Foodora jatkaa kasvuaan,mutta...

Yhä enemmän ihmiset haluavat nauttia ravintolaruokansa omassa kodissa. Se on helppoa ja mukavaa. Ravintolat eivät kuitenkaan ole vielä läheskään ajan tasalla. Foodoralle tulee kyllä jatkuvasti lisää uusia ravintoloita,mutta lähes kaikki ovat enemmän tai vähemmän ns pikaruokaloita, aasialaisia ,sushijuttuja jne. "Oikeat" ravintolat eivät lähde mukaan. Eivät halua panostaa siihen että hankkisivat aterioille kunnolliset kuljetuspakkaukset jne. Foodoralla tosin menee jo niin hyvin,että palvelukin sekoilee. Tilauksia ei anneta ravintoloille ajoissa, ne myöhästyvät tai sitten tulee viesti, että "ravintola ei ehdi valmistaa ateriaasi,palautamme rahat". No totta kai jokainen ymmärätää että Foodora antoi tilauksen liian myöhään,tuskin ravintoloilla on varaa olla "ehtimättä"? Foodoralle pitäisi myös luoda kunnollinen suomalainen asiakaspalvelu,johon voi ottaa yhteyttä milloin vain.
Ilmoita


Kyllä ihmiset on ruennu käyttämään paljon ravintola ruokaa, itse ravintoloissa sekä syömään kotona ravintola ruokaa. Tämän on tehnyt mahdolliseksi ravintoloiden kilpailukykyiset hinnat kotiruokaan nähden, seka se, että ravintolat tuovat ruuan kotiin. Varsinkin meidän vanhus väestöllemme tämä on hyvä palvelu. Itse käyn syömässä lähes joka päivä täällä Kouvolassa "Lounas Kahvila kulmassa" Voin sanoa että kaupasta ostamasi ruoka on taatusti kalliimpaa jos teet siitä yhtä monipuolisen ja herkullisen ruuan kuin tästä ruoka paikasta saat. Samaten on Kouvolan muutkin Pizeriat ja Kebab paikat todella laadukkaita ja kilpailu kykyisiä hinnoiltaan ja palveluiltaan. Eläkelläis lounas maksaa Lounaskahvila Kulmassa 7.70 ja siihen kuuluu kaksi lämmintä ruokaa salaatit ja jälkiruoka. Yhtiöllä näkyy olevan muuallakin maassa ruokapaikkoja.
Tähän Kouvolan paikkaan ei pidä tulla hienostelemaan ja sojottelemaan pikku sormea. Me tullaan sine suoraan raksalta haalareinemme ja meillä saatta olla pihtejä ja muita työ välineitäkin mukanamme. Paikka on siisti mutta se kilpailee reilulla palvelullaan kilpailu kykyisellä hinnallaan ja tosi laadukkaalla ruuallaan.
Olin töissä aktiivi aikani tässä samassa kiinteistössä jossa oli silloin lihanjalostus tehdas. Tekstini ei ole mainos enkä kuulu henkilökuntaan, mutta reilun asian voi tunnustaa muutenkin. Ravintoloitten ruoka palvelun arvonlisä veroa ei ole joinakin vuosina nostettu, niin se on mahdollistanut ravintoloitten kilpailukykyiset hinnat. Minusta tälläinen järjestely on ihan hyvä, moni muualta tullut ihminen on tälle alalle työllistynyt tai perustanut itse ravitsemus liikkeen.
Ilmoita
Harmittaa tuo Foodora. Tilaus on virheellinen, mutta eivät hyvitä. Ottaa päähän niin paljon, että saa jatkossa olla. En tilaa tuolta enää.
Ilmoita
Nyt saat 50 % hyvitystä ensimmäisen annoksesi hinnasta! Saat puolet annoksen hinnasta takaisin ResQ-krediitteinä, joita voit käyttää ruuan tilaamiseen palvelussa. Saat edun käyttöösi syöttämällä alennuskoodin ResQ-palvelussa. Aktivoi etu valitsemalla ResQ-sovelluksen valikosta Asetukset -> Tili -> ResQ-koodit.
KOODILLA: IHJ-943
https://www.resq-club.com/fi/

Vähennä ruokahävikkiä.
Ilmoita
Kuski kysyi reittiohjetta ja löi luurin korvaan. Lähestulkoon jokaisessa toimituksessa eri näköisiä ongelmia. VÄLTTÄKÄÄ!!
Ilmoita
Foodora petti taas. Tilattiin Turussa 4 ruokaa, joita odotettiin yli tunti. Saapui 2, eli osa ei saanut ruokaansa. Aspa vain pahoitteli, uutta pikakuljetusta ei järjestynyt, eikä asiaa mitenkään hyvitetty. Törkeää, eikä ollut Foodoralta eka kerta. Sai kyllä olla mun kohdallani viimeinen. Wolt on huomattavasti toimivampi.
Ilmoita
Tällä koodilla -50% tilauksesta : INK-987
Tai suoraan tästä : https://join.resq-club.com/INK-987
Mene asetukset -> ResQ-koodit ja syötä tämä koodi.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Foodora jatkaa kasvuaan,mutta...

Yhä enemmän ihmiset haluavat nauttia ravintolaruokansa omassa kodissa. Se on helppoa ja mukavaa. Ravintolat eivät kuitenkaan ole vielä läheskään ajan tasalla. Foodoralle tulee kyllä jatkuvasti lisää uusia ravintoloita,mutta lähes kaikki ovat enemmän tai vähemmän ns pikaruokaloita, aasialaisia ,sushijuttuja jne. "Oikeat" ravintolat eivät lähde mukaan. Eivät halua panostaa siihen että hankkisivat aterioille kunnolliset kuljetuspakkaukset jne. Foodoralla tosin menee jo niin hyvin,että palvelukin sekoilee. Tilauksia ei anneta ravintoloille ajoissa, ne myöhästyvät tai sitten tulee viesti, että "ravintola ei ehdi valmistaa ateriaasi,palautamme rahat". No totta kai jokainen ymmärätää että Foodora antoi tilauksen liian myöhään,tuskin ravintoloilla on varaa olla "ehtimättä"? Foodoralle pitäisi myös luoda kunnollinen suomalainen asiakaspalvelu,johon voi ottaa yhteyttä milloin vain.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta