Jep eli voinko syödä karjalanpaistia ja lihamakaronilaatikkoa yhdessä ? Onko kukaan kuullut asiasta ? Olenko käsittänyt ihan oikein että ne sopii yhteen ? Kiitos vastauksista jo etukäteen !
karjalanpaisti ja makaronilaatikko?
11
2996
Vastaukset
- Jaana
En kyllä menisi sotkemaan niitä keskenään. YÄK.
- xxxx
...tarjoillaan karjalanpaistin kanssa makaronilaatikkoa joka on valmistettu ilman jauhelihaa. Siis vain keitetyt makaronit, mausteet ja munamaito.
- tarja
jauhelihaa on tavallinenkin lisuke vaikka sitten karjalanpaistille,toosin minun paistiini kuuluu kyllä ehdottomasti peruna.Mutta esim. makkarakastikkeelle tai lihapullakastikkeelle sopii hyvin.....
- hemmo
Hienoa, että joku osaa arvostaa perinteitä. Lisäksi olet vielä keksinyt uusia variaatioita makaronilaatikon (lihattoman sellaisen) käytölle. Muistathan laittaa muskottia...
- Erämies
Voit syödä ihan vapaasti kaikkia niitä ruokia yhdessä ja erikseen mitkä maistuvat Sinusta hyvälle.
Lihaa ja kalaa yhdistetään monissa resepteissä. Samoin suolasta ja makeaa, hapanta ja makeaa ym.
Nykyajan trendi on esimerkiksi tarjota paistetun lihan kanssa makeita kastikkeita mm. marjoja tai suklaata.
Seisovista lounaspöydistä ihmiset lastaavat lautasille kaikkea mahdollista sekaisin.
Kannattaa kokeilla ja maistella! - jonna
Joulupöydässä oli lihamakaronilaattikkoa ja karjalanpaistia, itse tein molemmat leivinuunissa ja hyvin sopii yhteen! Ja muutenkin olen joskus tehnyt makaroonilaatikon ja jonkun karjalanpaistin tapaisen, koska mies väittää että lihamakaroonilaatikosta ei lähde nälkä jos sitä syö pelkästään...
- qawfdc
Onpas sulla sika mies
- Hertta
Niin kuin tässä jo eräs ehti sanomaan, niin karjalaiseen pitopöytään nimenomaan KUULUU lihaton makaronilaatikko yhdessä karjalanpaistin kanssa. ja on niin himskatin hyvää!! Nami.
- Anonyymi
Karjalanpaistin kanssa meillä tehdään aina jouluksi lihatonta makeaa makaroonilaatikkoa. Maistuu mainiosti joulun laatikoiden kanssa. Laatikoiden päälle vielä karjalanpaistia ja jos löytyy jostakin aito karjalanpiirakka; a a vot voiko olla vielä parempaa. Marttojen resepti on ihan oikea.
- Anonyymi
Meilläpä on aitoja kotitekoisia karjananpirakoita joulu aattona. Ei mitään vehnäjauho piirakoita vaan herkullisia.
- Anonyymi
Ei todellakaan sovi yhteen. Lihaton makaronilaatikko voisi sopia karjalanpaistin kansssa, muttei se ole jouluruokaa ainakaan meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708