, niin epäilen arvostelijan omaa henkistä tasapainoa. Toki ymmärrän myös että jotain voi hatuttaa kun ei lähtenyt ajoissa mukaan. Nyt oottelen että sellasia kauppoja tulis pikasesti, jotka hyväksyvät coinit, ni pääsis vaihtamaan tavaraan, koska nykyisellä vaihtotahdilla, coineista euroiksi, mun pitäs elää vielä 140 vuotta jotta saan coinit vaihdettua....

• Longliveme kirjoitti:

Hauskoja juttuja täällä. Voin kertoa, että läksin mukaan helmikuu 2015 ja en ole suositellu kellekään, ainoastaan vaihtanu coineja euroiksi aina sillonkun järjestelmä vaan on hyväksyny. Sijotus 3000 ekua ja nostanu tähän mennessä 11000 e. Aina kun usko on meinannu loppua ja luullu, että nyt homma on ohi, niin aina homma on liikahtanut eteenpäin. Tosi mielenkiintoista seurata miten homma etenee vai romahtaako. Ihailen kuitenkin sitä, miten taitavasti toimivat, jos kyseessä on kusetus. Mun tilanne on ihanteellinen, koska pääsen seuraamaan hommaa ilman paineita. Nostelen maksimit ulos aina ku mahollista ja ilmotan verottajalle tulona. Elikkä jos joku saa tästä mun kuvioista paska bisneksen, niin epäilen arvostelijan omaa henkistä tasapainoa. Toki ymmärrän myös että jotain voi hatuttaa kun ei lähtenyt ajoissa mukaan. Nyt oottelen että sellasia kauppoja tulis pikasesti, jotka hyväksyvät coinit, ni pääsis vaihtamaan tavaraan, koska nykyisellä vaihtotahdilla, coineista euroiksi, mun pitäs elää vielä 140 vuotta jotta saan coinit vaihdettua....

No niin, hauska kuulla menestyjää. Tosin, ei tuommoinen kymppitonni tai vähän yli vielä kuuhun lennätä. Vaikka onhan se nyt ihan mukava summa, kumminkin

>Toki ymmärrän myös että jotain voi hatuttaa kun ei lähtenyt ajoissa

Ei, ketään ei hatuta. Kukaan ei ole kiinnostunut tuollaisista eikä ole kateellinen. Ei ole niin isot summat kyseessä.

>Nostelen maksimit ulos aina ku mahollista ja ilmotan verottajalle tulona

Kuriositeettina, miksi ilmoitat verottajalle? Verottajalla ei ole mitään keinoa päästä käsiksi tämän järjestelmän rahavirtoihin. Antaisit nekin rahat vaikka lähikirkon kolehtiin, torikauppiaalle tms. mihin tahansa muualle kuin verottajalle. Sinne laitetut rahat menevät sysimustaan kuiluun eivätkä hyödytä ketään.

>Mun tilanne on ihanteellinen, koska pääsen seuraamaan hommaa ilman paineita

Hauska kuulla! Be happy!! Ilmoittele tienesteistäsi jatkossakin, täällähän on muuten vaan näitä trollipuupäitä. Nyt kun sinä ilmeisenä coinistina kerrot kokemuksiasi, niin ei auta avotampionkaan lähteä vittuilulinjalle ollenkaan, vaan nyt otetaan ihan toinen lähestymistapa ;-)

Edellisinä kuukausina nimittäin olisin haukkunut tommoisen kirjoituksen mutta enpäs tee sitä virhettä enää!!

> Nyt oottelen että sellasia kauppoja tulis pikasesti, jotka hyväksyvät coinit, ni pääsis vaihtamaan tavaraan, koska nykyisellä vaihtotahdilla, coineista euroiksi, mun pitäs elää vielä 140 vuotta jotta saan coinit vaihdettua

Heh, hyvä kommentti ;-)

Palataan!! Kerro lisää kun on aihetta!!!

t.Avo

• Longliveme

tämmöseen keskusteluun on mukava osallistua ja Avotampiolta oikea veto tyylisuunnan muutoksesta.
        Verottajalle tieto nimenomaan siksi, että summat on niin pieniä ja ei viitsi niitten takia joutua liipasimelle. meneehän ne murrin persiiseen sielläkin, mutta ....
        Kaikenkaikkiaan tavallaan sivustaseuraajana hommaa on mukava seurata ja lyödä itsensä kanssa vetoa miten homma seuraavaksi edistyy. Nostan hattua Onecoin kavereille oli lopputulos mikä hyvänsä, koska tämä on hyvä juttu tai loistava kusetus. Jokainen saa itse arvioida kumpaa se on.
        Kunhan nostettavat summat vähän suurenee, niin laitan kuusta kortin!!

• Etuoåpiyrw

Millä tavalla se on loistava kusetus?

• Longliveme
        Etuoåpiyrw kirjoitti:

Millä tavalla se on loistava kusetus?

en puhu onecoinista nyt! mutta jos saa muutaman miljoonan ihmisen lähtemään johonkin mukaan, ja alunperin ajatuksena on kusetus, niin silloin kusetus on loistava. jos saa mukaan muutaman hassun, niin kusetus ei ole ollut kauhean loistava...... toki muutaman miljoonan ihmisen kusettaminen voi aiheuttaa sen, että pitää loppuelämä vilkuilla taakseen...

• Longliveme
        Avotampio_ kirjoitti:

No niin, hauska kuulla menestyjää. Tosin, ei tuommoinen kymppitonni tai vähän yli vielä kuuhun lennätä. Vaikka onhan se nyt ihan mukava summa, kumminkin

>Toki ymmärrän myös että jotain voi hatuttaa kun ei lähtenyt ajoissa

Ei, ketään ei hatuta. Kukaan ei ole kiinnostunut tuollaisista eikä ole kateellinen. Ei ole niin isot summat kyseessä.

>Nostelen maksimit ulos aina ku mahollista ja ilmotan verottajalle tulona

Kuriositeettina, miksi ilmoitat verottajalle? Verottajalla ei ole mitään keinoa päästä käsiksi tämän järjestelmän rahavirtoihin. Antaisit nekin rahat vaikka lähikirkon kolehtiin, torikauppiaalle tms. mihin tahansa muualle kuin verottajalle. Sinne laitetut rahat menevät sysimustaan kuiluun eivätkä hyödytä ketään.

>Mun tilanne on ihanteellinen, koska pääsen seuraamaan hommaa ilman paineita

Hauska kuulla! Be happy!! Ilmoittele tienesteistäsi jatkossakin, täällähän on muuten vaan näitä trollipuupäitä. Nyt kun sinä ilmeisenä coinistina kerrot kokemuksiasi, niin ei auta avotampionkaan lähteä vittuilulinjalle ollenkaan, vaan nyt otetaan ihan toinen lähestymistapa ;-)

Edellisinä kuukausina nimittäin olisin haukkunut tommoisen kirjoituksen mutta enpäs tee sitä virhettä enää!!

> Nyt oottelen että sellasia kauppoja tulis pikasesti, jotka hyväksyvät coinit, ni pääsis vaihtamaan tavaraan, koska nykyisellä vaihtotahdilla, coineista euroiksi, mun pitäs elää vielä 140 vuotta jotta saan coinit vaihdettua

Heh, hyvä kommentti ;-)

Palataan!! Kerro lisää kun on aihetta!!!

t.Avo

hyviä uutisia; elinikäni pitenee! coinien nykyvaihtovauhdilla pitää elää vielä 220v niin saan coinit euroiksi...

• Haisootaaspaska
        Longliveme kirjoitti:

hyviä uutisia; elinikäni pitenee! coinien nykyvaihtovauhdilla pitää elää vielä 220v niin saan coinit euroiksi...

Tässäkin taasen yksi sellainen paskahatun älynväläysteoria jossa keskeiseksi oletusarvoksi on asetettu "nykyvauhdilla". ;)

Kiva varmaan tuollaisia heitellä jos ei yhtään ole halunnut perehtyä edes coinien vaihdettavuuden lähitulevaisuuteen ihan vain parin vuoden sektorilla?
        Tottajan jokaisella on tietenkin oikeus heittäytyä myös täydelliseksi idiootiksi, mutten itse en ainakaan kehtaisi.

• Longliveme
        Haisootaaspaska kirjoitti:

Tässäkin taasen yksi sellainen paskahatun älynväläysteoria jossa keskeiseksi oletusarvoksi on asetettu "nykyvauhdilla". ;)

Kiva varmaan tuollaisia heitellä jos ei yhtään ole halunnut perehtyä edes coinien vaihdettavuuden lähitulevaisuuteen ihan vain parin vuoden sektorilla?
        Tottajan jokaisella on tietenkin oikeus heittäytyä myös täydelliseksi idiootiksi, mutten itse en ainakaan kehtaisi.

Anteeksi että pahoitin "paskoohousuihin" mielen, mutta tosiasiaa on vaikea muuttaa. Tilanne on vaan nyt tämä ja toki toivon että tilanne muuttuu.

• Haisootaaspaska kirjoitti:

Minä olen syvällisesti perehtynyt coinin vaihdettavuuteen, sekä pikällä että lyhyellä tähtäimellä. Se menee näin:
        -1v: coinia ei voi vaihtaa mihinkään eikä käyttää missään
        -2v:coinia ei voi vaihtaa mihinkään eikä käyttää missään
        -3v:coinia ei ole enää ole olemassakaan, koko homma on unohdettu

Syön hatullisen paskaa jos coini tästä sillasta vielä nousee

MUAHAHAHAHAAAAAA

• AvoRules
        Avotampio_ kirjoitti:

Minä olen syvällisesti perehtynyt coinin vaihdettavuuteen, sekä pikällä että lyhyellä tähtäimellä. Se menee näin:
        -1v: coinia ei voi vaihtaa mihinkään eikä käyttää missään
        -2v:coinia ei voi vaihtaa mihinkään eikä käyttää missään
        -3v:coinia ei ole enää ole olemassakaan, koko homma on unohdettu

Syön hatullisen paskaa jos coini tästä sillasta vielä nousee

MUAHAHAHAHAAAAAA

Avo tiivisti jälleen napakasti tämän surkean virityksen luonteen!

MUAHAHAAAHAAA-AAAAAA-AAAAAAAAAH!

• Uuteenmukaan

Mä laittasin jo bulgarian mc pojat hakee rahoja jos tycooni..Onneksi vain 130 meni..
        Aina ei voi voittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 560
      9197
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2295
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      180
      1450
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1189
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      930
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      867
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      40
      711
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      632
    Aihe