Ai saatana alkoi panettamaan vitusti...
https://www.youtube.com/watch?v=SN-TBKBE3Sc
Vaatii varmasti tunnukset, ai vittu seksikäs. ;)
Vittu tosta meni muna vitun kovaksi!
10
165
Vastaukset
- himo_runkkari
Lensi jo.
- joppssssaa
Ei ees seiso xd
- Jabadabafuck
Jaahas, taidatkin olla homo! XD
Komppaan! Valmiiksikin kovamuna kovettu entisestään, pelkästä katselusta tuli orgasmi.
- Uskallanko_katsoa
Mitä helvettiä siellä oikein on? Kertokaa nyt! En tiedä uskallanko katsoa, jos vaikka muna alkaa seisoa. Ei ehkä pumppu kestä, jos muna seisoo ensimmäisen kerran 25 vuoteen.
Uskallanko_katsoa kirjoitti:
Mitä helvettiä siellä oikein on? Kertokaa nyt! En tiedä uskallanko katsoa, jos vaikka muna alkaa seisoa. Ei ehkä pumppu kestä, jos muna seisoo ensimmäisen kerran 25 vuoteen.
Havaittava videolla on nainen, jolta tuleva visuaalinen informaatio saavuttaa mieskatsojan. Suhteellisuusteorian mukaan veri ja energia syöksyvät paisuvaiskudokseen, minkä me miehet havaitsemme tajunnan räjäyttävänä erektiona.
Uskallanko_katsoa kirjoitti:
Nainen painitrikoissa. Aika pienissä. Eikä edes kukkakaalikorvia, joten tuskin on aito painija.
- hännammnamm
on kyl panettava ilmestys
- bizarrooman
Ai saatana, taju meinas lähteä kun yhtäkkiä kaikki veri pakkautui kyrpään. Huh!
- HassunNäköisiä
Miesten panetuksen huomaakin aina tyhjästä toljotuksesta, ja leuan putoamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207