Vegeksi ruvennut tytär tulee käymään.
Ajattelin jotain pataruokaa:
Kaali
Porkkana
Paprika
Parsaa
Sipuli valkosipuli
Tölkkipapuja valko kidney
Riisiä
Laitan muille erikseen jauhelihaa ja tuo on hyvä lisuke, mutta pitäisikö kasvispuolta täydentää, että pelkästään silläkin pärjää?
Vinkkejä/mieltymyksiä?
Reseptivinkkiä
Apukelpaisi
3
103
Vastaukset
- hymyä_
Osta sille yksi purjo, se riittää.
- setietääparhaiten
Kysy sun tyttäreltä mistä se tykkää.
- Jfkdnflfmfld
Voihan nuo sopiakin yhteen, mutta itse vältän "sianruokien" tekemistä juuri sillä, että lopputulosta ei voi päätellä ennen kuin ruoka on valmis. Taas jos yhdistelmässä on vain kolmea sorttia, maun voi aika hyvin päätellä jo tekovaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6845- 84839